Luuletko pääseväsi naimisiin?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletatko pääseväsi naimisiin?

Kyllä. Olen nainen ja minulla on henkisesti ihan hirveästi tarjottavaa.
5
12%
Kyllä. Olen haluttava nainen ja miehet haluavat aivan liikaa seksikkäitä naisia.
2
5%
Kyllä. Olen nainen ja varmasti joku jossain jaksaa pitää minua kiinnostavana ainakin jonkin aikaa.
11
27%
En. Olen nainen ja kiitän PMS-oireita sielustani.
1
2%
En. Olen nainen eikä itse asiassa uskoisi.
1
2%
En. Olen nainen ja vain hieman kiinnostavampi kuin nenäontelon koon mukaan laajeneva kostea nenätamponi.
1
2%
Kyllä. Olen kovin henkevä mies ja naiset itse asiassa pitävät fiktiosta.
2
5%
Kyllä. Olen komea mies ja jumalainen vartaloni kykenee totta puhuakseni hedelmöittämään munasolun.
3
7%
Kyllä. Olen mies ja varmasti joku joskus jossain saattaa hyvinkin rakastaa minua niin paljon että melkein sanoo sen.
7
17%
En. Olen mies ja henkinen kasettimankka.
3
7%
En. Olen mies eikä ulkomuotoni vain ole kovinkaan uskottava markkinointistrategia.
4
10%
En. Olen mies ja vain hieman kiinnostavampi kuin kotimainen proosavuosi 1965.
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 41

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Premissi 1: Kuka tahansa voi tahollaan haluta naimisiin eikä se itse asiassa kiinnosta ketään.

Premissi 2: Rakkaus on karua - siihen vaaditaan aina toinen osapuoli.

-> Johtopäätös: Vaikka itsetunto-ongelmaiset kiukuttelijat ovat toki aina päässeet naimisiin, päätän kaikesta huolimatta kysyä omaa arviotanne.
Viimeksi muokannut -Superior-, 27.06.2006 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm no. Kanssani on haluttu naimisiin, joten kai niin voi tapahtua uudestaankin joskus.
bedlam

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Saanen kysyä, että miksi vastausvaihtoehdot vastaavat kysymykseen "uskotko löytäväsi kestävän ja hyvän parisuhteen", mutta otsikossa ja pääkysymyksessä puhutaan naimisiinmenosta?
Elukka

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllä. Se on vain ajan kysymys. :P
1108

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hei, onks pakko jos ei halua?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti:Hei, onks pakko jos ei halua?
Ei ole pakko.
Pakko ei ole kuin kuolla, ja sitäkin vain kerran.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja slam »

eN mää pääse. :cry:
safi

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja safi »

En tod. Minulla ei ole ollut omasta luonteenlaadustani enää pitkään aikaan minkäänlaista harhakäsitystä.
hermine

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tällä hetkellä toi on ainakin ihan omasta halusta kiinni, kyllä sitä aina löytyy miehiä, joilla viiraa tarpeeksi pahasti päässä ;)
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Vastausvaihtoehdoissa oletetaan että minulla on tarjottavaa joko a) henkisesti b) fyysisesti. Ei molempia. Oletetaan myös että vielä ei ole löytynyt ketään joka jaksaisi minua katsella. Vastasin siis kyllä. Ei-vaihtoehtoja en edes lukenut :mrgreen:
Not only is life a bitch, it has puppies
isohaara

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Olen joku mies jostain ja kyllä se joku siellä jossain on. Aikaa tässä vaan näyttää tuhraantuvan pirusti, mutta eiköhän tämä tämmönenkin onnistu.
millivanilli

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

varmasti joku jossain jaksaa pitää minua kiinnostavana ainakin jonkin aikaa

toivottavasti vähän pidempäänkin
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

millivanilli kirjoitti:varmasti joku jossain jaksaa pitää minua kiinnostavana ainakin jonkin aikaa

toivottavasti vähän pidempäänkin
Tätä komppaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hassusti kelasin aina, että tottakai pääsen naimisiin. Uskoin, etten halua, mutta optio siis aina tuohon käytettävissä. Kunnes pamahdin paksuksi ja jäin tuskaisille yh-markkinoille. Masennuksissani tartuin ensimmäiseen tarjolla olevaan, nyt jumissa!!!1

En viittiny pallottaa mitään.
nokkaelain

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En tiedä. Tuskin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

bedlam kirjoitti:Saanen kysyä, että miksi vastausvaihtoehdot vastaavat kysymykseen "uskotko löytäväsi kestävän ja hyvän parisuhteen", mutta otsikossa ja pääkysymyksessä puhutaan naimisiinmenosta?
Käsitin itse asiassa eilen, etten tule koskaan pääsemään naimisiin, koska en ole tarpeeksi kaunis enkä älykäs enkä ihana jotta kukaan haluaisi sitouttaa itsensä minuun loppuelämäkseen.

Olet väärässä.
Pehmis

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

En mä pääse naikkuihin. Äiti ei päästä :( Kuulemma hääyönä pitäis tehdä syntiä eikä semmoinen sovi kiltille pojalle. Lohdtukseksi äiti sanoi etten mä pääsis muutenkaan, koska mä olen pms-oireista kärsivä fyysisesti kasettimankka jonka kiinnostus proosavuoteen 1965 estää uskottavan markkinointistrategian. Se on kivointa mitä mulle on kukaan koskaan sanonut, siks mä asun vieläki äiteen luona. Tosin se aina toruu ku pissaan sänkyyn. Mitä mieltä ootte mun tilanteesta - tarttisko mun alkaa käyttää tenaa?
MadameDeMeloni

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Uskon, että pääsisin jos tahtoisin. En tiedä tahdonko. En ainakaan nyt. Vaikka haluaisinkin, on se yksinään hippasen verran hankalaa.
bedlam

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

-Superior- kirjoitti:Olet väärässä.
Ei kysymykseen voi vastata noin. Olet nyt kovin epäreilu. Erotahan voi avioliitostakin, eihän se ikuisuuden tae ole. Minusta otsikon tulisi vaikka mielummin kuulua "uskotko voivasi saada suhteen, joka voisi kestää elämäsi loppuun saakka".
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

bedlam kirjoitti:Erotahan voi avioliitostakin, eihän se ikuisuuden tae ole.
Riippuu tietysti siitä, miten itse kukin käsittää sitoutumisen. Itse en avioituisi ilman sitoutumista, ja käsitteenä sitoutuminen on totta puhuakseni yllättävän yksiselitteinen.
Minusta otsikon tulisi vaikka mielummin kuulua "uskotko voivasi saada suhteen, joka voisi kestää elämäsi loppuun saakka".
Toki, jos sitä haluaa kysyä.
1108

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Hei, onks pakko jos ei halua?
Hop, tuo oli hajatelma.

Tahdon ja menen, totta vitussa ja perkeleessä. Miehän en äpäröitä tee, ja pikku paskiainen voisi olla hauska.
Bliss

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En ollut ihan varma että tahdonko, mutta tahdoin sitten kumminkin, ja tässä sitä nyt ollaan :D
Edellisellä kierroksella livistin koko suhteesta 6 viikkoa ennen suunniteltuja häitä.... :oops:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juna meni jo.
Herra Manala

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kyllä. Olen mies ja varmasti joku joskus jossain saattaa hyvinkin rakastaa minua niin paljon että melkein sanoo sen.

*tyrsk*

As if!

Onneksi sentään olen komea mies ja jumalainen vartaloni kykenee totta puhuakseni hedelmöittämään munasolun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enpä tiedä. Kerran ihmeesti onnistuin, mutta olen kuin salama enkä lyö kahta kertaa samaan paikkaan, joten tuskin onnistun toista kertaa. Tänään tuntuu tältä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin