Kosioriitit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Turbohaltija

Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Oletetaan että tapaan kunnon naisen. Sellaisen jonka kanssa hommasta voisi jopa tulla jotain. Miten naista kosiskellaan? Olen niin tottunut siihen, että viimeistään toisilla tai kolmansilla treffeillä otetaan erä tyynysotaa, että en osaa enää suhtautua kunnon naisiin. Kertokaas miten nainen hurmataan vanhanaikaisesti antamatta seksiä heti kättelyn jälkeen. Jotain fyysistä lähestymistä saisi kuitenkin tapahtua, mutta ei kovin pitkälle menevää. Vai pitäisikö vain suosiolla lohkaista suloja?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Miten sellainen vanha kunnon kotiin saattelu ja suudelma sen jälkeen? Ote naisen niskan takaa vahvasti ja pehmeästi, toinen käsi lanteille (ei omille) ja sitten herkkä ja aistillinen suudelma. Juu, kyllä minä tuosta ainakin herkistyisin ja kiinnostuisin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Luulisin, että Kunnon Nainen ei lohkaise niitä sulojaan kolmansilla treffeillä, eli sen mukaan sitten eletään. Tai sitten lohkaisee.
Voit toki kokeilla tätä "Edetään hitaasti"-juttua, mutta kunnon naisetkin olettavat aika nopeasti sen taakse piiloutuvan joko erektiovaikeuksia tai sitten katkaravun.

No ei vais, jos tosissaan tätä kysyt, niin ei tähän ole yksiselitteistä vastausta. Etenette sitten omaa tahtia, mikä sopivalta tuntuu, lohkeilette tai ette.

Wanhanaikainen hurmaus... Kuulostaa kyllä suloiselta, sisältyisiköhän siihen viestejä, kukkasia ja suklaata? Ehkäpä kävelyjä puistossa? En tiedä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ne tapaukset, joissa olen kohteliaasti antanut suukon suulle ja kertonut pidättyväni mielelläni seksistä ensimmäisillä treffeillä eivät ole johtaneet mihinkään. Eräs pitkä suhde muutama vuosi takaperin sai taas alkunsa kun puheistani huolimatta nainen lähes väkisin kuitenkin halusi heti ensimmäisenä iltana vällyihin. Kuitenkin hän sitten jälkeenpäin myönsi, että teki sen vain sen takia kun oletti että "miehet sitä kuitenkin haluavat".

Eli omalla kokemuksella varmin tapa on kuitenkin työntää vaikka vasten omaa tahtoaan se nakki sitten piirakkaan. Muuten kai luulevat homoksi tai pitävät itseään ei-haluttavana.

Itse kyllä tykkään siitä tunteesta kun poistuu treffeiltä pitkän ja hieman ujostelevan suukon jälkeen. Jos samana iltana edetään sänkyyn, niin se tietty "jänskätys" häviää ehkä liian aikaisin.
Viimeksi muokannut bedlam, 27.06.2006 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Vai pitäisikö vain suosiolla lohkaista suloja?
Tuo se onkin oikea 1000 $:n dilemma. :think:
Jos suostut lohkaisemaan sulojasi liian varhaisessa vaiheessa, olet helppo ja lutka etkä siis kelvollinen seurustelukumppani. Jos taas säästelet vähän kauemmin, niin olet frigidi pihtari.
Vanhan kansan mukaan kolmannet tai neljännet treffit ovat oikea ajankohta antautua fyysisiin nautintoihin treffikumppanin kanssa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja nexie »

Jos et halua heti neitoa leipoa, niin leipaise sitten neidolle jotain hyvää. Suklaajohdannaiset sulattavat sydämen.
Don't Panic!
killkill

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja killkill »

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "tosi rakkaus odottaa" -mentaliteettia. Jos molemmilla kutisee, eiku menoksi vaan. Miksi pelata jotain hemmetin pelejä? Tietääpähän mitä on odotettavissa.
isohaara

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja isohaara »

bedlam kirjoitti:Itse kyllä tykkään siitä tunteesta kun poistuu treffeiltä pitkän ja hieman ujostelevan suukon jälkeen. Jos samana iltana edetään sänkyyn, niin se tietty "jänskätys" häviää ehkä liian aikaisin.
Jepjep.
Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa nämä lunttu-se-o-ku-heti-anto -kriteerit. Saa sitä rasiaa antaa jos kerran niin tahtoo, ei se ihmisestä sen huonompaa tee.
Ennemmin olen huomannut sen, että jos heti kirjaimellisesti käsipäivän jälkeen alkaa kuningasboa heiluttaa vaakamamboa, niin sitten unohtuu se henkinen puoli vallan. Koko suhde lähtee liiaksi etenemään liian hyvän seksin tahdissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:Jos et halua heti neitoa leipoa, niin leipaise sitten neidolle jotain hyvää. Suklaajohdannaiset sulattavat sydämen.
No, kyllä muukin kokkaus on ihan käypä vaihtoehto jos ei pullan pyörittely onnistu. Olettaen tietysti, ettei neito noudata jotakin überkummallista ruokavaliota...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Älä usko noita naikkosia. Jos alat leipoa, pitävät sua vielä ihan frigidinä. Remppaa sen kämppä ja korjaa sen auto. Siitä hän huomaa että olet herkkä alfauros jolla pysyy niin vasara kuin pippelikin kädessä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

mustakikkeli kirjoitti:Älä usko noita naikkosia. Jos alat leipoa, pitävät sua vielä ihan frigidinä. Remppaa sen kämppä ja korjaa sen auto. Siitä hän huomaa että olet herkkä alfauros jolla pysyy niin vasara kuin pippelikin kädessä.
Pah, kokkaaminenhan on nykyään tosi miehekästä ja naikkoset lääpällään miehiin, jotka hallitsevat ruoanlaiton. Ja jos alat naisen kämppää ilman pyyntöjä remontoimaan, assosiaatiot ovat
a) se pitää mua ihan avuttomana, sika!
b) sen mielestä mun kämpässä on jotain vikaa, sika!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Pah, kokkaaminenhan on nykyään tosi miehekästä ja naikkoset lääpällään miehiin, jotka hallitsevat ruoanlaiton. Ja jos alat naisen kämppää ilman pyyntöjä remontoimaan, assosiaatiot ovat
a) se pitää mua ihan avuttomana, sika!
b) sen mielestä mun kämpässä on jotain vikaa, sika!
Jos teet sille kevyttä ja maukasta ruokaa:

c) Saatnan sovinistisika. Se pitää mua läskinä. Nainen ei muka ole kaunis kuin silloin, kuin se on anorektisen laiha.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:assosiaatiot ovat
a) se pitää mua ihan avuttomana, sika!
b) sen mielestä mun kämpässä on jotain vikaa, sika!
Followed by :ditchthepig:

Kyllä näet romanttinen ruoka kainon naisen kaidalla tiellä pitää, äijäily on so last season.

Disclaimer: remonttihommien yms. sujuminen on toki mainio bonus, mutta välitön ko. taidoillaan rehvastelu ei.
Don't Panic!
PerttiMakimaa

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Turbohaltija kirjoitti:Oletetaan että tapaan kunnon naisen. Sellaisen jonka kanssa hommasta voisi jopa tulla jotain.
Jätä se sika!!!!!!!1!
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

killkill kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt tuota "tosi rakkaus odottaa" -mentaliteettia. Jos molemmilla kutisee, eiku menoksi vaan. Miksi pelata jotain hemmetin pelejä? Tietääpähän mitä on odotettavissa.
En mä halua autoa. Autolla käydään koeajolla. Haluan ihmissuhteen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
Jos teet sille kevyttä ja maukasta ruokaa:

c) Saatnan sovinistisika. Se pitää mua läskinä. Nainen ei muka ole kaunis kuin silloin, kuin se on anorektisen laiha.
Pff. Näin pitkälle ei kukaan nainen ajattele vielä pareilla ensimmäisillä deiteillä. Se pyysi mut syömään = se tykkää musta. Ja kuka käski laittamaan mitään kahta rikkaa ristiin lautaselle, eihän siitä nyt tule kuin vihaiseksi?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo, Kokki Kolmonen olikin käsittääkseni aikamoinen häntäheikki. Kokeista nyt yleensäkin sanotaan että he ovat aina käyneet ravintolan koko naishenkilökunnan läpi, tai näin ainakin väitti tiskaajana työskennellyt kaverini.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vanhempieni nuoruudessa 50-luvulla tyyli oli se, että mies kävi aika hetikin kiinni kuin sika limppuun ja siWeä nainen esteli. Seurasi hikisiä painiotteluita polvilukkoineen, ei sentään raiskaukseen asti. Tästä oli kahtalainen hyöty: Pihtaava nainen testasi josko mies on hänestä tosissaan kiinnostunut vai siirtyykö helpompiin kohteisiin. Yrittävä mies testasi onko nainen lutka joka jakaa kaikille.. ja samalla osoitti kiinnostuksensa kouriintuntuvasti.

Pillua saatettiin lohkaista vasta kuukausien sänkypainin jälkeen, kuten vanhempieni tapauksessa. Senkin jälkeen kuusi vuotta duunailivat avoliiton pioneereinä kunnes kävi tuuri eli minä. :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:Pillua saatettiin lohkaista vasta kuukausien sänkypainin jälkeen, kuten vanhempieni tapauksessa. Senkin jälkeen kuusi vuotta duunailivat avoliiton pioneereinä kunnes kävi tuuri eli minä. :roll:
Uusi virallinen tuuriasteikko:

On hyvää tuuria, tuuria, huonoa tuuria, pirun huonoa tuuria, Häkkisen tuuria ja X4X-vanhempien tuuria.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herätti tunnereaktion, joten taidan sulkea netin allekirjoituksesi mukaan. :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:Herätti tunnereaktion, joten taidan sulkea netin allekirjoituksesi mukaan. :lol:
Hyväää poika, sä alat oppimaan. Viel ku osaisit pitää sen kiinni karhupäissäs.
Geetzu

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^^ Pakollinen maininta repeämisestä tähän :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Pakollinen maininta repeämisestä tähän :D
Juu, mutta oikeastaan tuo viisikymmenluvun tyyli on alkukantaisuudestaan huolimatta aika hyvä!

Käpälöintiä, molemminpuolista kiimaa, mutta silti joku roti jossa pelisäännöt selvät, suhteen vakavuuden testailua vaikka ei hetikään muuta kuin kolmospesälle.

Hyvä tyyli, mutta edellyttäisi, että nykynaiset eivät kaikki olisi Lutkia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Hyvä tyyli, mutta edellyttäisi, että nykynaiset eivät kaikki olisi Lutkia.
Just tolla tyylillähän mutkin hurmattiin! Almost a daterape. Pakollisten kiimaviikkojen jälkeen.
Elukka

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Hyvä tyyli, mutta edellyttäisi, että nykynaiset eivät kaikki olisi Lutkia.
Just tolla tyylillähän mutkin hurmattiin! Almost a daterape. Pakollisten kiimaviikkojen jälkeen.
Åh, håtness! :roll:
Vastaa Viestiin