Kosioriitit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja brona »

Turbon-Nexien plääni kuulostaa toimivalta, ainoastaan panhuilumusiikki :laatta:

Omakohtaisesti en kyllä parisuhteissa ole edennyt noin nopsaan. Jostain syystä mun exät on olleet alussa kovinkin pihtaavaa sorttia.
...
PerttiMakimaa

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Edith kirjoitti:Aseksuaali ei tahdo kyrpää. Ei edes sun. Aseksuaali ei tunne juu-nou-poks-zap-viboja ollenkaan. Itseni määrittelen lähessellaiseksi, kun viboja kyllä satunnaisesti tunnen ja kykenen ihastumaan, mutten tahdo olla kenenkään kanssa ilman housuja. Edes sun.
Onko tämä aseksuaali nyt tullut "sinkun" korvaajaksi tällaisena hyvänä sanana?

Kyllä minä seksuaalisen haluttomuuden ymmärrän, varsinkin pitkän kumppanijahdin jälkeen, mutta kyllä tämä menee jo uudelle tasolle.

"Mennään kaupungille tyttöjä katsomaan
Niil on kaasunaamarit suojanaan
Vaikka lapsentekotapa onkin mukava
Harva happikaapissa saa seisomaan"

Koe tulevaisuus tänään - tule recalliin. :)
Elukka

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MadameDeMeloni kirjoitti:
killkill kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Kyllähän kaikki lihakset treenistä paranee.
Vaatii vaivannäköä, mutta on sen arvoista molemmille. Ehdottomasti.
Pientä puristusta "treenin" aikana. Eihän se ole juuri mitään. Antaa ehdottomasti enemmän, mitä vaatii.
:komp: Hyväkuntoiset lantionpohjan lihakset == parhautta sänkytouhuissa. :mrgreen:
huima

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:Mä vähän parantelin tota suunnitelmaa.
Turbohaltija kirjoitti:1) Ekat treffit. Nainen hurmaantuu säkenöivästä keskustelutaidostani ja tarjoamastani jäätelöstä.
2) Tokat treffit. Lisää loistokasta retoriikkaa, hyvää ruokaa ja hitusen imuttelua illan päätteeksi.
3) Kolmannet treffit. Imuttelua ja kähmimistä, shampanjaa ja suklaakakkua. Taustalla panhuilumusiikkia. Aromaattista öljyä varalla.
4) Neljännet treffit. Lärpäkkeet kohtaavat toisensa. Tosirakkaus syntyy.
Pläni on aika hyvä, kunhan ajoittaa vielä oikein. Fiiliksen mukaan, mutta ei liian epätoivoisen lähekkäin - ellei sitten mopo tosiaan karkaa heti käsistä ja ole kivaa.

Ja nyt kun on kesä, Turbo voi viedä runotytön myös vaikka uimaan. Uimisen hyvä puoli on mahdollisuus näyttää tiukkaa pakettia -- jotain mitä neiti saa vielä odottaa ennen nautintoa. Ja toisaalta viettää viattomasti aikaa toisen kanssa - ja silti nauttia ihmiskehon kauneudesta. Tosin kaikille se ei sovi, monet kauniitkin ihmiset tuntuvat olevan epävarmoja omasta kehostaan.

Imutteluakaan ei välttämättä kannata aloittaa liian aikaisin - vaan pitäytyä vaikkapa halaamisissa ja poskipusuissa. Itse ainakin koen suutelemisen aina intiimimmäksi ja varaan sen todellakin vain niille sen arvoisille tytöille. En lähtisi siis suudelmia jakamaan tuosta noin toisilla treffeillä, sehän olisi jo lutkailua!

Panhuilu-musiikilla voi heittää vesilintua ja hyvä ruoka kannattaa tosiaan keskittää ensimmäiseen ja toiseen treffikertaan. Kolmannella kerralla kevyttä, kuplivaa ja sormilla nautittavaa pikkusyötävää - jotain sellaista joka ei täytä liikaa vatsaa. Suklaankin kanssa kannattaa olla varovainen, sillä se koettelee samoja mielihyväkeskuksia kuin seksi. Tosin tuskin mahtimeisseli häviää suklaalevylle. Hienosti annosteltuna belgialainen käsintehty suklaa toimii aina.

Ja shampanja on aina hyvä juttu.

Mistä tulikin mieleen, onko Lilo huomenna joskus 17 tai 18 pintaan hyvä?
mustakikkeli

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

huima kirjoitti:Ja nyt kun on kesä, Turbo voi viedä runotytön myös vaikka uimaan. Uimisen hyvä puoli on mahdollisuus näyttää tiukkaa pakettia -- jotain mitä neiti saa vielä odottaa ennen nautintoa. Ja toisaalta viettää viattomasti aikaa toisen kanssa - ja silti nauttia ihmiskehon kauneudesta.
Totanoin. Varoituksen sana lienee tässä vaiheessa paikallaan. Kävin viime kesänä erään naisen kanssa treffeillä uimarannalla, ja jouduin käymään tahtojen taistelun jöpötyksen ja touhutippailun estämiseksi ja piilottamiseksi kun otimme viattomasti vierekkäin aurinkoa pikku uima-asuissamme. Yritin kompensoida asiaa käymällä välillä uimassa hyytävässä sinilevämeressä. Olin hieman yllättynyt että kehoni reagoi edelleen näin herkästi semminkin kun ei minulla yleensä ole asian kanssa ongelmia kauniissa naisseurassa, mutta kai se sitten tulee jos on tullakseen, ei sille paljoa mitään voi.

En tiedä miksi koin tilanteen niin kiusallisena, ehkä tahdoin vain todistaa jotain itsehillintäkyvystäni ja tahdonvoimastani ja ettei mielessäni ollut vain Se (vaikka oikeasti olikin nähdessäni hänet bikineissä), mutta kun ei voinut tietää miten hän tulisi asiaan suhtautumaan. Tiedän kyllä että tällaisia tilanteita voisi koittaa ennakoida kaikin eri tavoin (Gatkarapu kertoo lisää), mutta ei sitä kaikkea voi muistaa.

Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: Ja shampanja on aina hyvä juttu.

Mistä tulikin mieleen, onko Lilo huomenna joskus 17 tai 18 pintaan hyvä?
Humm. Noin 18 maissa vois olla suht ok, mulla on aamusella hammaslääkäri joten joudun varmaan mätänemään töissä hiukan yli normi neljän. :swirl:

Ja Turbolle: unohda todellakin panhuilut. Mulle tuli äkillinen kammottava assosiaatio mun Ranskan-kämppikseen, sillä oli tapana soittaa :evil: :evil: :evil: sitramusiikkia KELLO 8 AAMULLA.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elukka

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
Vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa muutenkin kokea henkkohtaisen saunaankutsun ylenpalttiseksi innoksi päästä ns. iholle. :think:
ninnithequeen

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
Vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa muutenkin kokea henkkohtaisen saunaankutsun ylenpalttiseksi innoksi päästä ns. iholle. :think:
Damn you!

On täällä meilläkin ollut itse kukin saunassa, vaikka ei aikaisemmin oltais tavattu. Kosioon se ei liity millään tavalla - sauna on PYHÄ paikka.
Elukka

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
Vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa muutenkin kokea henkkohtaisen saunaankutsun ylenpalttiseksi innoksi päästä ns. iholle. :think:
Damn you!

On täällä meilläkin ollut itse kukin saunassa, vaikka ei aikaisemmin oltais tavattu. Kosioon se ei liity millään tavalla - sauna on PYHÄ paikka.
Paino siis sanalla henkkohtaisen, mallia "vain me kaksi alastonta ihmisvartaloa ja kuuma kiuas..."
Tuskin kukaan kehtaa yleisessä saunomistilaisuudessa alkaa kauheasti kuolaamaan. :P
Lähinnähän toi (ihme-)assosiaatio tuli siitä, että saunassa on tapana olla alasti :arrow: kahdenkeskeinen alastomuus saattaa helpostikin herätellä kaikkia tuhmia ajatuksia... :jouden:
ninnithequeen

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti: Paino siis sanalla henkkohtaisen, mallia "vain me kaksi alastonta ihmisvartaloa ja kuuma kiuas..."
Nojoo, hiukka eri asia....
Tuskin kukaan kehtaa yleisessä saunomistilaisuudessa alkaa kauheasti kuolaamaan. :P
Joo lähinnä selluliitteja siellä vertaillaan...
Lähinnähän toi (ihme-)assosiaatio tuli siitä, että saunassa on tapana olla alasti :arrow: kahdenkeskeinen alastomuus saattaa helpostikin herätellä kaikkia tuhmia ajatuksia... :jouden:
*pärsk*
Vaikka onhan kityläisissä ihan komeita miehiä :jouden:
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Se panhuilumusiikki oli pieni vitsi menneisyydestä, kuka muistaa... joku ikivanha juttu, peräti cityn ajoilta, jossa heppu kertoi miten hän rakastelee naisen taivaisiin panhuilumusiikin tahdissa... :D Kaikkee paskaa sitä muistaakin! :wink:

Minusta tuntuu, että uimarantatreffit voisivat olla kiusalliset. Eikä tuo saunakaan kuulosta oikein hyvältä. Sitä paitsi odottelen edelleen niitä suklaakakkureseptejä. Vaikka enköhän tee viisaimmin kun käyn ostamassa sellaisen jostain...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Turbohaltija kirjoitti: Sitä paitsi odottelen edelleen niitä suklaakakkureseptejä.
No prkl. Jaetaan sitten tämäkin ihme kirjasta "Ei aina kaviaaria". (Kannattaa muuten lukea ihan koko opus jo reseptien takia. Paitsi jos harrastat kokkauksessa jotain säälittäviä light-versioita.)

Sacher-kakku

125 g voita
150 g sokeria (n. 1,75 dl)
150 g vehnäjauhoja (n.3 dl)
5 munaa
150 g tummaa suklaata
vaniljaa maun mukaan

Vatkaa voi ja sokeri. Lisää jauhot, 5 keltuaista, vanilja ja sulatettu suklaa. Lopuksi joukkoon sekoitetaan 5 vaaahdoksi vatkattua valkuaista.

Uuni 225 C , noin puoli tuntia

Väliin aprikoosimarmeladia.

Kuorrutus:
90 g sulatettua tummaa suklaata
125 g tomusokeria
2 rkl kuumaa vettä
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
segma

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja segma »

Lilo kirjoitti: 5 munaa
Voi helvetti! Kaikenlaisiin fyysisiin suorituksiin sitä pitää naisen vuoksi venyä (tai jakautua).
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lilo kirjoitti:

Sacher-kakku
Okei, figuurista päätellen sinä syöt moista kerran vuodessa, sellaisen ohuen siipaleen... huijausta!!!11! Kiitos reseptistä kuitenkin. Viisi munaa on siis tie naisen sydämeen.
huima

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja huima »

Turbohaltija kirjoitti:Okei, figuurista päätellen sinä syöt moista kerran vuodessa, sellaisen ohuen siipaleen... huijausta!!!11! Kiitos reseptistä kuitenkin. Viisi munaa on siis tie naisen sydämeen.
Sun pitää tulla joskus katsomaan kuinka ruokaa katoaa Lilon pohjattomaan napaan.

Kokonainen kiekko juustoa on vain alkupala.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Turbohaltija kirjoitti:
Lilo kirjoitti:

Sacher-kakku
Okei, figuurista päätellen sinä syöt moista kerran vuodessa, sellaisen ohuen siipaleen... huijausta!!!11! Kiitos reseptistä kuitenkin. Viisi munaa on siis tie naisen sydämeen.
Voi kuule, saattaisit järkyttyä jos tietäisit mitä kaikkea syön ja kuinka paljon. 8) Elimistö pitää pitää hyvin rasvattuna, vaikkapa sitten viidellä munalla... :wink:

edit: Jahas, Huima ehtikin jo ladella tunnustuksia mun puolesta...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lilo kirjoitti:
edit: Jahas, Huima ehtikin jo ladella tunnustuksia mun puolesta...
Mistä Huima sen tiesi - onks teillä romanttinen lärpäkejutska meneillään? :wink:

Yksi kosioriitteihin liittyvä probleemi on se, että olen kovin rauhallinen. Saan kyllä pilkettä silmäkulmaan jos hakkaan halkoja raivolla tai juon riittoisan määrän raikasta olutta, mutta noin niinku muuten ei jaksa kauheasti pilkistellä. Voisko joku suositella jotain hyvää huumausainetta, joka saa minut vaikuttamaan kiihkeältä uroolta? Olen muutenkin ajatellut, että periaatteessa olisi hyvä ajatus olla vähän pilvessä koko ajan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Turbohaltija kirjoitti: Mistä Huima sen tiesi - onks teillä romanttinen lärpäkejutska meneillään? :wink:
Ennemminkin sanoisin, että mulla ja Huiman jääkaapilla on menossa intohimoinen ja kiihkeä suhde... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

huima kirjoitti: Sun pitää tulla joskus katsomaan kuinka ruokaa katoaa Lilon pohjattomaan napaan.

Kokonainen kiekko juustoa on vain alkupala.
Uh. Kuulostaa juuri minun "minä en liho" syömiseltäni niiltä vuosilta, jolloin aineenvaihdunta vielä toimi. Kas kummaa, kun 28 vuotiaana syöminen jatkui samalla tavalla, mutta aineenvaihdunta taas... .. noh.. + 20 kg :vihelt:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
Uh. Kuulostaa juuri minun "minä en liho" syömiseltäni niiltä vuosilta, jolloin aineenvaihdunta vielä toimi. Kas kummaa, kun 28 vuotiaana syöminen jatkui samalla tavalla, mutta aineenvaihdunta taas... .. noh.. + 20 kg :vihelt:
No, katsotaan vuoden päästä sitten onko musta tullut sotanorsu. :wink:

Pitää varmaan tunnustaa, että noin niinQ normaalisti mun ruokavalio on ihan terveellä ja asiantuntevalla pohjalla. Koska teitä kuitenkin alkoi mietityttää. As if.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mmm... Siis. Kyllä Naisen on hyvä syödä rasvaisena sormien päähän jääviä suklaisia kakkuja, valuvia juustoja, nieleskellä kuohuvaa juomaa ja maistella parmesanilla kuorrutettua pastaa. Tämä edesauttaa oman miehisen nautintoni toteutumista eli reilun rasvakerroksen muodostumista pakaroihin ja reisiin, joihin voin sitten iskeä kiinni.

Tänään voisinkin öljytä yhden hyvinmuodostuneen laatupepun ja suoda itselleni nautintoa.

Saapa tosin nähdä, pääseekö näillä jutuilla edes yrittämään kosiota. No. Onneksi Nainen on korkealla ärsytyskynnyksellä varustettu monimutkainen laatuluomus.
killkill

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja killkill »

Turbohaltija kirjoitti:Voisko joku suositella jotain hyvää huumausainetta, joka saa minut vaikuttamaan kiihkeältä uroolta?
Testosteroni. Puhdas luonnon tuote. Parempaa kuin spiidi ja kokkeli.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:Mmm... Siis. Kyllä Naisen on hyvä syödä rasvaisena sormien päähän jääviä suklaisia kakkuja, valuvia juustoja, nieleskellä kuohuvaa juomaa ja maistella parmesanilla kuorrutettua pastaa. Tämä edesauttaa oman miehisen nautintoni toteutumista eli reilun rasvakerroksen muodostumista pakaroihin ja reisiin, joihin voin sitten iskeä kiinni.
Psst. Se rasvakerros saattaa hyvinkin pyöristää myös muita kohtia kehosta esim. jenkkakahvojen muodossa. Näin ollen Järkevä ja Itsekriittinen Nainen käyttää nautintoaineita kohtuudella ja yhdistää ruokavalioonsa riittävästi lihaskuntoharjoitteita, joiden avulla volyymiin yhdistetään muotoa.
sanctus kirjoitti:Tänään voisinkin öljytä yhden hyvinmuodostuneen laatupepun ja suoda itselleni nautintoa.

Saapa tosin nähdä, pääseekö näillä jutuilla edes yrittämään kosiota. No. Onneksi Nainen on korkealla ärsytyskynnyksellä varustettu monimutkainen laatuluomus.
:p: :muu: :p:

(mahdollisuudet riippuvat tietenkin siitä, kuinka hyvillä herkuilla Naista lepytellään huonojen juttujen jälkeen)
Don't Panic!
MadameDeMeloni

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

sanctus kirjoitti:Mmm... rasvakerroksen muodostumista pakaroihin ja reisiin, joihin voin sitten iskeä kiinni.
Rakastuin! :wink:
Herra Manala

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jee! Pildenkokokeskustelu!

Itse asiassa. Ylitiukat pildet on kyllä hankalampia. Ilkeetä jos nalli meinaa palaa jo kätellessä.
Vastaa Viestiin