Kosioriitit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Autolla käydään koeajolla. Haluan ihmissuhteen.
Et kai sinä osta autoa koeajamatta sitä? Miksi ihmissuhteeseen pitäisi mennä "otan ensimmäisen kesäauton mikä vastaantulee - ilman koeajoa, katsomatta konepellin alle, luottaen sokeasti?"

Seksi on kuitenkin niin merkittävä osa parisuhdetta, että jos Se Ei Kertakaikkiaan Toimi, minun on vaikea uskoa että suhde toimisi muuten. En toki yritä esittää, että ensimmäiset turnajaiset olisivat automaattisesti enkelten laulua jos toinen osapuoli on minulle tarkoitettu. Toisen seksuaalisuuteen tutustuminen on tärkeä osa ihmiseen tutustumista.
Killkill:
Turbosta en tiedä, mutta minulle se seksi parisuhdetapauksessa olisi se intiimein ja herkin , vanhakantaisesti sanoen Täyttymys. Jota edeltäisi se romantiikka. Siis parisuhteessa, irtopillu saa toki kopsahtaa päähäni.

Ja eihän sen romanttisesti hitaasti edestyen ja sitten Täyttymyksenä :D seksiin johtaneen jutun tarvitse ikuinen olla. Jos ei vaikka se seksi harjoittelemallakaan suju, niin onhan sekin yksi syy lopetella. (kuulostaa epätodennäköiseltä, ettei harjoittelemallakaan sujuisi.. ihastuminen kun on jo valmiiksi paljolti fyysistä keskinäistä vetovoimaa, loppu lienee tekniikkaa)

Karmeaa minusta on, jos parisuhdettakin etsiessä heti jokaista vähänkin käypästä munalla vittuun ennen kuin muusta yhteensopivuudesta tai ehkä nimestäkään on mitään tietoa. Mieluummin kasvava kiintymys, ihastus, kutina ja sitten paNeminen.

Tuo siis ideaalini seurusteluun. Sikäli kaksinaismoraalia toki minulla, että irtopillu kelpaisi, mutta jos sellaista saisin, pidän äärimmäisen epätodennäköisenä, että se seurusteluun johtaisi. Varsinaisesti irtopanoja moralisoimatta käytännössä itsestäni arvelen, että varsinainen seurusteluun kelpaava yksilö löytyisi hitaammalla tutustumisella ja tarkemmin valikoiden kuin satunnaisesta baaripokasta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:mutta minulle se seksi parisuhdetapauksessa olisi se intiimein ja herkin , vanhakantaisesti sanoen Täyttymys. Jota edeltäisi se romantiikka
Tässäpä mielestäni on eräs syy, miksi monelle tähänkin keskusteluun osallistuvalle sinkkuus on jatkuva, päättymätön olotila. Se "oikeasta" unelmoiminen saavuttaa sellaiset mittasuhteet, että mikään tosielämässä vastaantuleva ei voi niitä lupauksia lunastaa. Jokaiselle kontaktille vastakkaiseen sukupuoleen asetetaan niin älyttömät odotukset, että totuus "seuraavana aamuna" on väistämättä pettymys.

Te haaveilette jostain pyhästä, lähes jumalliseen kokemukseen verrattavasta sakramentista. Iso osa parisuhdetta on kuitenkin arkea. Kaupassakäyntiä. Ruoanlaittoa. Television katsomista. Kädestä kiinni pitämistä sohvalla samalla kun kaivaa toisella kädellä nenäänsä.

Minulle seksi on kivaa, nautittavaa, ihanaa, mukavaa ajanvietettä, hieno asia yms, mutta uskokaa tai älkää, tähän ikään mennessä en ole niitä helvetin enkelikuoroja, ilotulituksia tai muita kliseitä ole kokenut - eikä kyse ole siitä että olisin harrastanut pelkkiä irtosuhteita.
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

killkill kirjoitti: Toisen seksuaalisuuteen tutustuminen on tärkeä osa ihmiseen tutustumista.
Joo, no mikä ettei. Mua ei vaan kiinnosta kovin nopeasti hypätä siihen vaiheeseen, koska olen hidastempoinen ihminen ja liian nopea sekstaus vie ruumiin pidemmälle kuin mihin tunteet ovat ehtineet. Lisäksi seksin tärkeys parisuhteessa painottuu eri lailla eri ihmisille. Minulle seksi on vain yksi pieni osa suhdetta ja suurimman osan ajasta toisen kanssa on hyvä viihtyä muutenkin kuin pelkästään vällyjen välissä. Siksi haluaisin löytää ihmisen joka näkee niitä todellisia aarteita vähän muualla kuin elinten hieromisessa toisiinsa. Sitten voidaan kyllä naida edestä ja takaa kunhan viihdytään muutenkin hyvin yhdessä ja ollaan samalla aaltopituudella.

Sitten vielä tuosta "kuka ehtii ensin-dilemmasta": Minulle on muutamankin kerran käynyt niin että olen ollut kiinnostunut naisesta, mutta joku toinen on kiilannut meisselillään ykköspesälle ennen minua. Tästä olen päätellyt, että se elämäni herkkä runotyttöpupu jossain vielä vartoo minua ja kun sen näen, annan sille romanttisesti munaa heti alkajaisiksi että se on sitten mun eikä kenenkään muun. Pakko toimia vastoin luontoaan jos meinaa voittaa pupun. Nih.
killkill

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja killkill »

Turbohaltija kirjoitti:Pakko toimia vastoin luontoaan jos meinaa voittaa pupun. Nih.
Nice guys finish last ;)
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Melnais kirjoitti:Miten sellainen vanha kunnon kotiin saattelu ja suudelma sen jälkeen? Ote naisen niskan takaa vahvasti ja pehmeästi, toinen käsi lanteille (ei omille) ja sitten herkkä ja aistillinen suudelma. Juu, kyllä minä tuosta ainakin herkistyisin ja kiinnostuisin.
Lupaan kokeilla tuota! Riski tuossa on tosin se, että sitten pitää mennä pökkimään? Jos menen, se on liian nopeaa minulle. Jos en mene, nainen pitää minua epäkohteliaana ja antaa seuraavalla yrittäjälle heti ensi tilaisuuden tullen. Pakko siis mennä pökkimään. :shock:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Te haaveilette jostain pyhästä, lähes jumalliseen kokemukseen verrattavasta sakramentista. Iso osa parisuhdetta on kuitenkin arkea. Kaupassakäyntiä. Ruoanlaittoa. Television katsomista. Kädestä kiinni pitämistä sohvalla samalla kun kaivaa toisella kädellä nenäänsä.
.
Juu, mutta jos tuohon arkeen sitoutuu kymmeniksi vuosiksi (ja sitoutua mielestäni pitää siinä vaiheessa, kun kersoja eli sanikoita on tehnyt).. niin nimenomaan tuohon arkeen sen vanhenevan vaimon kanssa täytyisi liittyä melkoinen henkinen yhteensopivuus, että sitä jaksaisi.

Sieluntoveruutta, samansuuntaisia asenteita, samoja mielenkiinnon kohteita. Tuetaan toisen asioita, jotka samalla ovat omia asioita. Jonkinlainen työpari.

Siispä olen ihmetellyt vaikka vanhanajan lehti-ilmoituksia, joissa haetaan vaikkapa "raitista, savutonta ja tanssitaitoista miestä" (minä siis en kelpaisi :D ).. niin että siinäkö on sitten ne kriteerit yhteensopivuudelle? Ja kun ne raittiit savuttomat ja tanssitaitoiset kohtaavat, siinäkö on niiden yhteinen maailma ja se riittää? Vai oletetaanko silloin, että kaikki ihmiset ovat niin samanlaisia, että noiden luettelu riittää?

Samoin netti-ilmoitukssa näkee paljon, että luetellaan vain mitä suhteelta haluaa. Sellaisia on Kitinässäkin kehuttu "hyviksi ja informatiivisiksi" ilmoituksiksi joskus. Informatiivisiksi? Minusta olisi paljon tärkeämpää tietää naisen kiinnostuksenaiheista ja asenteista kuin pelkästä suhdekäsityksestään. Samanlainen suhdekäsitys voi olla kenellä vaan kettutytöstä turkisfarmariin, natsista äititeresaan!

Sitten kumma minulle aina ilman naista eläneelle on tuo ajatus, että aina pitää olla kumppani, ja kun vanha jää, heti etsitään uusi. En tajua, kovin kulutushyödykkeeltä kuulostaa sitten.

Ilmankos sitten ihan äkkiä "kasvavat eroon".. mitä en sitäkään usko. Ei ihminen niin nopeasti "kasva" tai muutu, suhde on vaan alunperinkin ollut pinnallinen.

Itse en ollenkaan usko koskaan löytäväni naista, johon todella voisin uskaltaa sitoutua loppuiäksi ja perustaa perheen. Liian suuri vaara tehdä paha virhearvio ja sitten olla siinä kiinni. Ja kiinni olisin omasta periaatteestani, jos perhettä tulisi siitällettyä. Paras mitä voin toivoa on todellakin moraaliton irtopano :D

Mutta tietysti, voihan ihmeitä tapahtua, löydän jonkun ja vielä uskomattomammin kelpaan hänelle (Sci-fiä jo :D)
Turbohaltija kirjoitti:Sitten vielä tuosta "kuka ehtii ensin-dilemmasta": Minulle on muutamankin kerran käynyt niin että olen ollut kiinnostunut naisesta, mutta joku toinen on kiilannut meisselillään ykköspesälle ennen minua. Tästä olen päätellyt, että se elämäni herkkä runotyttöpupu jossain vielä vartoo minua ja kun sen näen, annan sille romanttisesti munaa heti alkajaisiksi että se on sitten mun eikä kenenkään muun. Pakko toimia vastoin luontoaan jos meinaa voittaa pupun. Nih.
Minulle myös, mutta minähän arkailin ihan arkuuttani kuukausia. Niin naiivi olin, etten tajunnut sen olevan nykynaiselle liian pitkä aika.

Tietenkin sinun tulee antaa romanttisesti munaa sille elämäsi Oikealle herkälle runotyttöpupulle HETI jos hänet löydät! Sellaisessa tapauksessa ei olisi syytä olla munaa heti antamatta, ja sitäpaitsi munan antamattomuus olisi herkän runotyttöpupun rääkkäystä!! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos joku menee meisselillään tökkimään sun runotyttöpupu-ehdokasta, kun te olette vielä riiusteluasteella, niin se ei ole kyllä aito runotyttöpupu. Pöyristyttävää tuollainen, miksei voi keskittyä yhteen mieheen kerralla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Jos joku menee meisselillään tökkimään sun runotyttöpupu-ehdokasta, kun te olette vielä riiusteluasteella, niin se ei ole kyllä aito runotyttöpupu. Pöyristyttävää tuollainen, miksei voi keskittyä yhteen mieheen kerralla.
Totta.
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Oletetaan että tapaan kunnon naisen. Sellaisen jonka kanssa hommasta voisi jopa tulla jotain.
Jätä se sika!!!!!!!1!
Kun nyt ensin edes tapaisin sen sian.
mustakikkeli

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Turbohaltija kirjoitti:Ehkä minunkin on viisainta pyrkiä sänkyyn mahdollisimman pian seuraavan tosirakkauskandidaatin kanssa. Vaikka paljon mieluummin herkistelisin vähän aikaa ja varmistaisin että nainen on ideaalisiittimeni arvoinen. Ei käy unelmat ja realismi käsi kädessä, ei.
Kuuleppas nyt. Jos oikeasti pidät toisesta, annat hänelle siitintäsi. Tosirakkaus antaa, ei pihtaa. Yhdyntä lisää parin yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja tarjoaa lisäaiheita onnistuneisiin aamiaispöytäkeskusteluihin.
Geetzu

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja miten tuskaisaa olisikaan huomata kuukausia deittailtuaan ja hurjan rakastuneena (psst, naiset ainakaan ei edes rakastu ennen kuin toteavat vähintään taitavat sormesi todellisiksi) ettei genitaalilärpäkkeet sovi yhteen niin millään!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Ja miten tuskaisaa olisikaan huomata kuukausia deittailtuaan ja hurjan rakastuneena (psst, naiset ainakaan ei edes rakastu ennen kuin toteavat vähintään taitavat sormesi todellisiksi) ettei genitaalilärpäkkeet sovi yhteen niin millään!
Fuulaa.
Emätin sopeutuu kaikenkokoisiin kyrpiin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja miten tuskaisaa olisikaan huomata kuukausia deittailtuaan ja hurjan rakastuneena (psst, naiset ainakaan ei edes rakastu ennen kuin toteavat vähintään taitavat sormesi todellisiksi) ettei genitaalilärpäkkeet sovi yhteen niin millään!
Fuulaa.
Emätin sopeutuu kaikenkokoisiin kyrpiin.
Höpsistä. Tässä tilanteessahan ei tartte toki miettiä oisko Turbolla liian pieni, koska isoushan on mainittu täällä monesti, jos taas Runotytöllä on tuskasen pieni ja jokainen tuikkaus-yritys lisäöljyinkin tekee kipeää niin eihän siitä mitään tuu. Ohan noita hei. :]
Pehmis

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:Fuulaa.
Emätin sopeutuu kaikenkokoisiin kyrpiin.
Sopeutuu, muttei välttämättä nauti. Ja vice versa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Fuulaa.
Emätin sopeutuu kaikenkokoisiin kyrpiin.
Sopeutuu, muttei välttämättä nauti. Ja vice versa.
Kuten hiihtoselostuksessa: "rako venyy".
Väljeneehän se pillu kovassa isokyrpäkäytössä, synnyttäneen naisen VITTU vielä enemmän.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Fuulaa.
Emätin sopeutuu kaikenkokoisiin kyrpiin.
Sopeutuu, muttei välttämättä nauti. Ja vice versa.
Kuten hiihtoselostuksessa: "rako venyy".
Väljeneehän se pillu kovassa isokyrpäkäytössä, synnyttäneen naisen VITTU vielä enemmän.
Usein se taitaa kuitenkin olla niin päin, että liian pientä laitetaan liian isoon ja vaikka se pimppa siitä muokkautuukin ja lihaksia sieltä testauksessa löytyy, ei pimppa ehkä ihan maximaalista nautintoa saa... Vai kumpikohan ois yleisempää, pienipili-isopim vai isopili-pienipim? Mulla ei kokemusta epäsopivuuksista, oon niin muokkautuvainen VITUKAS.
Turbohaltija

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tämä keskustelu kääntyikin suuntaan, jossa pitää pohtia miten sinne sänkyyn ja lärpäkkeiden yhteensopivuutta testaamaan pääsee mahdollisimman joutuisasti. Miltäs kuulostaa sotasuunnitelma:

1) Ekat treffit. Nainen hurmaantuu säkenöivästä keskustelutaidostani.
2) Tokat treffit. Lisää loistokasta retoriikkaa ja hitusen imuttelua illan päätteeksi.
3) Kolmannet treffit. Imuttelua ja kähmimistä. Taustalla panhuilumusiikkia. Aromaattista öljyä varalla.
4) Neljännet treffit. Lärpäkkeet kohtaavat toisensa. Tosirakkaus syntyy.

Tämä kaikki hmm-- 1,5 viikon sisällä, ettei meisselimiehet ehdi siihen väliin.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mä vähän parantelin tota suunnitelmaa.
Turbohaltija kirjoitti:Tämä keskustelu kääntyikin suuntaan, jossa pitää pohtia miten sinne sänkyyn ja lärpäkkeiden yhteensopivuutta testaamaan pääsee mahdollisimman joutuisasti. Miltäs kuulostaa sotasuunnitelma:

1) Ekat treffit. Nainen hurmaantuu säkenöivästä keskustelutaidostani ja tarjoamastani jäätelöstä.
2) Tokat treffit. Lisää loistokasta retoriikkaa, hyvää ruokaa ja hitusen imuttelua illan päätteeksi.
3) Kolmannet treffit. Imuttelua ja kähmimistä, shampanjaa ja suklaakakkua. Taustalla panhuilumusiikkia. Aromaattista öljyä varalla.
4) Neljännet treffit. Lärpäkkeet kohtaavat toisensa. Tosirakkaus syntyy.

Tämä kaikki hmm-- 1,5 viikon sisällä, ettei meisselimiehet ehdi siihen väliin.
Don't Panic!
sanctus

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No just.
nexie kirjoitti:Mä vähän parantelin tota suunnitelmaa.
Pehmis

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

1,5 viikkoa on ihan liian tiivis aikataulu 4:ille treffeille. Viikon sisällä saa tavata max 2 kertaa alkuvaiheessa. Se on sitten eri asia jos ekat treffit venähtää viikonlopuksi tai viikoksi :vihelt:
PerttiMakimaa

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sanctus kirjoitti:No just.
Deja vu? :)
Edith

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltijan-Nexien plääni on kyllä loistava. Omalle kohdalleni muokkaisin tuota varmaan niin, että johonkin rakoon lisäisin porsaankyljestä valmistetun olutpaistin sen melko uuden keittokirjani reseptillä. Enää se treffattava vaan puuttuu. Vapaita kanssa-(lähes)aseksuaaleja missään?
Pehmis

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

PerttiMakimaa kirjoitti:
sanctus kirjoitti:No just.
Deja vu? :)
Veikkaan että tässä vain kerrotaan miten se OLISI pitänyt hoitaa :P
Sinkkumatti

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
sanctus kirjoitti:No just.
Deja vu? :)
Veikkaan että tässä vain kerrotaan miten se OLISI pitänyt hoitaa :P
Meinaatteks, että nex pani santtua jo ekoilla treffeillä?

.. voi tätä suomalaisten miesten selkärangattomuutta..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kosioriitit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Edith kirjoitti:Vapaita kanssa-(lähes)aseksuaaleja missään?
Minähän olen monesti tarjonnut Kyrpääni puutteesta kärsiville Kitinämisuille, mutta taidatte olla lesboja kun ei kelpaa? En suostu hyväksymään mitään muuta selitystä, itsepetoksen jalo taito.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin