Kissa ja hiiri -letkajenkka

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
AarneAnkka

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tekemällä aloitteen ja lähestymällä ei voi kuin voittaa. Joko voittaa, tai sitten ainakin lakkaa vaivaamasta itseään asialla kun saa selkeät rukkaset käteen.

Toki aloitteen tekeminen itsessään on asia jonka voi tehdä oikein tai väärin. Voi sitten jälkeenpäin kieriskellä tuskassa märehtien sitä montako hyvää mahdollisuutta on mennyt mokaamaan parilla hiuksenhienolla nyanssivirheellä... (ja ne minä kyllä hallitsen, jumankekka :doh: ).
menhir

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja menhir »

No eipä tämmöisen umpimielisen turjakkeen pariutuminen kyllä järin helppoa ole, ei. Enhän mie edes tohdi vilkuilla miehiä kuin enintään salaa! Odotan, että tulevat (mieluummin yksikössä kuitenkin) kotoota hakemaan -jos näin on käynyt parille ystävälleni, niin miksei myös minulle??!

Tv-lupamaksutarkastajaa odotellessa.

Ai niin, ristiinihastumisista en tiedä mitään. (jotain on topic)
isohaara

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Tiikeriankka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jos joku mukavan näköinen neito vilkuilee ja odottaa lähestymistäni, todennäköisesti vilkuilen takaisin ja juttu jääkin sitten siihen.
Sama vika. (On minua joskus vilkuiltu). Olen todella heikko ottamaan minkäänlaista kontaktia. Todennäköisesti en edes hymyile takaisin, jos minulle hymyillään (,jos kyseessä on mukavan näköinen neito. Muille saatan hymyillä, jos siltä sattuu tuntumaan).
:komp: Täsmälleen myös meikäläisen tyyliä. En tiedä mistä se kynnys on ilmestynyt, mutta itte ei ikinä saa mitään aikaiseksi. Parhaimmillaan joutuvat tulemaan esim. baarissa oma-aloitteisesti mun pöytään ja varsin fyysisesti esittämään tahtonsa, pahimmillaan aivan kotoa asti hakevat - josta ei pidemmän päälle paljoa iloa ole, kun tajuaa kummoinen surkimus on.
MadameDeMeloni

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mistä lähtien sitä kotoa on tultu kyselemään?! :O Pitää vissiin pistää osoite jakoon jos joku ilmestyis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

isohaara kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jos joku mukavan näköinen neito vilkuilee ja odottaa lähestymistäni, todennäköisesti vilkuilen takaisin ja juttu jääkin sitten siihen.
Sama vika. (On minua joskus vilkuiltu). Olen todella heikko ottamaan minkäänlaista kontaktia. Todennäköisesti en edes hymyile takaisin, jos minulle hymyillään (,jos kyseessä on mukavan näköinen neito. Muille saatan hymyillä, jos siltä sattuu tuntumaan).
:komp: Täsmälleen myös meikäläisen tyyliä. En tiedä mistä se kynnys on ilmestynyt, mutta itte ei ikinä saa mitään aikaiseksi. Parhaimmillaan joutuvat tulemaan esim. baarissa oma-aloitteisesti mun pöytään ja varsin fyysisesti esittämään tahtonsa, pahimmillaan aivan kotoa asti hakevat - josta ei pidemmän päälle paljoa iloa ole, kun tajuaa kummoinen surkimus on.
Tuo se vituttaa kun akat kuitenkin teille tekevät aloitteita.. ja piparia saatte. Ei minulle sellaista satu kuin kerran kymmeneen vuoteen tai .. Zetorissa :D

Oikeasti vieläkin täysin mahdotonta minun lähestyä ja puhutella tuntematonta naista baarissa. Ihan mahdotonta. Ei liiku jalka, ei käsi, ei suu avaudu. Ei millään. Yhtä hyvin voisin yrittää kävellä juhannuskokkoon, kyllä sitä kääntyy ennen liekkejä. Eri asia jos itse puhuttelevat. Tai sitten muu tutustumistapa.

Veikko Huovisen Lampaansyöjiä mukaellen:

"Muita poikia pillutettaan,
minua ei milloinkaan.
Yhen kerran kun yritettiin,
sissään ei saatunna silloinkaan".
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:Tuo se vituttaa kun akat kuitenkin teille tekevät aloitteita.. ja piparia saatte. Ei minulle sellaista satu kuin kerran kymmeneen vuoteen tai .. Zetorissa :D

Oikeasti vieläkin täysin mahdotonta minun lähestyä ja puhutella tuntematonta naista baarissa. Ihan mahdotonta. Ei liiku jalka, ei käsi, ei suu avaudu. Ei millään. Yhtä hyvin voisin yrittää kävellä juhannuskokkoon, kyllä sitä kääntyy ennen liekkejä. Eri asia jos itse puhuttelevat. Tai sitten muu tutustumistapa.
No Beddis ja Tiikeriankka on molemmat melkoisen komeita nuoria miehiä. Pelkän silmäpelailun seurauksena naiset lähestyvät melko harvoin, ja jos lähestyvät, se perustuu ulkoiseen viehätysvoimaan ja olemukseen. Jos olemus on pelokas ja pälyilevä eikä ole ehkä pakan komein kuvakortti, voi olla lähestymiset vähissä.

Sinuna jättäisin yritykset saada irtopimpsaa baarista ihan sikseen. Niinkuin moneen kertaan todettu, se on armoton maailma jossa pukeutumisen tyylikkyydellä ja tilannetajulla, huolitellu ulkonäöllä ja hyvillä geeneillä on ylikorostunut merkitys. Erityisesti jos ei satu olemaan dynamiittinen supliikkimies, mihin "onko sulla menkat" kyllä kovasti viittaisi.

Sen sijaan voisit keskittyä hakemaan netistä seuraa, kun verbaalinen ulosantisi on kuitenkin kirjallisessa muodossa parempaa ja oikea suhde sinua kuitenkin enemmän kiinnostaa kuin irtopimpsa. Resurssien tuhlausta jahdata pienellä todennäköisyydellä jotain mitä ei kovin paljon edes halua.

Keskustelukynnystä voisi kummasti laskea, jos saisit potentiaalisen nettitreffailuehdokkaan vaikkapa webkamerakeskusteluun kanssasi, sen jälkeen kirjoittamisen muuttaminen puheeksi puhelimen välityksellä ei ole niin vaikeaa. Ja sitten kun pääset sinne livetreffeille, jatkat keskustelua niistä aiheista mistä luontevasti osaat keskustella, ja jos niitä positiivisia signaaleja alkaa tulla - carpe diem. Jos ei, toivotat hyvää loppuelämää ja uutta matoa koukkuun.

Kuvittelisin että tuolla tavoin käyttäisit aikasi mielekkäämmin, eli opettelemalla luontevampaa kontaktin luomista vastakkaiseen sukupuoleen ympäristössä ja tavalla joka on itsellesi turvallisempaa ja jossa ilmeisesti olet aiemmin onnistunutkin jossain määrin. Siihen päälle vielä lenkkeilyä, punttikuuria, shoppausapua istuviin vaatteisiin, hampaiden pesua, suihkussa käyntiä, hiustenleikkuuta ja PALJON vähemmän karhua niin .. voit sanoa ainakin rehellisesti edes yrittäneesi tehdä parhaasi.

Toinen vaihtoehto on tietysti mennä baariin pimpin toivossa, juoda kallista olutta, pälyillä ympäriinsä ja ihmetellä kuinka hinttaritinttarit skoraa nätit pystytisut, katkeroitua siitä ja purkaa tunteitasi tänne, missä saat kovin vähän ymmärrystä ja sympatiaa. On sekin tapa käyttää elämänsä vähät kesät, mutta kaikella kunnioituksella, ei kovin hedelmällinen.
mustakikkeli

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

isohaara kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jos joku mukavan näköinen neito vilkuilee ja odottaa lähestymistäni, todennäköisesti vilkuilen takaisin ja juttu jääkin sitten siihen.
Sama vika.
:komp: Täsmälleen myös meikäläisen tyyliä. En tiedä mistä se kynnys on ilmestynyt, mutta itte ei ikinä saa mitään aikaiseksi.
Sotkeakseni vielä hieman lisää teidän kolmen ajatuksia, saattaa olla että sen enempää teiltä ei ole edes odotettu tai toivottu. Eilen aamulla satuin kuulemaan radiosta keskustelua "Osaavatko suomalaiset miehet flirttailla?", jossa nuori naisjuontaja pahoitteli sitä että niin monet suomalaismiehet tulevat silmäilyn päätteeksi juttelemaan ja tekemään tuttavuutta, kun hän haluaisi jättää sen pelkäksi flirttailuksi.

Helppoa ei ole miehen elämä. Jos et tee aloitetta, olet saamaton vätys. Jos teet aloitteen, olet liian innokas ja teet aivan vääriä oletuksia naisen merkitsevistä katseista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmis: Sanoin vain tuntemattoman naisen lähestymisen mahdottomuudesta, minua todella on baareissa naiset lähestyneet, valivali jos se on teistä Kitinän yli-ihmisistä looginen mahdottomuus.

Olipa niin väärää arviota keskustelutaidoistani, viettelykyvyistäni, pukeutumisesta nyt en sano mitään, mutta toivoakseni koko maailma ei vielä ole Kitinän homoperseitä.. niin ja suihkussakin tapaan käydä joskus, varsinkin ennen naisiin lähtöä :D . Täkäläinen baaritilanne on mitä on ja netti ei toimi, koska kuten ehken lienen joskus maininnut, sataa kilometriä lähempää täältä ei nettinaisia löydä.. Oulua, Hesaa ja Tamperetta myöten olen Suomea niillä reissuilla kolunnut, en viitsi enää.

Vaihtoehdot LYHYELLÄ tähtäimellä siis ovat nettinainen sadan kilsan säteeltä, mutta sellaisen pyydystääkseni pitäisi valita sopiva jolle on asiaakin, niillä keinoin seurusteluvakavuusjuttu sitten .. ja nyt ei ole sellaisen aikaa eikä halua.. sitten ne Hesan baarit joissa minua jopa naiset puhuttelevat ja irtopillu sieltä tai tietenkin huorra...

Koetan ehkä Hesan irtopillua tänä kesänä.
Älkääkä mulkut alkako kilvan vakuuttaa miten mahdotonta se minulle olisi, vittuunnutatte/masennatte minut täysin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:Koetan ehkä Hesan irtopillua tänä kesänä.
Älkääkä mulkut alkako kilvan vakuuttaa miten mahdotonta se minulle olisi, vittuunnutatte/masennatte minut täysin.
Onks tää nyt niinQ sama asia kun sellanen keinovagina? Junou, sellanen pelkkä pimpsa ilman Barbaraa?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
isohaara

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja isohaara »

mustakikkeli kirjoitti:että niin monet suomalaismiehet tulevat silmäilyn päätteeksi juttelemaan ja tekemään tuttavuutta, kun hän haluaisi jättää sen pelkäksi flirttailuksi.
Tuon on oppinut hyvin asiakaspalveluduunissa. Kun ei töissä passaa alkaa lähentelemään, mutta silti aina silloin tällöin nätit tyttäret ja komiat emännät heittävät semmoista läpyskää, ettei se muutakaan ole kuin flirttiä flirtin vuoksi. Itse asiassa varsin virkistävä harrastus myös baareissa, jospa keskittyis vallan tähän ens lauantaina.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Olin kerran oluella erään tytön kanssa joka oli ihastunut minuun mutta minä en häneen. Paikalla oli pari hänen kavereistaan, joista yhden kanssa tulin erityisen hyvin toimeen. Minuun ihastunut tyttö sai hyperventilaatiokohtauksen, sillä tyttö jolle juttelin oli hänen exänsä :shock: Exäkin sanoi olevansa toisaalta minusta kiinnostunut, mutta tilanteen häiritsevän häntä liiaksi. Nyt ei ole minkäänlaista epäselvyyttä miksi kaikilla lesbokavereillani on jonkinlainen lääkitys.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Razormaid kirjoitti:Nyt ei ole minkäänlaista epäselvyyttä miksi kaikilla lesbokavereillani on jonkinlainen lääkitys.
E-pillerit?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

edit: Spykologinen (esim. masennus, paniikkihäiriö...)
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Koetan ehkä Hesan irtopillua tänä kesänä.
Älkääkä mulkut alkako kilvan vakuuttaa miten mahdotonta se minulle olisi, vittuunnutatte/masennatte minut täysin.
Onks tää nyt niinQ sama asia kun sellanen keinovagina? Junou, sellanen pelkkä pimpsa ilman Barbaraa?
Galleriastani kuva tulevasta vaimostani:
Kuva

Ei ole liian isot tissit, kaipaamani trimmattu karvakolmio voi olla hankala kiinnittää.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Koetan ehkä Hesan irtopillua tänä kesänä.
Älkääkä mulkut alkako kilvan vakuuttaa miten mahdotonta se minulle olisi, vittuunnutatte/masennatte minut täysin.
Onks tää nyt niinQ sama asia kun sellanen keinovagina? Junou, sellanen pelkkä pimpsa ilman Barbaraa?
Ei vaan poikamiehen unelma, pelkkä (super-)pillu ilman sitä hankalaksi heittäytyvää pillunkantotelinettä[1] siinä ympärillä. :piru:
sanctus

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Jotenkin aivan vitun väsynyttä.
AarneAnkka

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Joko voittaa, tai sitten ainakin lakkaa vaivaamasta itseään asialla kun saa selkeät rukkaset käteen.
Korjaaaaaaan. Tämä ei päde netissä. Jos kasvotusten pyytää toista treffeille, ja toinen muuttuu zombiksi, alkaa tapittaa tyhjää eikä sano mitään kuukausiin, kyseinen henkilö toimitettaisiin hoitolaan. Mutta netissä tällainen käytös on ihan normaalia ja hyväksyttyä.

Ilmeisesti katatoninen tiiliseinän leikkiminen on helpompaa kuin rukkasten antaminen? :think:
Tiikeriankka

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Gattaca kirjoitti:
Tuo se vituttaa kun akat kuitenkin teille tekevät aloitteita.
Vitut ne mitään tekee. Mulkoilevat matkan päästä. Olen (kuulemma) niin välinpitämättömän/epäsosiaalisen näköinen yms. paskaa. Tai sitten joku känninen ratalehmä tulee sylkemään korvaan. Itse se kontakti pitää tehdä, jos jotain haluaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Tuo se vituttaa kun akat kuitenkin teille tekevät aloitteita..
Jep. Minullekin eräs eukko lähetti tänään mailia kirjoittaen haluavansa tutustua minuun. Vaikka en edes tunne häntä. Loogista: jos tuntisin hänet hänen ei tarvitsisi tutustua. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
tonttu

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja tonttu »

AarneAnkka kirjoitti:Oletko sinä osana tällaista ketjua?
En tietääkseni. Enkä ole tietääkseni koskaan aiemminkaan ollut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Itse asiassa varsin virkistävä harrastus myös baareissa, jospa keskittyis vallan tähän ens lauantaina.
Tule käymään täällä alkukodissa, aiheutetaan pahennusta baarissa yhdessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:Jep. Minullekin eräs eukko lähetti tänään mailia kirjoittaen haluavansa tutustua minuun. Vaikka en edes tunne häntä. Loogista: jos tuntisin hänet hänen ei tarvitsisi tutustua. 8)
Se että naiset aktiivisesti lähestyvät jopa Homeboyta on uusi vahvistus foliohattuteoriaani, että Kitinä on metafyysinen rinnakkaistodellisuus tai toisessa ulottuvuusjatkumossa väijyvä virtuaaliuniversumi. Jolla on kytkentä minun todellisuuteeni vain näytön kautta (poislukien pari miittimanifestaatiota, jotka luokittelen demonien aiheuttamiksi harha-aistimuksiksi). Tai sitten elän itse yksin omassa universumissani erillään muusta maailmasta. Todennäköisemmin kuitenkin muu todellisuus on minulle solipsistinen harha, jonka joku ilkeä entiteetti on järjestänyt yksityishelvetikseni.

Kylläpä tuli terve olo kun tämä selvisi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Jep. Minullekin eräs eukko lähetti tänään mailia kirjoittaen haluavansa tutustua minuun. Vaikka en edes tunne häntä. Loogista: jos tuntisin hänet hänen ei tarvitsisi tutustua. 8)
Se että naiset aktiivisesti lähestyvät jopa Homeboyta on uusi vahvistus foliohattuteoriaani, että Kitinä on metafyysinen rinnakkaistodellisuus tai toisessa ulottuvuusjatkumossa väijyvä virtuaaliuniversumi. Jolla on kytkentä minun todellisuuteeni vain näytön kautta (poislukien pari miittimanifestaatiota, jotka luokittelen demonien aiheuttamiksi harha-aistimuksiksi). Tai sitten elän itse yksin omassa universumissani erillään muusta maailmasta. Todennäköisemmin kuitenkin muu todellisuus on minulle solipsistinen harha, jonka joku ilkeä entiteetti on järjestänyt yksityishelvetikseni.

Kylläpä tuli terve olo kun tämä selvisi.
*reps* :D :D :D :D

Anteeksi. Tämä vaan nauratti niin...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti: Oletko sinä osana tällaista ketjua? Ootko heikko vai vahva lenkki? Mä taidan ainakin olla yhessä tai kahessa. En kerro missä ja miten. :P Mutta tää on tuttu juttu täällä Kitinässä, eix joo?
En tietääkseni enää, mutta olen ollut ihastuttavana sekä ihastuneena lenkkinä pitkässä ketjussa. Sanoinkuvaamattoman syvältä, tuntui samoin kuin yläasteikäisenä ettei tule mistään taas mitään.

Kitinään nuo ketjut kuuluvat kiinteästi, mielenkiintoista ajoittain aistitella kuka haluaa ketä ja miten paljon. Tästä pitäisi saada joku lottosysteemi, uskoisin rikastuvani nopeasti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hermine

Re: Kissa ja hiiri -letkajenkka

Viesti Kirjoittaja hermine »

Melnais kirjoitti:Kitinään nuo ketjut kuuluvat kiinteästi, mielenkiintoista ajoittain aistitella kuka haluaa ketä ja miten paljon. Tästä pitäisi saada joku lottosysteemi, uskoisin rikastuvani nopeasti.
Joku vois nyt vihdoin perustaa sen kityparit-ketjun cityparit-malliin :?
Vastaa Viestiin