Kun luet deitti-imoituksia...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Vastaatko ulkonäöltäsi ja fysiikaltasi sitä, mitä deitti-ilmoituksissa normaalisti haetaan?

Olen mies. Mielestäni vastaan useimmiten tai lähes aina niitä kriteerejä, joita miesten ulkonäöltä haetaan.
4
9%
Olen mies. Mielestäni vastaan tai en vastaa aika 50/50 niitä kriteerejä joita miesten ulkonäöltä haetaan.
8
19%
Olen mies. Mielestäni vastaan harvoin niitä ulkonäkökriteerejä joita miesten ulkonäöltä haetaan.
5
12%
Olen mies. Mielestäni en vastaa juuri koskaan niitä ulkonäkökriteerejä joita miesten ulkonäöltä haetaan.
2
5%
Olen nainen. Mielestäni vastaan useimmiten tai lähes aina niitä kriteerejä, joita naisten ulkonäöltä haetaan.
8
19%
Olen nainen. Mielestäni vastaan tai en vastaa aika 50/50 niitä kriteerejä joita naisten ulkonäöltä haetaan.
7
16%
Olen nainen. Mielestäni vastaan harvoin niitä ulkonäkökriteerejä joita naisten ulkonäöltä haetaan.
6
14%
Olen nainen. Mielestäni en vastaa juuri koskaan niitä ulkonäkökriteerejä joita naisten ulkonäöltä haetaan.
3
7%
 
Ääniä yhteensä: 43

Herra Manala

Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Laitetaanpa sitten hieman toiseen tapaan ulkonäkövaatimuksia mittaava galluppi pystyyn.

Kun luet deitti-ilmoituksia, tuntuuko sinusta että fyysinen olemuksesi vastaa niitä kriteereitä, joita deitti-ilmoitusten laatijat keskimäärin ilmoituksissaan hakevat?
AarneAnkka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Se pituus taitaa olla se yleisin vastaantuleva kompastuskivi. Tai muuten korstomainen fysiikka. Muita ulkonäköpaineita en ole kauheasti kokenut naisten ilmoituksien kohdistavan itseeni. Jotkut toivovat pitkää tukkaa, toiset lyhyttä, jotkut vaaleita toiset tummia, mutta semmoisilla nyt ei ole pal paskaakaan väliä. Koen frustraatiota vain silloin kun kohdistetaan odotuksia asioihin joihin en pysty vaikuttamaan kuin luukirurgisella operaatiolla. Miehekkään kulmikkaan särmikkäät kasvonpiirteet tuimakulmaisella tuijotuksella? In my dreams. On mua silti komeaksikin jopa kehuttu, muidenkin kuin äitini puolesta. (kuulostiko toikin deittinettikliseeltä?)

Se ulkonäöstä. Sen sijaan ilmoituksissa tulee usein vastaan muita persoonalisuus- tai elämäntapavaatimuksia joita minun voi olla vaikeaa saavuttaa, esimerkiksi mystinen superkarisma, täydellinen itsevarmuus, tai se että on jo valmiiksi suosittu naisten keskuudessa (mutta silti vapaa), tai että tykkää punaviinistä, purjehduksesta, benji-hypyistä ja koskenlaskusta, tai että osaa yllättää ja vihdyttää sponttttttaaniudella ketä tahansa koska tahansa. "Tuu ja piristä mun elämää!!!!!11" -ilmoitukset hypin yleensä yli.
Elukka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Siitä on kyllä jo aikaa kun olen deitti-ilmoja lueskellut, mutta ei sopineet niissä esitetyt toiveet allekirjoittaneen maalliseen tomumajaan kovinkaan usein.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vastasin että harvoin ja siltä minusta tuntuu. Okei, olen hoikka, mikä usein on vaatimus, mutta en sporttinen, joka on vielä useammin vaatimuksena. Sitten on sarja epämääräisiä vaatimuksia, joiden sisältö on jäänyt minulle epäselväksi, joten niitä en tunne täyttäväni.

En kuitenkaan koe, että miehet vaatisivat niinkään liikoja naisten ulkomuodolta, vaan olen itse liian kriittinen. Ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka haluaa noudattaa vaatimuksia kirjaimellisesti. Miesten ja naisten ero tuntuu olevan siinä, että miehet joustavat aika paljon naisten asettamista vaatimuksista vastatessaan, mutta naiset yrittävät noudattaa miesten vaatimuksia kirjaimellisesti.

Ei sen pitäisi olla niin nuukaa, kelvataan sitä toisillemme oikeassa elämässäkin, niin miksei sitten netissä? Kukaan ei ole täydellinen ja muuten sopivassa kumppanissa voi kyllä hyväksyä hieman "kauneusvirheitäkin".

Edit: Ihanaa buustausta itselle tuo viimeinen kappale xD
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hermine

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja hermine »

En vastaa juuri koskaan esitettyjä kriteereitä. Tai no siis vastaan niitä kriteereitä, jotka on esitetty ei-toivottaviksi ominaisuuksiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

hermine kirjoitti:En vastaa juuri koskaan esitettyjä kriteereitä. Tai no siis vastaan niitä kriteereitä, jotka on esitetty ei-toivottaviksi ominaisuuksiksi.
tämä kuulostaa tutulta.

ei ihan noin pahasti, yleensä vastaan puolia kriteereistä. nykyään en varmaan niitäkään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
mustakikkeli

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita kirjoitti:Miesten ja naisten ero tuntuu olevan siinä, että miehet joustavat aika paljon naisten asettamista vaatimuksista vastatessaan, mutta naiset yrittävät noudattaa miesten vaatimuksia kirjaimellisesti.
:rofl: Ai tuoko se olikin se syy miksi naiset vastaavat niin harvoin miesten ilmoituksiin, vaan jäävät mieluummin odottelemaan miesten vastauksia omiin ilmoituksiinsa?

Vastasin tuon 50-50 jutun. Yleensä homma karahtaa kiville siinä kaikkein yleisimmässä (ja monien naisten ilmoituksissa ainoassa) ulkonäkövaatimuksessa; minä kun jään muutaman sentin alle sen maagisen 180 cm haamurajan. Tämäkin siitä huolimatta että esim. match.com-palvelussa rajasin aina hakuehdot vain alle 170cm naisten ilmoituksiin, koska oletan että sitä pidemmillä on vieläkin epätodennäköisemmin halua tutustua minuun edes henkisellä tasolla (saati sitten ruumiillisella).

Muistuupa mieleeni esim. ilmoitus muistaakseni 166cm naiselta, jossa taidettiin mainita tyyliin: "miehen tulisi olla vähintään sen 180cm, ylärajaa pituudelle ei oikeastaan ole...". Noinhan se yleensä menee, tuli deva ju-tunne housuihin. (en vastannut ilmoitukseen, kunhan selailin huvikseni :vihelt: )

Mutta en mä valita. Kyllä mä olen oikeassa elämässä saanut piparia ja lovee taskuvenuksilta, jopa yhdeltä 167-senttiseltä sellaiselta (jonka kaksi edellistä poikaystävää olivat 194 ja 195 cm pitkiä, surprise surprise). Tuntuu että oikeassa elämässä naiset antavat minulle helpommin anteeksi pituusvammaisuuteni. Hyvä näin. Pisin sekstaamani nainen taisi olla jopa 175 cm, ohhoh! En edes käyttänyt korkokenkiä vuoteessa.

Ps. Miksi helvetissä selkäni takana olevaa ikkunaa päin on viimeisen parin tunnin aikana lentänyt jo kaksi lintua? Onko niillä joku itsemurha-aalto meneillään? Nuppia kiristää? Helle on tehnyt ne hulluiksi?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Manala on liekeissä, nyt sataa galluppia. 50-50 vaatimuksiin nähden, mutta Lolitan tapaan en vastannut, jollen täyttänyt kaikkia esitettyjä toiveita. Enkä vastannut silloinkaan koska koin vastenmieliseksi moisen vaatimuslistan, mikä sika!!1

Muistaakseni vaadin itse lähinnä henkisiä ominaisuuksia, jotka nekin arveli täyttävänsä eräs äidin luona asuva avohoitopotilas. Loppulausuntona on kai siis täytisen sama mitä ja kuka vaatii, ilmoituksesta voi aistia yhteyttä ja sitä mahdollisesti on myös tavatessa. Tai sitten ei.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Vastasin että harvoin ja siltä minusta tuntuu.
Tätä komppaan, tosin deitti-ilmojen lueskelusta on aikaa. Yleensä olen liian lyhyt, lihava tai muuten kierossa.
Okei, olen hoikka, mikä usein on vaatimus, mutta en sporttinen, joka on vielä useammin vaatimuksena.
Mikä se koko sporttinen muuten on, siis mitä sillä tarkoitetaan?

Riittääkö että on sporttinen; liikkuu, harrastaa, pukeutuu sporttisesti, mutta on silti jumppanorsu?
Vai riittäkö se, että on treenatun näköinen, vaikkei harrasta?
Siis itse olen ymmärtänyt, että sporttinen on vain toinen tapa sanoa hoikka, kun läskien syrjinnästä jää ronkeli ja ikävä kuva.

En itse tykkää kriteereistä enkä sellaisia osaisi asettaa, sillä minulle niillä ei ole mitään väliä. Niinkuin tuo pituus, olen tavannut oikein ihanan miehen, 161 senttiä, ja toisaalta taas eräs oli 201 pitkä, eikä puistattanut. Tosin paristuhteiltua on tullut vain pari senttiä päälle 180-senttisten kanssa. Aina olen huomannut, että niiden ennalta kuviteltujen rajojen ulkopuolelta löytyy niin ihania ja mielenkiintoisia tapauksia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miesten ja naisten ero tuntuu olevan siinä, että miehet joustavat aika paljon naisten asettamista vaatimuksista vastatessaan, mutta naiset yrittävät noudattaa miesten vaatimuksia kirjaimellisesti.
:rofl: Ai tuoko se olikin se syy miksi naiset vastaavat niin harvoin miesten ilmoituksiin, vaan jäävät mieluummin odottelemaan miesten vastauksia omiin ilmoituksiinsa?
Omakohtainen kokemukseen perustuva olettamus. Vaatimuksena oli suunnilleen ikäiseni mies (olin 27), sain vastauksia yli nelikymppisiltä, koska tunsivat itsensä nuorekkaiksi. Samoin perusteltuun pituusvaatimukseeni suhtauduttiin suurinpiirtein, monikaan ei ylittänyt 180 senttiä, vaikka olin maininnut rajaksi 185, joka on vain sentin enemmän kuin olen itse. Näitä riittää ja lisäksi on vielä vakiovastaajat: lähetetään kaikkiin mahdollisiin ilmoihin se sama vastaus ilmon sisällöstä riippumatta.
Ps. Miksi helvetissä selkäni takana olevaa ikkunaa päin on viimeisen parin tunnin aikana lentänyt jo kaksi lintua? Onko niillä joku itsemurha-aalto meneillään? Nuppia kiristää? Helle on tehnyt ne hulluiksi?
Ne yrittävät lukea Kitinää olkasi yli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti: Tuntuu että oikeassa elämässä naiset antavat minulle helpommin anteeksi pituusvammaisuuteni. Hyvä näin.
Katsos, silloin he huomaavat atleeettisen fys--- korjaan, sen että olet sittenkin mielenkiintoinen ihminen. Vähän niin kuin ne naiset jotka halusivat tavata Jaakko Rytsölän koska hän oli mielenkiintoinen luonne. Jossain vaiheessa hän kuitenkin lakkasi olemasta mielenkiintoinen luonne. Oliskohan se ollut maaliskuussa 2003.
AarneAnkka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Vaatimuksena oli suunnilleen ikäiseni mies (olin 27), sain vastauksia yli nelikymppisiltä, koska tunsivat itsensä nuorekkaiksi. (...)
En koskaan lakkaa ihmettelemästä joidenkin miesten itsekritiikin puutetta. Enkä kyllä joidenkaan naistenkaan.

EDIT: typo
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 04.07.2006 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Oon pitkä ja tumma, ja äiti on sanonu, että oon komia. Joo, onhan sitä tullut tosiaan huomattua, että olen useiden naisten unelmissa.
"I want you to get excited about your life."
MadameDeMeloni

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Vastasin sen viimeisen vaihtoehdon, mikä ikinä olikaan. Jotain epäsopivuudesta vissiin. Juu, vaikka en työkseni deitti-ilmoja ole koskaan lukenut, voisin kuvitella, että "normaalilla" (lue ei perversio) ilmoituspalstalla en vastaisi montaakaan vaatimusta. En ole hoikka, vaalea tai sporttinen. Olen kylläkin kurvikas, se on varmaan ainoa joka joissain kohdin pitää kutinsa. Mutta ketä kiinnostaa??!!! Ei minua ainakaan. Halutkoon mitä haluaa, minä saan kaiken.
Pehmis

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Missä on vaihtoehto "Jos ylipäätään luet deitti-ilmoituksia, luetko niitä nauraaksesi vai ihan tosissasi?"
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja ak »

Varmaan jotain fifty-sixty menee. Olen ollut liian pitkä, mutta parissa tapauksessa myös liian lyhyt vaikka en kyllä muista lukeneeni yhtään ilmoitusta jossa nainen olisi ollut minua pidempi. Olen myöskin joidenkin vaatimusten mukaan liian kevyt tai vaihtoehtoisesti liian painava. Tietysti monia muitakin vaatimuksia on jäänyt täyttymättä. Jos vaaditaan, että pitää olla urheilullinen niin skippaan yleensä suosiolla.
nokkaelain

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En vastaa (gallupiin). En ole kiinnittänyt huomiota, etten usein vastaisi ilmoitustekstien ulkonäkökriteereitä, mutta en usko, että vastaan ulkonäöltäni sitä, mitä ilmoitukset jättäneet naiset oikeasti haluavat.
Tiikeriankka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

En jaksa vaivautua kauheasti deitti-ilmoja lukemaan mutta muistikuvani mukaan siellä on osa, joka hakee jotain pitkää, tummaa ja komeaa 25-vuotiasta konserninjohtajaa ja ne loput ulkonäkörajoitteiset, joilta puuttuu raajoja tai silmä tai alaleuka, hakevat vain sitten sitä konserninjohtajaa, jonka ei välttämättä tarvitse olla tumma, voi olla vaaleakin. Minä en sovi tuohon schabluunaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hallusinaatio kirjoitti:Oon pitkä ja tumma, ja äiti on sanonu, että oon komia. Joo, onhan sitä tullut tosiaan huomattua, että olen useiden naisten unelmissa.
Tämä teksti yhdistettynä avatariisi hymyilytti kyllä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tiikeriankka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

LillyMunster kirjoitti: Riittääkö että on sporttinen; liikkuu, harrastaa, pukeutuu sporttisesti, mutta on silti jumppanorsu?
Vai riittäkö se, että on treenatun näköinen, vaikkei harrasta?
Siis itse olen ymmärtänyt, että sporttinen on vain toinen tapa sanoa hoikka, kun läskien syrjinnästä jää ronkeli ja ikävä kuva.
No minäpä kerron. Jos minä laittaisin ilmoituksen, jossa haettaisiin sporttista se tarkoittaisi, että nainen harrastaa liikunta ja on sen näköinen (ei siis kuitenkaan heilu 24/7 verkkarit jalassa). En siis hakisi lihavaa, laihaa tai laihaa läskiä.

Tuota viimeistä lausetta en tajua. Siis mikä siinä on ikävää, jos olettaa, että ei synkkaa ihmisen kanssa, jolla on täysin erilaiset elintavat tai kokee, että silmä ei mielly lihavaan? Ei naisetkaan näytä useimmiten pitävän lihavista miehistä.

Edit: ai niin ja sellaista ei olekaan, joka näyttää treenatulta, vaikka ei harrasta. Lihas ei ole ilmaista.
AarneAnkka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiikeriankka kirjoitti:Edit: ai niin ja sellaista ei olekaan, joka näyttää treenatulta, vaikka ei harrasta. Lihas ei ole ilmaista.
... tosin... tähän voisi kyllä lisätä että geeneissä on sen verran eroja että toisilla ihmisillä lihaksisto säilyy hyväkuntoisena ja kasvaa timmiin kuntoon paljon vähemmällä vaivalla kuin toisilla. Sekä miehillä että naisilla. Mutta geenejään ei kannata käyttää tekosyynä mihinkään, koska se on vain hidaste, ei este.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mutta kun en lue. En nyt enkä tulevaisuudessakaan.
Prepare for the worstest.
AarneAnkka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nowaysis kirjoitti:Mutta kun en lue. En nyt enkä tulevaisuudessakaan.
Munkaan ei kannata, vaikka välillä niin teenkin. Turhauttavaa touhua. :tiistai: (Sun syyt on varmaan jotain ihan muuta?)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

AarneAnkka kirjoitti: (Sun syyt on varmaan jotain ihan muuta?)
Mun ois pakko sääliä itseäni jos päätyisin niitä selaileen. Ei se muiden tekemänä oo niin säälikkiä, mut itselleni en voi sitä suoda. NiinQ ever. :cry:
Prepare for the worstest.
AarneAnkka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nowaysis kirjoitti:Ei se muiden tekemänä oo niin säälikkiä, mut itselleni en voi sitä suoda.
Miksi näin?
Vastaa Viestiin