Kun luet deitti-imoituksia...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Vastaatko ulkonäöltäsi ja fysiikaltasi sitä, mitä deitti-ilmoituksissa normaalisti haetaan?

Olen mies. Mielestäni vastaan useimmiten tai lähes aina niitä kriteerejä, joita miesten ulkonäöltä haetaan.
4
9%
Olen mies. Mielestäni vastaan tai en vastaa aika 50/50 niitä kriteerejä joita miesten ulkonäöltä haetaan.
8
19%
Olen mies. Mielestäni vastaan harvoin niitä ulkonäkökriteerejä joita miesten ulkonäöltä haetaan.
5
12%
Olen mies. Mielestäni en vastaa juuri koskaan niitä ulkonäkökriteerejä joita miesten ulkonäöltä haetaan.
2
5%
Olen nainen. Mielestäni vastaan useimmiten tai lähes aina niitä kriteerejä, joita naisten ulkonäöltä haetaan.
8
19%
Olen nainen. Mielestäni vastaan tai en vastaa aika 50/50 niitä kriteerejä joita naisten ulkonäöltä haetaan.
7
16%
Olen nainen. Mielestäni vastaan harvoin niitä ulkonäkökriteerejä joita naisten ulkonäöltä haetaan.
6
14%
Olen nainen. Mielestäni en vastaa juuri koskaan niitä ulkonäkökriteerejä joita naisten ulkonäöltä haetaan.
3
7%
 
Ääniä yhteensä: 43

Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Olen lukenut näitä hoikkia naisia arvostelevia viestejä niin paljon että, ajattelin laatia seuraavanlaisen deitti-ilmon:

Tunnetko olevasi rimppakinttu ja romuluinen hongankolistaja? Haluiaisitko löytää miehen joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet?

Ehkä sinulla on naisellisia muotojakin, ainakin jos lautaan vertaa' tai ainakin niitä kovia kulmia.

Toivon myös että osaat pitää huolen rahasioistasi eikä kaikki ole lopussa jo viikkoa ennen seuraavaa tiliä. Itse osaan myös säästää, enkä pidä siitä tunteesta, että taidan olla viimeinen oljenkortesi ennen velkavankeutta.

Mieheksi olen hoikka en laiha eli painoindeksi osoittaa normaalia, mutta riittävän lähellä sen alarajaa. Pituutta on 193cm joten tuskin jään ainakaan lyhyemmäksi.

On hyvä osata nauraa itselleen ja eikä elämäsi ole yhtä hammasten kiristystä. huumori muutenkin tiellä pitää. Itse en osaa hermoilla turhista, älä sinäkään.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kun luet deitti-imoituksia...

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Oletan että se vertaus keskitysleiristä karanneeseen olisi liikaa. Varsinkin jos se tarkoittaa että vaivaa kihti, reuma ja puuttuupi pari raajaa ja toinen silmä.
Vastaa Viestiin