Sopiva horo

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
huima

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Jos sen liukastetuilla kumiankoilla leikkivän japanilais-turkkilaisen hermafrodiitin olisi pitänyt olla vielä kaksonen, et olisi saanut tilaustasi koskaan.
Nyt sulla menee sekaisin asiat. Toi oli lahjatilaus Chappikselle.

Mun tilauksessa on söpö ja kiltti runotyttö, joka muuttuu aina tarvittaessa kiihkeäksi nartuksi.
1108

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elukka kirjoitti:Kaikki johtuu tähtikartoista. :leuhka:
Joo... Loistava kommentti. Mutta perustele perkele!!!

Horoskoopit on yhtä vitun vedätystä, se on sama minkä tähden alla olet syntynyt vai peräti alla omenapuun. Kyllä se merkitsee enemmän miten elämääsi elät.

Mussa ainakaan ole mitään muuta horoskoopin ilmoittamaa leijonaa kuin karvainen perse.
Sinkkumatti

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

huima kirjoitti:Mun tilauksessa on söpö ja kiltti runotyttö, joka muuttuu aina tarvittaessa kiihkeäksi nartuksi.
Jokos sä sen yhden turmelit pilalle?
ninnithequeen

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
huima kirjoitti:Mun tilauksessa on söpö ja kiltti runotyttö, joka muuttuu aina tarvittaessa kiihkeäksi nartuksi.
Jokos sä sen yhden turmelit pilalle?
Minkä niistä?
Elukka

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Kaikki johtuu tähtikartoista. :leuhka:
Joo... Loistava kommentti. Mutta perustele perkele!!!
No kun... No kun vuorovesikin kerran seuraa Kuuta, niin miksei sitten ihmiset tähtiä?
Todista että näin ei ole.
ninnithequeen

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:Todista että näin ei ole.
Mun exä oli mua 15 minuuttia nuorempi, ja olimme kuin yö ja päivä.

Joku horo-uskovainen sitten kiiruhti kertomaan, että juujuu, kyllä sillä viidellätoista minuutillakin on paaaaaaljon väliä! Ei tsiisus....
Elukka

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Todista että näin ei ole.
Mun exä oli mua 15 minuuttia nuorempi, ja olimme kuin yö ja päivä.

Joku horo-uskovainen sitten kiiruhti kertomaan, että juujuu, kyllä sillä viidellätoista minuutillakin on paaaaaaljon väliä! Ei tsiisus....
Nii ja te olitte vissiin kummiskin syntyneetkin eri paikoissa, kato sekin merkkaa jo tosi paljon.
ninnithequeen

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Todista että näin ei ole.
Mun exä oli mua 15 minuuttia nuorempi, ja olimme kuin yö ja päivä.

Joku horo-uskovainen sitten kiiruhti kertomaan, että juujuu, kyllä sillä viidellätoista minuutillakin on paaaaaaljon väliä! Ei tsiisus....
Nii ja te olitte vissiin kummiskin syntyneetkin eri paikoissa, kato sekin merkkaa jo tosi paljon.
No samassa vitun sairaalassakin vielä.

Kosmista siis, että päädyimme yhteen...? Ja erosimme aivan saakelin verisesti?
Elukka

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Kosmista siis, että päädyimme yhteen...? Ja erosimme aivan saakelin verisesti?
On, on. Kato sulta vaan puuttuu näiden taivaankannen asioiden syvempi tuntemus. :P
mustakikkeli

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

brona kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Neljä vuotta leijonan kanssa seurustelleena: kännissä ainakin meidän leijonasta tulee erittäin vaativa, kiukutteleva ja oikutteleva ääliö. Ilkeäkin jopa joskus.
Näin varsinkin stressaantuneena ja/tai nälkäisenä, tunnustan.
Sanos nyt leijonasisko kun tunnet mut parhaiten, olinko mä just tuollainen la-illan päätteeksi? Vai enkö ollut tarpeeksi kännissä jotta voisi tehdä luotettavia havaintoja? Susta en osaa sanoa koska et edes juonut (olit muistaakseni autolla).

Minun kokemukseni mukaan kaikki Mirkku-nimiset naisihmiset ovat kauheita kusipäitä. Nih. (anteeksi kaikille mukaville Mirkuille jotka ovat poikkeuksia säännössä)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:

Jokos sä sen yhden turmelit pilalle?
Minkä niistä?
No siis tää on niinQ just se ongelma; aina kun me toimitetaan sille runotyttö, se pilaa sen ja yrittää sit tehdä vielä reklamaatiota. Hitto että tulee kalliiks kun kaikki runotytöt menee samalle tilaajalle eikä niitä voi enää käyttää uudelleen! Kaiken lisäks ne kaikki tytöt addiktoituu suklaaseen ja punaviiniin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja brona »

mustakikkeli kirjoitti:Sanos nyt leijonasisko kun tunnet mut parhaiten, olinko mä just tuollainen la-illan päätteeksi? Vai enkö ollut tarpeeksi kännissä jotta voisi tehdä luotettavia havaintoja? Susta en osaa sanoa koska et edes juonut (olit muistaakseni autolla).
Ethän sä ollut edes kännissä. Olen mä sut humalassakin nähnyt, silloin olit ihan hauskaa seuraa, kunnes poistuit yllättäen paikalta.
mustakikkeli kirjoitti:Minun kokemukseni mukaan kaikki Mirkku-nimiset naisihmiset ovat kauheita kusipäitä. Nih. (anteeksi kaikille mukaville Mirkuille jotka ovat poikkeuksia säännössä)
Sedän vaimo on kyllä ollut aina kiva mulle. Isä on kyllä varmaan samaa mieltä sun kanssa.
...
Vastaa Viestiin