Sopiva horo

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leila

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tämä juttu ei nyt liity Turboon mitenkään, mutta joskus luin deittinetistä jonkun miehen jättämän ilmoituksen, jossa haettiin hyvin tarkkaan tiettyjen horoskooppimerkkien naisia. Missään nimessä tämä mies ei halunnut vastauksia oinailta. Jos olisin silloin ollut vapaa, niin oisin aivan taatusti vastannut sen jäpäkyörän ilmoitukseen ja matkustanut vaikka Hyvinkäälle sitä urpoa tapaamaan ja kysymään, että MITÄS VIKAA OINAISSA ON?? Tyhmyys todella ärsyttää minua.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Leila kirjoitti:MITÄS VIKAA OINAISSA ON??
Nii just!?1
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

syttiK kirjoitti:
Leila kirjoitti:MITÄS VIKAA OINAISSA ON??
Nii just!?1
No onhan ne aika helposti tulistuvia ja arvaamattomia. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:Matkitaan sitten.
Sinä kysyit:Millainen horo Bluntlylle?
Oraakkeli vastasi:Parrakas juoppo.
Perkele!
:D :D :D Tiedä sitten johtuuko väsymyksestä, mutta ei helvetti!!
:rofl:

edit: tuota nuin...

Sinä kysyit:
Millainen horo Dumarille

Oraakkeli vastasi:
Armoton.

eh.. :roll:
huima

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinä kysyit:

Millainen horo huimalle


Oraakkeli vastasi:

Täydellinen. Älä luovu siitä.

:shock:

Toi on hyvä.
millivanilli

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Leila kirjoitti:MITÄS VIKAA OINAISSA ON??
Nii just!?1
No onhan ne aika helposti tulistuvia ja arvaamattomia. :wink:
Hah, mä olen äärimmäisen leppoinen ja kaikkea muuta kuin arvaamaton. Olen vain ehkä hieman itsepäinen.
slam

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja slam »

syttiK kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Mitä horoja pitäisi erityisesti varoa?
Sellasia [pikku]lutkia, jotka jakavat kaikille. Ulkonäkö voi myös olla hieman sutturainen. :?
tai etsiä sellaisia... :lol:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

syttiK kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Mitä horoja pitäisi erityisesti varoa?
Sellasia [pikku]lutkia, jotka jakavat kaikille. Ulkonäkö voi myös olla hieman sutturainen. :?
Mutta eikö tällaisia nimenomaan tulisi etsiä, jos siis horoja etsii??? En ainakaan suostu ymmärtämään, että horo olisi yleisnimitys naiselle.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Nii just!?1
No onhan ne aika helposti tulistuvia ja arvaamattomia. :wink:
Hah, mä olen äärimmäisen leppoinen ja kaikkea muuta kuin arvaamaton. Olen vain ehkä hieman itsepäinen.
Joo, vaikutat kyllä sellaiselta. Ehkä sulla on muita merkkejä hallitsevissa asemissa kartallasi, heh.
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Miksiköhän Jousimiehille aina suositellaan Oinaita ja Leijonia? Mulla menee niihin hermo aina ihan järkyttävän nopeasti.
Edith

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Edith »

En kysynyt horoa, mutta:
Sinä kysyit:
Onko minulle olemassa sopivaa kumppania herkkään ja kauniiseen ihmissuhteeseen?


--------------------------------------------------------------------------------


Oraakkeli vastasi:
On se ja kaiken lisäksi lähellä.

Voi hurja.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sudenhenki kirjoitti:Miksiköhän Jousimiehille aina suositellaan Oinaita ja Leijonia? Mulla menee niihin hermo aina ihan järkyttävän nopeasti.
Ehkä Jousimiehille sopii sellainen hermojen menetys, sehän voi olla jotenkin yhteydessä kuumaan sovintoseksiin, joka on hyväksi kaikkien merkkien edustajille.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sudenhenki kirjoitti:Miksiköhän Jousimiehille aina suositellaan Oinaita ja Leijonia? Mulla menee niihin hermo aina ihan järkyttävän nopeasti.
Leijonaa en Jouskarina huoli, mutta kaikkein kuuminta on AINA ollut Oinaiden kanssa...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ebola kirjoitti:Vaaka on vissiin aika harmiton otus.
Kröhöm. Eiköhän allekirjoittanut todistusmateriaalina todista tuon väitteen olevan kukkua :wink:
Don't Panic!
Turbohaltija

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olisko hyvä pokausrepliikki kysellä naisten horoja baarissa? "Hei, mikä sun horo on?" Tosin minähän en ketään pokaa, vaan menen baariin pitämään hauskaa. Eli juomaan olutta omassa rauhassani. Mulle sopis semmonen oluthoro.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:Olisko hyvä pokausrepliikki kysellä naisten horoja baarissa? "Hei, mikä sun horo on?" Tosin minähän en ketään pokaa, vaan menen baariin pitämään hauskaa. Eli juomaan olutta omassa rauhassani. Mulle sopis semmonen oluthoro.
Älä helkkarissa kysy horoskooppimerkkiä ainakaan alkumetreillä! Tai jos kysyt, muista vitsikäs asenne, ettei sua luulla joksikin new age -joogalentäjäksi, joka kohtaa lukee juttelukaverinsa auran.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti: new age -joogalentäjäksi, joka kohtaa lukee juttelukaverinsa auran.
Mitä sulla on joogalentäjiä vastaan? Mä äänestiin niitä kerran jossain vaaleissa. Suomi olisi paljon parempi paikka jos useampi ihminen joogalentäisi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: new age -joogalentäjäksi, joka kohtaa lukee juttelukaverinsa auran.
Mitä sulla on joogalentäjiä vastaan? Mä äänestiin niitä kerran jossain vaaleissa. Suomi olisi paljon parempi paikka jos useampi ihminen joogalentäisi.
Olisi kyllä parempi paikka, mutta eihän niitä hurujuttuja jaksa kuunnella pitemmän päälle. Sellaiset "asiat on nyt näin" -tyylinen insinöörimäinen ja perimiehekäs turina on paljon miellyttävämpää samoin kuin se kultainen keskitie noiden kahden välillä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti: Mites ois sit punchline: "Mitäs sä pidät joogalentäjistä?"
Oikein hyvä keskustelunaloitus mielestäni.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Oikein hyvä keskustelunaloitus mielestäni.
Oho. O-ho. Tämä vaatii kyllä selkeästi hieman meditoivaa pohdiskelua, lähtökohtaisesti luotan arvioosi.
Ehkä kannattaa kuitenkin esitellä itsensä ensin. Tai no jaa, ei silläkään oikein ole väliä, voi sen tehdä sen joogalentäjä -keskustelun jälkeenkin.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sudenhenki kirjoitti:Miksiköhän Jousimiehille aina suositellaan Oinaita ja Leijonia? Mulla menee niihin hermo aina ihan järkyttävän nopeasti.
Mä en edes tiedä/muista useimpien ex-kumppanieni horo-merkkejä, vaikka ehkä olen muistanut heidän syntymäpäivänsä. Kuppikokokin on mielestäni paljon mielenkiintoisempi ja relevantimpi tieto parisuhteen onnistumisen kannalta (tulen yleensä toimeen kaikenlaisten kuppikokojen kanssa, tai no ehkä G voi aiheuttaa tukehtumiskuolemavaaran).

Sen kyllä tiedän että heillä kaikilla on aina mennyt lopulta hermo minun kanssani tai homma jostain muusta syystä klikannut, joten naisten ainakin kannattaa vältellä Leijonia. Ihan jokaista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti: Sen kyllä tiedän että heillä kaikilla on aina mennyt lopulta hermo minun kanssani tai homma jostain muusta syystä klikannut, joten naisten ainakin kannattaa vältellä Leijonia. Ihan jokaista.
En kyllä ihan ymmärrä. Miten sun kanssa voi mennä hermot, sinähän olet niin mukava? En tietenkään ole seurustellut kanssa eli en voi sanoa, mikä hirviö sinusta sukeutuu parisuhteessa, mutta vaikea olisi uskoa, että sinusta sellainen tulisi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja brona »

Kaikki leijonat osoittautuvat vaativiksi ja narsistisiksi hirviöiksi ennemmin tai myöhemmin.
Terv. leijonaäidin, -enon, -serkkuja omaava leijona
...
Elukka

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

brona kirjoitti:Kaikki leijonat osoittautuvat vaativiksi ja narsistisiksi hirviöiksi ennemmin tai myöhemmin.
Terv. leijonaäidin, -enon, -serkkuja omaava leijona
En minä vaan. :shock:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sopiva horo

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kalat, skorpparit, neitsyet ja härät..

Mä satsaisin noihin ruutaniin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin