Ei seksiä suhteessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mustakikkeli kirjoitti: Mutta jos vähäksi aikaa vakavoituisin, tuttu noidankehä tuntuu jo olevan käynnissä: A ei halua seksiä (esim. stressin tai riitojen takia) => B kokee itsensä epähaluttavaksi ja alkaa vaatia seksiä => painostuksen alaisena A:sta ajatus seksistä alkaa tuntua yhä vieraammalta idealta. Ratkaisu ei välttämättä ole kuitenkaan niin yksioikoinen kuin "Antaisit nyt sille!", koska se ei vie pois A:n kokemaa painostuksen tunnetta ja että toinen vaatii häneltä seksiä silloinkin kun häntä ei itseään haluta.
Kas kun muistuukin mieleen miten naisia neuvotaan antamaan miehelle miehen ollessa puutteessa, sillä se on niin helppoa ja sillä osoittaa välittävänsä toisesta. Seksi sitten parantaa suhdetta ja saa tunteet tuoksumaan arjessa. Suorastaan pikkuvaimon velvollisuus!

Tuon A-B-kuvion näkisin ennemmin niin, että A ei halua -> B kokee itsensä epähaluttavaksi ja alkaa vaatia muutosta -> A ei ymmärrettävästi painostuksesta kiihotu ja vähäkin seksi jää pois -> B tulkitsee tilanteen toivottomaksi ja lakkaa pyytämästä -> suhde kuivuu kasaan ennemmin tai myöhemmin ellei käydä vaativia ja avoimia yhteistyöneuvotteluja.

Ei tästä aiheesta voi puhua. Molemmat sukupuolet ovat niin syvällä poteroissa, minä toki mukaanlukien.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

segma kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Sinun on nähtävä arvosi ja vaadittava sen kunnioittamista. Ei yhtään mistään tule muuten mitään, ikinä.
Mutta jos pitää vaatia, niin ollaanko enää silloin siellä missä pitäisi?
Vaatiminen on nähdäkseni aina kaksisuuntaista. Tässä yhteydessä sitä edustanee ennemminkin se, että ymmärtää lähteä kalppimaan epäarvostavan ihmisen vaikutuspiiristä, toteuttaen sitä kautta myös itsearvostustaan ja omanarvontuntoaan.

Ihan sama miten se mies tätä naistaan rakastaa. Jäämällä suhteeseen tyttö vain todistaisi itselleen olevansa melkoisen arvoton. Ja miksi ihmeessä, kun kerran elämän voi elää niin paljon paremminkin. Se sentään on omavalintaista.
Slender

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Slender »

mustanikki kirjoitti:Ei aikoihin,kun kysyin missä vika,tuli vastaus etten ole urheilullinen. Siis,kyllähän mä ymmärrän ettei lihava kiihota,mutta mun painoindeksi on normaalin alarajalla. Paino on pituus miinus satakymppi niinkun kuuluu. Suhteen alusta oon vaan laihtunu,en lihonu. Kannattaako nyt alkaa liikkuun vai lähtee meneen ? Onhan se liikunta hyväksi,mutta vituttaa tää lähtökohta,miehen vaatimus...
Voisin minäkin kertoa erään tarinan ...
huima

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja huima »

*Ottaa popkornia*
mustanikki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Slender kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Ei aikoihin,kun kysyin missä vika,tuli vastaus etten ole urheilullinen. Siis,kyllähän mä ymmärrän ettei lihava kiihota,mutta mun painoindeksi on normaalin alarajalla. Paino on pituus miinus satakymppi niinkun kuuluu. Suhteen alusta oon vaan laihtunu,en lihonu. Kannattaako nyt alkaa liikkuun vai lähtee meneen ? Onhan se liikunta hyväksi,mutta vituttaa tää lähtökohta,miehen vaatimus...
Voisin minäkin kertoa erään tarinan ...
No kerro ihmeessä, äläkä vihjaile! Sipsit on jo valmiina.
mustakikkeli

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Melnais kirjoitti:Kas kun muistuukin mieleen miten naisia neuvotaan antamaan miehelle miehen ollessa puutteessa, sillä se on niin helppoa ja sillä osoittaa välittävänsä toisesta. Seksi sitten parantaa suhdetta ja saa tunteet tuoksumaan arjessa. Suorastaan pikkuvaimon velvollisuus!
No juuri tuollahan tavalla jotkut palstan neidoista ovat tässäkin keskustelussa tuntuneet miespuolista mustanikkiä neuvovan. Hänen kuulemma pitäisi tehdä jotain halujensa palauttamiseksi, jotta seksi (avo?)vaimon kanssa taas maistuisi. Veikkaanpa vaan ettei samoja neuvoja ja haluttoman osapuolen demonisointia oltaisi kuultu jos seksinvaatija olisi ollut mies ja haluton osapuoli nainen. Tähän viittaa mm. tietyt aikaisemmat kitykeskustelut samasta aiheesta.
mustanikki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

En oo painostanu,oon ollut kiltti,huomioiva,ilonen ja huolehtinu kodista. Ja liikkunu,ja laihtunu. Taas ei kuukauteen mitään,mä en tunne itteeni enää naiseksi. Kaks kertaa sanoin ihan nätisti että on taas ollut vähän kuivaa,ihan vaan muistuttaakseni et huomaan kyllä tilanteen vaikken siitä nalkuta. Tää on ihan hirveetä,mä mietin vaan miten olenkin kuvottava kun mua ei yhtään haluta. Yhteistä aikaakin on ollu,ihan lepposta,mut ei se johda mihinkään. Miten kauan mun pitää yrittää,muuttua,liikkua ja olla sulonen ? Alkaa loppua keinot.
Flipperix

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

mustanikki kirjoitti:Näköjään oletkin antanut tilanteesta kattavan kuvauksen tarvittavine taustatekijöineen, joiden perusteella kaiken kokenut asiantuntijaraati on jälleen kerran päätynyt parisuhdevinkkiensä ylivoimaiseen ykköseen: Jätä se sika!
Nyt enää 20 x :ditchthepig:

Miksi vieläkin kyselet täältä? Ongelma on siellä kotona.
mustanikki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Flipperix kirjoitti: Miksi vieläkin kyselet täältä? Ongelma on siellä kotona.
Emmä oikeestaan edes kysele. Jaksan vielä yrittää,ja hinta siitä on nimetön avautuminen täällä ettei kipu kasva liian suureksi. Mä yritän antaa tilanteelle aikaa,eikä tätä ongelmaa voi ystäville kertoa. Mustanikki antaa mahdollisuuden oksentaa tuskansa. Mies,ei mun mut yleensä, vastaavassa tilanteessa menisi tietty huoriin ollakseen tasapainoinen puutteessa kotona,mä käytän tätä keinoa. Onhan se vitun surullista,mut vielä surullisempaa olisi lähteä ilman et yrittää tilannetta korjata. Vain häviäjät ei edes yritä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja cardic »

jaaha. siella on nakojaan yritetty, mut mitaan muutosta ei oo tapahtunu. oliskohan jo aika tajuta, ettei muutosta koskaan tulekaan. mielestani kannattaa jo ruveta arvostamaan omaa psyykkista terveytta ja vaihtaa maisemaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

:ditchthepig:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä kävelin pois... Mutta vain palatakseni. Ja uusintakerralla asiat vietiin keskustelutasolla niinkin pitkälle, no riittävän pitkälle, että hakeuduttiin ns. hoitoon, pariterapiaan (whateva) ihan vain punnitaksemme jonkun ulkopuolisen pakottamina seksiin liittyviä (ja etenkin muita suhdetta hiertäviä) asioita.

... "jos työ on niin raskasta ja etenkin stressaavaa, ettei edes seksi rakastamansa ihmisen kanssa ehdi mieleen, onko työ minkä arvoista" "miten valitsisi ja tasapainottelisi hyvän parisuhteen ja uran välillä" "kuinka monta kertaa viikossa meidän täytyy nussia (S. Putron sanoin)" "kuinka molemmat pitäisivät sen oman elämänsä vielä arjen keskelläkin, ettei enemmän kotia ja keskustelupalstoja kuluttava ehtisi ruveta edes kyseenalaistamaan omaa haluttavuuttaan muutaman yksinäisen hetken jälkeen" "missä vaiheessa on vain tajuttava, että halu läheisyyteen, panemiseen, orgasmeihin on täysin eri luokkaa" ...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: miten valitsisi ja tasapainottelisi hyvän parisuhteen ja uran välillä"...
Se on vaikea elämäntaito, pitää hyvä parisuhde, arjen keskellä, voimissaan ja kukoistavana ja vielä se, että kumpainekin saa siitä tarvitsemansa nautinnon.
"Siperia opettaa"
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Hellu »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: miten valitsisi ja tasapainottelisi hyvän parisuhteen ja uran välillä"...
Se on vaikea elämäntaito, pitää hyvä parisuhde, arjen keskellä, voimissaan ja kukoistavana ja vielä se, että kumpainekin saa siitä tarvitsemansa nautinnon.
"Siperia opettaa"
Geetzulla sentään oli jotain sanottavaa tähänkin asiaan, ja sun täytyy heti perään tulla kirjottamaan jotain vitun typeriä itsestäänselvyyksiä.
Se sun maailman ihanin vaimos olis varmaan tosi mielissään kun tietäis että sä pyörit täällä palstalla saadakses jotain tyydytystä siitä että nuori nätti tyttö kirjoittaa jotain jota voit sit kompata ja taas kompata, tykkäis varmaan etenkin niistä keskusteluista kuinka säkin haluat hieroa spermasta kyrpää tissien väliin jne..
Nääkin asiat olis tietysti vaan keskustelua keskustelupalstalla jos toi sun perseen nuolenta ei olis niin ilmiselvää.
Likanen vanha äijä.
Veikkaan et kaikki tää lätinä täydellisestä parisuhteesta ja täydellisestä perheestä on vaan kulissi jotta Gee ei tajuais mikä psykostalkkeri sä oikeesti oot.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti: "miten valitsisi ja tasapainottelisi hyvän parisuhteen ja uran välillä"

Eipäs kun on elämä tasapainossa, perusarvot kunnossa, tietoisuus itsestään kuolevaisuuksineen yms, halu saavuttaa jotain sellaista joka ei ns kosketa kuuta, varmuus itsestään ja edelleen horisontissa oleva piste jota kohti varmasti leijailee, niin silloin kaikkea kaikessa ja oikeassa suhteessa ja kas kohta jo huomaat kuinka asiat menevät omalla luonnollisella tavallaan eteenpäin.

Mutta jos ei todellisuudessa tiedä mitä haluaa, vaan ehkä vielä etsii itseään, huomiota ja kaikkea sellaista joka kuuluu nuoreen mieleen niin vaikea on silloin löytää tasapainoa kaikessa, myös siinä seksin määrässä!

Ja tällä en Toudellakaan meinaa sua pokz, koska Tiedän mitä haluat..kaikki haluaa!!??
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Hellu kirjoitti: Se sun maailman ihanin vaimos

No mitä ihmettä! Ja kun mä olen koko ajan luullut että Martza on nainen..huh ja nuh, hyvä että en ole midn "sellasia" huttuja heitellyt hälle. Mut täytyy sanoo että tänä-päivänä on vaikea keskusteluista tunnistaa että kuka on mitä, koska jätkätkin on niin neitimäisiä puppeleita..hyvä hyvä samaa mallia vaan!
Ollaan vaan ja nautitaan
elco

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti: Ja kun mä olen koko ajan luullut että Martza on nainen..huh ja nuh, hyvä että en ole midn "sellasia" huttuja heitellyt hälle.
No nyt kun tiedät paremmin niin anna palaa vaan!
Flipperix

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Jännityksellä odotan, montako :ditchthepig: -kirjoitusta tässä kerkiää tulla.

Menkää parisuhdeterapiaan. Niinku Geetzukin on kokenut, monet solmut voi aueta kun niitä availemassa on ihminen joka ei oo liian lähellä ongelmaa ja näkee kummankin virheet, ei vain toisen. Ahdistuksen ajoittainen purkaminen sen aiheuttavan syyn hoitamisen sijasta on vähän kuin laittaisi kylmäsuihketta luunmurtumaan sen sijaan että lastoittaisi sen.
Geetzu

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Mutta jos ei todellisuudessa tiedä mitä haluaa, vaan ehkä vielä etsii itseään...
Komps komps... Ja sanasihan kyllä sopivat minuun ja meihin. Oli ajat kun olin oikeinkin hukassa, sillä tavalla niin kuin oletan muidenkin jossain elämänsä vaiheessa (alussa) olevan, en todellakaan tiennyt mitä halusin ja varsinkaan mitä ansaitsen. Nämä tosin eivät liity tähän ketjuun oikeastaan, joten ei niistä enempää. Sen voisin kyllä aiheesta vielä tokaista, että joskus asioiden tarkoituksellinen korostaminen - kuten nyt seksin ja läheisyyden vaikkapa tietyn ajallisen määrän - voi toimia. Kun nostetaan joku aihe niin seinälle ja molemmat sen ongelmineen tiedostavat 24/7, saattaa muutosta alkaa tapahtua. Kunhan on sitä halua, ja ilman sitähän ei ole enää mitään järkeä mitään mihinkään nostella. Sekavaakokö. ;)

"Nyt päätätte, että suutelette - ei mitään pikkupusuja vaan ihan kunnolla imutatte - 5 minuuttia joka ikinen aamu ja ilta. Kellotatte tuon!" (oma huomautus: kannattaa herätä tarpeeks ajoissa, jotta tuon 5 minuuttisen jälkeiset imutteluun ja kihnutteluun kulutetut minuutit eivät aiheuta toistuvia myöhästymisiä töistä, mistä taas jälleen aiheutuisi ehkä stressiä... )
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Ja kun mä olen koko ajan luullut että Martza on nainen..huh ja nuh, hyvä että en ole midn "sellasia" huttuja heitellyt hälle.
No nyt kun tiedät paremmin niin anna palaa vaan!

Heh ja kas kukas se taas täällä räksyttää puutteessaan..aina samata naamat, joko Killikil tai Elcopetteri tuo kuumienlähteiden lähettiläs joka neitimäisyydellään hurmaa kenet tahtoo--pojujako= poju jako= eli jaetaan pojat ja pannaan ne nippuun nips ja nabz, nus naks orkz poksahdus uh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Hellu kirjoitti: Geetzulla sentään oli jotain sanottavaa tähänkin asiaan, ja sun täytyy heti perään tulla kirjottamaan jotain vitun typeriä itsestäänselvyyksiä.
Se sun maailman ihanin vaimos olis varmaan tosi mielissään kun tietäis että sä pyörit täällä palstalla saadakses jotain tyydytystä siitä että nuori nätti tyttö kirjoittaa jotain jota voit sit kompata ja taas kompata, tykkäis varmaan etenkin niistä keskusteluista kuinka säkin haluat hieroa spermasta kyrpää tissien väliin jne..
Nääkin asiat olis tietysti vaan keskustelua keskustelupalstalla jos toi sun perseen nuolenta ei olis niin ilmiselvää.
Likanen vanha äijä.
Veikkaan et kaikki tää lätinä täydellisestä parisuhteesta ja täydellisestä perheestä on vaan kulissi jotta Gee ei tajuais mikä psykostalkkeri sä oikeesti oot.
:roll: :roll: :roll:
Onhan sulla kirjotukset. Saanko luvan :lol: :lol: :lol: :lol:

Toivottavsti sinäkin kasvat joskus aikuiseksi, mutta siihen sulla on pitkä matka vielä. :wink:

Sää oot ilmeisesti sitten joku alaikäinen likainen halpa huora, joka täällä kirjoittelee salaa poikaystävältään. Hyi hyi sua
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Likanen vanha äijä...
likainen halpa huora...
Tuhmeliinit!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Tuhmeliinit!
Jeeeeeeeeeeeeeee. Alan oppia tämän KITINÄn tasolla kirjoittamaan.
:cheer: :cheer:
Geetzu kirjoitti: Oli ajat kun olin oikeinkin hukassa, sillä tavalla niin kuin oletan muidenkin jossain elämänsä vaiheessa (alussa) olevan, en todellakaan tiennyt mitä halusin ja varsinkaan mitä ansaitsen.
Aivan ja kun nämä on itselleen tiedostanut ja saanut ne vielä kovien elämän kokemusten myötä niin elämä hymyilee silloin parhaiten. :wink:
Mä olen nyt tässä pisteessä. Olen saavuttanut ne asiat, mitä olen aina halunnut ihmissuhteissani ja elämänarvoissani ja olen vielä sinut itseni kanssa kaikin puolin niin ei voi valittaaa.

"Ei tää elämä ole kurjuutta kummempaa"
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Mutta jos ei todellisuudessa tiedä mitä haluaa, vaan ehkä vielä etsii itseään...
Komps komps... Ja sanasihan kyllä sopivat minuun ja meihin. Oli ajat kun olin oikeinkin hukassa, sillä tavalla niin kuin oletan muidenkin jossain elämänsä vaiheessa (alussa) olevan, en todellakaan tiennyt mitä halusin ja varsinkaan mitä ansaitsen.
No niin, en meinannut sua. Ja kyllä, on se ihan normaalia että joskus vähän päivitetään sitä eläämäkin ja haetaan vähän alhaalta vauhtia tms.

Ja mitä ansaitsemiseen tulee, niin olen tavannut aika paljon ihmisiä ja joistakin vain voin sanoa että tuolla on tosi hyvä sydän ja se jos joku ansaitsisi vain ja ainoastaan parasta, kuten säkin, siis sen mitä susta joskus Sain, koin ja opin:)

Geetzu kirjoitti: Nämä tosin eivät liity tähän ketjuun oikeastaan, joten ei niistä enempää. Sen voisin kyllä aiheesta vielä tokaista, että joskus asioiden tarkoituksellinen korostaminen - kuten nyt seksin ja läheisyyden vaikkapa tietyn ajallisen määrän - voi toimia. Kun nostetaan joku aihe niin seinälle ja molemmat sen ongelmineen tiedostavat 24/7, saattaa muutosta alkaa tapahtua. Kunhan on sitä halua, ja ilman sitähän ei ole enää mitään järkeä mitään mihinkään nostella. Sekavaakokö. ;)
Joo toi ihan okei, mut sen verran voin sanoo että jos ei paneta niin ei sitä saa taikomallakaan syntymään, joten silloin pitää vaan laittaa vaikka kädet ristiin ja pelätä pahinta tai kilauttaa Poitsulle ja pyytää sendaamaan sinisii pillereitä ja luulisi sitten taas ehkä silmienkin seisovan (paineesta) mene ja tiedä.

Muuten jos ei pillu maistu himassa niin silloin se on saattanut maistua jossain muualla!!


[/quote]
"Nyt päätätte, että suutelette - ei mitään pikkupusuja vaan ihan kunnolla imutatte - 5 minuuttia joka ikinen aamu ja ilta. Kellotatte tuon!" (oma huomautus: kannattaa herätä tarpeeks ajoissa, jotta tuon 5 minuuttisen jälkeiset imutteluun ja kihnutteluun kulutetut minuutit eivät aiheuta toistuvia myöhästymisiä töistä, mistä taas jälleen aiheutuisi ehkä stressiä... )[/quote]

Joo tänä-aamuna oli vähän tolleen et sanoin et nyt panettaa..daami siihen et no pane mua..mä siihen et ei oo aikaa ku 15 min..no se siihen et kyl sen pitäis riittää..aijaa sanoin, ja jatkoin et 15min päästä mun pitäis olla 15km päässä niissä magneettikuvauksissa..tytsi siihen et alas mennä sitten..no sit lähin kyrpä pydessä menee..mut tänään panen sitä narttuu mökillä ja roiskin spermat naamalle ja sanon et ime ne mehut huora.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:-- voin sanoa että tuolla on tosi hyvä sydän ja se jos joku ansaitsisi vain ja ainoastaan parasta, kuten säkin, siis sen mitä susta joskus Sain, koin ja opin:)
Ihku, pus. ;)
Joo toi ihan okei, mut sen verran voin sanoo että jos ei paneta niin ei sitä saa taikomallakaan syntymään...
Vähän voi kyllä yrittää taikoakin, molemmat. Väitän Väitän Väitän, että molemmat osapuolet tyydyttävä seksielämä on aika pitkälti tahdon asia. Siis jos se -elämä on joskus ennenkin ollut. Tahto voi pitää sen geimeissä myöhemminkin.
..mut tänään panen sitä narttuu mökillä ja roiskin spermat naamalle ja sanon et ime ne mehut huora.
Mä taas ajattelin luovuttaa muksun mummilleen ennen kello viittä, shoppailla vähän herkkuja iholle ja masuun, nähdä vähän vaivaa oman rupisen kropan ehostamiseen ja ns. rakastella illalla reissusta kotiutuvalta pehmeästi tajun veks. No jos on huorittelufiiliksillä niin saatan innostua aika helposti mukaan, vaikka päällä olisikin silkkiä ja koti täynnä kynttilöitä. ;)
Vastaa Viestiin