Ei seksiä suhteessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sanctus

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Huhhuh. Mikäli en tietäisi paremmin, voisin epäillä jotain unissakävelyn tyylistä tautiluokitusta.
Elukka

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

sanctus kirjoitti:Mikäli en tietäisi paremmin
Mustanikki, sinäkö se olet? :shock:
sanctus

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No en sentään. En epäile hetkeäkään olla luovuttamatta tietojani elämästäni tällä tai muillakaan nimimerkeillä.
Elukka kirjoitti:Mustanikki, sinäkö se olet? :shock:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elukka kirjoitti:Kuivuutta vissiin meinasi.
Niinpä tietysti. Pikaistuksissani ajattelin vain karvaista papparaisennussijaa. Toisaalta ontuva vertauskuva ottaen huomioon sen, että tapauksessa naiselle tuntuu olevan haaroissaan vähintäänkin Niagara valumassa tjtnsp.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: Näppärää provoilua ja keksittyä sospokea parhaimmillaan?
Huu, kenties olemme jopa tekemisissä skitsofreenikon kanssa, jonka päässä taistelevat seksittömyyteen turhautunut M.U.Stanikki sekä stressaantunut urheilufani M.Ustanikki? :shock:

Elämme kovia aikoja, ystävä(t) hyvä(t).
Enää odotellaan sitä, että tämän mysteerisen henkilön hysteerinen kolmas minä (tanka- ja haiku-muodossa itseään ilmaiseva draaman mustasukkainen kolmas pyörä) M.U.S.Tanikki pistää lusikkansa soppaan :roll:
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*hakee popcornia ja ottaa mukavan asennon*
Sinkkumatti

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti: urheilufani M.Ustanikki? :shock:
kolmas pyörä M.U.S.Tanikki
..joka onkin mies, ja M.Ustanikki tekee palstalla julkisen kaapistatulon?

Helvetti. Nyt alkaa pian tippumaan salkkareiden käsikirjoitussoppareita.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
..joka onkin mies, ja M.Ustanikki tekee palstalla julkisen kaapistatulon?

Helvetti. Nyt alkaa pian tippumaan salkkareiden käsikirjoitussoppareita.
Joo, tässä alkaa vaan näiden hahmojen nimet olla ongelma. NiinQ tahtoo mennä sekasin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus tuntuu nyt itsepintaisesti pitävän kiinni tästä ulkonäkökommentista. Jos sisälukutaitoni ei ole täysin olematonta, oli miespuolisen asianomaisen vastauksesta luettavissa, että tämä kommentti tuli sanottua vahingossa/väärin, koska oikein mitään muitakaan konkreettisia syitä ei sillä hetkellä pystynyt sanomaan.

Keikauksen mielestä urheilu/liikunta tuottaa fyysisen kunnon lisäksi itselleen hyvää oloa, joka taas tuottaa myös ympärillä oleville myös hyvää oloa. Olen samaa mieltä. Miksi et Keikaus voi nähdä tätä myöskin asianosaisen miehen motivaatioksi aloittaa tämä urheilullisuus keskustelu suhteessa?
Elukka

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MGandhi kirjoitti:Keikaus tuntuu nyt itsepintaisesti pitävän kiinni tästä ulkonäkökommentista. Jos sisälukutaitoni ei ole täysin olematonta, oli miespuolisen asianomaisen vastauksesta luettavissa, että tämä kommentti tuli sanottua vahingossa/väärin, koska oikein mitään muitakaan konkreettisia syitä ei sillä hetkellä pystynyt sanomaan.
Silläkin uhalla että toistan itseäni, toistan itseäni:
Kumppanin (erityisesti naaraspuolisen) ulkonäön, varsinkin Pyhän BMI:n™, ruotimisesta seuraa aina keskusteluyhteyteen Unrecoverable Exception, Fatal Error ja Blue Screen of Death. Toisin sanoen sitä kannattaa välttää viimeiseen asti ja vielä sen jälkeenkin.
Jos tämä nyt riittäisi tästä aiheesta, vai vieläkö vatvotaan? :keskustelu:
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Elukka kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Keikaus tuntuu nyt itsepintaisesti pitävän kiinni tästä ulkonäkökommentista. Jos sisälukutaitoni ei ole täysin olematonta, oli miespuolisen asianomaisen vastauksesta luettavissa, että tämä kommentti tuli sanottua vahingossa/väärin, koska oikein mitään muitakaan konkreettisia syitä ei sillä hetkellä pystynyt sanomaan.
Silläkin uhalla että toistan itseäni, toistan itseäni:
Kumppanin (erityisesti naaraspuolisen) ulkonäön, varsinkin Pyhän BMI:n™, ruotimisesta seuraa aina keskusteluyhteyteen Unrecoverable Exception, Fatal Error ja Blue Screen of Death. Toisin sanoen sitä kannattaa välttää viimeiseen asti ja vielä sen jälkeenkin.
Jos tämä nyt riittäisi tästä aiheesta, vai vieläkö vatvotaan? :keskustelu:
Kyllä mä näkisin surullisena maailman, jossa yksi kommetti pilaa lopullisesti mitkä tahansa diplomaattiset suhteet vailla toivoa suhteiden parantumisesta. Well anyway, mulle kelpaa, että jätä tämä täältä tähän.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:Keikaus tuntuu nyt itsepintaisesti pitävän kiinni tästä ulkonäkökommentista. Jos sisälukutaitoni ei ole täysin olematonta, oli miespuolisen asianomaisen vastauksesta luettavissa, että tämä kommentti tuli sanottua vahingossa/väärin, koska oikein mitään muitakaan konkreettisia syitä ei sillä hetkellä pystynyt sanomaan.

Keikauksen mielestä urheilu/liikunta tuottaa fyysisen kunnon lisäksi itselleen hyvää oloa, joka taas tuottaa myös ympärillä oleville myös hyvää oloa. Olen samaa mieltä. Miksi et Keikaus voi nähdä tätä myöskin asianosaisen miehen motivaatioksi aloittaa tämä urheilullisuus keskustelu suhteessa?
No anteeksi nyt vaan, mutta mun mielestä ulkonäöstä huomauttaminen on ihan mielettömän loukkaavaa, etenkin jos se yhdistetään seksuaaliseen haluttomuuteen. Veikkaan, että ulkonäkö on keskimäärin arempi paikka naiselle kuin miehelle ja kun siihen isketään, sattuu. Mä ainakin tiedän aika monta kohtaa (riippuvat rinnat, arpi takapuolessa ja sitä rataa) itsessäni, jotka eivät todellakaan vastaa missi-kauneusihannetta ja jos joku huomauttaisi mulle niistä, olisin aika paskana. Tosin olisin myös aika paskana siksi, että yleensä olisinkaan sellaisen miehen seurassa, joka huomauttaisi asiasta ja joka ei olisikaan himona muhun. Valitettavasti sellaisiakin miehiä on ollut elämässäni ja tajuan nyt, että joku ellei peräti kaikki niistä olisi kannattanut jättää väliin, koska tuloksena on välillä mietintöjä omasta viehättävyydestä.

Hienosti hoiti mies tuon ehdotuksen uudesta harrastuksesta.. No, totta hän puhui ja oli rehellinen (ehkä se toden puhuminen ja rehellisyys ei aina kannata tai ainakin asia täytyy muotoilla nätimpään muotoon) mutta ehkä hänen olisi kannattanut alunperin miettiä, kenen kanssa ryhtyy seukkaamaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti: Kyllä mä näkisin surullisena maailman, jossa yksi kommetti pilaa lopullisesti mitkä tahansa diplomaattiset suhteet vailla toivoa suhteiden parantumisesta. Well anyway, mulle kelpaa, että jätä tämä täältä tähän.
Entä jos sun rakkaasi sanoisi sulle, että sulla on liian pieni kalu? Tai että se on löysä? Tai että tulet liian nopeasti? Tai että kaverin poikaystävä tienaa tuplasti enemmän ja ostelee kaverille timantteja lahjaksi? Kuinka pian suhteesi paranisi tuollaisten kommenttien jälkeen?
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti: Veikkaan, että ulkonäkö on keskimäärin arempi paikka naiselle kuin miehelle ja kun siihen isketään, sattuu.
Veikkaan, että veikkaat väärin. Meinaatko, että miehen jalkoväliin ei iske (ehkä lopullinenkin, paitsi kankkusessa) väsähdys, jos esim. tämän mahaa kommentoi ikävällä tavalla? No oli tämä nyt miten oli, niin aiempi pointtini oli se, että vittuako jaksat tuosta ulkonäkö kommentista vauhkota, jos se oli selvästikin virhekommentti, jolla tarkoitettiin jotain ihan muuta kuin itse ulkovitunnäköä!
ninnithequeen

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Kyllä mä näkisin surullisena maailman, jossa yksi kommetti pilaa lopullisesti mitkä tahansa diplomaattiset suhteet vailla toivoa suhteiden parantumisesta. Well anyway, mulle kelpaa, että jätä tämä täältä tähän.
Entä jos sun rakkaasi sanoisi sulle, että sulla on liian pieni kalu? Tai että se on löysä? Tai että tulet liian nopeasti? Tai että kaverin poikaystävä tienaa tuplasti enemmän ja ostelee kaverille timantteja lahjaksi? Kuinka pian suhteesi paranisi tuollaisten kommenttien jälkeen?
No kamoon, eiköhän tuo ole jo niihin kommentteihin tottunut?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti: Veikkaan, että veikkaat väärin. Meinaatko, että miehen jalkoväliin ei iske (ehkä lopullinenkin, paitsi kankkusessa) väsähdys, jos esim. tämän mahaa kommentoi ikävällä tavalla? No oli tämä nyt miten oli, niin aiempi pointtini oli se, että vittuako jaksat tuosta ulkonäkö kommentista vauhkota, jos se oli selvästikin virhekommentti, jolla tarkoitettiin jotain ihan muuta kuin itse ulkovitunnäköä!
Jaksan vauhkota nimenomaan aika vitun kauan, koska voin hyvin kuvitella naisosapuolen loukatut tunteet ja koska tämä keskustelu selvästikin ruokkii jotain satutettua kohtaa minussakin.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Veikkaan, että veikkaat väärin. Meinaatko, että miehen jalkoväliin ei iske (ehkä lopullinenkin, paitsi kankkusessa) väsähdys, jos esim. tämän mahaa kommentoi ikävällä tavalla?
Entä jos sun rakkaasi sanoisi sulle, että sulla on liian pieni kalu? Tai että se on löysä? Tai että tulet liian nopeasti? Tai että kaverin poikaystävä tienaa tuplasti enemmän ja ostelee kaverille timantteja lahjaksi? Kuinka pian suhteesi paranisi tuollaisten kommenttien jälkeen?
Nih. Koita nyt päättää. Onko toisen ulkonäön negatiivinen kommentointi nyt vain naisten ongelma vai koskeeko se myös miehiä? Kommenttisi hieman ihmetyttää siinäkin mielessä, etten ole missään vaiheessa ollut sitä mieltä, etteikö tuo 'urheilullisuus'-kommentti olisi ollut tökerö. Tökerö, mutta kuitenkin herättänyt keskustelun oikeasta asiasta (itsensä aktivoimisesta ja täten onnellisuuden lisäämisestä).
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Kyllä mä näkisin surullisena maailman, jossa yksi kommetti pilaa lopullisesti mitkä tahansa diplomaattiset suhteet vailla toivoa suhteiden parantumisesta. Well anyway, mulle kelpaa, että jätä tämä täältä tähän.
Entä jos sun rakkaasi sanoisi sulle, että sulla on liian pieni kalu? Tai että se on löysä? Tai että tulet liian nopeasti? Tai että kaverin poikaystävä tienaa tuplasti enemmän ja ostelee kaverille timantteja lahjaksi? Kuinka pian suhteesi paranisi tuollaisten kommenttien jälkeen?
No kamoon, eiköhän tuo ole jo niihin kommentteihin tottunut?
Mitähän tuo meinasi?
Nisäkäs

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Nisäkäs »

Keikaus kirjoitti:Jaksan vauhkota nimenomaan aika vitun kauan, koska voin hyvin kuvitella naisosapuolen loukatut tunteet ja koska tämä keskustelu selvästikin ruokkii jotain satutettua kohtaa minussakin.
Loukkaannutko sinä rehellisestä vastauksesta kysymykseen, jos menet kysymään että mitä voisin tehdä ollakseni sinusta haluttavampi? Jos sitten sanotaan että ajele karvat, laihduta tai pukeudu seksikkäisiin alusvaatteisiin, niin onko se aihe loukkaantua? Epärehellinen vastaushan ei parantaisi tilannetta mitenkään. Olisi täysin eri asia jos ilman asiaa koskevaa avointa keskustelua ja kysymystä menisi sanomaan että sun pitäis nyt laihduttaa tai lihoa tai urheilla tai kasvattaa penistä koska muuten en halua sua. Sellainen on tökeröä ja loukkaavaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Veikkaan, että veikkaat väärin. Meinaatko, että miehen jalkoväliin ei iske (ehkä lopullinenkin, paitsi kankkusessa) väsähdys, jos esim. tämän mahaa kommentoi ikävällä tavalla?
Entä jos sun rakkaasi sanoisi sulle, että sulla on liian pieni kalu? Tai että se on löysä? Tai että tulet liian nopeasti? Tai että kaverin poikaystävä tienaa tuplasti enemmän ja ostelee kaverille timantteja lahjaksi? Kuinka pian suhteesi paranisi tuollaisten kommenttien jälkeen?
Nih. Koita nyt päättää. Onko toisen ulkonäön negatiivinen kommentointi nyt vain naisten ongelma vai koskeeko se myös miehiä? Kommenttisi hieman ihmetyttää siinäkin mielessä, etten ole missään vaiheessa ollut sitä mieltä, etteikö tuo 'urheilullisuus'-kommentti olisi ollut tökerö. Tökerö, mutta kuitenkin herättänyt keskustelun oikeasta asiasta (itsensä aktivoimisesta ja täten onnellisuuden lisäämisestä).
Lainasit väärin, hyvä mies!
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti: Lainasit väärin, hyvä mies!
Jesh! Tässä kannanotto, joka huutaa: Minulla ei ole enää mitään sanottavaa, koska kiukuksissani olen puhunut jo pidemmän ajan pelkkää paskaa. Gratz!

Korjaa samalla vaikka pari kirjoitusvirhettäni, while you're at it!
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Voi helvetin helvetti!
Laittakaa te kaksi mustanikkia nyt se kone aika vitun pikaisesti kiinni ja alkakaa keskustella kasvotusten kunnolla, älkääkä nyt jumalauta ruotiko asioitanne täällä!
Oletteko te keskustelleet ylipäätään koskaan mistään syvällisemmästä kuin päivän säästä?
Näytää siltä, että ette. Alkakaa nyt opetella hyvän sään aikana kun ei vielä ehkä ole liian myöhäistä.
Taidatte olla todella nuoria?
Ja menkää molemmat sinne lenkkipolulle/salille.
Siitähän seuraa hyvää oloa ja uutta energiaa molemmille. Ei välttämättä mikään huono juttu.
Ja ties mihin suorituksiin se kipeiden lihasten hierominen saattaa johtaakaan... ;)
Ilman kovaa ei oo elämää!
SnapaHead

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Huima hei... Olisikohan aika mennä lääkäriin? Joko psykiatrille tai sitten hakemaan säännöllisiä testosteronipiikkejä, meinaan kaveri sä flippaat aika huolella.
Pidätkö itseäsi tyttönä? Jos pidät miespuolisena niin printtaa tuo läppäsi ja mene lukemaan se peilin eteen niin, että katsot itseäsi silmiin ja pidät naaman peruslukemilla. Siis, huh... ei vituke... avataas sitä vähän...

Sä niinku oikeasti kirjoitit:
huima kirjoitti: Hei se on elämää ja nuorten miesten kanssa on joskus niitä hetkiä, että pään sisällä tai elämässä on jotain tyytymättömyyttä - mutta sormea ei saa pistettyä sen päälle saati sanottua sitä.
Hei se on elämää ja nuorten miesten kanssa... siis mitä vitun droppeja sä kiskot? Heebo istuu mekko päällä, kyynel poskella ripsiä taivuttamassa.
huima kirjoitti: Seksuaalisuus on kuitenkin useille ihmiselle tärkeä osa omaa identiteettiä - ja tuntea olevansa haluttu osa sitä ihmisarvoa.
Niin... tyttö vai poika? Ja mitä hiton ihmisarvoa? Faktahan on että jos sä freakshow sanoisit ääneen näitä juttuja niin saattais olla aikasta yksinäinen pössis siellä kylppärissä peitepuikko hanurissa.
Entäs tää:
huima kirjoitti: Miehen(kin) seksuaalisuus on oikeasti aika herkkä paikka - ja voi olla hän käy pään sisällä omaa kamppailuaan sen suhteen miksei hän halua, ja että onko hänessä nyt jotain vikaa.
Arka paikka...? Niinku siis jos potkasee kasseille vai, hä?
huima kirjoitti: Sen jälkeen kiva suunnitelma siitä miten toimitte asian kanssa, esimerkiksi vietättekö aikaa yhdessä vai erikseen - lähdettekö ehkä pois arjesta jonnekin rentoutumaan ja vain olemaan, vai onko parempi jos koetatte omilla tahoillanne palauttaa mieleen sen elämänilonne ja sitä kautta myös seksuaalisen halukkuuden.
Tuosta saa sellaisen kuvan, että ennen kuin sä alat runkkaamaan viet kilisi Papa Giovanniin syömään, ostat sille tuoksuja ja sitten varovasti tiedustellen käyt loppuillasta hieman paijaamaan. Ja taas on kyynel poskella kun kikki sanoo sprööt.

Sä olet kaveri todella hukassa. Ei voi noin pihalla olla. Kiva suunnitelma...
mustanikki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Musta on tosi hyvä,et täs kävi näin. Mietin jo,että näytän miehelle tän ketjun nii se ymmärtää mitä mä olen ajatellu,koska tosi synkkänä oon ollu,ajatukset on ollu nii loukattuja. Keskusteltu on aina, nii nytki mut asia on nii arka et sitä ei oikein voinu kertoo ees bestikselle. Mut me varmaan jatketaan asiaa keskenään ihan kotona,kiitti kaikille jotka jakso vaivautua ajatteleen asiaa silleen isommasti. Siitä oli oikeesti apua.

Teksti muuten on vaikealukuista, koska ajattelin maksimoida anonymiteettia. Nyt kokeilemaan miltä tuntuu laittaa kone kiinni ja käydä lenkillä.
mustakikkeli

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:Mua kyllä jaksaa ihmetyttää se, kuinka noita ulkonäkötoiveita tulee miehiltä, mutta harvemmin (?) naisilta.
Paskapuhetta. Kaksi exääni (toinen oli 165cm, toinen 167cm; itse lienen 177cm jos armeija-aikaisiin mittaustuloksiin on edelleen luottamista) ovat suoraan naureskelleet "lyhyydelleni". Toinen taisi huudahtaa korkokengissa ollessaan tanssilattialla "Oletpa sä muuten tosi lyhyt!", kun hänen kasvonsa olivat melkein tasollani.

Toinen puolestaan mainitsi saunassa vartaloani suullisesti arvostellessaan että minun olisi syytä muistaa tulevaisuudessakin käydä salilla, koska olen kuulemma niin "hirveän lyhyt" että pienikin vatsakumpu näkyisi heti, toisin kuin hänen kahdella edellisellä 195cm pitkillä poikaystävillään. Muunkinlaisia kommentteja ulkonäköni epätäydellisyyksistä olen erinäisiltä naisilta kuullut (myös noilta mainituilta) silloin tällöin.

Vaikka nuo toteamukset olikin varmasti tarkoitettu humoristisiksi enkä niistä hernettä nenääni saanutkaan, olen joskus kyllä miettinyt olisivatko he olleet edelleen yhtä huumorintajuisia jos olisin maininnut heidän leveistä perseistään ja varsin epäseksikkään lyhyistä töppösääristään? Niin ja sillä toisella oli lisäksi toinen nänni sellainen kummallinen sisäänpäin kääntynyt, ikäänkuin napa. Mutta en koskaan siitäkään maininnut koska oletin sen mahdollisesti olevan hänelle arka asia (minkä huomasi esim. siitä että hän arasteli jos suutelin hänen rintojaan), enkä mitenkään osoittanut että se häiritsisi minua (kuten ei häirinnytkään vaikka en ole aiemmin sellaiseen törmännytkään).

Ps. "Kulta!"-huudahdus ei nyt auta.

Pps. Olen myös törmännyt naiseen jolle tuntui olevan erittäin tärkeää yrittää löytää toisesta (sekä ulkonäöllisiä että muita) vikoja kesken ihan muun kahvitreffikeskustelun. Ihmettelin sitä aikani, mutta myöhemmin minulle valkeni että koska hän tuntui olevan itse kovin arka ulkonäkönsä, esim. "lihavuutensa", suhteen, hän ilmeisesti tunsi itsensä itsevarmemmaksi jos onnistui tekemään toisen epävarmaksi ulkonäkökommenteillaan. Ikäänkuin siis pyrki kohottamaan itseään etsimällä vikoja toisesta ja tuomalla ne julki. Surullista.
Miten musta tuntuu, että naiset ovat aivan yhtä visuaalisia kuin miehetkin, mutta heidät on vain opetettu arvostamaan muita asioita, olemaan kohteliaita kumppaneilleen ja kanssaihmisille, olemaan vaatimatta muutoksia toisessa yms.
Ehkä tuo väärä luulosi johtuu siitä ettet ole seurustellut naisten kanssa? Kyllä naiset ovat vähintään yhtä raadollisia ulkonäköasioissa. Johan tälläkin palstalla varsin tavallista naisten mainita ettei esim. pienistä kikkeleistä ole mihinkään vaan "Sorry boys, mutta mitä isompi, sen parempi."

Tuntuu vain siltä että nykyaikana miehiltä odotetaan etteivät he saa olla raadollisia näissä ulkonäköasioissa ja ainakaan mainita niistä, toisin kuin naiset.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 18.07.2006 15:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vastaa Viestiin