Ei seksiä suhteessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
huima

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja huima »

SnapaHead kirjoitti:Huima hei... Olisikohan aika mennä lääkäriin? Joko psykiatrille tai sitten hakemaan säännöllisiä testosteronipiikkejä, meinaan kaveri sä flippaat aika huolella.
Awww..... Hei mä voin lähettää sulle Hello Kitty-kalenterin lieventämään sun ärinää. Vähän hei vaaleanpunaista ja kukkasia sullekin.
SnapaHead kirjoitti:Hei se on elämää ja nuorten miesten kanssa... siis mitä vitun droppeja sä kiskot? Heebo istuu mekko päällä, kyynel poskella ripsiä taivuttamassa.
Meillä on täällä erilaiset illanviettoon valmistautumiset kuin Lahdessa. Kiva ajatus kuitenkin.

Pointin pitäisi kuitenkin olla ihan selvä. Ei ole mikään uutinen että ihmisillä ilmenee masennusta ja tyytymyttä elämään, ilman että tietää mitkä sen syyt olisivat. Kanavia käsitellä ja purkaa sitä ei välttämättä ole, vaikkakin terveelliset perseet saattaa toimia joillekin. Ihan kuten tappeleminenkin, että tuntee edes jotakin.

Ei se ole mikään salaisuus että monet ihmiset ovat hetkittäin sisältä ihan fukked up tai muuten kadoksissa. Eroa on siinä millä tavoilla ihmiset sitä tilaa käsittelevät ja pääsevät siitä yli.
SnapaHead kirjoitti:Ja mitä hiton ihmisarvoa? Faktahan on että jos sä freakshow sanoisit ääneen näitä juttuja niin saattais olla aikasta yksinäinen pössis siellä kylppärissä peitepuikko hanurissa.
Etkö sä ole katsonut yhtään ympärillesi miten ihmisten omantunnon arvoon vaikuttaa seksuaalisuus ihan helvetin paljon. Se että haluaako joku laittaa nyrkkiä sun hanuriin vai ei tuntuu monille ihmisille merkitsevän paljon, riippumatta siitä pitäisikö siitä nyrkistä hanurissa edes kovin paljon.

Ja viimeksi kun juttelin näitä ääneen, sain sen jälkeen hyvän suihinoton kauniilta naiselta ( ei siis mutsisi ).
SnapaHead kirjoitti: Arka paikka...? Niinku siis jos potkasee kasseille vai, hä?
Tää oli hyvä. Propsit siitä.

Mutta lähinnä ajattelin enemmän niitä tilanteita kun on pitkässä suhteessa hyvän ihmisen kanssa jota rakastaa ja kohtaa tilanteen, jossa viisari ei otakaan eteen samalla tavalla kuin ensimmäisiä kertoja tavatessa -- tai vaikka sen naapuriosaston sihteerin tuodessa raportteja luettavaksi.

Kun kaikki on hyvin ja siltikään ei ole.
SnapaHead kirjoitti: Sä olet kaveri todella hukassa. Ei voi noin pihalla olla. Kiva suunnitelma...
Jeh, kiva suunnitelma.

Tiedätkö sellainen että sopii mitä asioiden eteen yritetään, missä kohdissa katsotaan ja fiilistellään miten menee - ja miten siitä eteenpäin. Vellova paska fiilis jossa ei ole ratkaisua tai työstöä suuntaan tai toiseen on yleensä aina paskempi ratkaisu kuin se että on joku suunnitelma jolla sitä paskaa kauhotaan pois, tai suunnistetaan paskasta pois.

Mutta hei mä ymmärrän jos teilläpäin asiat hoidetaan eri tavalla. Aina voi vetää turpaan tai lisää viinaa että on taas hyvä.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Ah, kiitos kaikille tähän ketjuun osallistuneille...Näiden naurujen takia kannatti avata kitinä tänään(kin).
Se ekologinen vaihtoehto!
huima

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja huima »

mustakikkeli kirjoitti:Kyllä naiset ovat vähintään yhtä raadollisia ulkonäköasioissa. Johan tälläkin palstalla varsin tavallista naisten mainita ettei esim. pienistä kikkeleistä ole mihinkään vaan "Sorry boys, mutta mitä isompi, sen parempi."

Tuntuu vain siltä että nykyaikana miehiltä odotetaan etteivät he saa olla raadollisia näissä ulkonäköasioissa ja ainakaan mainita niistä, toisin kuin naiset.
Jep.

Tähän vielä liittyy se että miehillä tuntuu suurta tuskaa herättävän kommentoiminen sellaisiin fyysisiin tekijöihin, joiden muuttaminen on vaikeaa tai mahdotonta: peniksen koko, pituus, luuston muoto. Laihduttaminen tai lihasmassan kasvattaminen ovat työtä vaativia asioita, mutta mikäli geenit eivät tappele vastaan yleensä mahdollista.

Yleisimmin naisten ulkonäköä koskevat kommentit mitä reaalielämässä olen kuullut ovat koskeneet vain: vaatetusta, hiuksia, painoa / lihaksikkuutta, meikkiä, alusvaatteita. En ole esimerkiksi kenenkään oikeasti puhuvan mistään mikä vaatisi edes kosmeettista kirurgiaa, vaan ennemminin olen törmännyt tilanteisiin joissa miehet ovat ihailleet tai ihastuneet naisessa olevaan persoonalliseen 'ulkonäkövirheeseen'.

Äh, vitut. Tää on taas nollakeskustelua.

Miksi edes piti aloittaa. Hajaantukaa!
Ebola

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mua vaivaa tässä ainoastaan;

- Jos mies kerran on aina pitänyt urheilullisista naisista ja vielä tiennyt olevansa erittäin visuaalinen ihminen, miksi on valinnut ihanteidensa vastaisesti? Sitä saa mitä tilaa. Edelleen mielestäni olisi täysin eriasia, jos ennen urheilullisesta tulisi sohvaperuna. Ennen kiihotti, enää ei, vai kiihottiko kuitenkaan koskaan sittenkään.

- Maininta siitä, että nainen on aina tiennyt, että mies pitää urheilullisista naisista eli sitä sai mitä tilasi ajattelu kenties, joten loukkaus on sillä pois pyyhitty?

- Rakkaus ja seksi ei ole sama asia (allekirjoittanut on samaa mieltä). Plussaa toki jos sitä on.
Noh, siksi on ne ystävät ja muut suhteet, oikeastaan ainoastaan seksuaalinen kanssakäyminen erottaa nämä toisistaan.
Toki on ihan ok, jos molemmat ovat tyytyväisiä seksittömyyteen, mutta kun niin ei ole, ongelma. Ei siinä paljon auta; mä loween sua niiiin paljon, mut sori viisari ei värähdä.
Ihminen kuitenkin on seksuaalinen olento... Pahimmassa tapauksessa toinen seuraa viisarin värähtelyjä kun tilanne oikeasti alkaa puuduttamaan taikka toinen menee sinne missä tuntee olevansa haluttava juuri sellaisena kuin on (älkää nyt väittäkö ettei näin voisi tapahtua).

- Se isoin vaivatukseni on se, että mitä mies ITSE on valmis tekemään halukkuutensa eteen, ei sitä seksielämää pysty rakentamaan, pitämään yllä tai parantamaan yksin. Joten jos nainen alkaa nyt urheilemaan, mitä sinä olet valmis tekemään? Vähentämään stressin aiheuttajia? Purkaa stressi jollain tavalla (seksi muuten rentouttaa).
Luulemma myös, jotta kun nainen on sitten se vaadittu urheilullinen ja seksielämä piristyy JOS piristyy, mitäs sitten kun taas tulee laimeampi pidempi kausi? aletaanko sitten mussuttamaan pullaa?

- Toisen reagoinnin vähättely. Pakkaa vaan usein nuo ulkonäön negatiiviset kommentoinnit seksuaaliseen haluttomuuteen liittyen sivuta kaiken muun ja jää levy päälle. Ei nainen kuule kuin blaa blaa et haluttava blaa blaa blaa et urheilullinen blaa blaa. Normi settiä.

Vaikka kyllä mä kannatan aina rehellisyyttä, ei mitään voi korjata ellei tiedä missä on vika. Mutta, mutta....
Ääh, ei jaksa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Paskapuhetta. Kaksi exääni...
Vittu että naisetkin ovat urpoja.

Joo, kyllä tuli sinunkin tarinoistasi mieleen se, että onko seurustelu jonkun eli melkein kenen tahansa kanssa niin tärkeää, että otetaan joku suhteellisen kiva ja siedettävä tyyppi ja sitten ruvetaan arvostelemaan ja vaatimaan eikä olla tyytyväisiä siihen, mitä ollaan saatu. Jos minä ryhdyn olemaan jonkun kanssa niin teen sen sen takia, että olen aivan ihastuksestana sekaisin ja se taas tarkoittaa sitä että tykkään kyllä hänen vioistaankin ja välillä erityisesti niistä. On ollut palanutta kasvoa, rintaa ja niin edespäin, eikä minua ole haitannut. Katson velvollisuudekseni helliä niitä myös, ihan konkreettisestikin.

Voi herranen aika sentään, kyllä on taito löytää sinunkin ulkonäöstäsi virheitä ja puutteita. Jätkähän on kuin kreikkalainen patsas.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ebola kirjoitti:Mua vaivaa tässä ainoastaan...
Komppaan.
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: Jätkähän on kuin kreikkalainen patsas.
Musta, karvainen ja yltäpäältä lokin paskassa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nisäkäs kirjoitti: Loukkaannutko sinä rehellisestä vastauksesta kysymykseen, jos menet kysymään että mitä voisin tehdä ollakseni sinusta haluttavampi? Jos sitten sanotaan että ajele karvat, laihduta tai pukeudu seksikkäisiin alusvaatteisiin, niin onko se aihe loukkaantua? Epärehellinen vastaushan ei parantaisi tilannetta mitenkään. Olisi täysin eri asia jos ilman asiaa koskevaa avointa keskustelua ja kysymystä menisi sanomaan että sun pitäis nyt laihduttaa tai lihoa tai urheilla tai kasvattaa penistä koska muuten en halua sua. Sellainen on tökeröä ja loukkaavaa.
Joo, kyllä loukkaantuisin ihan samalla tavalla. Miehen vastauksenhan voi tulkita tyyliin "itse asiassa en ole koskaan himoinnut sinua täysillä, vaan joku toinen olisi voinut olla himottavampi". Kannattaako noin ajatellen lähteä suhteeseen.. En tiedä, itse en taitaisi lähteä, sen verran tärkeää seksi mulle on.

Tunnustan kyllä, että kysyn useinkin, etenkin miehiltä, viattomilta ja neutraaleilta kuulostavia kysymyksiä ja kun vastaus on väärä, alkaa loputon vääntäminen aiheesta.. Yleensä miehet väsyvät ennen minua.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Jätkähän on kuin kreikkalainen patsas.
Musta, karvainen ja yltäpäältä lokin paskassa?
Mitäs se isäntämies siellä huutelee? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

huima kirjoitti: Tähän vielä liittyy se että miehillä tuntuu suurta tuskaa herättävän kommentoiminen sellaisiin fyysisiin tekijöihin, joiden muuttaminen on vaikeaa tai mahdotonta: peniksen koko, pituus, luuston muoto. Laihduttaminen tai lihasmassan kasvattaminen ovat työtä vaativia asioita, mutta mikäli geenit eivät tappele vastaan yleensä mahdollista.

Yleisimmin naisten ulkonäköä koskevat kommentit mitä reaalielämässä olen kuullut ovat koskeneet vain: vaatetusta, hiuksia, painoa / lihaksikkuutta, meikkiä, alusvaatteita. En ole esimerkiksi kenenkään oikeasti puhuvan mistään mikä vaatisi edes kosmeettista kirurgiaa, vaan ennemminin olen törmännyt tilanteisiin joissa miehet ovat ihailleet tai ihastuneet naisessa olevaan persoonalliseen 'ulkonäkövirheeseen'.

Äh, vitut. Tää on taas nollakeskustelua.

Miksi edes piti aloittaa. Hajaantukaa!
Ei ole ollenkaan nollakeskustelua. Oli sanojana mies tai nainen ja koskivat kommentit helpommin tai vaikeammin toteutettavia ulkonäköunelmia, niin perusviesti kai on sama, "et sytytä minua sellaisena kuin olet". Ihanaa. Enkä tarkoita nyt näitä "kultaukkoseni, saanhan pukea sinut pitsialusvaatteisiin" vaan tökeröjä tölväisyjä tökeröissä tilanteissa. Noh, sellaisissa tilanteissa rakkaus, mikäli sitä on ollut olemassakaan, on yleensä kadonnut aikapäiviä sitten.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:
huima kirjoitti: Äh, vitut. Tää on taas nollakeskustelua.
Ei ole ollenkaan nollakeskustelua.
Kyllä tässä yhtäältä käydään täysin nollakeskustelua. Philitetään ihmisiä, joita ei tunneta ja väännetään sitten peistä keskenämme. Tulkitaan, arvuutellaan, säälitään ja tuomitaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
huima kirjoitti: Äh, vitut. Tää on taas nollakeskustelua.
Ei ole ollenkaan nollakeskustelua.
Kyllä tässä yhtäältä käydään täysin nollakeskustelua. Philitetään ihmisiä, joita ei tunneta ja väännetään sitten peistä keskenämme. Tulkitaan, arvuutellaan, säälitään ja tuomitaan.
Nollakeskustelussa ei kai synny mitään uutta, tässä, niin kuin useimmissa keskusteluissa on tainnut jo syntyä. Minä ainakin olen rauhoittunut hiukkasen ja nähnyt asioita muutamasta muustakin näkökulmasta kuin omastani, vaikka se vaikeata onkin. Ja ties vaikka mustanikki-pariskunta olisi jo yhteisellä lemmenlenkillään hinkkaamassa tuulipukujen verhoamia lihaksikkaita vartaloitaan toisiaan vasten.

No jaa, yhteenvetona kai voi todeta, että himon ja rakkauden hiipuminen sattuu aina, oli näennäiset ja todelliset syyt mitkä tahansa. Kannattaisiko tämä ajatus kirjailla ristipistoilla, kehystää ja panna keittiön seinälle?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Lainasit väärin, hyvä mies!
Jesh! Tässä kannanotto, joka huutaa: Minulla ei ole enää mitään sanottavaa, koska kiukuksissani olen puhunut jo pidemmän ajan pelkkää paskaa. Gratz!

Korjaa samalla vaikka pari kirjoitusvirhettäni, while you're at it!
Hehheh, taidat kärsiä itse samasta vaivasta... :wink:

Tsori, mun piti lähteä tädin 60-vuotispäiville, enkä ehtinyt jatkaa loppuun. Enköhän ole jauhanut tätä aihetta ihan tarpeeksi. En ole kyllä varma, yleensä minulla riittää jauhinenergiaa yllättävän pitkään. Välillä sitä saattaa löytyä vielä pitkänkin ajan takaa yllättävillä hetkillä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:No jaa, yhteenvetona kai voi todeta, että himon ja rakkauden hiipuminen sattuu aina...
Voidaan, ja samaan hengenvetoon totean, että tässä hiipumisvaiheessa punnitaan haluaako rakastaa toista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No jaa, yhteenvetona kai voi todeta, että himon ja rakkauden hiipuminen sattuu aina...
Voidaan, ja samaan hengenvetoon totean, että tässä hiipumisvaiheessa punnitaan haluaako rakastaa toista.
Saanhan kirjailla tuon myös siihen keittiönseinätauluuni?

Ehkä näin vanhempana tajuaa vähän paremmin nimenomaan tuon halun rakastaa toista. Miten musta tuntuu, että mä päätän sen asian jo alkumetreillä tai sitten en päätä ollenkaan. Toisaalta, eipäs mennä nyt asioiden edellä, kun ei ole miestä. Raportoin sitten kuinka hyvin olen rakkauttani hoitanut..
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustanikki kirjoitti:Keskusteltiin pitkään, ja se sano että jos mä olen urheilullisempi se vois haluta mua enemmän.
Jos tämä tosiaan on pitkän keskustelun tulos, suosittelen sinua jäämään oikein kunnolla poljettavaksi siihen suhteeseen. Sillä kuten sanottua, miehesi tosiaan saattaisi haluta sinut muuttuneena.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Keikaus kirjoitti:Mua kyllä jaksaa ihmetyttää se, kuinka noita ulkonäkötoiveita tulee miehiltä, mutta harvemmin (?) naisilta.
Miehet ovat visuaalisempia. Naiset 'kasvavat ihmisinä' ja 'löytävät todellisen minänsä'.
SnapaHead

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

huima kirjoitti: ...että tuntee edes jotakin... vaaleanpunaista...
Mä tunnen sut, mies, mä tunnen sut.
huima kirjoitti: Ei se ole mikään salaisuus että monet ihmiset ovat hetkittäin sisältä ihan fukked up tai muuten kadoksissa. Eroa on siinä millä tavoilla ihmiset sitä tilaa käsittelevät ja pääsevät siitä yli.
Ihan sirpaleina tietsä, nimim. BrokenAngel87
huima kirjoitti: Etkö sä ole katsonut yhtään ympärillesi miten ihmisten omantunnon arvoon vaikuttaa seksuaalisuus ihan helvetin paljon.
Niin Opel on auto ja nurtsi on vihreä. Ei silti tule mieleen kietoutua liian pieneen aamutakkiin ja todeta kulmain alta: "Miiiieeehen sekshuaalishuus on arkha paikkha." Ja katsonut ympärilles...? Ai siis niinku noita loppuunajettuja kusipäitä. Sä siis muutut tytöksi niitä katsellessa. Viu-vou.
huima kirjoitti: Mutta lähinnä ajattelin...
Miksi vitussa? Ajattelit siis.
huima kirjoitti: Mutta hei mä ymmärrän jos teilläpäin asiat hoidetaan eri tavalla. Aina voi vetää turpaan tai lisää viinaa että on taas hyvä.
Hei se on elämää, se on ne nuoret miehet ja niiden kanssa ja kaikkeus ja kosketus ja se jaettu onni ja tuska ja minä pakahdun, minä pakahdun kuinka tuikitärkeää ja hienoa pohdiskelua ne arat paikat ja nuoret miehet ovatkaan. Huih! miten upeeta. Kaikilla on joskus huonost ja sit kaikki vääntää ihan eri pössist kun ne korjaa ja se on niin kaunista! niin kaunista, että räjähdän kuin miljoona pientä pientä pientä pientä... Ah uh... miljoona pientä perhosenpoikasta!
Mut hei pusupoika, sä olet tietsä ihan ku se muovipussi siit American Beautysta. Siis ihan ku se.

Menisitkö nyt kuitenkin lukemaan ääneen noita läppiäs peilin eteen ja sitten lääkäriin. Katsos jotain on pielessä, jos miehen herkin kohta ei ole terska.
MGandhi

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:yleensä minulla riittää jauhinenergiaa yllättävän pitkään. Välillä sitä saattaa löytyä vielä pitkänkin ajan takaa yllättävillä hetkillä. :wink:
Any time, any where!
Elukka

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No jaa, yhteenvetona kai voi todeta, että himon ja rakkauden hiipuminen sattuu aina...
Voidaan, ja samaan hengenvetoon totean, että tässä hiipumisvaiheessa punnitaan haluaako rakastaa toista.
Hop, nythän täällä ruvettiin puhumaan asiaa kesken kaiken. :shock:
Kaiken pidempiaikaisen suhteilun avainsana on todellakin "tahdon", kuten vaikkapa lauseessa "Tämä on se ihminen jonka kanssa tahdon jakaa elämäni".
mustakikkeli

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Järkähtämätön totuus kuitenkin on:

- Kun mies valittaa ettei nainen anna tarpeeksi seksiä, on mies kusipää sika kun sillä tavoin ahdistelee toista eikä tajua ettei toista voi aina haluttaa. Ajattelisi välillä muitakin!

- Kun nainen valittaa ettei mies anna tarpeeksi seksiä, on mies kusipää sika kun sillä tavoin säästelee rakkaudenosoituksiaan kumppaniaan kohtaan, eikä tajua että toiselta menee kaikki elämänilo ja -halu kun mies ei enää välitä. Ajattelisi välillä muitakin!

Miehen pitää olla aina valmis panokone heppi pystyssä, muistakaa se. Mutta jos vähäksi aikaa vakavoituisin, tuttu noidankehä tuntuu jo olevan käynnissä: A ei halua seksiä (esim. stressin tai riitojen takia) => B kokee itsensä epähaluttavaksi ja alkaa vaatia seksiä => painostuksen alaisena A:sta ajatus seksistä alkaa tuntua yhä vieraammalta idealta. Ratkaisu ei välttämättä ole kuitenkaan niin yksioikoinen kuin "Antaisit nyt sille!", koska se ei vie pois A:n kokemaa painostuksen tunnetta ja että toinen vaatii häneltä seksiä silloinkin kun häntä ei itseään haluta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustanikki kirjoitti:Mä en vissiin vaan riitä. :cry:
Sinun on nähtävä arvosi ja vaadittava sen kunnioittamista. Ei yhtään mistään tule muuten mitään, ikinä.
segma

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja segma »

-Superior- kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Mä en vissiin vaan riitä. :cry:
Sinun on nähtävä arvosi ja vaadittava sen kunnioittamista. Ei yhtään mistään tule muuten mitään, ikinä.
Mutta jos pitää vaatia, niin ollaanko enää silloin siellä missä pitäisi?
silsakenraali™

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Mä en vissiin vaan riitä. :cry:
Sinun on nähtävä arvosi ja vaadittava sen kunnioittamista. Ei yhtään mistään tule muuten mitään, ikinä.
Joo ja välillä on suotavaa olla kusipää ja nussia ympäriinsä. Se antaa perspektiiviä, luo kontrastia ja pitää feministilesbojärjestöt hengissä.
slam

Re: Ei seksiä suhteessa

Viesti Kirjoittaja slam »

mustanikki kirjoitti:tuli vastaus etten ole urheilullinen.
"kait siinä nussiessa kunto kasvaisi?" olisit ehdottanut.

Noo, eipä kait sitä yksinkään aina seksiä kaipaa. Liekö sitten suhteessakaan aina, vaikka ei kait tuollainen vomistelu kait pahiteeksi joskus olisi.
Vastaa Viestiin