Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: GRR! Millä oikeudella mies vaatii toiselta laihdutusta, jos ei tee oman kehonsa paremmuuden eteen mitään?

Nih!
No siksi, koska naiset diggailee läskistä, mutta miehet ei. Nih! :twisted:
:D Utopia rules!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ComeBack kirjoitti:Hih, aika hassu ketju!!

En tiedä teistä miehistä (varsinkin kun olen lukenut KillKill-sedän ja sinkkumasan kommentteja), mutta naiset katsovat sen ulkonäön ja muunkin ennen kuin päästävät miehen lakanoittensa väliin. Ja aika tarkkaan.
Pssst: CH3CH2OH. :wink:
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti: GRR! Millä oikeudella mies vaatii toiselta laihdutusta, jos ei tee oman kehonsa paremmuuden eteen mitään?

Nih!
Ei millään, mutta ei mikään laki taikka sääntö estä sitä naista sanomasta sille että kuules ihrasäkki. Katos kuule peiliin ennekuin vaadit tommosta.
Patz

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sanoisinpa että huonoon hygieniaan liittyvät asiat ja ehkäpä se sairaalloinen ylipaino, sillä en halua kuolla kenenkään alle. Muuten on kyllä niin tapauskohtaista etten lähde yleistämään...
tonttu

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ulkonäöstä joko tykkään tai en tykkää.
Jos henkilökohtainen hygienia ei ole kunnossa, niin se on kyllä jo aika suuri tekijä siihen että en tykkää. Samoin epäsiisti olemus ylipäätään, rikkinäiset/likaiset vaatteet esimerkiksi.
Toinen on ehkä se todella suuri ylipaino. Vaikea kuvitellakaan että semmoisesta lölleröstä kiihottuisi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja saira »

En ole ollut sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi ollut fyysisesti epämiellyttävä. Jostain syystä ne selkäkarvatkaan ei haittaa, kun muuten olen pitänyt ihmisestä. Ja selkäkarvat ovat mulle siis ajatuksena, no, epämiellyttävät. Ja olen varma siitä, että kaikki mieheni eivät olisi muiden naisten mielestä komeita, ainakaan klassisen komeuden asteikolla mitattuna. Kaikissa heissä on kuitenkin ollut sitä jotain pientä pilkettä silmissä tai muuten henkeä, joka minuun vetoaa. Enemmän kuin ulkonäkö.

Edit: Piti vielä lisätä, että eräästä entisestä tulee Crazy Frog mieleen, aivan ihana persoona ja edelleen ystävä, mutta ei ehkä niin hirveän komea, tavanomaisessa mielessä.
Viimeksi muokannut saira, 19.07.2006 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Elppis kirjoitti:GRR! Millä oikeudella mies vaatii toiselta laihdutusta, jos ei tee oman kehonsa paremmuuden eteen mitään?
Jos mies itse on pantavan haluttava, voi totta kai pyytää mitä vain. Miehen rakkaudestahan se suttura saa ylipäätään seurustella.
Viimeksi muokannut -Superior-, 19.07.2006 17:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SnapaHead

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

-Superior- kirjoitti: Jos mies itse on pantavan haluttava, voi totta kai pyytää mitä vain. Miehen rakkaudestahan se suttura saa ylipäätään seurustella.
Onpas siinä viisautta uhkuvaa tekstiä. Vielä kun tuon pienen uhon tuosta kitkisi niin olisi juuri oikeasta kohtaa hyvällä tavalla katkaistu selkäranka.
Eli koulua on näjökään jäljellä. Sitten kun sanan "suttura" osaa korvata sanalla "nainen" on valmistunut naisten puolelta sukupuoliyliopistosta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SnapaHead kirjoitti:Vielä kun tuon pienen uhon tuosta kitkisi niin olisi juuri oikeasta kohtaa hyvällä tavalla katkaistu selkäranka.
En mä ole koskaan uskaltanut uhota. Pelkään ihan liikaa muuttuvani feministiksi.
Sitten kun sanan "suttura" osaa korvata sanalla "nainen" on valmistunut naisten puolelta sukupuoliyliopistosta.
Yksi 50-vuotias täti, joka vahingossa aina hiplaili mun persettä, kutsui mua sutturaksi. Memories. :-/
Viimeksi muokannut -Superior-, 19.07.2006 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SnapaHead

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

-Superior- kirjoitti: En mä ole koskaan uskaltanut uhota. Pelkään ihan liikaa muuttuvani feministiksi.
Mitäs vikaa feministeissä on? Minäkin olen feministi ja viimeksi kun tsekkasin ei minussa ollut mitään vikaa, paitsi ettei oikein tiedä minne nämä kaikki hyveet laittaisi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SnapaHead kirjoitti:Mitäs vikaa feministeissä on?
Jos ei kaikki aikani menisi sen pohtimiseen, mitä toisilla roikkuu haarojen välissä, voisi periaatteessa olla sitä mieltä, että ei oikeastaan mitään.
Elukka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

-Superior- kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Mitäs vikaa feministeissä on?
Jos ei kaikki aikani menisi sen pohtimiseen, mitä toisilla roikkuu haarojen välissä, voisi periaatteessa olla sitä mieltä, että ei oikeastaan mitään.
Voisiko sen enää epäselvemmin ilmaista?
mustakikkeli

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Riemumieli kirjoitti:Ei kai sellaisen kanssa seurustele tai harrasta mamboa, joka ei miellytä fyysisesti???
Kaikkea ei välttämättä huomaa heti jos toisella on vaatteet päällä, lisäksi esim. ravintolamiljöön tarjoama hämärä valaistus, humala ja toisen käyttämät meikit voivat hämätä onnistuneesti viatonta ohikulkijaa. Seurustelutilanteessa puolestaan sitä ehkä on antanut anteeksi toisen ulkonäölliset viat, mutta on silti tietoinen niistä.

Eli eipäs näsäviisastella siellä takana.
mustakikkeli

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ComeBack kirjoitti:En tiedä teistä miehistä (varsinkin kun olen lukenut KillKill-sedän ja sinkkumasan kommentteja), mutta naiset katsovat sen ulkonäön ja muunkin ennen kuin päästävät miehen lakanoittensa väliin.
Ahaa, kuten pippelin (pienen) koon, selän ja perseen karvoituksen, paidan alla piilottelevan vatsamakkaran ja muut kestoinhokit? Tepä aikamoisia tätejä olette te skorpparit.

Nyt ymmärrän myös miksi monet miehet käyvät humalassa naisten rintoihin kiinni. Pitäähän sitä nyt tunnustella millaiset ne ovat ennenkuin uskaltautuu sänkypuuhiin.
mustakikkeli

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

tonttu kirjoitti:Ulkonäöstä joko tykkään tai en tykkää.
Aijjaa? Mulla se menee just päinvastoin!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Elppis kirjoitti:GRR! Millä oikeudella mies vaatii toiselta laihdutusta, jos ei tee oman kehonsa paremmuuden eteen mitään?
Mielestäni kyse ei välttämättä ole edes vastavuoroisuudesta. Jos toinen ei vain halua sinua koska kehossasi on puutteita, ei kyse ole minkäänlaisista oikeutuksista tai edes siitä, kuinka paljon sinua satutaan rakastamaan. Jos kokee tulevansa loukatuksi syystä, että oma vartalo ei satu vastaamaan tietyn ihmisen subjektiivisia ihanteita, on vika varmastikin jossain muualla kuin siinä, että kumppani sattuu pitämään haluttavista vartaloista.

Yleensä jos ihmisen ulkonäöstä huomautetaan, on taustalla myös jonkinmoisia perusteita. Yleensä ne ovat paitsi esteettisiä myös terveyteen vaikuttavia. Jos kokee ne loukkauksina, voisi varmastikin olla syytä tarkistaa, mille sen itsetuntonsa on oikeastaan rakentanut. Ulkonäölle en ainakaan itse sitä perustaisi - en positiivisessa enkä varsinkaan negatiivisessa mielessä.
Viimeksi muokannut -Superior-, 28.07.2006 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiikeriankka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Elppis kirjoitti: GRR! Millä oikeudella mies vaatii toiselta laihdutusta, jos ei tee oman kehonsa paremmuuden eteen mitään?

Nih!
No onko minulla sitten esim. oikeus vaatia?
mustakikkeli

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tiikeriankka kirjoitti:No onko minulla sitten esim. oikeus vaatia?
Markkina-arvoteorian mukaisesti sinulla on oikeus vaatia vain niin kauan kunnes toinen on samalla tasolla kanssasi. Sen jälkeen vaatimuksiltasi menee kaikki olemassaolon oikeutus.

Ps. En tiennytkään että Elppis on MA-teorian kannattaja?
Tiikeriankka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

mustakikkeli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:No onko minulla sitten esim. oikeus vaatia?
Markkina-arvoteorian mukaisesti sinulla on oikeus vaatia vain niin kauan kunnes toinen on samalla tasolla kanssasi. Sen jälkeen vaatimuksiltasi menee kaikki olemassaolon oikeutus.

Ps. En tiennytkään että Elppis on MA-teorian kannattaja?
No mitäköhän joku paksu täti tykkäis, jos menisin tuolla kadulla sanomaan, että "sun on kuule nyt aika laihduttaa. Mun makuun oot ihan liian lihava".
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Elukka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Jos ei kaikki aikani menisi sen pohtimiseen, mitä toisilla roikkuu haarojen välissä, voisi periaatteessa olla sitä mieltä, että ei oikeastaan mitään.
Voisiko sen enää epäselvemmin ilmaista?
Mee himaas.
SikaMika

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tiikeriankka kirjoitti:No mitäköhän joku paksu täti tykkäis, jos menisin tuolla kadulla sanomaan, että "sun on kuule nyt aika laihduttaa. Mun makuun oot ihan liian lihava".

"Meille vai teille"?
mustakikkeli

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tiikeriankka kirjoitti:No mitäköhän joku paksu täti tykkäis, jos menisin tuolla kadulla sanomaan, että "sun on kuule nyt aika laihduttaa. Mun makuun oot ihan liian lihava".
Eihän tässä nyt hänen tykkäämisistään ollut kyse vaan sinun! Mutta ties vaikka täti ottaisi nokkiinsa ja unohtaisi tuohduksissaan käväistä pullakahvilla (=lihottavaa), kun on niin kiire kirjoittamaan Hesarin yleisönosastolle.
tonttu

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

mustakikkeli kirjoitti:Aijjaa? Mulla se menee just päinvastoin!
Ihanx tosi? Mehän ollaan sit melkein samixii! Ihquu½111!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

saira kirjoitti: Edit: Piti vielä lisätä, että eräästä entisestä tulee Crazy Frog mieleen, aivan ihana persoona ja edelleen ystävä, mutta ei ehkä niin hirveän komea, tavanomaisessa mielessä.
En tiedä, pitäisikö huolestua, mutta mun mielestä Crazy Frog on jollain tavalla seksikäs. Se on jotenkin niin ylitsevuotavan itsevarma, suorasukaisen seksikäs ja ketkuttaa itseään hassusti. Jotenkin sillai pitelemätön.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin