Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mustakikkeli

Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Nyt on kyselyjen luvattu päivä, joten nyt voi terapeuttisesti avautua kertomaan "Ei seksiä suhteessa"-keskustelun innoittamana mihin kaikkiin ulkonäöllisiin tai muuten pinnallisiin kauheuksiin olet törmännyt tavatessasi vastakkaisen sukupuolen edustajia, varsinkin intiimisti? Varsinkin sellaiset jotka ovat oikeasti yllättäneet ja aiheuttaneet välittömän yökkäysreaktion?

Oliko ihan kauhea läski? Naurettavan pieni kikkeli joka ei edes toiminut? Naama näytti pyöreältä possulta? Hukkapätkä metriheikki "mies" joka käytti piilokorkoja, ja salaisuus paljastui vasta sisätiloissa ilman kenkiä? Kauhea ihottuma? Riippurinnat? Sisäänpäin kääntyneet nännit? Kamala hiivatulehdus vaginassa? Alakäyrä pippeli? Risat hampaat? Yksinkertaisesti susiruma?

Sana on vapaa. Kannatan mustanikin käyttöä, jotta kukaan ei tunnista kertomuksista itseään ja vedä sen ansiosta itseään kiikkuun. Se olisi aika ikävää.
slam

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Elanoria voisi vähän paukuttaa meneen... vai mitä meinasit? :lol:

ja ei kait pläskikään menoa hidasta. Kait se parta pahin on.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hitsi, ei tää ketju oo mua varten. Mun seurustelukumppaneissa ei ole ikinä ollut ulkonäöllisesti mikään pielessä, ainakaan mun silmissä. Exä oli tosi laiha, mutta ei se menoa haitannut. Joskus kun se lateli "hauskoja" kommentteja siitä miten mä en enää ole yhtä hoikka kuin sillon 19-vuotiaana ja siitä miten kannattais kattoa paljon syö suklaata ettei perse leviä jne. saatoin tölväistä takaisin mutta aikuisten oikeasti se oli mun silmissä ihan perfect sellaisenaan. [/avautuminen]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ebola

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Lilo kirjoitti:Hitsi, ei tää ketju oo mua varten. Mun seurustelukumppaneissa ei ole ikinä ollut ulkonäöllisesti mikään pielessä, ainakaan mun silmissä.
Kuin omasta suustani.
Elukka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ebola kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Hitsi, ei tää ketju oo mua varten. Mun seurustelukumppaneissa ei ole ikinä ollut ulkonäöllisesti mikään pielessä, ainakaan mun silmissä.
Kuin omasta suustani.
:komp: Yhdyn edellisiin, mutta ainoastaan henkisesti.
ninnithequeen

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:komp:

Yhtyy myös edellisiin. Myös Slamiin ;)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tottakai entisten kumppanien ulkonäössä on ollut vikoja. daah! vaan ei semmoisia, että ne olisi suhteeseen vaikuttanut. ok, yksi alkoi ottamaan jossain vaiheessa siinä määrin päähän, että alkoi sen ulkonäkökin vituttamaan.

nykyinen mies on tietisty upea täydellinen adonius, jota brad pitt kadehtii. mitä siitä että se on sokea kuin lepakko, vinot hampaat, luomia ja kurittomat hiukset. ai niin, sitten sillä *nirsk* kasvaa karvoja varpaissa.

ja olen ihan vakuuttunu että brad pittillä on oikeesti tosi karvanen perse.

mutta miten toi mies vois tulla mulle rakkaamaks, vaikka sillä ei sekaset hiukset oliskaan?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti::komp:

Yhtyy myös edellisiin. Myös Slamiin ;)
Haluaisit pöllyttämään Elanorin lakanoita? :shock:
Tiikeriankka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

mustakikkeli kirjoitti:Riippurinnat?
Juu parilla on olleet. Mut mitä siitä. Ei niitä susirumia ole kyllä ollut.
ninnithequeen

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::komp:
Yhtyy myös edellisiin. Myös Slamiin ;)
Haluaisit pöllyttämään Elanorin lakanoita? :shock:
Mikä jottei :jouden:

Ja sen pyllynki mä voisin rasvata :mrgreen:
Elukka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::komp:
Yhtyy myös edellisiin. Myös Slamiin ;)
Haluaisit pöllyttämään Elanorin lakanoita? :shock:
Mikä jottei :jouden:

Ja sen pyllynki mä voisin rasvata :mrgreen:
*kiihoittuu* :P
SikaMika

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sillä oli neljä jalkaa ja lähes yhtä paljon karvoja kuin Keikauksella. Vähän HIRVItti, mutta panin sitä silti...
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pahin?..tjaa, taitaa olla parempi etten aloitakaan. Tämä ketju haiskahtaa kunnon matsiketjulta jo muutenkin :P
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SikaMika kirjoitti:Sillä oli neljä jalkaa Vähän HIRVItti, mutta panin sitä silti...
Mihin se laitto sen tyhjiä pulloja täynnä olevan ostoskärrynsä siksi aikaa? :wink:
Elukka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sinkkumatti kirjoitti:Pahin?..tjaa, taitaa olla parempi etten aloitakaan. Tämä ketju haiskahtaa kunnon matsiketjulta jo muutenkin :P
Kommenttia sekaan ny vaan! Let's get it on! :keskustelu:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mun mielestä ne "virheet" on yleensä niitä piirteitä jotka tekevät ihmisestä persoonallisen.
Yhdellä eksällä oli laiska silmä, joka teki siitä vähän uneliaan, tosi seksikkään näköisen.
Mut sit kun se suuttui mulle jostain ja huusi naama punasena silmät selällään se oli tosi huvittavan näkönen, pupillit eri kokoiset ja se silmä muutenkin haritti ihmeellisesti.
Oli tosi vaikee pitää naamaa peruslukemilla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei kai sellaisen kanssa seurustele tai harrasta mamboa, joka ei miellytä fyysisesti??? Itseäni korpeaa valtavasti nainen tai mies, vaikken heistä kiihotukaan, joilla ei ole leukaa. Eli ovat sellaisia kalkkunakaulaisia tai muuten vain leuattomia. Muitakin juttuja on, mutta esimerkiksi huonoista hampaista ei pitäne kukaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Riemumieli kirjoitti:Ei kai sellaisen kanssa seurustele tai harrasta mamboa, joka ei miellytä fyysisesti???
No ei todellakaan. Jostain syystä en vain voi ottaa tosissani miehiä, jotka ajelevat karvojaan ja värjäilevät hiuksiaan enemmän kuin minä. Ts. pitävät liian hyvää huolta ulkonäöstään. Ja toinen on se pienimunaisuus..
Kid

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pahin? Hmm... Tapailin aikoinaan kundia, joka oli mua päätä lyhyempi. Tunsin itteni jättiläiseks hänen rinnallaan. Tapailua ei kauaa kestänyt, mutta syy ei ollut kuitenkaan hänen lyhyydessä tai minun pituudessa. Asian ratkas ihan muut asiat.
ninnithequeen

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Pahin? Hmm... Tapailin aikoinaan kundia, joka oli mua päätä lyhyempi. Tunsin itteni jättiläiseks hänen rinnallaan.
:shock:

Siis sittenhän se oli mun pitunen vai?
Kid

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: :shock:

Siis sittenhän se oli mun pitunen vai?
Jep, me oltiin hassun näkönen pari sen kanssa :lol:
killkill

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Valkoinen, treenaamaton, vetelä vartalo on ehkä pahinta mitä tiedän. Semmoinen joka tytisee pienestäkin liikkeestä. Sori vaan, ei kiihota enkä pidä.
silsakenraali™

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vääränkokoinen pillu on hirveintä mitä tiedän. Pahinta siinä on se, että naiset eivät itse sitä usein tajua.
ElanorRaven

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kauheaa mitä minusta täällä puhutaan! Siweä Neito järkyttyy!

No, on topic.
Pakko myöntää, että läski ei innoita, ei sitten ikinä. Ja en siis meinaa mitään 5 kilon "ylipainoa", vaan sellaista ihan selkeästi punkeroa.

Ja kai se on aika normaalia, että rumuus on aina aika iso turn-off. Jos sitten puhutaan siitä, että ollaan edetty jo lähempään tuttavuuteen, niin se on ällöttävää, jos ei voi suudella ihan tavallisesti, vaan kieli täytyy heti tunkea kurkkuun asti.
silsakenraali™

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti: rumuus on aina aika iso turn-off
Saanko painaa ton teepussin kylkeen? Sähän se ajatusten tonava olet.
Vastaa Viestiin