Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bliss

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kiitti vitusti. Nyt mä näen painajaisia ainakin seuraavan viikon ajan :shock:
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bliss kirjoitti:Kiitti vitusti. Nyt mä näen painajaisia ainakin seuraavan viikon ajan :shock:
Millaisia painajaisia kuvittelet miesten näkevän, kun kohtaavat karvaisia naisia :wink:
Bliss

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sinkkumatti kirjoitti:Millaisia painajaisia kuvittelet miesten näkevän, kun kohtaavat karvaisia naisia :wink:
Samankaltaisia, oletan.
Olen omalta osaltani yrittänyt pitää huolen siitä, että ainakaan MINÄ en aiheuta niitä karvapainajaisia :wink:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Saz kirjoitti:Viiksikammolla tarkoitan juuri sitä, että on vain viikset. Tämän tyyppinen ratkaisu: http://barkbarkwoofwoof.blogspot.com/up ... 798185.JPG
Juu, kai mä ny tiedän et jenkkijuntti-viikset on kaikinpuolin so out... ollut jo kauan ja tulevat aian olemaan. (Miksi kaikilla amerikkalaisilla poliiseilla on muuten tuollaiset vitun rumat viikset?) Ja sama pätee myös naisviiksiin, minkä malliset tahansa.

Mä en tosin käsitä miks pakottaisit/pakoitat ajamaan siipaltasi parran pois. Jotkut kun vaan näyttää paremmalta pieni sänki tai parrantapainen naamassa. Tähän kastiin luokittelen itseni. Ilman naamakarvaa en pidä itsestäni ollenkaan, kun tulee vähän sellainen babyface olo... en tiiä miksi mutta tuleepa kuitenkin.


EDIT: Ja miksi Blissin kauniista naamakuva-avatarista tulee väkisin mieleen Jack Nicholsonin esittämä Jokeri Batman leffoista? Häh?

Kyselyikä? Mulla? Häh?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bliss

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mojo kirjoitti:EDIT: Ja miksi Blissin kauniista naamakuva-avatarista tulee väkisin mieleen Jack Nicholsonin esittämä Jokeri Batman leffoista? Häh?
Ei paha....
Joskus taannoin naamaani verrattiin Chuck Norrisiin, Jack Nicholson on muutos parempaan suuntaan :wink:
ninnithequeen

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:EDIT: Ja miksi Blissin kauniista naamakuva-avatarista tulee väkisin mieleen Jack Nicholsonin esittämä Jokeri Batman leffoista? Häh?
Se on muuten toi ilme. Ei muuta ;)
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mojo kirjoitti:EDIT: Ja miksi Blissin kauniista naamakuva-avatarista tulee väkisin mieleen Jack Nicholsonin esittämä Jokeri Batman leffoista? Häh?
How Sick Is That? Panisin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mojo kirjoitti: EDIT: Ja miksi Blissin kauniista naamakuva-avatarista tulee väkisin mieleen Jack Nicholsonin esittämä Jokeri Batman leffoista? Häh?
nyt vasta näen sen kun sanoit. enkä enää pysty olla näkemättä. miten kaunis nainen voi yht'äkkiä muuttua niin täysin? :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

par-sky kirjoitti:
Mojo kirjoitti: EDIT: Ja miksi Blissin kauniista naamakuva-avatarista tulee väkisin mieleen Jack Nicholsonin esittämä Jokeri Batman leffoista? Häh?
nyt vasta näen sen kun sanoit. enkä enää pysty olla näkemättä. miten kaunis nainen voi yht'äkkiä muuttua niin täysin? :shock:
Perkule tein kanssa :evil:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti: Perkule tein kanssa :evil:
Häh? Kuuntelit tätä puolivillaista horinaa ja nyt meille hymyilee Anu Saagim! Horror of horrors!
Bliss

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Perkule tein kanssa :evil:
Häh? Kuuntelit tätä puolivillaista horinaa ja nyt meille hymyilee Anu Saagim! Horror of horrors!
Jatkakaa vielä hetki ja laitan perseen kuvan tohon :perse:
Uusiopehmis

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Bliss kirjoitti:Jatkakaa vielä hetki ja laitan perseen kuvan tohon :perse:
Jatkakaa!!11!!!!!1! Äkkiä!
silsakenraali™

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Uusiopehmis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jatkakaa vielä hetki ja laitan perseen kuvan tohon :perse:
Jatkakaa!!11!!!!!1! Äkkiä!
Eikö pysy kovana ilman kuvaa?
Tiikeriankka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kyllä muakin kiinnostaisi :)
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Riemumieli kirjoitti:Itseäni korpeaa valtavasti nainen tai mies, vaikken heistä kiihotukaan, joilla ei ole leukaa. Eli ovat sellaisia kalkkunakaulaisia tai muuten vain leuattomia.
Mulla on vähän semmoinen kutina että aika montaa muutakin korpeaa. Siksi alan pikku hiljaa yhä enemmän kallistua sen puolelle että korjaan kuorsausongelmani leukaleikkauksella sen lisäksi että nipsautan nielurisat pois. Löisin silloin kaksi kärpäistä yhdellä iskulla, sillä sen lisäksi että nukkuessa hengittäminen helpottuu, minusta tulisi myös Kaunis Ihminen™ (tai ainakin marginaalisesti vähemmän ruma ihminen).

Luihin asti menevät leikkaukset ovat aina rankkoja, ja paraneminen kestää kauan. Ja koska alaleuan purenta siirtyy eteenpäin, myös yläleuka joudutaan irrottamaan ja sitä siirtämään eteenpäin. Joudun luultavasti olemaan kaameassa naama-rautahäkkyrässä ja imemään pilliruokaa pari kuukautta (?). Mutta ehkäpä lopputulos se on sen kaiken arvoinen?

Kasvoni ovat ihan sopusuhtaiset edestä päin katsottuna, mutta sivulta päin eivät *puistatus*. Tiedän kyllä ettei tämä ole lopullinen este parisuhteelle (kuten aiheen otsikko antaa ymmärtää), eikä se ole sitä tähän astisillekaan ollut. Mutta on jotenkin semmoinen inha olo että se heikentää mahdollisuuksiani koko ajan, vaikka apinan raivolla pätisin ja kehittäisin itseäni ns. paremmaksi ihmiseksi muilla elämän osa-alueilla. Onhan Kunnon Leuka sentään olennainen osa Mieheyttä, yksi niistä piirteistä joiden ansiosta tulee lasketuksi Mieheksi™ eikä Tosi Fiksuksi Ja Mukavaksi, Mutta...™.

Kannattaako? Eikö kannatako?
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:Kannattaako? Eikö kannatako?
No ei todellakaan kannata. Sun menestymisen naismarkkinoilla ei todellakaan ole kiinni leuastasi. Se leuka kun ei itsevarmuutta tai "munaa" tuo automaattisesti.
Älä helvetissä edes ajattele moista hulluutta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kannattaako? Eikö kannatako?
No ei todellakaan kannata. Sun menestymisen naismarkkinoilla ei todellakaan ole kiinni leuastasi. Se leuka kun ei itsevarmuutta tai "munaa" tuo automaattisesti.
Älä helvetissä edes ajattele moista hulluutta.
Jos syyt ovat etupäässä terveydelliset, (=hengittyminen helpottuu) ja hyödyt ihan oikeasti ovat vaivan arvoiset, niin silloin sanoisin että kannattaa. Pelkistä ulkonäöllisistä seikoista aikalailla samaa mieltä kuin SM, itsetunnon ei pitäisi olla tällaisista jutuista kiinni. Tosin, jos pidät itsestäsi sellaisena kuin olet mutta kokisit muutoksen olennaisesti ilahduttavan itseäsi, mikäs siinä. Muiden mieltymysten perässä tuskin kannattaa alkaa juosta, mutta senhän epäilemättä tiesitkin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kai Aarne on testannut kuvankäsittelyllä mahdollista lopputulosta? Mitäs jos sun leuastasi tuleekin samanlainen kuin Ritke Forresterilla?
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Se leuka kun ei itsevarmuutta tuo automaattisesti.
Kyllä se itse asiassa saattaa parantaa itsetuntoa, jos asian kokee vaivaavan itseään. Itsetunnon ei kuuluisi tietenkään olla ulkonäöstä kiinni, mutta kaikki eivät tässä ylevässä ideaalissa onnistu.
Sinkkumatti kirjoitti:Kai Aarne on testannut kuvankäsittelyllä mahdollista lopputulosta?
En vielä. Mutta voooishan tota kokeeeeeilla. :think: (kunhan pääsen töistä kotio)
Mitäs jos sun leuastasi tuleekin samanlainen kuin Ritke Forresterilla?
No junou, tiätsä, "oot ihan OK ja kivan näköinen, varmaan jossain on joku joka suhun ihastuu kunhan se en ole minä" on kuultu n kertaa. Tommoisen kanssahan mä voisin Kauniisti ja Rohkeasti syöksyä hakemaan sen mikä minulle kuuluu. Tai siis mitä kuvittelen itselleni kuuluvan. [Itseironinen silmienpyöritys tähän]
huima

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti: Olen omalta osaltani yrittänyt pitää huolen siitä, että ainakaan MINÄ en aiheuta niitä karvapainajaisia :wink:
:pics:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aarne...se mikä sinusta tekee Mukava, mutta-yksilön joillekin naisille, ei johdu leuastasi. Mitä enemmän eksentrisiä piirteitä ihmisessä on, sitä harvemmin sitä tapaa itselleen käypäisiä kumppaneita. Puhun siis mielenlaadusta, harrastuneisuudesta, mielenkiinnon kohteista. Enkä tarkoita tätä negatiivisessa mielessä, kiinnostavimmat tapaamani ihmiset ovat olleet jollain lailla tavallisuudesta poikkeavia.

Jos korostuneempi leuanmuoto helpottaa omaan itseen suhtautumista (plus sitä melko välttämätöntä hengittämistä), kai se sitten on neljän tonnin arvoista. Mieti kuitenkin ennakolta mitä sitten, elleivät naiset leukamuutoksen jälkeen lakoa jalkoihisi. Tulisiko siitä lisää katkeruutta vai kantaisiko muuttunut ulkomuoto sen yli?

Eipä silti, asioita pitää miettiä. Sain itsenikin kiinni ajattelemasta vakavissani rintaleikkausta. Luulisin kyllä toimenpiteen jälkeisen ilon uusista, kauniista muodoista alkavan nopeasti haihtua sen tietoisuuden alta, että olisin muuttanut itseäni lähinnä muistuttaakseni enemmän ikuisesti 20-vuotiasta ihannenaista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
huima

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja huima »

AarneAnkka kirjoitti:No junou, tiätsä, "oot ihan OK ja kivan näköinen, varmaan jossain on joku joka suhun ihastuu kunhan se en ole minä" on kuultu n kertaa.
Niin. Ihan kuten monet muutkin ovat kuulleet sen, jopa sellaiset joilla on miehekäs pillu-leuka.

Ja kuinka paljon se vituttaisi kun on kärsinyt leikkauksen, treenit ja sijoittanut urheiluautoon - eikä siltikään natsaa. Siis niinkuin worst case skenaariona. Älä ainakaan tee liian hätiköidysti terveydelle vaarallisia, riskipitoisia ratkaisuja oletetun onnellisuuden eteen.

Kun katsot ympärillesi, huomaat että mitä ihmeellisemmän näköisiä pariskuntia on. Sellaisia joissa helposti kysyisi että mitä he näkevät toisissaan - kun nainen on todellinen knockout ja mies... tavallinen. Ihastuminen voi olla pinnallista, mutta rakastaminen on syvällistä ( vai oliko se syvältä? ).
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mä en kyl sori vaan mitenkään ymmärrä tota leukahommaa. Jos tekstisi olisi kirjoittanut Hjallis niin sitten, mutta tässä tapauksessa en mitenkään.
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kiitokset kannanotoistanne.
Melnais kirjoitti:Mitä enemmän eksentrisiä piirteitä ihmisessä on, sitä harvemmin sitä tapaa itselleen käypäisiä kumppaneita. Puhun siis mielenlaadusta, harrastuneisuudesta, mielenkiinnon kohteista.
Tota se kyllä taitaa aika pitkälle ollakin. Tosin ongelmanani on se että kaltaisiani miespuolisia yksilöitä on kyllä aivan pilvin pimein, mutta naispuolisia ei. Ne harvat sellaiset saavat heti tämän pimeän pilven kimppuunsa ja ilmestyvät / katoavat vapailta markkinoilta nopeammin kuin positroni-elektronipari.

Ruikuti ruikuti, vali vali, itku poru parku. Sitäpaitsi olenhan jo tähänastisista suhteistani oppinut ettei kiinnostuksien tarvitse mätsätä älyttömän pitkälle, kunhan juttu luistaa.
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Mä en kyl sori vaan mitenkään ymmärrä tota leukahommaa. Jos tekstisi olisi kirjoittanut Hjallis niin sitten, mutta tässä tapauksessa en mitenkään.
Niin sähän oot nähnyt mut livenä, sivultakin. Et kauhistellut? Mutta et varmaan myöskään vaihtaisi leukoja kanssani. Siinä valossa nyt tuskin täysin mahdotonta ymmärtää.
Vastaa Viestiin