Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Uusiopehmis

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Kertoilee kokemuksiaan
Aika jännä että joku vahvistaa kaiken kirjoittamani empirialla seuraavana päivänä. Omana aitona itsenä olemisella ei voi oikein hävitä. Paitsi soidinkilpajuoksuissa kanaseksistä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Uusiopehmis kirjoitti:Seuraavan kerran kun joku hymyilee sinulle junassa, hymyile takaisin ja kysy, että mikä sinua noin hymyilyttää.
Jokin aika sitten yksi vähän reppanan näköinen mies katseli minua bussissa pitkään. Kun hän jäi pois, vilkutin ja hymyilin hänelle bussin ikkunasta. Pieniä juttuja, jotka voivat parhaimmillaan jopa piristää toisen päivää. Ehkä tuon kaltaisilla pikkuasioilla voisi alkuun harjoitella suhtautumista toisiin ihmisiin ja samalla kenties jopa nähdä, ettei mikään elämässä ole niin vakavaa - varsinkaan kontaktin ottaminen vieraisiin ihmisiin.

Yhtenä yönä astuin bussiin todella hyväntuulisena ja hymyilevänä. Menin takapenkille istumaan erään pojan viereen. Jäimme samaan aikaan pois, ja jossain vaiheessa se poika juoksi minut kiinni. Hän sanoi, että huonon päivän jälkeen hänelle oli tullut todella hyvä mieli hymystäni ja että hän oli ihmetellyt, miten noin iloisia ihmisiä voi olla. Päädyimme sitten juttelemaan pariksi tunniksi ennen kotiinmenoa.

Nyt minulla on uusi ystävä, ja se oli tosiaankin hyvin pienistä asioista kiinni. Miksi ei toimia kuten tuo poika toimi - jos olisin paljastunut mäntiksi, ei hän olisi menettänyt yhtään mitään. Toisin kuitenkin kävi.
Elukka

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:- Kun seisoin paskanjäykän vakavana ihastukseni takana, olin kuulemma näyttänyt todellä ylpeältä ja kylmältä,
Tämä on muuten minullekin tuttu ilmiö. Eräs entinen työkaverini oli kuulemma pitänyt minua "ylpeänä ja omahyväisenä" pelkästään sen takia, että olin ujouteni takia ollut syrjäänvetäytyvä. Outoa miten helposti epävarmuus tulkitaankin päinvastoin omahyväisyydeksi. :shock:
Tuntui kovasti arvostavan tätä analysoivaa "avautumistani".
Yllättävää kyllä, tämä toimii monissakin tilanteissa. (Vastaava kokemus on myös, tadaa, ensimmäisiltä treffeiltäni prosessin kanssa. Tässä tapauksessa treffattava tosin kysyi suoraan, että ujostuttaako.)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elukka kirjoitti: Tämä on muuten minullekin tuttu ilmiö. Eräs entinen työkaverini oli kuulemma pitänyt minua "ylpeänä ja omahyväisenä" pelkästään sen takia, että olin ujouteni takia ollut syrjäänvetäytyvä. Outoa miten helposti epävarmuus tulkitaankin päinvastoin omahyväisyydeksi. :shock:
Mä liityn klubiin. Pelkäsin nuorena tyttönä kuollakseni naapuripihan ällöttävää juopposetää joka ei koskaan antanut mun kulkea ohi rauhassa vaan alkoi joka ikinen kerta sönköttää jotakin. Hänen mukaansa olin ylpeä ja koppava, kun yritin kävellä vain äkkiä ohi. [/lapsuudentrauma]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

OperaDuudson kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mene baariin ja ole oma itsesi. Kohta joku munankipeä amatsooni tulee ja haluaa ottaa sinut rajusti ja sen jälkeen ruveta seurustelemaan kanssasi. Näin on tapahtunut minulle lukuisia kertoja, kun olen nähnyt jonkun ujon tyypin baarissa.
Kerro vielä, missä baareissa käyt, noin niinQu vinkkinä ujoille miehille. :wink:
Loistavaa,turbo vei suorastaan jalat suustani,miksen itse tullut kiinnittäneeksi asiaan huomiota...ehkä siksi kun riekkunut sätissä koko päivän :roll:
Hehheh, rakkaat pojat. En käy kyllä baarissa niin kovin usein, eikä se baari edes ole ainoa paikka, josta voisin iskeä jonkun pahaa aavistamattoman ujotuksen. Yhtä hyvin käy Ääsmarketin lihatiski (paitsi että löysin kerran sieltä yhden Bosnian sodassa reikiintyneen kahjon) tai kotikatu. Nykyään mä en metsästele enää, en ujoja enkä rohkeita, kun on se yksi Brasilian pikku-ukko mielessä. Mutta jos alan taas, ilmoitan tänne viikottain, mihin aion mennä niin että kaikki ujotukset voivat tulla tyrkylle.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja slam »

Moi, olen ujo mauno petteri. juodaaks kaakaot... Olen ehkä liian laaja-alainen aivoiltani moiseen sanan parteen. :P

peeh. olisinkin vain ujo-paska, mutta ehkä umpipaska kuvastaa paremmin minua. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:Moi, olen ujo mauno petteri. juodaaks kaakaot... Olen ehkä liian laaja-alainen aivoiltani moiseen sanan parteen. :P

peeh. olisinkin vain ujo-paska, mutta ehkä umpipaska kuvastaa paremmin minua. :lol:
Elä Ylöjärven söpötys pane itseäsi halvalla...
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Jokin aika sitten yksi vähän reppanan näköinen mies katseli minua bussissa pitkään. Kun hän jäi pois, vilkutin ja hymyilin hänelle bussin ikkunasta. Pieniä juttuja, jotka voivat parhaimmillaan jopa piristää toisen päivää. Ehkä tuon kaltaisilla pikkuasioilla voisi alkuun harjoitella suhtautumista toisiin ihmisiin ja samalla kenties jopa nähdä, ettei mikään elämässä ole niin vakavaa - varsinkaan kontaktin ottaminen vieraisiin ihmisiin....
Ihania tarinoita!
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ai ni. Vähän alle ja päälle kakskypäsenä olin tosi surkea (kiinnostavien) naisten kanssa, jopa vieläkin huonompi kuin nykyään. Tuntui lähes mahdottomalta yrittää tutustua heihin.

Asiaan auttoi eniten se kun tajusin vihdoinkin jossain vaiheessa ettei naisiin tarvitse yrittää tehdä erityistä vaikutusta, sen enempää kuin että minä raakkaisin naisia sen mukaan miten näyttävän sisääntulon he tekevät tai millä repliikillä he yrittävät tehdä tuttavuutta minuun. Oletan että minua lähestyvät naiset ovat omia itsejään ja puhuvat minulle kuten puhuvat muillekin ihmisille, joten päätin alkaa toimia samoin. Ja heti helpotti rimakauhu vallan paljon jopa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

segma kirjoitti:Kuka olet jos hankit elämänkumppanisikin(?) muiden vinkeillä?
Cosmon kestotilaaja?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Uusiopehmis kirjoitti:Tie johonkin aidompaan voisi käydä vaikka sitä kautta, että ottaa johtoajatukseksi sen, että "alan tutustumaan uusiin ihmisiin."

Seuraavan kerran kun joku hymyilee sinulle junassa, hymyile takaisin ja kysy, että mikä sinua noin hymyilyttää.

Juuri näin, aina kandee tutustua uusiin setteihin ja siis tehdä tarjouksia..ja voitte vielä kysyä daamilta että otatko tarjouksen vastaan.

Daami ihmettelee et anteeksi mutta mikä ihmeen tarjous.

No tarjous ku tarjous, eli vaikka (kahvi)-tarjous.

Voin sanoo että saattaa daami vähän ihmetellä.

Oma pesiaaliteettini on joskus näin ujonpuoleisena poitsuna sanoo että teen sulle nyt ajotarjouksen, ja oikke vanhanliiton ajotarjouksen.

..mut on se nii väärin et työt häiritsee kaikkee, jopa ajohommiakin joskus, tosin skordarin kans ei usein mut nyt on pakko mennä, tosin eihän se ihan niinkään ole mut..
Ollaan vaan ja nautitaan
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Taidat kuule joudeni olla aika pelimies, enkä todellakaan tarkoita mitään tietokonepelimiestä tällä kertaa. Sitä toi Kapteeni Keikkukin tuossa jossain viestissä joskus mainitsi.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 01.08.2006 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Turbohaltija kirjoitti:No, mun kikka: "Pelaatko shakkia?" :hep: :h: :shakki:
Tää on siinä mielessä loistava tekniikka, että jos vastakappale sattuu olemaan kiinnostunut, voit haastaa tämän heti matsiin. Ja jos on oikein ujo, niin shakki antaa hyvän tekosyyn olla myös hiljaa koko 'treffien' ajan.
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo ja lopussa voi esittäytyä toiselle: "Matti". Tai jos käy käpöisemmin, vastata toiselle "Mistä sä tiesit mun nimen?".
MGandhi

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Turbohaltija kirjoitti:
tonttu kirjoitti:"Käytsä usein täällä?" :P
Ei ei, tuo on erehdys!

"Käynks mä usein täällä?"

Paljon parempi.

Toi alkaa olla jo niin WANHA!!!!1, että alkuperäinen on jo hauskempi/parempi. Varsinkin, jos ei tunnustaheittäneensä sitä edes läpällä.

Tai mikä mä olen sanomaan, mikä on hauskaa ja mikä ei. Kysykää Pehmikseltä.
elco

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja elco »

Hei, mutta toihan on helppoa: Opettele vain tuntemaan itsesi! Itsereflektiota junou vähän pyttyyn niin johan lohkeaa.

Perusongelma tuossa setissä vain on, että siinä vaiheessa kun ankaran itsereflektio-onanoinnin tuloksena olet tason 50 itsetuntemusvelho ja sinulla on 9:nnen danin musta vyö awarnessissa niin vastakkainen sukupuoli muuttuu tarpeettomaksi - voit nimittäin harrastaa seksiä itsesi kanssa! Vähänniinq nykyäänkin siis, mutta erilailla. Koko elämäsi on samanlaista kuin nyt, mutta tunnet itsesi!!1 Eikö räjäytäkin tajunnan? Lisäbonuksena saavutat keskustelupalstadominanssin ja jätät mustan pekan käteen niille ihme reppanoille, jotka eivät spontaanisti laukea Anthony de Mellon nimen iskeytyessä tajuntaan (arvatkaa keiltä tuli juuri? eipä kestä kiittää EW ja SE, btw, ottakaa toki tästä toinen orkku samaan syssyyn: Anthony de Mello)

Tiesittekö muuten, että Anthony de Mello (*wink*, alkaako olla saanut olo jo?) on Uri Gellerin ja Jari Sarasvuon avioton lapsi? Insinööriä odottivat, mutta Anthony de Mello tuli (taisipa kyllä tulla juuri pari muutakin).
AarneAnkka

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

elco kirjoitti: siinä vaiheessa kun ankaran itsereflektion tuloksena olet tason 50 itsetuntemusvelho, voit nimittäin seksiä itsesi kanssa!
Önm, eix toi riipu siitä millaisen suodattimen läpi reflektoi itseään? Voihan ankaran itsereflektion tuloksena olla myös niin kuvottava itseinho että päättää pelastaa maailman itseltään ysimillisellä?
elco

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja elco »

AarneAnkka kirjoitti: Önm, eix toi riipu siitä millaisen suodattimen läpi reflektoi itseään? Voihan ankaran itsereflektion tuloksena olla myös niin kuvottava itseinho että päättää pelastaa maailman itseltään ysimillisellä?
Mutta joku palstan sensei osaa varmaan vastata tähän minua paremmin. Vedän tähän kuitenkin rivinnumerot valmiiksi vastausta varten: 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220.

Samainen sensei voisi myös avittaa itseäni kauan askarruttaneissa kysymyksissä: onko itsereflektio vaffempi, jos pitää sormea pyllyssä? Entä jonkun toisen pyllyssä? Entä jonkun toisen sormea? Saako pitää muuten vaan?
WanhaPervo

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lilo kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Tämä on muuten minullekin tuttu ilmiö. Eräs entinen työkaverini oli kuulemma pitänyt minua "ylpeänä ja omahyväisenä" pelkästään sen takia, että olin ujouteni takia ollut syrjäänvetäytyvä. Outoa miten helposti epävarmuus tulkitaankin päinvastoin omahyväisyydeksi. :shock:
Mä liityn klubiin. Pelkäsin nuorena tyttönä kuollakseni naapuripihan ällöttävää juopposetää joka ei koskaan antanut mun kulkea ohi rauhassa vaan alkoi joka ikinen kerta sönköttää jotakin. Hänen mukaansa olin ylpeä ja koppava, kun yritin kävellä vain äkkiä ohi. [/lapsuudentrauma]
No eikös me olla jo sovittu tämä asia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Lilo »

WanhaPervo kirjoitti: No eikös me olla jo sovittu tämä asia.
Joo, kyllä mä jo nyt uskallan jäädä aukomaan sulle (ylä)päätäni. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
WanhaPervo

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lilo kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: No eikös me olla jo sovittu tämä asia.
Joo, kyllä mä jo nyt uskallan jäädä aukomaan sulle (ylä)päätäni. :wink:
:gee:
slam

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja slam »

ujoo puskentaa ja pussaamista... parempaa kuin saksalainen nussinta... toisesta vain kokemusta
Vastaa Viestiin