Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
OperaDuudson

Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Iskuvinkkejä ujoille miehille/naisille tähän topikkiin kiitos,aiheesta käytiin osan kanssa jonkin verran keskustelua Flirttipuistossa cityssä ...
ei muuta kuin vastauksia tulemaan *koputtaa puuta* :wink:
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ujot miehet ja naiset eivät iske. Piste.
Turbohaltija

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

No, mun kikka: "Pelaatko shakkia?" :hep: :h: :shakki:
silsakenraali™

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti:Ujot miehet ja naiset eivät iske. Piste.
Saako ne edes yrittää, siis ujot miehet? Vaihtoehtoja?
RolloTomasi

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kaipa se riippuu siitä, kenet ajattelit iskeä... :roll:
segma

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja segma »

Iskuvinkkejä? Antakaapas kun isi neuvoo:

1. Yritys
2. Erehdys
3. Opiksi ottaminen
4. Siirtyminen kohtaan 1.

Kuka olet jos hankit elämänkumppanisikin(?) muiden vinkeillä?
tonttu

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja tonttu »

"Käytsä usein täällä?" :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei kannata iskeä, eikä lyödä muutenkaan ;)

Vinkkejä? Vähän vaikea antaa, koska jokainen nainen on erilainen. Tarjoa vaan mahdollisimman paljon juotavaa, ja kerro että sitä on lisää sun omassa siistissä yksiössä josta on merinäköala (huom. siinä vaiheessa kun nainen astuu asuntoon, on sen oltava niin humalassa ettei muista kysyä merinäköalasta). Nih!

Pieni vitsintynkä: Mies oli kaverinsa kanssa kapakassa. Mies jutusteli mukavan naisen kanssa pitkän aikaa, kunnes mies kävi vinkkaamassa kaverilleen "Se pyys mua sen luokse teelle" *vinkvink*.

Aamulla yksin jäänyt kaveri laittoi tekstiviestin että "saitko, kuis meni?!".

Vastaus: "Sain, mutta se narttu oli valehtelija! Ei sillä edes ollut teetä!"
The great club outshines the individual, always and forever.
Uusiopehmis

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Jaa että ujona iskemään? Taikasanalaini jolla irtoaa ja heruu? Jos joskus keksin sellaisen, patentoin, mallisuojaan ja copyrightaan sen välittömästi nettipalstalla julkaisemisen sijasta.

Jos puhutaan iskemisestä aktiivisena parin/seksin hakemisena, niin ei ujon auta muu kuin odottaa, että joku joka viehtyy kilteistä ja ujoista tulee juttelemaan. Jos ujoutensa onnistuu voittamaan ja menee itse juttelemaan, ei ole enää määritelmän mukaisesti ujo. Sinänsä kyllä terminä koko "iskeminen" on lähes naurettava. Yöelämän lihatiskipeliikkeissä on kysymys lähinnä naaraspuolisten huviksi suoritetuista (useimmiten surkuhupaisasta tai toisinaan aidosti viihdyttävästä) soidinmenojen kaltaisesta tyhjästä kotkotuksesta, joiden lopuksi naaras valitsee onko uros seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä kiinnostava vaiko ei ja valitsee "isketyksi tulemisen" jos sillä päällä sattuu olemaan.

En ymmärrä miksi henkilö, jolla ei ole siihen luontaisia edellytyksiä keskittyisi pimpin tai puhelinnumeroiden vonkaamiseen baarissa. Ajanhukkaa mitättömyyksien takia.

Tie johonkin aidompaan voisi käydä vaikka sitä kautta, että ottaa johtoajatukseksi sen, että "alan tutustumaan uusiin ihmisiin." Jos ei ota päämääräksi parittelua tai pariutumista vaan tutustumisen, voi se ujouskin olla helpompi voittaa. Se oma aito persoona saattaa vaikka jotakuta joskus viehettääkin. Parhaimmillaan käy niin onnellisesti, että tunne on vielä molemminpuolinen. Jos kontaktin luominen ulkoisesti viehettäviin tuntuu vaikealta, aloita se vähemmän ulkoisesti viehettävistä. Saatat vaikka viehättyä sitten jostain ihan muusta tutustuttuasi enemmän. Tälle ajatukselle tutustua ihmisiin ei myöskään ole ajan ja paikan suhteen rajoja, se on sallittua muuallakin kuin baarissa ja suorastaan suotavaa tehdä selvinpäin - muttei koskaan tungettelevasti. Normaalilla sosiaalisella aktiivisuudella ja kohteliaalla käytöksellä pääsee pitkälle.

Jaa vielä joku käytännön vinkkikin?

Seuraavan kerran kun joku hymyilee sinulle junassa, hymyile takaisin ja kysy, että mikä sinua noin hymyilyttää.
Turbohaltija

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

tonttu kirjoitti:"Käytsä usein täällä?" :P
Ei ei, tuo on erehdys!

"Käynks mä usein täällä?"

Paljon parempi.
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Ujot miehet ja naiset eivät iske. Piste.
Saako ne edes yrittää, siis ujot miehet? Vaihtoehtoja?
Enintään jos yrittävät niitä toisia ujoja. Se voisi ainakin olla ulkopuolisesta ihan huvittavaa seurattavaa kun molemmat vaan yrittävät ja yrittävät mutta ei tule lasta eikä paskaa.

Joo, ja kuten aina on todettu, ei mitään ihmerepliikkejä tai tuhat kertaa kuultuja hauskuutuksia. On vain avoin ja kyselee toiselta kaikenlaista kivaa ja kertoo välillä omiakin juttujaan (ei liikaa ettei toinen luule omahyväiseksi), ja lopettaa hauskojen juttujen kertomisen jos toinen ei tunnu niille lämpiävän. Ja unohtaa kokonaan sen että on muka yrittämässä "iskeä" toista, vaan ottaa tavoitteekseen vaan tutustua uuteen ihmiseen illan aikana ilman että se johtaisi mihinkään, poistuen kuitenkin takavasemmalle jos toinen ei vaan tunnu haluavan samaa.

Eiköhän se varattujen parempi flaksi selity tuolla, heidän ei tarvitse yrittää ja näytellä mitään erikoista kun ei ole mitään hävittävääkään, senkus vaan heittelevät kevyesti tai vähän vakavamminkin läppää.
silsakenraali™

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä en osaa...jaksa antaa muunlaista neuvoa, kuin iloinen, rento ja avoin mieli. Keskimäärin naiset pitävät hymystä. Kohteliaisuuden käsite on hyvä mieltää ehkä siten, että ei juo itseään kovaan humalaan. Toiset ovat luonnostaan suorasukaisempia ja siihen pyrkiminen ei kannata.
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Oon muuten todennu, että miehiltä on todella vaikeeta saada minkäänlaisia positiivisia kommentteja esim. juurikin siitä ulkonäöstä, jonka nyt ensimmäisenä yllättäen panee merkille. Jos vaikka pääsee jonkun vetävän böönan juttusille, niin sille voi vaivihkaa esittää jonkin soman kommentin vaikka jostain sen ulkonäön kivasta persoonallisesta piirteestä. Tähän joukkoon eivät tosiaankaan lukeudu tissit, peba, eikä ees ne silmät, jos niistä ei oo mitään uutta sanottavaa.

Ois niin mukavata, kun ihmiset yleensäkin vaikka vähän kehua murjasisivat toisiaan, vaikka joka päivä. Mä pyrin siihen ainakin välillä.

Jos äijät tajuis, että pienellä kehumisella pääsee aika pitkälle, niin johan heruis itse kullekin välillä. Liika on tietty aina liikaa, kun on meidät tytöt yleensä varustettu bullshit- suodattimilla.
-Rooninen Kymantikko-
Turbohaltija

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pehmis sen jo sanoikin, mutta kannattaa tosiaan unohtaa koko iskeminen. Itsekin luontaisesti ujona naisasiat alkoivat luonnistua minulle vasta sen jälkeen kun lopetin kaiken väkinäisen yrittämisen. Jostain kumman syystä seuraa on riittänyt, vaikka on vain ollut oma itsensä. Ehkä se johtuu siitä, että olen muilla alueilla pyrkinyt eteenpäin ja kehittynyt sitä kautta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mene baariin ja ole oma itsesi. Kohta joku munankipeä amatsooni tulee ja haluaa ottaa sinut rajusti ja sen jälkeen ruveta seurustelemaan kanssasi. Näin on tapahtunut minulle lukuisia kertoja, kun olen nähnyt jonkun ujon tyypin baarissa.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja slam »

Menkää ihmeessä nukkumaan. Parempaa kuin seksi.
Uusiopehmis

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

slam kirjoitti:Menkää ihmeessä nukkumaan. Parempaa kuin seksi.
Mistäs sinä sen tietäisit, kun et ole kokeillut?
Turbohaltija

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:Mene baariin ja ole oma itsesi. Kohta joku munankipeä amatsooni tulee ja haluaa ottaa sinut rajusti ja sen jälkeen ruveta seurustelemaan kanssasi. Näin on tapahtunut minulle lukuisia kertoja, kun olen nähnyt jonkun ujon tyypin baarissa.
Kerro vielä, missä baareissa käyt, noin niinQu vinkkinä ujoille miehille. :wink:
OperaDuudson

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mene baariin ja ole oma itsesi. Kohta joku munankipeä amatsooni tulee ja haluaa ottaa sinut rajusti ja sen jälkeen ruveta seurustelemaan kanssasi. Näin on tapahtunut minulle lukuisia kertoja, kun olen nähnyt jonkun ujon tyypin baarissa.
Kerro vielä, missä baareissa käyt, noin niinQu vinkkinä ujoille miehille. :wink:
Loistavaa,turbo vei suorastaan jalat suustani,miksen itse tullut kiinnittäneeksi asiaan huomiota...ehkä siksi kun riekkunut sätissä koko päivän :roll:
segma

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja segma »

CoqAuVin kirjoitti:Oon muuten todennu, että miehiltä on todella vaikeeta saada minkäänlaisia positiivisia kommentteja esim. juurikin siitä ulkonäöstä, jonka nyt ensimmäisenä yllättäen panee merkille.
Äh. Ulkonäön kehuminen on pinnallista, joka viestittää naiselle, ettei mies ole kiinnostunut hänen sisäisistä ulottuvuuksistaan (poislukien ehkä erään tietyn ruumiinaukon ulottuvuudet) vaan ainoastaan siitä, että tämä näyttää hyvältä. Luulis nyt naisen tuon tajuavan, mutta eheii.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Lopeta ujostelu kokonaan, sillä se on vaan ajan hukkaamista ja tekosyy jättää tekemättä se mitä haluaisi tehdä. Lienee myös loppujen lopuksi ikävämpää katua ujouden takia menetettyjä mahdollisuuksia kuin niitä mahdollisia torjutuksi tulemisiaan.
"I want you to get excited about your life."
segma

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja segma »

Hallusinaatio kirjoitti:Lopeta ujostelu kokonaan, sillä se on vaan ajan hukkaamista ja tekosyy jättää tekemättä se mitä haluaisi tehdä. Lienee myös loppujen lopuksi ikävämpää katua ujouden takia menetettyjä mahdollisuuksia kuin niitä mahdollisia torjutuksi tulemisiaan.
Kannatetaan. Jostain pitää itsestään kaivaa sellainen rempseä asenne koko touhuun. Liian vakavalla mielellä lähtemällä voi tulla liian vakavia jälkiä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ennen en olisi ikinä saanut miestä. Enkä saanutkaan - kuka antaisi hammasraudoitetulle, vanhoissa harmaissa vaatteissa kulkevalle finniselle aivokasville, jota pelottaa tervehtiä kaupan kassaneitiä? Onneksi eivät antaneet.

Jossain vaiheessa keksin alkaa älykkääksi ja kauniiksi. Jossain vaiheessa aloin miettiä, että mitä merkitystä on sillä, jos ei joku satu pitämään minusta. Jossain vaiheessa totesin, että uskallus on päätös. Jossain vaiheessa pakkeihini reagoitiin näin: "Surullisinta olisi tässä elämässä jäädä miettimään mikä on vikana tai missä mättää kun toi tai toi tai toi ei musta pidä tai mua halua." Hymiöllä. Avartava esikuva.

Vähitellen alkoi tuntua, että olen arvokas. Että olen ainoa laatuani. Hyvässä, en pahassa. Olen kai monesti ollut elämässäni hiukka yksinäinen, olettaen että sitä kuvaa se, ettei ole kavereita. Ongelma oli tosiaan minussa, koska en ollut vaivautunut tutustumaan itseeni. Ajan kanssa aloin tuntea omassa itsessäni - hieman vaihdellen - jonkinlaista rauhaa huolimatta siitä, kuinka minua kohdellaan, kuinka minuun suhtaudutaan ja kuinka minua satutaan haluamaan.

Huomasin, etten tarvitse ohjeita kuinka olla haluttava. Olen sitä juuri tällaisenä. En tarvitse viiteryhmää kertomaan kuinka poikkeuksellinen olen.
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Eilen taas kai viisastuin piirun verran tässäkin asiassa kokemuksen kautta (kts. hehkutukseni viikonpäiväkeskustelussa). Iskeminen yms. sikseen; kun kaksi ihmistä kohtaavat joiden kemia vain sopii toisilleen, siinä vaiheessa alkaa olla yksi ja sama mitä toiselle sanoo. Kaikki kuulostaa siinä vaiheessa pelkältä hunajalta, jopa ne vittusaatanat.

Tosin alkuillasta tunsin hieman negatiivisia viboja viereisen pöydän rähisevää ja humalaista miesporukkaa kohtaan:

- "Hei Pera, mee iskee noita naisia! Mee mee!"
- "Mhoi mithäs thytöt? Päläpälä-diibadaaba-örrör...".
- "Kikiti kikiti hih hih hih..."

Ajattelin mennä nurkan taakse ampumaan itseni, jos kyseinen yritys tuottaisi tulosta. Pahalta näytti jo hetken kun naiset nauroivat niin heleästi, mutta taisivat onneksi nauraa enemmän tilanteelle eivätkä niinkään hauskoille jutuille, kun totesivat että mees nyt siitä. Säästin siis nimelläni kaiverretun luodin toiselle päivälle.
mustakikkeli

Re: Iskuvinkkejä ujoille yksilöille

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vielä vähän eilisestä, kaikkea sitä oppiikin miten muut (eli naiset) saattavat nähdä ja kokea minut:

- Kun seisoin paskanjäykän vakavana ihastukseni takana, olin kuulemma näyttänyt todellä ylpeältä ja kylmältä, ja pelkästään tämän takia oli kuulemma lähellä ettei nainen lähtenyt kokonaan pois luotani (mutta tuli kuitenkin lopulta juttusilleni, onneksi; minähän olin edelleen täysin toimintakyvytön ja halvautunut). Nainen sanoikin myöhemmin että minun pitäisi käyttää enemmän leveää hymyäni koska siihen hän (muiden pikkuseikkojen ohella) kuulemma ihastui, siitä huolimatta että itse olen aina pitänyt hymyäni kauhean näköisenä Arnold Schwarzenegger-hymynä.

- Tapani mukaan vitsailin jatkuvasti ja heitin melkein kaiken leikiksi. Tämä tuntui ihmetyttävän häntä varsin paljon. Avauduin että ehkäpä se sitten on vain puolustusreaktioni hermostuneisuutta vastaan, ja yritin sillä tavoin epätoivoisesti saada hänet pitämään itsestäni (kaikki rakastavat pelleä).

Tuntui kovasti arvostavan tätä analysoivaa "avautumistani". Sain sen jälkeen monta kertaa kuulla kuinka hän ei ole muka koskaan aiemmin kuullut (suomalaisen) miehen myöntävän olevansa hermostunut tai myöntävän perimmäisiä vaikuttimiaan. Alkoipa hän jopa epäillä minun olevan vähintään ulkomaalainen, koska niin erilaista käyttäytymiseni kyseisessä tilanteessa kuulemma oli. Kummallista.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 23.07.2006 16:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin