Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

martza kirjoitti:Mielestäni miehekkyys lähtee Miehestä itsestään. Tietää omat hyvät ja huonot puolet ja on sinut niiden kanssa. Rakastaa itseään sellaisenaan kuin on, eikä yritä olla jotain muuta. Tästä lähtee se itsevarmuus, joka välittyy ympäristöön ja kun on vielä käytökseltään välitön, iloinen Herrasmies niin luulen, että ongelmia ei pitäisi tulla Naisten kanssa.

Itse tulin juuri parturista ja ajoin ns 0-koneella itseni kaljuksi. Näytän aika seksyltä. :wink: Sorry taas tämä itsekehu.
Itse en omaa minkäänlaisia rintakarvoja. Normaali karvoitus käsivarsissa ja säärissä. Tiedän mitä olen ja rakastan itseäni sellaisena kuin olen. Pituutta alle 180 cm ja painoa n 80 kiloa. Siis aikalailla normaali "vaatimaton" suomalainen kaljumies. :D :D
Ja kihlattuni on jo kolmatta vuotta hulluna minuun. :wink:

Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette, älkääkä murehtiko, miltä pitäisi näyttää muiden silmissä. Nih....
:laatta:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja martza »

AarneAnkka kirjoitti: Ei saisi rakentaa itsetuntoaan toisten mielipideiden varaan, mutta huomasin kyllä ihan käytännössä että minun oli paljon helpompaa hyväksyä itseni sellaisena kuin olin, kun joku toinen hyväksyi minut sellaisena kuin olin ja tykkäsikin vielä
HIENOA ja ONNEKSI OLKOON.
On paljompi helpompi elää sovussa itsensä kanssa kaikin puolin ja luulen, että tämä auttaa huomattavasti pariutumisriiteissä ja muutenkin oma elämä tuntuu paljon helpommalta. :wink:
Olla vain oma itsensä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Martza ei VOI olla kukaan muu kuin Marco Bjurström. Sen verran imelää paskaa valuu kyllä joka vitun kerta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

MGandhi kirjoitti:Martza ei VOI olla kukaan muu kuin Marco Bjurström. Sen verran imelää paskaa valuu kyllä joka vitun kerta.
Ei sillä silloin olisi tyttöystävää...ts. naisystävää... :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lilo kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Martza ei VOI olla kukaan muu kuin Marco Bjurström. Sen verran imelää paskaa valuu kyllä joka vitun kerta.
Ei sillä silloin olisi tyttöystävää...ts. naisystävää... :wink:
Totta, koska Martza on selvästikin suhteen neitihintti. Jos suhteessa on kaksi neitihinttiä, niin onko kyseessä lesbopariskunta?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tässä karva-asiassakaan ei valitse tasa-arvo. Karvaton mies on useimmille ihan ookoo, mutta karvainen nainen kauhistus. Minulle miehen karvat eivät ole mikään ihmejuttu, mutta useimmat miehet, joista tykkään, ovat aika sileitä ja vähäkarvaisia. Johtunee siitä, että heillä on erilaisten immuniteettigeenien lisäksi erilaiset karvageenit. Ettei syntyisi ihan apinalapsia... Silti karvat voivat olla minusta hyvinkin seksyt.

Mitä tulee mun säärikarvoihin, niin ne on kyllä sellaista miesten hyvää keskitasoa, sanoisin. Ainakin mitä vertailin Lintsi-miitinkin jälkeen Kityn poikien kanssa. Vaola todistanee, kun hänkin niitä ihaili (?). Takareidet on kanssa aika hauskat..

Nykyiset kauneusihanteet eivät aina jäljittele sitäkään totuutta, että näissäkin karva-asioissa yksilöiden väliset erot ovat usein suuremmat kuin sukupuolten väliset keskimäärin. Usein pitää jotenkin väkisin vääntää miehistä muka miehekkäitä ja naisista naisellisia, vaikka on tosi paljon ihmisiä, jotka ovat hyvä sekoitus kumpaakin. Ja viime aikoina on tuntunut siltä, että miehen kauneusihanne on vähän naisistunut, mutta naisten ei vastaavasti miehistynyt. Vaadin muutosta! Kuuleeko Gillette ja homostylistit?

Välillä mun tekee mieli poistaa karvojani, mutta sitten iskeekin vitutus siitä, että mua yritetään panna ulkopuolelta johonkin muottiin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:Martza ei VOI olla kukaan muu kuin Marco Bjurström. Sen verran imelää paskaa valuu kyllä joka vitun kerta.
Sä et voi olla kukaan muu kuin estynyt suomalainen mies, jonka mielestä aitojen, positiivisten tunteiden julkisesti esiin tuominen on a)homomaista b)hinttarimaista c)neitimäistä d)epäsuomalaista e)hämmentävää ja
f)epämiehekästä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: Sä et voi olla kukaan muu kuin estynyt suomalainen mies, jonka mielestä aitojen, positiivisten tunteiden julkisesti esiin tuominen on a)homomaista b)hinttarimaista c)neitimäistä d)epäsuomalaista e)hämmentävää ja
f)epämiehekästä.
Näin olen ymmärtänyt näiden ns. "Tosimiesten" viestejä lukiessa.
Ajatella asioista positiivisesti, ilmaista tunteitaan sanoin tai kirjoituksin, minusta tulee homo-/neitimies. Jeeeeeee :wink:

Onneksi TosiMiehiäkin on monenlaisia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Onneksi TosiMiehiäkin on monenlaisia.
Näinpä.

PetriFB:n mukaan Tosimiehet rakastavat Jeesusta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Itseään voi toisen mieliksi muuttaa paljonkin. Jossain vaiheessa sitä vaan huomaa hukanneensa "itseytensä" ja sen myötä kadottaneensa onnellisuuden. Suhde ei ole enää avoin kun elämän tähtihetkiä ovat ne hetket kun saa toiselta salaa katsoa sitä kiellettyä lempiohjelmaansa syöden kiellettyä lempiruokaansa. Tekee mieli kieltää toiselta ihan kostoksi sille tärkeitä asioita ja kohta ollaankin toistensa kyttäämiskierteessä. Siinä voi huomaamatta mennä vuosi jos toinenkin kun ei tajua kuinka epänormaalin kieroutuneeksi oma suhde on muuttunut.

Toki toisen vuoksi voi ja pitääkin tehdä joitain kompromisseja mutta sen halun on lähdettävä omasta itsestään, ei toisen vaatimuksesta. Ja itselleni tärkeistä asioista en enää luovu, ne ovat osa minuutta.

Nykyisessä suhteessa minua on pyydetty pitämään parempaa huolta lompakostani ja kielletty avaamasta kaljapulloja hampailla. Itse olen ostanut toiselle uusia T-paitoja ja pyytänyt että heitettäisiin vanhimpia ja reikäisimpiä roskiin. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Martza ei VOI olla kukaan muu kuin Marco Bjurström. Sen verran imelää paskaa valuu kyllä joka vitun kerta.
Sä et voi olla kukaan muu kuin estynyt suomalainen mies, jonka mielestä aitojen, positiivisten tunteiden julkisesti esiin tuominen on a)homomaista b)hinttarimaista c)neitimäistä d)epäsuomalaista e)hämmentävää ja
f)epämiehekästä. :wink:
Komppikitara soi keikauksen tahtiin. Martza ei ärsytä mua kirjoituksillaan millään tavalla vaan vaikuttaa pikemminkin ihmiseltä joka on löytänyt tasapainon itsensä kanssa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
Sä et voi olla kukaan muu kuin estynyt suomalainen mies, jonka mielestä aitojen, positiivisten tunteiden julkisesti esiin tuominen on a)homomaista b)hinttarimaista c)neitimäistä d)epäsuomalaista e)hämmentävää ja
f)epämiehekästä. :wink:
Siis aidot positiiviset tunteet ovat sallittuja, mutta aidot negatiiviset eivät ole? Mua ihan aidosti iljettää tuollainen pirteily. Ehkä mulla on ongelmia, mutta ei niin paljon kun mr. Positivella sitten kun pilvilinnat murtuvat.

Mä en tunne olevani kovinkaan estynyt. Vai lokeroitko minut pelkästään tuon edellisen Marco-kommentin pohjilta? Homothan on ihQja! Silloin kun ne ovat tulleet kaapista. Kuulitko Martza. Sitäpaitsi Martza on kyllä naisen nikki.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja martza »

Georgina kirjoitti: Komppikitara soi keikauksen tahtiin. Martza ei ärsytä mua kirjoituksillaan millään tavalla vaan vaikuttaa pikemminkin ihmiseltä joka on löytänyt tasapainon itsensä kanssa.
Kiitos!!! :h:

Näin luulen itseni tuntevani myös, mutta tämän olotilan olen saanut lukuisten epäonnistumisten ja onnistumisten kautta.
Olenhan jo keski-ikää lähestyvä Mies, joten elämää on nähty vähän joka kantilta ja opiksi on otettu, toivottavasti. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Georgina kirjoitti: Komppikitara soi keikauksen tahtiin. Martza ei ärsytä mua kirjoituksillaan millään tavalla vaan vaikuttaa pikemminkin ihmiseltä joka on löytänyt tasapainon itsensä kanssa.
Kumma juttu muuten, että juuri Sinun ja Keikauksen kirjoitukset tuntuvat osuvan kaggadetektoriini ehkä kaikkein useimmin (mukaanluetaan toki Ninni, Slam, FB ja muut itsestään selvät tapaukset).

Emme taida olla oikein samalla aaltopituudella... missään asiassa. Jos minä olen se estynyt, niin arvelen teidän olevan avoimia ja edistyksellisiä naisia?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

MGandhi kirjoitti:
Kumma juttu muuten, että juuri Sinun ja Keikauksen kirjoitukset tuntuvat osuvan kaggadetektoriini ehkä kaikkein useimmin (mukaanluetaan toki Ninni, Slam, FB ja muut itsestään selvät tapaukset).

Emme taida olla oikein samalla aaltopituudella... missään asiassa. Jos minä olen se estynyt, niin arvelen teidän olevan avoimia ja edistyksellisiä naisia?
Äh, en mä ole sua noin syvällisesti ajatellut. Enkä komppauksellani tarkoittanut hyökätä sua vastaan, sä nyt satuit edustamaan sitä joukkoa jota martsa tuntuu ärsyttävän. Niitäkin tuntuu olevan aika monta, mä en vaan nää siihen syytä. (mielikuva perustui useampaan ketjuun ja pidempään aikaväliin)

Edit: Korrrostan että kysymyksessä on IMHO, tokihan jokainen saa tykätä ja olla tykkäämättä ihan kenestä vaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja martza »

MGandhi kirjoitti: Mä en tunne olevani kovinkaan estynyt. Vai lokeroitko minut pelkästään tuon edellisen Marco-kommentin pohjilta? Homothan on ihQja! Silloin kun ne ovat tulleet kaapista. Kuulitko Martza. Sitäpaitsi Martza on kyllä naisen nikki
En kyllä laita kikkeliäni "Kalukuvakilpailuun", jotta osottaisin olevani ihan oikea Mies. Tulisitte vaan kateeliseksi sen olemuksesta. :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Mähän olen kaikkialla mainostanut että sulla taitaa olla todennäköisesti Kitinän upein sinkkumiehen tai -naisen asunto mitä kellään, veikkaan vaan.
Joo, paitsi että ei omaisuudella saa kehuskella, eikä se saa merkitä mitään suhteessa, eikä suhde saa rakentua sen varaan ja niin edelleen.
Mutta joo, kiitos silti markkinointityöstä. :mrgreen:
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

martza kirjoitti:
En kyllä laita kikkeliäni "Kalukuvakilpailuun", jotta osottaisin olevani ihan oikea Mies. Tulisitte vaan kateeliseksi sen olemuksesta. :lol: :lol:
Mitenhän tuo liittyi mihinkään? Ilmeisesti oletat, että minun kyrpäni siellä jo on näytillä? Kyllä homoillakin penis on, joten et sinä mitään osottaisi muutenkaan. Ja se fakta, että sinulla on tarve buustata peniksesi olemusta, kertoo mielestäni siitä, että sinä ET ole vielä sinut itsesi kanssa. Hei, koolla ei kuulemma ole väliä, joten turhaan masennut!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti: Siis aidot positiiviset tunteet ovat sallittuja, mutta aidot negatiiviset eivät ole? Mua ihan aidosti iljettää tuollainen pirteily. Ehkä mulla on ongelmia, mutta ei niin paljon kun mr. Positivella sitten kun pilvilinnat murtuvat.

Mä en tunne olevani kovinkaan estynyt. Vai lokeroitko minut pelkästään tuon edellisen Marco-kommentin pohjilta? Homothan on ihQja! Silloin kun ne ovat tulleet kaapista. Kuulitko Martza. Sitäpaitsi Martza on kyllä naisen nikki.
Homo homo homo homo... Keksi jotain uutta, vitun hetero!

Joo, aidot negatiiviset tunteet ovat ihan ookoo myös, ei siinä mitään. Meidän biorytmit, alistuvuus-alistavuus-aspektit, horoskooppimerkit ja sensellaiset eivät vain taida osua yksiin. Sun huumori, maailmankuva ja jutut ovat ehkä vähän tummempisävyisiä ja karskimpia kuin omani (tykkään pullamössöst) siksi meillä ei ehkä nämä kemiat pelaa. Kun tähän vielä lisää sen, että luulen oikeasti olevani mies, joka haluaa olla kukkulan kuningas niin kuin sinä, niin ei ihme.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aijai, kylläpä jotkut hormonitasot nousee, kun saa ottaa vähän erää tuollaisen kaljun köntsikkään kuten MGandhi kanssa. Taas yksi todiste lisää sen puolesta, että olen naisen vartaloon onnellisesti vangittu mies. Eilen ajattelin samaa, kun tajusin taas kerran, että etsin äitini kaltaisia miehiä ja huomasin haisevani hielle. Taidan olla homo.

Ai niin, ja olen tosi karvainen ja lihaksikas. Mun täytyy olla mies.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja martza »

MGandhi kirjoitti: Kyllä homoillakin penis on, joten et sinä mitään osottaisi muutenkaan. Ja se fakta, että sinulla on tarve buustata peniksesi olemusta, kertoo mielestäni siitä, että sinä ET ole vielä sinut itsesi kanssa. Hei, koolla ei kuulemma ole väliä, joten turhaan masennut!
Näinhän se varmasti on. En sitten ole sinut itseni kanssa. Pitääpä alkaa tutkiskelemaan itseäni. Mikä minua oikein vaivaa. Hmhmmmmm..

Tuo masennuskin kolkuttaa jo ovella, kun kalunikin on niin pieni, joten lääkäriin tässä on mentävä ja masennuslääkkeitä pyydettävä, jotta oloni hiukan kohentuisi. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
mustakikkeli

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Georgina kirjoitti:Äh, en mä ole sua noin syvällisesti ajatellut. Enkä komppauksellani tarkoittanut hyökätä sua vastaan, sä nyt satuit edustamaan sitä joukkoa jota martsa tuntuu ärsyttävän. Niitäkin tuntuu olevan aika monta, mä en vaan nää siihen syytä.
Syitäkin "ärsytykseen" voi olla monia, et välttämättä puhu mistään homo(HUI!)geenisestä joukosta. Minua ei ärsytä kenenkään positiivisuus, mutta tyhjien ja mitäänsanomattomien, sinänsä kuitenkin tosien, itsestäänselvyyksien jatkuva lateleminen jonkinlaisella guru-mentaliteetilla ehkä vähän. Tästä mielelläni piikittelen martzaa välillä, siitä huolimatta että monesti varmasti sorrun itsekin itsestäänselvyyksien toistamiseen, kuten Suppari voi todistaa.

Joskus tulee vaan kumma tunne kun puhutaan ihmissuhteista tms., martza heittää johonkin väliin oman litaniansa mitkä ovat Onnellisen Parisuhteen Kulmakivet (kommunikointi jne.), mistä tulee sinänsä epätosi kuva ikäänkuin mister m tarkoittaa vuodatuksellaan etteivät muut muka olisi vielä sisäistäneet näitä itsestäänselviä totuuksia, tai ehkä ajattelisivat asiasta jopa vastakkaista. Juuh, varmasti löytyy montakin joiden mielestä kumppanin mielipiteitä ja tunteita ei kannata ottaa huomioon, ongelmia ei kannata yrittää ratkoa yhdessä, tai että kommunikointi kumppanin kanssa on ihan turhaa?

Mutta joo, jatkakaa, turha viesti tämäkin. "Ärsytykseni" on kuitenkin kovin vähäistä, ja minun pitäisi naureskella itselleni että edes tunnen vähäistäkään antipatiaa jonkun toisen kirjoituksia kohtaan, jos hän ei edes ole tarkoituksella ilkeä ketään muuta kohtaan kirjoituksissaan. En minä nyt sentään mikään 1108 ole, pois se minusta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja martza »

mustakikkeli kirjoitti: Joskus tulee vain kumma tunne kuin puhutaan jostain ihmissuhteista tms., martza heittää siihen väliin oman litaniansa mitkä ovat Onnellisen Parisuhteen Kulmakivet (kommunikointi jne.), mistä tulee sinänsä epätosi kuva ikäänkuin mister m tarkoittaa vuodatuksellaan etteivät muut muka olisi vielä sisäistäneet näitä itsestäänselviä totuuksia, tai ehkä ajattelisivat asiasta jopa vastakkaista....
Tuntuu vain välillä, että näitä itsestään selvyyksiä täällä ei kuitenkaan kukaan käytä. Mulla on sellainen tunne, että täällä vain "kitistään" joka asiasta ja valitetaan ja valitetaan jne.

Tulen jatkamaan positiivisella tyylilläni tästäkin eteenpäin, riippumatta siitä ketä se ärsyttää tai ei.
Elämä on ihanaa ja elämässä on paljon onnellisia asioita, kun ne vain huomaa. Negatiivisuus vain ei iske minuun

Niin ja en ole uskovainen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MGandhi

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hauska paikka kity on myös siinä mielessä, että kukaan ei koskaan ärsytä ketään. Myöskään toisten jutuista ei olla kovinkaan kiinnostuneita. Mitkään pilkat/kritiikit eivät koskaan osu. Mä olen aina enemmän oikeassa kuin sä ja päinvastoin.

Varsinkin tuota "mun ärsytyskynnys ei todellakaan ylittynyt, mutta postaanpa silti A4 verran kyyneleitä" meininkiä en oikein ymmärrä. Mä olen ainakin 90% ajasta raivon vallassa kun tänne kirjoittelen. Lähes murhanhimoinen. Lähes jokainen ilkeys minua kohtaan osuu ja uppoaa. Säälin itseäni hiukan ja koitan sitten iskeä takaisin.

Ja samoin Keikaus. Sun kanssa on taas ilo vääntää. ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muutostoiveet suhteessa - mikä kohtuullista, mikä ei?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:Ja samoin Keikaus. Sun kanssa on taas ilo vääntää. ;)
I love you, too! :h: Malebondataan toistekin! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin