Pettämisen rajasta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Missä siis sinun mielestäsi menee pettämisen raja?

Kaikki flirtti, leikitteleviä katsekontakteja myöten, on liikaa, aina
1
1%
Eroottisten elokuvien tai muun materiaalin katselemisessa
0
Ei ääniä
Sähköinen flirtti (tekstiviestit, sähköposti, sättäily jne) muun kun oman kumppanisi kanssa, vaikka se ei johtaisi yhtään pidemmälle
10
12%
Halauksessa /poskisuudelmassa /toisen kanssa tanssimisessa
1
1%
Kielisuudelmassa/ sylittelyssä /lääppimisissä hitaiden yhteydessä tai muuten
34
41%
Muiden miesten /naisten minkäänlaisessa huomioimisessa silloin kun oma kumppanisi on paikalla
0
Ei ääniä
Muiden miesten /naisten kanssa muhinoimisessa silloin kun oma kumppanisi on paikalla
0
Ei ääniä
Sänkyyn menemisessä
6
7%
Mitä kumppanisi ei tiedä sinun tehneen, se ei voi häntä satuttaa
0
Ei ääniä
Valitsisin useamman vastauksen kombinaation
24
29%
Jossain muualla
7
8%
 
Ääniä yhteensä: 83

bedlam

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

prosessi kirjoitti:Lisäksi minulla on läheinen ystävyyssuhde mieheen, jonka kanssa seurustelin edeltävän ystävyyssuhteen jälkeen ja joka muuttui uudestaan ystävyyssuhteeksi seurustelun jälkeen. Vieläpä niin, että olin ystävä hänen kanssaan seurustellessani Elukan kanssa, parisuhteessa kun olimme Elukan kanssa katkaisseet suhteemme, ja erottuamme sekä päädyttyämme takaisin ystäviksi, aloin uudestaan seurustella Elukan kanssa.
Montakohan kertaa minun pitää vielä lukea tämä pätkä, että tajuan yhtään miten se nyt meni.
Zeb

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Zeb »

LillyMunster kirjoitti:Ei siinä ole sellainen ajatus taustalla. Annan vapauden mennä, sillä minulla ei ole tarvetta laittaa palloa kenenkään nilkkaan.
En ole koskaan kokenut uskollisuutta palloksi nilkassa, ellen samalla ole kokenut koko suhdetta sellaiseksi. Siksi vaikea ymmärtää käsityksiäsi "vapaudesta".
Hebuli kirjoitti:Vaikka et ehkä niin tarkoittaisikaan, minä henk.koht. voisin edelleen kokea tuon välinpitämättömyydeksi.
Sama täällä, enkä vain voisi, vaan kokisin.
Hebuli kirjoitti:EDIT: Uudelleen luettuani en ehkä vieläkään täysin ymmärtänyt mitä ajoit takaa. Annat toiselle "luvan" käydä vieraissa, mutta silti koet sen vääräksi jos hän joskus käyttäisi tätä lupaansa? Eihän se silloin ole oikeasti ollutkaan mikään lupa, vaan jonkinlainen testi. Vähän kuin sanoisi toiselle "saat syödä tuon pöydällä olevan kirsikkakakun jos haluat", ja jos toinen tekee sen, olet pettynyt?
En minäkään vieläkään ymmärtänyt alkuunkaan Lillyn ideaa. Kuulostaa epäjohdonmukaiselta, mutta ehkä en vain ymmärrä...
Hebuli kirjoitti:Jäin tosin joskus myös miettimään, mistä asioista yleensäkään on "oikeus" kokea mustasukkaisuutta. Seksi tuntuu tulevan useimmilla ensimmäisenä mieleen. Entä henkinen yhteys? Jos toisella on joku todella hyvä toista sukupuolta oleva ystävä jonka kanssa hän tuntuu tulevan jopa paremmin juttuun ja ymmärtävän toisiaan paremmin kuin me, pitäisikö silloin tuntea olonsa uhatuksi kumppanina? Jos ei, niin miksi sitten seksin osalta?
Kuten sanottu, haluan olla myös seurustelukumppanini paras ja läheisin ystävä, ja ensisijainen lojaaliuden kohde (muiden ystävien sukupuolesta riippumatta). Ellei tämä onnistu, ei onnistu mikään muukaan. Minulle määritelmä seurustelukumppanista on oikeastaan suunnilleen seuraava: paras ystäväni, jonka kanssa lisäksi harrastan seksiä ja sitoudun rakentamaan tulevaisuutta yhdessä.
prosessi

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Lisäksi minulla on läheinen ystävyyssuhde mieheen, jonka kanssa seurustelin edeltävän ystävyyssuhteen jälkeen ja joka muuttui uudestaan ystävyyssuhteeksi seurustelun jälkeen. Vieläpä niin, että olin ystävä hänen kanssaan seurustellessani Elukan kanssa, parisuhteessa kun olimme Elukan kanssa katkaisseet suhteemme, ja erottuamme sekä päädyttyämme takaisin ystäviksi, aloin uudestaan seurustella Elukan kanssa.
Montakohan kertaa minun pitää vielä lukea tämä pätkä, että tajuan yhtään miten se nyt meni.
A=kumppani ja B=ystävä ->
A=ystävä ja B=kumppani ->
A=kumppani ja B=ystävä
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

hebuli kirjoitti:
EDIT: Uudelleen luettuani en ehkä vieläkään täysin ymmärtänyt mitä ajoit takaa. Annat toiselle "luvan" käydä vieraissa, mutta silti koet sen vääräksi jos hän joskus käyttäisi tätä lupaansa? Eihän se silloin ole oikeasti ollutkaan mikään lupa, vaan jonkinlainen testi. Vähän kuin sanoisi toiselle "saat syödä tuon pöydällä olevan kirsikkakakun jos haluat", ja jos toinen tekee sen, olet pettynyt?
Ei... Taidan ilmaista itseäni tänään käsittämättömän huonosti.

Siis se lupa ei ole lupa mennä ja nussia miten sattuu. Kuten sanoin, en hyväksy pettämistä, minun selkäni takana puuhastelua.
Ei se ole testi.

Zeb kirjoitti:En ole koskaan kokenut uskollisuutta palloksi nilkassa, ellen samalla ole kokenut koko suhdetta sellaiseksi. Siksi vaikea ymmärtää käsityksiäsi "vapaudesta".
Ei uskollisuus olekaan pallo nilkassa. Ajatukseni tässä on lähinnä se, että en voi ketään omistaa, pitää paikallaan, enkä haluaisikaan.
Zeb kirjoitti:Kuten sanottu, haluan olla myös seurustelukumppanini paras ja läheisin ystävä, ja ensisijainen lojaaliuden kohde (muiden ystävien sukupuolesta riippumatta). Ellei tämä onnistu, ei onnistu mikään muukaan. Minulle määritelmä seurustelukumppanista on oikeastaan suunnilleen seuraava: paras ystäväni, jonka kanssa lisäksi harrastan seksiä ja sitoudun rakentamaan tulevaisuutta yhdessä.
Näin juuri, komps komps.

. . . . . .

Ymmärrän erinomaisesti, että tätä on vaikea ymmärtää, mutta minulle tämä on hyvinkin selkeä päätös. En ole ikinä välinpitämätön kumppaniani kohtaan. En voisi. Toimintani voi ilmeisen helpostikin tulkita välinpitämättömyydeksi, mutta näin ei ole ollut yhdessäkään suhteistani.
Ei teidän onneksi tarvitse minua ymmärtääkään, tämä on vain minun näkemykseni asiaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Montakohan kertaa minun pitää vielä lukea tämä pätkä, että tajuan yhtään miten se nyt meni.
A=kumppani ja B=ystävä ->
A=ystävä ja B=kumppani ->
A=kumppani ja B=ystävä
Ai miten niin meidän parisuhdekuviot on kuin suoraan Kaunareista? :lol:
hermine

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä oon aika samalla linjalla LillyMunsterin kanssa. Osin minulla tuo tosin liittyy siihen, etten missään tapauksessa tahdo kenenkään toimintani seurauksena uppoavan illuusioon että minä olen hänen koko maailmansa tai että omalta osaltani minun täytyisi pystyä jollain tavalla vastaamaan kaikkiin hänen tarpeisiinsa. Liikaa vastuuta, hyvä levittää sitä vähän muillekin...
Vastaa Viestiin