Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mikä horo on oikea "horojen horo" minkä kanssa et vaan tule toimeen?

Oinas
4
12%
Kaksoset
1
3%
Rapu
1
3%
Neitsyt
2
6%
Vaaka
4
12%
Skorpioni
3
9%
Jousimies
0
Ei ääniä
Kauris
3
9%
Vesimies
0
Ei ääniä
Kalat
0
Ei ääniä
Tulen kaikkien kanssa toimeen (valehtelija!)
16
47%
 
Ääniä yhteensä: 34

Aito_Johanna

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

-Superior- kirjoitti: Toivon, ettei kieltä pilattaisi jatkossakaan, koska on olemassa myös hyvin kuvaava ja foneettisesti sointuva sana 'syrjintä'.
'Syrjintä' on kyllä hyvin kuvaava ja foneettisesti sointuva, mutta kuinka hyvin vastine toimii, kun aletaan muodostaa muita johdoksia? Ikärasisti --> ikäsyrjijä? Ei kuulosta luontevalta.
Aito_Johanna

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Summa summarum. Jos tuleva potentiaalinen seurustelukumppanisi (eli palstakielellä "ihminen, joka ei juossut karkuun lähestyessäsi") on edes jossakin mielessä tietoinen horoskoopistaan, kannattaa tutustua mitkä ovat sen horoskooppimerkin yleiset tunnusmerkit.
Olen aina ihmetellyt, mistä horoskooppiuskovaiset oikein vetävät ne tähtimerkkien "yleiset tunnusmerkit", jotka kaikille horoskooppiuskovaisille tuntuvat olevan itsestään selviä. Itselläni ei ole aavistustakaan, mitkä jonkun vaikka jousimiehen (oma merkkini) "yleiset tunnusmerkit" ovat, mutta pieni googlaus paljastaa, että yhdessä horoskoopissa jousimiehen sanotaan olevan "taipuvainen pettämään" ja toisessa "aina uskollinen". Kumpi näistä nyt sitten on horoskooppiuskovaisten virallinen kanta, ja millä perusteella ja kuka sen päättää? :?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aito_Johanna kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, mistä horoskooppiuskovaiset oikein vetävät ne tähtimerkkien "yleiset tunnusmerkit", jotka kaikille horoskooppiuskovaisille tuntuvat olevan itsestään selviä.
Asiaa on tutkittu. Horoskooppimerkki ei vaikuta millään lailla henkilön luonteenpiirteisiin. Esim. Vaa'at eivät ole edes hivenen muita tasapainoisempia jne. Koko astrologia on todettu monissa tutkimuksissa täydeksi humpuukiksi. Mutta sehän ei horoskooppiuskovaisten uskoa lainkaan horjuta... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

-Superior- kirjoitti:Eufemismit kaunistavat aina.
Kiertoilmaisut. Elä toki omien oppiesi mukaan.
Patz

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Jos kyseessä on jousinainen, niin takuulla tappelee.
Höphöp, eipä hötkyillä ja yleistetä!!

Jos kaikkiin horoihin on uskominen, olen sitä pahinta laatua eli skorppionin ja jousimiehen rajamaastoa. Mutta mähän olen tällainen kiltti ja suvaitsevainen, rakkauden ja hyvän tahdon lähettiläs! :h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tykkään kaikista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
PerttiMakimaa

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Olen aina ihmetellyt, mistä horoskooppiuskovaiset oikein vetävät ne tähtimerkkien "yleiset tunnusmerkit", jotka kaikille horoskooppiuskovaisille tuntuvat olevan itsestään selviä. Itselläni ei ole aavistustakaan, mitkä jonkun vaikka jousimiehen (oma merkkini) "yleiset tunnusmerkit" ovat, mutta pieni googlaus paljastaa, että yhdessä horoskoopissa jousimiehen sanotaan olevan "taipuvainen pettämään" ja toisessa "aina uskollinen". Kumpi näistä nyt sitten on horoskooppiuskovaisten virallinen kanta, ja millä perusteella ja kuka sen päättää? :?
Itse luin ne varmaan pienenä jostakin todella epätodennäköisestä paikasta? Olisiko ollut peräti horoskooppimuki tjsp. luotettava tiedonlähde. :D

Mitä taas näihin yleisiin piirteisiin tulee, niin tuossa ainakin on jo riittävän väljä kuvaus (pettää aina - on uskollinen), että jokainen jousimies voi löytää itsensä siitä. Valitse se, johon mieluummin uskot.

Kun katsoo tämän keskustelun naispuoleiset kaksoset ja jousimiehet niin edellä esittämäni pariutumisteoria ei kuulostakaan niin tyhmältä. Ainakin tälle jousimiehelle ne ovat erottuneet muusta massasta päivästä yksi lähtien jo pelkkien palstakeskustelujen perusteella...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesimies ilmoittaa ettei kykene yhteiseloon härän kanssa. Älysin tulla tänne kun taisin tämän ilmoitusluontoisen asian postata väärään ketjuun.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RuNkkuTonttu

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Keikaus kirjoitti:kaksoset häilyviä ja liian itsenäisiä ja iloisia. i.
Vitut, minä mikään häilyvä olen... Ei pidä paikkaansa.
Pikku-Akka

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Pallotin Vaaka. Exäni edusti erittäin lahjakkaasti tätä psykopaattisuuden perikuvaa, ja erohan siinä sitten tuli, eihän se muuten olis exä.. Muita kohtalokkaita törmäilyjä olen tehnyt Kalat- ja Kauris-merkkien kanssa. Parhaiten tulen toimeen Jousimiesten, Skorppareiden ja Leijonien kanssa. Tulta ja tappuraa 8) .
Sudenhenki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Oinaat ovat kokemukseni mukaan olleet kovakalloisia ja tunteettomia.
nokkaelain

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

No voi nyt. Taas puutteellinen kysymyksenasettelu. En tule minkään horon kanssa toimeen.
Vastaa Viestiin