Onko leijona hankalin horo?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Onko leijona hankalin horo?

On.
10
30%
Ei.
23
70%
 
Ääniä yhteensä: 33

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tasapuolisuuden nimissä.. :wink:

Oma vastaukseni on, että on. Voi kyllä olla ihanakin, kuten esim. mustakikkeli ja brona ja kaikki muutkin ihanat leijonat.
Kikkelis kokkelis.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja shue »

Mä olen tavannut vaan totaalisen vongattavia ja muutenkin ehania leijonia 8)
Kuormasta ei syödä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Mulla on ollut ylläri jos toinenkin niin lejon..ja tää tytsi joka oli kyllä määrätietoinen´, jonkin verran kyllä sexuaalinenkin paitsi että sellanen skorpparimainen seikkailumielinen/ hurjastelu kyllä puuttui (tosin suurimmalta osalta se tuntuu puuttuva.)

Lisäksi oli hiukan kyllä jotenkin fleku tai kunniahimoton tai jotain sellasta. Flirtin kyllä tuntui osaavan mutta ei mitään maata kaatavaa fiilistä jäänyt ja ei todellakaan mikään vaikea luonne, mut ei kuitenkaan lähelläkään niin vässykkä kuin vaaka. ja ehkä vielä se että ei mitään järjenjättiläisiä ja muutenkin aika tavismassaa taitaavat olla.

Mutta oikein kivoja ja mukavia..ja osaavat pelata hauskasti.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

shue kirjoitti:Mä olen tavannut vaan totaalisen vongattavia ja muutenkin ehania leijonia 8)
:jee:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Rouva Pupu

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en tunne leijonia, tai en ainakaan tiedä tuntevani. Olen siis aika jäävi sanomaan yhtään mitään. Paitsi, että aika fanaattista horojen perusteella tehdä johtopäätöksiä tai valita kumppani.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun nuorempi broidi on leijona ja hankala, niin hankala. Onneks sain tarjouksen adoptiopikkuveljestä, joka on aivan :h: ja jonka kanssa tulen erinomaisesti toimeen. Sen horoskooppimerkistä en tosin ole perillä.
Prepare for the worstest.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Lukeepa sen sitten hankaluudeksi tai miksi ikinä niin mun kokemuksen mukaan (2 leijonaa) ovat kuin teflonia, mikään ei niihin tartu.. Suhteilu mielessä siis, sillä puolellahan tämä ketju kerran on.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Kaikki me ollaan hankalia!

http://sirius.sgic.fi/~riku/horoskooppi.html eli horoskooppi joka kertoo totuuden meistä kaikista. :)
tonttu

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mun vieressäni nukkuu joka yö jellona, eikä se ole ainakaan hankala.
Tai no on se joskus, mutta ei liian usein. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:Paitsi, että aika fanaattista horojen perusteella tehdä johtopäätöksiä tai valita kumppani.
En mä nyt tiedä. :wink:

Tilannekatsaus: 7 leijonaa äänestänyt ei-vaihtoehtoa ja 5 skorpionia on-vaihtoehtoa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Saz kirjoitti:Kaikki me ollaan hankalia!

http://sirius.sgic.fi/~riku/horoskooppi.html eli horoskooppi joka kertoo totuuden meistä kaikista. :)
Ja tässäkin, vaikka sitten negatiivisessa mielessä, kerrotaan ravun kotikeskeisistä piirteistä. Vittu joo!

RAPU
Olet symppis ja ymmärrät toistenkin ongelmia. Sinua on naurettavan helppo käyttää hyväkseen ja sinulle nauretaan takanapäin - aina. Ensimmäiset sanat jotka Rapu oppii ovat: "Minä olen äiti" . Tätä hokevat niin pikkupojat kuin tytötkin. Lykkäät aina kaikki asiat huomiseen, jonka takia sinusta ei ikinä tule yhtään mitään. Suurin osa sosiaali-avusta nauttivista on Rapuja. Itket paljon ja äänekkäästi, joka huvittaa suunnattomasti muita. Sinulla on naurettava tarve yrittää kahlita kaikki läheisesi yhdeksi nipuksi, jota yrität johtaa sairaalloisen mustasukkaisen mielesi avulla. Maailmassa tälläkin hetkellä miljoonia ihmisiä rukoilee, ettei kukaan Rapu rakastuisi heihin.

Onnenkapine: Siveysvyö puolisolle just joo *naurais*
Onnennumero: Siveysvyön lukon numero
Onnenväri: Kaikki paitsi keitetyn ravun punainen
Motto: "Et mene minnekään! Missä sä olet? Milloin tulet? Tää muistetaan"
Auto: Matkailuauto koko perheelle
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Leijonat on lähes poikkeuksetta mainioita seuraihmisiä. Kovia puhumaan (itsestään). Tuun hyvin toimeen, mut en panis.
Rotan aivot valtasivat pääni.
mustakikkeli

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tulen itseni kanssa yleensä suht hyvin toimeen, joten vastasin ettei ole.

Skorpparit puolestaan ovat aina just tuollaisia leijonien inhoajia, se on niille niin tyypillistä. Ovat vaan kateellisia kun leijonat vievät kaikki naiset/miehet/lapset.
Elukka

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:Tulen itseni kanssa yleensä suht hyvin toimeen, joten vastasin ettei ole.

Skorpparit puolestaan ovat aina just tuollaisia leijonien inhoajia, se on niille niin tyypillistä. Ovat vaan kateellisia kun leijonat vievät kaikki naiset/miehet/lapset.
:komp: Nii just! :evil:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Tulen itseni kanssa yleensä suht hyvin toimeen, joten vastasin ettei ole.

Skorpparit puolestaan ovat aina just tuollaisia leijonien inhoajia, se on niille niin tyypillistä. Ovat vaan kateellisia kun leijonat vievät kaikki naiset/miehet/lapset.
Kulta! :h: Jo 10 leijonaa on sitä mieltä, ettei ole hankalin horo.

Ei mua tuo vieminen ota päähän, vaan se, että leijonissa on sellaisia "olen päällikkö" -meuhkaajia, jotka eivät meuhkatessaan huomaa, että skorpioni on jo häipynyt ajat sitten kuuloetäisyydeltä ja punoo jotain paljon älykkäämpää kuin meuhkaaminen. Ja sitten on nämä leijonat, jotka yrittävät alistaa nauramalla esim. toisen herkkyydelle, mutta ovat itse ihan paskana, jos heille nauraa. Voi kyllä olla, että em. piirrettä löytyy muistakin merkeistä... En kyllä edelleenkään usko horoihin! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Tilannekatsaus: 7 leijonaa äänestänyt ei-vaihtoehtoa ja 5 skorpionia on-vaihtoehtoa.
Skorppari antaa ei-äänen! Tadaa!

Mun sisko ja sitten tää mun mies on kumpainenkin leijonia, enkä montaa mulle niin täydellisen sopivaa ihmistä tiedäkään. Ehkä yksi oinas-kaveri on mainittava, se on mun vuoreni. (Tää leijonamies on kans vuori mut välil se rapisee samaa tahtia mitä mä.) Tää oinas on kyl aika kinkkinen tapaus, en rupeis suhteeseen niinq.
Patz

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Patz »

No siis mä oon vaan nussinu Leijonien kanssa. Mut en mä kyl niiden horoskooppimerkkejä kysyny...
Uusiopehmis

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Hankalin parisuhdeviritykseni on ollut pesunkestävän leijonan kanssa. En silti usko, että se johtui syntymäajankohdasta, vaan hänen vanhemistaan ja menneisyydestään. Luonteeltaan maailman kiltein ihminen.
mustakikkeli

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:Ei mua tuo vieminen ota päähän, vaan se, että leijonissa on sellaisia "olen päällikkö" -meuhkaajia
No joo, olen ikävä kyllä huomannut tuon piirteen vahvana esim. Elukassa ja Bronassa. Joutuu aina vähän rauhoittelemaan fyysisesti heidän riehumistaan ja älämölöään ettei kukaan sivullinen vahingoitu.

Nyt kun aloin miettiä, yllättävän moni mun lähimmistä sukulaisista (ainakin miespuolisista) on/oli leijonia, isää myöten. Ei kai siis ihmekään että mustakin tuli sellainen. Seura tekee kaltaisekseen, tai sitten se kulkee suvussa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Härät on yleensä ihan hanurista. Uppiniskaisia, mustasukkaisia kotona nyhjöttäjiä jotka ovat lähes kykenemättömiä näkemään asioista mitään muuta kuin oman kantansa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mustakikkeli

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jaah just tajusin että mun esimieskin on jellona, kun kerran täytti juuri vuosia. Sekin on niiiiin kiva ettei paremmasta väliä. Olen muiden miesleijonien ympäröimä. Olemme laumasieluja, yhdessä saalistus tuo paremman tuloksen vaikka normaalisti laitammekin naaraat asialle. Vain leijona voi ymmärtää toista leijonaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Georgina kirjoitti:Härät on yleensä ihan hanurista. Uppiniskaisia, mustasukkaisia kotona nyhjöttäjiä jotka ovat lähes kykenemättömiä näkemään asioista mitään muuta kuin oman kantansa.
Mun sisko on härkä ja me joskus riidellään siitä, kummalla puolella katua kävellään. Joskus on päiviä, että kumpikaan ei jousta, joten sitten kävellään eri puolia. Joskus oon lähtenyt menemään, kun on ärsyttänyt toisen joustamattomuus (lue: haluttomuus noudattaa ehdotuksiani :wink: ) niin paljon. Mutta yksi läheisimmistä ystävistäni hän on ja muuten menee mukavasti.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Mä oon nyt niin pettynyt teihin horopersauksiin. Kukaan ei oo vielkään kertonu minkä merkkistä daamia sovinistikaksosen pitäisi jymäyttää, jotta suhde pelaisi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:Mä oon nyt niin pettynyt teihin horopersauksiin. Kukaan ei oo vielkään kertonu minkä merkkistä daamia sovinistikaksosen pitäisi jymäyttää, jotta suhde pelaisi?
Vesimies, oinas, kaksonen, leijona, vaaka, jouskari noin niin kuin perinteisen ja pintapuolisen tulkinnan mukaan. Luulisi noiden joukosta löytyvän jonkun, joka arvostaa öh, miehistä, otettasi asioihin. :wink: Mut kyl muutkin voi käydä, eli jos joku hyvä horo löytyy, älä kysy horoa.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: Onko leijona hankalin horo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Keikaus kirjoitti:Vesimies, oinas, kaksonen, leijona, vaaka, jouskari noin niin kuin perinteisen ja pintapuolisen tulkinnan mukaan. Luulisi noiden joukosta löytyvän jonkun, joka arvostaa öh, miehistä, otettasi asioihin. :wink: Mut kyl muutkin voi käydä, eli jos joku hyvä horo löytyy, älä kysy horoa.
Mut eiks se jellona ollu se hankalin keissi? Aika sikamaista suositella mulle jellonaa, jos siitä ei saa ku otsaryppyjä ja harmaita hiuksia.
Vastaa Viestiin