Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
isohaara

Re: Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti: :google: Kalat.
Tylsältä tyypiltä vaikuttaa. Taidan mennä Ale Pupiin ei-rakastumaan.
ComeBack

Re: Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Kaksoseen. Juu, vahvisti ennakko-odotuksia sekä -luuloja. Huolettomia menijöitä, vähän pinnallisia ja keskittymiskyvyttömiä. Ainakin seksi toimi loistavasti, käytännön asiat suhteessa ei niinkään eli suhde ajautui arjen karikoille ja lopulta upposi. Mutta mikään ei estä toisenkin kerran samaa merkkiä yrittämästä, olihan se hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Eihän tässä olla naimisiin menossa tai perhettä perustamassa.

Oma horoni on skorppari ja onnistuneita pariutumisia olen kokenut oinaiden ja härkien kanssa. Kalat ja ravut kierrän kaukaa, vesimerkkien miehet tuntuvat olevan aikamoisia ansarinkukkia. Eivät kestä tälläisen riuskan naisen rakkautta.
zula

Re: Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?

Viesti Kirjoittaja zula »

kauniiseen kauriiseen
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kuulkaa, ei mitään aavistusta. Enkä aio kysyä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sannnu

Re: Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

En mä oikeen tiedä onko sillä mitään horoaalista perää, mutta aina on vituiksi mennyt skorpionien kanssa...Jousimies olen itse. Mutta luonnehoroskooppeja plärättyäni olen huomannut, että mussa on aika paljon perus jousimiehen piirteitä..levoton ja kaikesta innostuva...
Vastaa Viestiin