Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:T e R V e T ä s S Ä B O T t i A r SKA

piip piip sURRUR poks RÄISKIS. tURURURURU SUITS PUUH

sANOA LAUSE tAAVETTI LLEö

kIITOSSANA bOOTI-Määariittely STÄ

KIITOS ANTOI TAAVETTI LLE

STADINBOOTTI ARSKA STADINBOOTTI ARSKA STADINBOOTTI RÄSIKIS
Minä mielelläni näen turskan ja giljotiinin yhdessä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Rahkapussi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Stadinarska kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olisiko teillä ymmärrystä kuka naaraspuolinen reikämunkki voisi saada itselleen lemmikiksi ja lemmityksi aidon mukavan Stadinarskan?
Jos olet komea kusipää, olet juuri mun tyyppiä. Muuten voimme olla ainakin y s t ä v i ä.
Eikä mukava ole mitään?

Jäljemmässä viestissäsi puhuit kolmesta sekunnista? Kuinka se tehdään piirakalle niin nopsasti. Pims pomps aah?
Mukavat ovat valitettavasti pidemmän päälle tylsiä. Sitä löytää pian sielustaan henkisesti-päähän-potkivan-sadistin, josta on mukavaa kiduttaa pikku-nallekarhuja-ja-muitakin-mukavan-pörröisiä-jutskia.

Kolmen sekunnin piirakanlirputus: täsmäisku sormella klitorikseen, mieleen riettaita kuvia elimistä ees-taas-aktissa, kiivasta mutta kevyttä painallus-pyörittämistä ja aah! se on siinä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Jos olet komea kusipää, olet juuri mun tyyppiä. Muuten voimme olla ainakin y s t ä v i ä.
Eikä mukava ole mitään?

Jäljemmässä viestissäsi puhuit kolmesta sekunnista? Kuinka se tehdään piirakalle niin nopsasti. Pims pomps aah?
Mukavat ovat valitettavasti pidemmän päälle tylsiä. Sitä löytää pian sielustaan henkisesti-päähän-potkivan-sadistin, josta on mukavaa kiduttaa pikku-nallekarhuja-ja-muitakin-mukavan-pörröisiä-jutskia.

Kolmen sekunnin piirakanlirputus: täsmäisku sormella klitorikseen, mieleen riettaita kuvia elimistä ees-taas-aktissa, kiivasta mutta kevyttä painallus-pyörittämistä ja aah! se on siinä.
Olet kyllä uskomaton tapaus.

Rahkapussi! Kuka sinut tuntee? Georgina masensi minua kun luuli että MINÄ saattaisin olla joku muu ego, etten olisi minä. Eikä jaksa lukea kirjoituksiani. Masennuin siitä, että kuitenkin kirjoitukseni purevat mutta vanhempiin kylläkin, ja sitten siitä että ei edes lueta ja tiedetään että on tylsä. Mutta Georgina selvitti asian ja laittoi postauksen. Olen hänelle antanna anteeksi myös sivuuttamiseni ja herjaamiseni kerran päiväketjussa. Itse laitoin hänelle ikävän postauksen, ja nyt asiat ovat meidän kohdalta sovittu.

MUTTA MIKSI, miksi en saa sinun tyyppiäsi sopimaan minkään naisen "sisään". Anna jo etukäteen anteeksi, mutta pyydän sinua sanomaan tunteeko sinut kukaan? Oletko todella nainen ja et jonkun muun sivuego?
TIEDÄN, että saatat suuttua, mutta kun ajattelen tuota avatar-kuvaasikin, tarkoituksella herttainen.
Minulla on elämänkokemusta niin paljon, että en pysty uskomaan että voit olla totta!

ASIAT, joita kirjoitat ovat kyllä tosia, hyvinkin tosia,ja häkellyttävän OIKEITA, mutta ne eivät tunnu tulevan kenenkään naisen kynästä. Ei myöskään lesbon eikä maskuliinisen naisen.

Kerro Arskalle piirakkatyttö klitoriksella, mitä ajattelet, mutta älä hauku Arskaa. Se on nyt hieman miettivä, mitä tekee Kitinän kanssa...

Stadinarska
gestapo-tutkija
Rahkapussi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

^ Rakas StadinArska, jopa Georgina-beibe voisi kertoa sinulle, että olen aidosti epäaito ja pinnallinen ihminen, joka rakastan hymyilyä niin kuvassa kuin livenä. Minua ei kukaan muu tunne niin hyvin, kuin oma maammoni sekä muutamat erittäin ihQut ystäväni: tosin kun luulen tuntevani itseni, teenkin jotain luonteeni vastaista ja yllätyn! Sapekkaasta puolestani voisivat todistaa henkisesti rampauneet eXäni. Skorpparin viha kun on kamala.
Rahkapussi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Ai niin, paritan chevilyniä huiman ja tiXin kanssa. Nyt nämä alfabeetauroot voivat ruveta kilpailemaan vaikka sulkapalloa pelaamalla, kuka voittaa kaunottaren sydämen. Tosin luulen, että joku nörde vetää välistä, joku PyhänJaakonPylly tai jotain...
Tix

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Ai niin, paritan chevilyniä huiman ja tiXin kanssa. Nyt nämä alfabeetauroot voivat ruveta kilpailemaan vaikka sulkapalloa pelaamalla, kuka voittaa kaunottaren sydämen. Tosin luulen, että joku nörde vetää välistä, joku PyhänJaakonPylly tai jotain...
Ääh, mä tunnen Chevin jo entuudestaan. Mä sen tänne spiikkasinkin. Voit sä kyllä koettaa parittaa mutta niin vahvaluontoisen naisen parittaminen vaatii vähintään konetuliaseen.
Rouva Pupu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paritan itseni kaikkien kanssa. En ole silleen hirveen kraNttu, kaikki liikkuva ja ei liikkuva käy.
Googlebot

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Tix kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Ai niin, paritan chevilyniä huiman ja tiXin kanssa. Nyt nämä alfabeetauroot voivat ruveta kilpailemaan vaikka sulkapalloa pelaamalla, kuka voittaa kaunottaren sydämen. Tosin luulen, että joku nörde vetää välistä, joku PyhänJaakonPylly tai jotain...
Ääh, mä tunnen Chevin jo entuudestaan.
Minäkin rupean Cityn chätin modeksi jos siinä oppii tuntemaan kaikki City-neitokaiset työn ohella. Etkös sinä todennut tuntevasi pari muutakin aikaisempaa nuorta naisvierailijat jo entuudestaan kuten Chubsin ja sen-chubsin-edeltäjän (en muista nikkiä) jonka kohdalla hermostuit kun joku Sinkkumatti ja pari muuta yrittivät herutella häntä palstalla?

Käytkö pyytämässä seuraavaksi pari muuta ennestään tuntemaasi city-peilikuvaneitokaista tänne, esim. nanukka, kakkiainen, maymay ja yazzu? Kiits.
Viimeksi muokannut Googlebot, 08.08.2007 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Googlebot kirjoitti:Minäkin rupean Cityn chätin modeksi jos siinä oppii tuntemaan kaikki City-neitokaiset työn ohella. Etkös sinä todennut tuntevasi pari muutakin aikaisempaa nuorta naisvierailijat jo entuudestaan kuten Chubsin ja sen-chubsin-edeltäjän (en muista nikkiä) jonka kohdalla hermostuit kun joku Sinkkumatti ja pari muuta yrittivät herutella häntä palstalla?
Hahhah :D En mä ole kenenkään herutteluista hermostunut :) Taidat puhua Sazista. En minä kaikkia tunne. Vain ne tummat kaunottaret joita olen yllyttänyt kirjoittelemaan tänne.

Edit: Ja vaaleat kaunottaret, esim. Blissin. Sorry Bliss ;)
Elukka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Rahkapussi kirjoitti:Ai niin, paritan chevilyniä huiman ja tiXin kanssa. Nyt nämä alfabeetauroot voivat ruveta kilpailemaan vaikka sulkapalloa pelaamalla, kuka voittaa kaunottaren sydämen. Tosin luulen, että joku nörde vetää välistä, joku PyhänJaakonPylly tai jotain...
Sehän on se tavallinen tarina.
Alfaurosten uhotessa ja kalistellessa sarviaan naaraan suosiosta mitellessään joku vaatimattomampi ehdokas tulee, pokaa naaraan, kiittää ja poistuu.
Tix

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elukka kirjoitti:Alfaurosten uhotessa ja kalistellessa sarviaan naaraan suosiosta mitellessään joku vaatimattomampi ehdokas tulee, pokaa naaraan, kiittää ja poistuu.
Vain elokuvissa, my dear Watson.
elco

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti: Alfaurosten uhotessa ja kalistellessa sarviaan naaraan suosiosta mitellessään joku vaatimattomampi ehdokas tulee, pokaa naaraan, kiittää ja poistuu.
Ainiin. Tää jätkä on panomäsiin. Tuossa tarinassa meni oikein "vaatimattomampi ehdokas tulee" ja "poistuu", muuten meni pieleen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti: Ainiin. Tää jätkä on panomäsiin. Tuossa tarinassa meni oikein "vaatimattomampi ehdokas tulee" ja "poistuu", muuten meni pieleen.
T minus 10 and counting..
Elukka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

elco kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Alfaurosten uhotessa ja kalistellessa sarviaan naaraan suosiosta mitellessään joku vaatimattomampi ehdokas tulee, pokaa naaraan, kiittää ja poistuu.
Ainiin. Tää jätkä on panomäsiin.
Kuka sulle sen on mennyt paljastamaan? :oops:
Tix

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elukka kirjoitti:
elco kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Alfaurosten uhotessa ja kalistellessa sarviaan naaraan suosiosta mitellessään joku vaatimattomampi ehdokas tulee, pokaa naaraan, kiittää ja poistuu.
Ainiin. Tää jätkä on panomäsiin.
Kuka sulle sen on mennyt paljastamaan? :oops:
Äitis kerto.
Elukka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tix kirjoitti:Äitis kerto.
Hänellä tuskin on asiasta kuin korkeintaan toisen käden tietoa.
Chap

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Googlebot kirjoitti:Käytkö pyytämässä seuraavaksi pari muuta ennestään tuntemaasi city-peilikuvaneitokaista tänne, esim. nanukka, kakkiainen, maymay ja yazzu? Kiits.
Voisitko Tix lisätä listalle myös Honeybaby85:en. Ei haittaa vaikka hän on hiukan vähä-älyisen näköinen, kunhan antaa .... kaikkensa keskusteluissa.
Geetzu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Googlebot kirjoitti:Käytkö pyytämässä seuraavaksi pari muuta ennestään tuntemaasi city-peilikuvaneitokaista tänne, esim. nanukka, kakkiainen, maymay ja yazzu? Kiits.
Haah! Ja mäpä tiedän miten hyvältä erään noista niska tuoksuu!
Ei sillä, että keskusteluväleissä oltaisiin, mutta hetkeksi innostuin häkellyin...

8) :P
Tix

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Peilikuva ei liity asiaan, vaan Cityn keskustelupalstat! Helmet pitää poimia pois kuleksimasta.
Geetzu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Peilikuva ei liity asiaan, vaan Cityn keskustelupalstat! Helmet pitää poimia pois kuleksimasta.
Mut pitääkö ne poimia tänne... Eihän niille ole täällä mitään! :D
Chap

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:Peilikuva ei liity asiaan, vaan Cityn keskustelupalstat! Helmet pitää poimia pois kuleksimasta.
No HoneyBaby85 on kirjoittanut monta henkevää viestiä kuten esim. ketjussa "Mitä teette työksenne?":
"Ei mun ainakaan tarvi mitään tehdä jos en halua...kun on varakas mies..."

Tissit huudettu!
Tix

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Mut pitääkö ne poimia tänne... Eihän niille ole täällä mitään! :D
No Bliss taitaa olla toista mieltä. Mutta olet oikeassa, Nibat ja slamat saa kyl yleensä noi helmet peloteltua pois. Mutta täällä olen minä. Helmiä sialle.

Edit: Paitsi että Chubs lupas palata kunhan kesä loppuu!
Geetzu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kannustan sua toki kaikessa, sika!
ninnithequeen

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:
Tix kirjoitti:Peilikuva ei liity asiaan, vaan Cityn keskustelupalstat! Helmet pitää poimia pois kuleksimasta.
No HoneyBaby85 on kirjoittanut monta henkevää viestiä kuten esim. ketjussa "Mitä teette työksenne?":
"Ei mun ainakaan tarvi mitään tehdä jos en halua...kun on varakas mies..."

Tissit huudettu!
Ei vittu, se on sit oikeesti yhtä tyhmä minkä on näkönenkin :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:^ Rakas StadinArska, jopa Georgina-beibe voisi kertoa sinulle, että olen aidosti epäaito ja pinnallinen ihminen, joka rakastan hymyilyä niin kuvassa kuin livenä. Minua ei kukaan muu tunne niin hyvin, kuin oma maammoni sekä muutamat erittäin ihQut ystäväni: tosin kun luulen tuntevani itseni, teenkin jotain luonteeni vastaista ja yllätyn! Sapekkaasta puolestani voisivat todistaa henkisesti rampauneet eXäni. Skorpparin viha kun on kamala.
Rahka rakas!

En nyt kirjoita laajemmin. MUTTA TULEN TEKEMÄÄN SEN. Paikallinen tekemisen kiire, mutta vastaan laajemmin heti kun pääsen irti ketjusta!

Tässä vaiheessa uskon siis että olet lihaa ja verta oleva piiras!
Ihanaa. jatkamme

SA
jatkub
Vastaa Viestiin