Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Rimani on...

liian korkealla (olen mies)
6
10%
liian korkealla (olen nainen)
4
7%
sopivalla korkeudella (olen mies)
17
28%
sopivalla korkeudella (olen nainen)
17
28%
liian matalalla (olen mies)
2
3%
liian matalalla (olen nainen)
5
8%
EVVVVVVK! (olen Tuulenpuiska)
4
7%
Haista kuule vittu! (olen Snapa)
6
10%
 
Ääniä yhteensä: 61

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Sivulla vierailtuani ennustan, ettei kyseinen tsubu läpäise edes ensikäyntiä ilman oksennusrefleksin lukkiutumista sarjatulimoodiin. Ja no, enpä tiedä millaisia vaikutuksia toimenpiteillä markkina-arvoon olisi, ainakaan jos rohvessori itse edustaa/tavoittelee jonkinlaista omaa ihannettaan:

Kuva

Itse ainakin ennemmin lankeaisin klassisen ruman mutta kuitenkin aidon oloisen miekkosen haureellisesti ottamaksi kuin suostuisin edes julkiseen kädestäpitelyyn moisen kestoirvistysandrogyynin kanssa.
CandyMan

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

EveryWoman kirjoitti:Jos sovellan tähän halveksumaani markkina-arvoteoriaa, itsessäni on oikeastaan moniakin sellaisia dramaattisesti markkina-arvoa laskevia puolia, joita kyseisessä naisessa ei ole - ja toisaalta hänellä on paljon sellaista hyvää, mitä itselläni ei. Mielestäni hän on siis keskimäärin huomattavasti itseäni parempi catch.
Se että tyttöystävä sanoo naiselle noin on suunnilleen yhtä arvokasta käytännössä kuin että äiti kehuu kuinka poikansa (=G) olisi niin täydellinen kumppani jollekin naiselle.

Ystäväsi kuvauksesta tulee mieleeni eräs tuttu nainen ystäväpiiristäni, joka valitteli joskus aivan samalla tavoin etteivät miehet muka kiinnostu hänestä edes ravintolaympäristössä, eikä hän löydä itselleen millään sopivaa miestä. Sinänsä itsekin ihmettelin jos asianlaita todellakin oli noin, koska hän oli ainakin päällisin puolin ihan mukava ja nätti tapaus. Kun pääsin hieman lähemmin tutustumaan hänen elämäänsä, kyllä niitä kiinnostuneita miehiä tuntui sittenkin olevan, mutta hän jakoi säälimättä rukkasia joka puolelle. Se niistä valitteluista sitten.
Viimeksi muokannut CandyMan, 11.09.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ismo
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 11.09.2006 1:38

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja ismo »

CandyMan kirjoitti:Sinänsä itsekin ihmettelin jos asianlaita todellakin oli noin, koska hän oli ainakin päällisin puolin ihan mukava ja nätti tapaus. Kun pääsin hieman lähemmin tutustumaan hänen elämäänsä, kyllä niitä kiinnostuneita miehiä tuntui sittenkin olevan, mutta hän jakoi säälimättä rukkasia joka puolelle. Se niistä valitteluista sitten.
Sellaisiahan nuo nykynaiset tuntuvat olevan. Valitettavasti.

Aikaisemmin oli asiat paljon paremmin kun tytöt olivat kohteliaita ja kiitollisia huomiosta. Tanssilavalla tai kirkonkylässä saattoi jutella mukavalle tytölle ja niitä kiinnosti kunnollinen, tavallinen suomalainen mies. Nykyään tavoitellaan ihan uskomattomia asioita eikä koskaan olla yytyväisiä mihinkään pieneen ja kauniiseen, kuten oma koti, tupa ja perunamaa.

Olisi niin hienoa jos löytyisi kunnollinen ja normaali hyvillä arvoilla kasvatettu nainen, jonka kanssa voisi elää kunnollista ja rauhallista elämää.
Edith

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, kertokaa sit sekin, miks mun ympärillä ei pyöri miestä kuin glitterinarua joulukuusessa?
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Edith kirjoitti:No, kertokaa sit sekin, miks mun ympärillä ei pyöri miestä kuin glitterinarua joulukuusessa?
Sori, mä olen liian pahassa darrassa pyöriäkseni nyt missään. Makaan hiljaa paikallani, vähän niinkuin naiset sängyssä.
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ismo kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:mutta hän jakoi säälimättä rukkasia joka puolelle. Se niistä valitteluista sitten.
Olisi niin hienoa jos löytyisi kunnollinen ja normaali hyvillä arvoilla kasvatettu nainen, jonka kanssa voisi elää kunnollista ja rauhallista elämää.
Siis onhan noita vaikka millä mitalla. Ethän vaan itsekin jakele säälimättä rukkasia joka puolelle?

Miesten rukkasethan ovat semmoisia näkymättömiä piilorukkasia, eli toisen huomioimatta jättämistä, koska; no, onhan se ihan faktaa että miehet niitä aloitteita kuitenkin paljon naisia useammin tekevät. Tai joutuvat tekemään. Siksi miesten "ei tarvitse" antaa rukkasia. Siis niiq tavallaan.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Edith kirjoitti:No, kertokaa sit sekin, miks mun ympärillä ei pyöri miestä kuin glitterinarua joulukuusessa?
Jaa-a kun en todennakoisesti ola koskaan sinua tavannut livena niin hankalampi tietaa, syyta moiseen.
Elukka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Miesten rukkasethan ovat semmoisia näkymättömiä piilorukkasia, eli toisen huomioimatta jättämistä, koska; no, onhan se ihan faktaa että miehet niitä aloitteita kuitenkin paljon naisia useammin tekevät. Tai joutuvat tekemään. Siksi miesten "ei tarvitse" antaa rukkasia. Siis niiq tavallaan.
Älä nyt, eilisessä Spiderman-leffassakin P. Parker kaveerasi Mary Jane Watsonin kaikkien taiteen sääntöjen mukaan! :jee: Sankari!
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

EveryWoman kirjoitti:
safi kirjoitti:Naisen kannattaisi mielestäni muuttua aktiivisemmaksi osapuoleksi, eikä vain jäädä odottelemaan että joku kakslahkeinen ilmaisee kiinnostuksensa häneen.
Safi, luonnearviosi taisi osua aivan oikeaan! Ystäväni ei tosiaan käsittääkseni ole ollut tässä lajissa erityisen aktiivinen. Kiitos kommentista - ehkäpä siitä on jopa jotakin apua (hävettää ettei kumpikaan meistä ole tullut tuota ajatelleeksi :oops: )!
Sama olis ollut munkin ykkösehdotus. Huomion kohteena oleminen imartelee myös miehiä (paitsi silloin kun se tulee täysin ei-toivotulta taholta) ja erityisesti ujompien suhteen sillä voi olla taianomainen vaikutus. Mitä sitten taas tulee plastiikkakirurgiaan, niin sekin lienee vaihtoehto jos on oikeasti jokin yksi pahasti häiritsevä asia jonka voi korjata pienellä vaivalla. Enemmän kuitenkin juuri siinä, että hakeutuu aktiivisemmin seuraan jossa match voi tulla kohdalla ja on avoimempi ja reippaampi sosiaalisissa tilanteissa.

Olen kerran päätynyt yhteen naisen kanssa, joka ei minusta ollut ensitapaamisella lainkaan viehettävä, juuri hieman erikoisten kasvojensa vuoksi. Paremman tutustumisen jälkeen pidin hänestä "hyvänä tyyppinä" ja klassinen viettelykuvio "tuutko kasaamaan mun uudet huonekalut - tein sulle kiitokseksi pizzaa, otatko punkkua seuraksi - testattaisko tuo sun kasaama sänky" yllätti puun takaa ja yhtäkkiä huomasinkin seurustelevani. Ei se kyllä kestänyt, mutta syyt eivät liittyneet neidin ulkonäköön.
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Rimani tuntuu olevan ihan sopivalla korkeudella.

Exile is harsh,
and the search for harmony, that ended in you,
changes today to a precocious anxiousness for death.

And every love is a shield against sadness,
a silent stair in the gloom,
where you station me to break my bitter bread.
You can call me Salvatore.
Sutenööri

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti: klassinen viettelykuvio "tuutko kasaamaan mun uudet huonekalut - tein sulle kiitokseksi pizzaa, otatko punkkua seuraksi - testattaisko tuo sun kasaama sänky" yllätti puun takaa ja yhtäkkiä huomasinkin seurustelevani. .
Perkele. Mä en saanut koko päivän kestäneen remonttireiskailun jälkeen kuin katkarapupastaa ja punkkua. No, ehkä se on hyvä ettei seinänaapuriin sovittele kikkeliä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sutenööri kirjoitti:
Flipperix kirjoitti: klassinen viettelykuvio "tuutko kasaamaan mun uudet huonekalut - tein sulle kiitokseksi pizzaa, otatko punkkua seuraksi - testattaisko tuo sun kasaama sänky" yllätti puun takaa ja yhtäkkiä huomasinkin seurustelevani. .
Perkele. Mä en saanut koko päivän kestäneen remonttireiskailun jälkeen kuin katkarapupastaa ja punkkua. No, ehkä se on hyvä ettei seinänaapuriin sovittele kikkeliä.
No onhan se selvää mitä naisella on mielessä, jos se pyytää lakimiestä timpuriksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Sutenööri

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Clay kirjoitti:No onhan se selvää mitä naisella on mielessä, jos se pyytää lakimiestä timpuriksi.
Avioero ja avioehdon purkaminen?
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Perkele. Mä en saanut koko päivän kestäneen remonttireiskailun jälkeen kuin katkarapupastaa ja punkkua. No, ehkä se on hyvä ettei seinänaapuriin sovittele kikkeliä.
Ok, kun kämppäni kaipaa remonttia, lupaan punkut ja katkarapupastat :shock: Halvalla mäni.
Sutenööri

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti:Ok, kun kämppäni kaipaa remonttia, lupaan punkut ja katkarapupastat
Sori. Tämä aviomiespalvelu on tarjolla vaan naisille, ja etenkin kauniille sellaisille.
Aito_Johanna

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ismo kirjoitti:
Sellaisiahan nuo nykynaiset tuntuvat olevan. Valitettavasti.

Aikaisemmin oli asiat paljon paremmin kun tytöt olivat kohteliaita ja kiitollisia huomiosta. Tanssilavalla tai kirkonkylässä saattoi jutella mukavalle tytölle ja niitä kiinnosti kunnollinen, tavallinen suomalainen mies. Nykyään tavoitellaan ihan uskomattomia asioita eikä koskaan olla yytyväisiä mihinkään pieneen ja kauniiseen, kuten oma koti, tupa ja perunamaa.

Olisi niin hienoa jos löytyisi kunnollinen ja normaali hyvillä arvoilla kasvatettu nainen, jonka kanssa voisi elää kunnollista ja rauhallista elämää.
Nämä ovat aina niin liikuttavia nämä "ennen oli kaikki paremmin" -taivastelijat. Voitko kertoa, mihin perustat ylläolevan idyllisen näkemyksen? Olitko paikalla katsomassa?
Aito_Johanna

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ismo kirjoitti:Rimani on liian korkealla. Ja olen mies.

Kotona sain sen verran hyvän kristillisen kasvatuksen, että olen yrittänyt löytää terveillä elämänarvoilla varustettua naista jonka kanssa voisi elää mukavaa ja rauhallista elämää - mutta ei sellaisia nykyaikana enää ole.

Naapuri löysi itselleen elämänsä naisen Thaimaasta. Kunnollisten kristittyjen löytäminen on sieltä vain niin vaikeaa.

Kun eivät ne edes puhu suomea.
Hah, tämä Ismohan on provo. Tuota tanssilavaskeidaa vain hämmästelin, mutta tämän viestin kohdalla asia tuli selväksi.
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Sori. Tämä aviomiespalvelu on tarjolla vaan naisille, ja etenkin kauniille sellaisille.
No äkkiäkös minä jonkun upean donnaan värvään remonttia ronkaamaan. Maksan sille provikat kaikesta ilmaisesta työstä 8)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

CandyMan kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Jos sovellan tähän halveksumaani markkina-arvoteoriaa, itsessäni on oikeastaan moniakin sellaisia dramaattisesti markkina-arvoa laskevia puolia, joita kyseisessä naisessa ei ole - ja toisaalta hänellä on paljon sellaista hyvää, mitä itselläni ei. Mielestäni hän on siis keskimäärin huomattavasti itseäni parempi catch.
Se että tyttöystävä sanoo naiselle noin on suunnilleen yhtä arvokasta käytännössä kuin että äiti kehuu kuinka poikansa (=G) olisi niin täydellinen kumppani jollekin naiselle.
Enpä muista olisinko hänelle varsinaisesti noin sanonut (en varmaan, luulen että se voisi lannistaa häntä entisestään). Olen kuitenkin sitä mieltä. Nyt on syytä muistaa, että ystävistäni vain yksi on minulle niin läheinen että sen voi ajatella merkitsevästi häiritsevän puolueetonta suhtautumista häneen - ja tämä henkilö on miespuolinen. En myöskään ole ainoa mainitun naisen tunteva, joka ei voi käsittää hänen huonoa tuuriaan miesrintamalla. Paljon on niitäkin, jotka ovat naisen viehättävyydestä ja ihanuudesta samaa mieltä.

Vai tarkoitatko, että naisena olen jäävi arvioimaan sitä, mitä miehet pitävät viehättävänä (siitäkin huolimatta, että voisin rakastua myös naiseen)?
CandyMan kirjoitti:kyllä niitä kiinnostuneita miehiä tuntui sittenkin olevan, mutta hän jakoi säälimättä rukkasia joka puolelle. Se niistä valitteluista sitten.
Ehkä mun pitää urkkia neidon asioita vähän tarkemmin.
Avatar
fatbastard
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 11.09.2006 1:57

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja fatbastard »

Aito_Johanna kirjoitti:
ismo kirjoitti:Rimani on liian korkealla. Ja olen mies.

Kotona sain sen verran hyvän kristillisen kasvatuksen, että olen yrittänyt löytää terveillä elämänarvoilla varustettua naista jonka kanssa voisi elää mukavaa ja rauhallista elämää - mutta ei sellaisia nykyaikana enää ole.

Naapuri löysi itselleen elämänsä naisen Thaimaasta. Kunnollisten kristittyjen löytäminen on sieltä vain niin vaikeaa.

Kun eivät ne edes puhu suomea.
Hah, tämä Ismohan on provo. Tuota tanssilavaskeidaa vain hämmästelin, mutta tämän viestin kohdalla asia tuli selväksi.
Voi ollakin.

Meidän baarissa näitä sankareita kyllä on ihan oikeasti. Vanhoja metallimiehiä ja timpureita, joiden joukossa on joku uskontoon pienenä upotettu siveyden sipuli. Säälittäviä tapauksia, mutta hyviä asiakkaita.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:Ei se kyllä kestänyt, mutta syyt eivät liittyneet neidin ulkonäköön.
Mistä muuten tiedät? Eivätkö kauniimmat naiset kuitenkin saa enemmän muita virheitään anteeksi? Olisitko suhtautunut aivan samoin saman naisen samanlaiseen olemiseen, jos hän olisi täydellisesti vastannut fyysistä naisihannettasi?
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

EveryWoman kirjoitti:Eivätkö kauniimmat naiset kuitenkin saa enemmän muita virheitään anteeksi? Olisitko suhtautunut aivan samoin saman naisen samanlaiseen olemiseen, jos hän olisi täydellisesti vastannut fyysistä naisihannettasi?
Tuskin olisi suhtautunut. Ja ihan sama komeiden miestenkin kanssa, ylläripylläri.
Avatar
Elmi
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 11.09.2006 18:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Elmi »

ismo kirjoitti:
Sellaisiahan nuo nykynaiset tuntuvat olevan. Valitettavasti.

Aikaisemmin oli asiat paljon paremmin kun tytöt olivat kohteliaita ja kiitollisia huomiosta. Tanssilavalla tai kirkonkylässä saattoi jutella mukavalle tytölle ja niitä kiinnosti kunnollinen, tavallinen suomalainen mies. Nykyään tavoitellaan ihan uskomattomia asioita eikä koskaan olla yytyväisiä mihinkään pieneen ja kauniiseen, kuten oma koti, tupa ja perunamaa.

Olisi niin hienoa jos löytyisi kunnollinen ja normaali hyvillä arvoilla kasvatettu nainen, jonka kanssa voisi elää kunnollista ja rauhallista elämää.
Minä ainakin haaveilen kunnollisesta hyvillä arvoilla varustetusta tavalliseseta suomalaisesta miehestä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsis kirjoitti: Ann
Kauden tavoitteet on siis sullakin Kalevan kisoissa?
Rotan aivot valtasivat pääni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 18:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin