Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Rimani on...

liian korkealla (olen mies)
6
10%
liian korkealla (olen nainen)
4
7%
sopivalla korkeudella (olen mies)
17
28%
sopivalla korkeudella (olen nainen)
17
28%
liian matalalla (olen mies)
2
3%
liian matalalla (olen nainen)
5
8%
EVVVVVVK! (olen Tuulenpuiska)
4
7%
Haista kuule vittu! (olen Snapa)
6
10%
 
Ääniä yhteensä: 61

Elukka

Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hei sinkku!
Onko rimasi potentiaalisen seurustelukumppanin suhteen liian korkealla, liian matalalla vai osapuilleen optimitasolla?
Kertokee kertokee, on teitä ennenkin gallupoitu! :hep:
Dumari

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vastasin että olen liian matala nainen.
bedlam

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen korkuinen muovikauris. Jos nyt vakavasti puhutaan, niin en osaa puhua. Riman korkeushan on siitä kiinni, että onko päässyt mistä korkeudesta viimeksi yli. Jos rima putoaa jatkuvasti päälle, on aika vaihtaa lajia. Jos taas ponnistusalue on kovinkin märkä, ei riman korkeudella ole oikeastaan suurta väliä, vaan tällöin patjalle voi hypätä vaikka rimaa ei olisi vielä asetettukaan. Tosin patjalta käsin ylöspäin katsoessa rima saattaa näyttää olevan todellista korkeammalla ja tällöin voi yllättää rimakauhu. Rimakauhu taas on pahasta ja saattaakin käydä niin, että riman asettaminen telineeseen on hyvin vaikeaa. Tällöin riman voi hetkellisesti tunkea vaikka peräaukkoonsa.
MarthaFocker

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Muut ehkä vastaisivat puolestani liian korkealla, mutta itse olen tietenkin sitä mieltä, että sopivalla.
Olenhan niin belissimo bella, etten voi huolia mitään vätystä vaan otan aina kuumimman ja sellaisen joka kelpaisi muillekin.
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MarthaFocker kirjoitti:sellaisen joka kelpaisi muillekin.
Onko muiden mielipiteillä oikeesti noin paljon merkitystä sun elämässäs?
silsis

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mulla onkin kaukosäädin kaikkien naisten rimoihin eli saan aina haluamani. Jos baarissa bella ei heti lämpene, niin painan vain kakea ja nautin loppuillasta.

Vielä, mulla ei ole rimaa, vain se kake.

Ann, do not even think about it!
slam

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja slam »

haluan vain nussimaan ja naista. kiitos ei muuta. ehdotuksia otetaan vastaan. hyvää viikon loppua. :)
MadameDeMeloni

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Vastasin että sopivalla korkeudella. Toisaalta luulen ja uskon vahvasti, että se on liian korkealla, koska olen yksin, ja taas toisaalta liian matalalla, koska taidan sotkeutua suhteisiin liiankin helposti jos tilanne antaa myöden.
bedlam

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aiemman vastaukseni huonon huumorin selittänee se, että en ole koskaan iskenyt ketään vaan mut on isketty. Kun suhteet tai jutut ovat kusseet, olen vannonut viettäväni vuoden tai kaksi ihan vain keskenäni, mutta joku on aina tullut ja varmaan vittuillessaan pilannut suunnitelmani. Ja nämä ihmiset ovat aina olleet mielestäni oman tasoni yläpuolella, eli siis sellaisia joita en koskaan koettaisikaan iskeä. Ehkä mä vaan tuoksun vaan niin vitun hyvälle tai olen niin kertakaikkisen säälittävä. En tiiä. Mutta tuota rima-asiaa en oikeastaan pysty siis miettimään olleskaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 08.09.2006 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lepikkorapu

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Vastaan: Mielestäni ratsut ovat yliarvostettuja. Lähettipari loppupelissä pieksee kaksi ratsua mennen tullen. Nih. :shakki:
CandyMan

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Koska näihin kyselyihin pitää aina yrittää keksiä jotain nasevaa sanottavaa, totean olevani alituinen rimanalittaja. Sitä helpompaa, mitä korkeammalle sen riman asettaa.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja shue »

Nainen+sopivalla, mutta eihän tuota voi vedenpitävästi arvioida itse. Kohdehan sen sitten päättää, onko saumaa vai ei.
Kuormasta ei syödä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

MadameDeMeloni kirjoitti:Vastasin että sopivalla korkeudella. Toisaalta luulen ja uskon vahvasti, että se on liian korkealla, koska olen yksin, ja taas toisaalta liian matalalla, koska taidan sotkeutua suhteisiin liiankin helposti jos tilanne antaa myöden.
Hyvin pitkälti näin täälläkin ja sama vaihtoehto pallotettu. En tosin ehkä sotkeenu ihan älyttömän helposti uuteen suhteeseen mutta kerta toisensa jälkeen kuitenkin onnistun törmäämään kuspiäihin tai muuten epäkelpoihin yksilöihin vaikka kuinka koitan tarkistaa ennen suhteen alkamista, että rimakorkeus on saavutettu. Ja muutenkin, tuo rimakorkeus on kaikenkaikkiaan niin monipiippuinen juttu, minkälaisille asioille siinä asetetaan rajoja ja /tai tavoitteita?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ruksitin sopivan, mutta oikea vastaus olisi ollut 'huolestuttavan korkea, mutta nähtävästi ok'.
Aito_Johanna

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sopivalla, nainen.
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Useampi mies kuin nainen näyttää myöntävän pitävänsä rimaa liian korkealla. Kuis näin?
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

AarneAnkka kirjoitti:Useampi mies kuin nainen näyttää myöntävän pitävänsä rimaa liian korkealla. Kuis näin?
Se on miehen perustrategia tavoitella korkeuksia. Aina kannattaa koittaa. Miehet kuitenkin muuttavat erityisesti seksisuhteissa joustavammin kriteerejään alaspäin, naiset harvemmin tinkivät mistään.
ninnithequeen

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muistakaa pojat: jos oikeen hyvännäkönen nainen antaa teille, siinä on pakko olla jotain vikaa.
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

ninnithequeen kirjoitti:Muistakaa pojat: jos oikeen hyvännäkönen nainen antaa teille, siinä on pakko olla jotain vikaa.
Kateellisten panettelua.
ninnithequeen

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Muistakaa pojat: jos oikeen hyvännäkönen nainen antaa teille, siinä on pakko olla jotain vikaa.
Kateellisten panettelua.
Oon mä itekki joskus antanu. Ja on mussakin vikaa.

Ai nii mut enhän mä ollu hyvännäkönen :doh:
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Muistakaa pojat: jos oikeen hyvännäkönen nainen antaa teille, siinä on pakko olla jotain vikaa.
... tai ainakin kyseessä on joku juoni (esmes exän tekeminen mustasukkaiseksi).
zula

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja zula »

rima on varmaan ihan sopivalla korkeudella vaikka välillä joutuuki miettiin, että onko sitä ihan liian helppo... :)
Elukka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Ai nii mut enhän mä ollu hyvännäkönen :doh:
Ootpas :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En vaan osaa päättää. Mielestäni rima on sopivalla korkeudella, mutta ne jotka minä haluaisin, eivät halua rimaani ylittää, vaan ylittävät jonkun muun riman. Ei auta, vaikka riman ylityksen vaatimukset eivät ole yksiselitteiset. Liian harvoin joku halukas on rimani ylittänyt, mutta vielä se ylittäjä ei ole ollut se oikea.
AarneAnkka kirjoitti:Useampi mies kuin nainen näyttää myöntävän pitävänsä rimaa liian korkealla. Kuis näin?
Me toivotaan parempaa kuin oikeasti ansaittaisiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täysin off-topic: toi Lolitan ava on ihan samannäkönen kuin neito itse :D
Vastaa Viestiin