Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Rimani on...

liian korkealla (olen mies)
6
10%
liian korkealla (olen nainen)
4
7%
sopivalla korkeudella (olen mies)
17
28%
sopivalla korkeudella (olen nainen)
17
28%
liian matalalla (olen mies)
2
3%
liian matalalla (olen nainen)
5
8%
EVVVVVVK! (olen Tuulenpuiska)
4
7%
Haista kuule vittu! (olen Snapa)
6
10%
 
Ääniä yhteensä: 61

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

hermine kirjoitti:
Mä oon - just silloin kun suunnilleen ainoat vaatimukseni olivat "ei ihan mielisairaalakunnossa" ja "pitää minusta". Vanhetessani oon vuosi vuodelta kranttuuntunut huomatessani että itsearvostuksen ei tarttekaan olla missään suhteessa parisuhdestatukseen, mut eipä oo enää tarvinnut yksin olla. Vähän säälittää semmoset ihmiset, joille sinkkuus on tosi tuskallinen ja epäluonnollinen tila josta täytyy päästä pois keinolla millä hyvänsä.
Todetusti epätoivo harvemmin herättää kenenkään mielenkiintoa. Se, että sinkkuus parisuhdestatuksena ei ole ykkösvalinta tuskin tekee siitä epäluonnollista tilaa. Kuten tällaisen ihmisen olleessa kyseessä, sinkkuudesta poispyrkimisestäkään :)

Inhoan koko vitun sinkku-sanaa, olen aina inhonnut.
Prepare for the worstest.
Avatar
ismo
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 11.09.2006 1:38

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja ismo »

Rimani on liian korkealla. Ja olen mies.

Kotona sain sen verran hyvän kristillisen kasvatuksen, että olen yrittänyt löytää terveillä elämänarvoilla varustettua naista jonka kanssa voisi elää mukavaa ja rauhallista elämää - mutta ei sellaisia nykyaikana enää ole.

Naapuri löysi itselleen elämänsä naisen Thaimaasta. Kunnollisten kristittyjen löytäminen on sieltä vain niin vaikeaa.

Kun eivät ne edes puhu suomea.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hermine

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja hermine »

nowaysis kirjoitti:Se, että sinkkuus parisuhdestatuksena ei ole ykkösvalinta tuskin tekee siitä epäluonnollista tilaa. Kuten tällaisen ihmisen olleessa kyseessä, sinkkuudesta poispyrkimisestäkään :)
Mä inhoan oikeastaan luonnollisuusargumentteja ja sikäli tyhmää kun käytin tuota epäluonnollisuussanaa, mutta siis säälini kohdistuu ihmisiin, jotka ovat mielummin vaikka väkivaltaisessa suhteessa jossa heitä käytetään monin eri tavoin hyväksi, kuin yksin, ja yhtä sitkeästi yrittävät taikoa tyhjästä todisteita toisen ylitsevuotavaisesta rakkaudesta ja täydellisestä yhteensopivuudesta kuin sairaalloisen mustasukkainen etsii merkkejä pettämisestä. Joo, tunnen ihan oikeasti tuollaisia ja jostain syystä minun on vaikea kuvitella niitä suhteita kovin onnelliseksi, vaikka niissä on pelissä koko elämä (joskus valitettavasti ihan käytännössäkin, kun eron tultua lähtö oman käden kautta tuntuu vähemmän pahalta vaihtoehdolta kuin jatkaa yksin eteenpäin). Samallalailla rakkausnarkkauskin on itsetuhoa kuin oman itsen kohtaamisen sietämättömän tuskan pakeneminen pitämällä päänsä päihteistä sekaisin, ja siksi musta tosi surullista, jos jotkun kieroutuneet yksilöt näkevät siinä vielä jotain ihailtavaa ja romanttista. Semmoset "mielummin hyvässä suhteessa kuin yksin" -ihmiset taas ovat vain tavallisen samantekeviä, ei säälittäviä.
Tiikeriankka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Elukka kirjoitti:Hei sinkku!
Onko rimasi potentiaalisen seurustelukumppanin suhteen liian korkealla, liian matalalla vai osapuilleen optimitasolla?
Kertokee kertokee, on teitä ennenkin gallupoitu! :hep:
Minä en alkuunkaan tiedä. Olettaisin, että liian korkealla, kun aina menee vituiksi. Pitäisi varmaan seurustella vihannestasoisten aivovauriopotilaiden kanssa.
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sellaisen joka kelpaisi muillekin
Aiheeseen palatakseni, näen tässä vielä pienen ristiriidan poikasenkin joka ilmenee saippuaformaatissa: ensin käytetään kauheesti energiaa muillekin kelpaavan miehen naruttamiseen, ja sitten parutaan kun tämä mies paneekin niitä muita naisia.

Ne on just niitä semmoisia miehiä. All guys want to be him, and all women believe they can change him.

Elämä on™.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

AarneAnkka kirjoitti:Aiheeseen palatakseni, näen tässä vielä pienen ristiriidan poikasenkin joka ilmenee saippuaformaatissa: ensin käytetään kauheesti energiaa muillekin kelpaavan miehen naruttamiseen, ja sitten parutaan kun tämä mies paneekin niitä muita naisia.
Toinen vaihtoehto on tehdä kuten eräs vaatesuunnittelijaystäväni: hän stailasi miehestään niin tyylikkään, että tämä alkoi kelvata muillekin.

:off:

Ihmettelen muuten tosissani, miksi kyseisellä ihanalla naisella ei ole kai kymmeneen vuoteen (tuon ym. tapauksen jälkeen) ollut poikaystävää - hänen seurusteluhalukkuudestaan huolimatta. Hän on nimittäin fiksu (ei überüberfiksu, mutta sellaisenhan pitäisikin vain huonontaa markkina-arvoa naisella), nokkela, elämänasenteeltaan perusmyönteinen, huumorintajultaan viiltävä ja tragikomiikkaan saakka musta, vartaloltaan hoikka, siro, lyhyehkö (ei kuitenkaan mikään kääpiö) ja elämäntavoiltaan terve sekä ruokavalion, tupakoimattomuuden että liikunnan harrastamisen osalta.

Hänellä on pariisilaistyyppiset, runsaat, lyhyet hiukset, joissa on suuria luonnonkiharoita. Hänellä on jatkuvasti ollut joko mielenkiintoinen ja haastava opiskelupaikka tai vastaavanlainen työ. Hänellä on laaja ja monipuolinen ystäväpiiri. Hänellä on pukeutumisen suhteen pettämätön tyylitaju; pukeutuminen on tilanteen mukaan vaihtelevasti naisellista tai asiallista (usein nämä kaksi ulottuvuutta myös sekoittuvat toisiinsa humoristisesti), kuitenkin aina siistiä. Hän laittaa mielellään hyvää ruokaa, on luonnostaan äidillisen lempeä, toisaalta energisen aikaansaava ja kolmaalta syvällisen mietteliäs, ja hän haluaa lapsia mutta ei heti eikä pakonomaisesti vaan vasta stabiiliin parisuhteeseen.

Ainoa "vika", minkä hänestä monen vuoden tuntemisen jälkeen saatan keksiä, on se ettei hän ole kasvoiltaan nykyisiä ihanteita myötäilevällä tavalla kaunis. Voiko tämä tosiaan olla se syy?
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

EveryWoman kirjoitti:Ainoa "vika", minkä hänestä monen vuoden tuntemisen jälkeen saatan keksiä, on se ettei hän ole kasvoiltaan nykyisiä ihanteita myötäilevällä tavalla kaunis. Voiko tämä tosiaan olla se syy?
Voihan se olla niinkin, mutta ihan yhtä hyvin voi olla niin, että hän ei itse kelpuuta niitä miehiä jotka hänestä kiinnostuvat? Yksinolon pituus on yleensä kääntäen verrannollinen nirsouden asteeseen, jos sosiaalisia kontakteja on normaali määrä.

Kasvot ovat kuitenkin siinä mielessä hankala juttu, että ainakin itse näen kauneuden varmaankin 90%:sti kasvojen, ilmeiden ja erityisesti hymyn summana. Kasvojen viat ovat siksi kaikkein vaikeimmat paikata muilla ansioilla. Ison pyllyn tai riippuvat rinnat saa kauniilla kasvoilla anteeksi, mutta Gisele Bundchenin vartalo ei lämmitä, jos kasvot eivät miellytä. Eri asia sitten, että kun oppii pitämään persoonasta, se miten ne kasvot näkee muuttuu sen mukaisesti.
Geetzu

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Ei tarvitse olla kranttu kun voi kirjoitella epärealistisia toivomuslistoja.
Rakastus. Rakkaus. Ei lainkaan epärealistista onneksi.
Mun rima on aina muuten ollu tosi alhaalla. "Näitä haluan mieheltäni top10" -listalta on tullu aina viivattua yli muutama adjektiivi. Niin joo, mut enhän mä kyllä seurustelevaa tyyppiä ollu koskaan... Halusin pallottamaan!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:ihan yhtä hyvin voi olla niin, että hän ei itse kelpuuta niitä miehiä jotka hänestä kiinnostuvat?
Ensinnäkään näitä ei ole ollut kymmenen vuoden aikana kuin muutama, jos oletetaan että hän on kertonut minulle kaiken olennaisen. Toiseksi, ne jotka ovat olleet tarjolla.. No, en vain pysty näkemään miten sellaisten parien muodostamista suhteista voisi seurata mitään hyvää. Lähes puhtaan epäsopivia tapauksia. Ei kai tämä voi merkitä sitä, että hänelle sopivia ja hänestä kiinnostuneita miehiä ei yksinkertaisesti ole olemassa?

Yksi ihastus naisella taannoin oli, he viettivät paljon aikaa yhdessä ja heillä oli kuulemma aina hurjan mukavaa. Kemiat kohtasivat jne. Sitten mies kuitenkin ilmoitti alkaneensa seurustella tahollaan.
Eri asia sitten, että kun oppii pitämään persoonasta, se miten ne kasvot näkee muuttuu sen mukaisesti.
Aivan. Omasta mielestäni se nainen on vallan kiehtovan kaunis. Poikaystäväni taas sanoi hänet nähtyään: En kyllä ihmettele yhtään. :maanantai:

Jos sovellan tähän halveksumaani markkina-arvoteoriaa, itsessäni on oikeastaan moniakin sellaisia dramaattisesti markkina-arvoa laskevia puolia, joita kyseisessä naisessa ei ole - ja toisaalta hänellä on paljon sellaista hyvää, mitä itselläni ei. Mielestäni hän on siis keskimäärin huomattavasti itseäni parempi catch. Eli hänen pitäisi saada minua "tasokkaampia" miehiä, tai ainakin samantasoisia (jos oletetaan, että kasvojen merkitys on erityisen korostunut). Kuitenkin hän antaa ymmärtää voivansa vain haaveilla sellaisista miehistä, joiden kanssa olen itse seurustellut. Eikö tämä viittaisi siihen, että hänen "arvoisensa" miehet eivät vain syystä tai toisesta kiinnostu hänestä (tai sitten vain siihen, että markkina-arvoteorialla ei yksilön parinvalintakontekstissa tee mitään :D )? Ehkä miehet keskimäärin eivät edes halua tutustua naisiin, joiden ulkonäkö ei ylitä heidän rimaansa, jolloin tutustumisen myötä kehittyvä ulkonäön koheneminen jää tapahtumatta? Pitäisikö ystäväni ruveta lesboksi?
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Harold »

EveryWoman kirjoitti: Pitäisikö ystäväni ruveta lesboksi?
No voi vittu, "ystävyys" ei ehkä ole ihan paras sana kuvaamaan tilannetta, jossa joku ihme bitch kirjoittelee "ystävästään" tämänkaltaista juttua julkiselle palstalle.
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Geetzu kirjoitti:Mun rima on aina muuten ollu tosi alhaalla.
Sanoithan tuon myös omalle kullallesi?
Elukka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Flipperix kirjoitti:Ison pyllyn tai riippuvat rinnat saa kauniilla kasvoilla anteeksi, mutta Gisele Bundchenin vartalo ei lämmitä, jos kasvot eivät miellytä.
Et Vaan Osaa (c)Korpela :tymä: :
Kuva
Geetzu

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun rima on aina muuten ollu tosi alhaalla.
Sanoithan tuon myös omalle kullallesi? Syventää ihmeesti suhdetta.
No sanottiinhan se toki suoraankin. Mut kyllä teoissa näkyi varmimmin. Pari vuotta maailmaa vähän tutkailtuani totesin, etten kelpaa kenellekään muulle ja voisin palata kotiin. Hyvä tsägä kun mieskään ei kelpaa muille, elellään loppuikämme tietoisina tästä, että olemme luodut vain toisillemme. <3 ... Sit niinq oikeesti: en oo osannut / halunnut hakeutua Oikeisiin Parisuhteisiin, muissa suhteissa on riittänyt hyvin muutamat perusjutskat kuten vaikkapa yhteensopivuus nakutilassa, huumori vaatetettuina tai edes nakutilassa, joku joka kertonut päivittäin miten upea olen ja johon olen voinut kohdistaa sinkkunaisen hillittömät hellyyspuuskat... Hmmh, oikeastaan rima on joskus käynyt turhankin korkealla, olenhan saanut seksipakkeja.
Flipperix

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

EveryWoman kirjoitti:Jos sovellan tähän halveksumaani markkina-arvoteoriaa, itsessäni on oikeastaan moniakin sellaisia dramaattisesti markkina-arvoa laskevia puolia, joita kyseisessä naisessa ei ole - ja toisaalta hänellä on paljon sellaista hyvää, mitä itselläni ei.

Pitäisikö ystäväni ruveta lesboksi?
Sovellat markkina-arvoteoriaa hiukan väärin. Poikaystäväsi toteamus kuvastanee melko lailla miessukupuolen yleisiä ajatuksia. Se, miten sinä koet hänet itse yksilötasolla ei merkkaa markkina-arvon kantilta mitään. Nätin nassun markkina-arvo on aikamoinen, sillä saa valtavasti anteeksi muita vikoja. Valitsijajoukon keskimääräiset arvostukset määrittävät markkina-arvon.

En usko että seksuaalista suuntautumistaan voi muuttaa. Itseään voi kuitenkin tehdä haluttavammaksi partnerina eri tavoin.
hermine

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:
sellaisen joka kelpaisi muillekin
Aiheeseen palatakseni, näen tässä vielä pienen ristiriidan poikasenkin joka ilmenee saippuaformaatissa: ensin käytetään kauheesti energiaa muillekin kelpaavan miehen naruttamiseen, ja sitten parutaan kun tämä mies paneekin niitä muita naisia.

Ne on just niitä semmoisia miehiä. All guys want to be him, and all women believe they can change him.

Elämä on™.
Varmemmin kai ne, jotka eivät kelpaa oikein kellekään, panevat muita suhteessa ollessaankin jos niin ihmeellisesti käy, että sellainen tilanne tarjoutuu. Aika epäilyttävää sellainen moraali, joka oikeastaan perustuu vain siihen, ettei omien vajavaisuuksien vuoksi pääsisi tekemään toisinkaan.

Ja Superior, jopa minä täytän listassasi kaikki muut kohdat paitsi tuon seksuaalisen pitämisen (en tiedä siitä, kun emme ole tavanneet), ettei tuossa ole mitään kovin kohtuutonta!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Harold kirjoitti:No voi vittu
Mikä kohta jäi nyppimään?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:Sovellat markkina-arvoteoriaa hiukan väärin. Poikaystäväsi toteamus kuvastanee melko lailla miessukupuolen yleisiä ajatuksia. Se, miten sinä koet hänet itse yksilötasolla ei merkkaa markkina-arvon kantilta mitään.
Riippuu siitä, mitä markkina-arvolla tarkoitetaan. Toki, jos sillä viitataan mahdollisuuksiin houkutella vieraita uroita tutustumaan, olet oikeassa. Toisaalta välillä markkina-arvolla on kuitenkin tarkoitettu mahdollisuuksia päästä suhteeseen yleisesti ottaen, ei ainoastaan mahdollisuuksia päästä treffeille tuntemattomien kanssa. Mut joo. Miehet keskimäärin eivät siis halua edes tutustua lähemmin, jos kohde ei läpäise pinnallista ulkonäköseulaa - siitäkään huolimatta että lähempi tutustuminen voisi muuttaa tilanteen myös ulkonäön osalta (eli kohde saattaisi kuitenkin läpäistä syvällisen ulkonäköseulan)?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:Itseään voi kuitenkin tehdä haluttavammaksi partnerina eri tavoin.
Jos luet tuon kuvaukseni tästä naisesta, mitä vielä ehdottaisit?
safi

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja safi »

EveryWoman kirjoitti: Jos luet tuon kuvaukseni tästä naisesta, mitä vielä ehdottaisit?
Vastaan, vaikka kysymystä ei minulle ollutkaan suunnattu. Naisen kannattaisi mielestäni muuttua aktiivisemmaksi osapuoleksi, eikä vain jäädä odottelemaan että joku kakslahkeinen ilmaisee kiinnostuksensa häneen.

Nyt tuosta kertomuksesta jää väkisinkin sellainen mielikuva, että hän vain tyytyy odottelemaan elämänsä prinssin saapumista kuvioihin, eikä itse välitä tehdä asian eteen juuri mitään. Niin se homma ei vain toimi, ainakaan meidän tavallisten näköisten naisten keskuudessa.
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Varmemmin kai ne, jotka eivät kelpaa oikein kellekään, panevat muita suhteessa ollessaankin jos niin ihmeellisesti käy, että sellainen tilanne tarjoutuu.
Minä puhuin nyt niistä pelimiehistä, jotka panevat jotain naista vähän aikaa ja nainen kuvittelee että tässä on nyt se elämän viimeinen suhde, ja kohta mies jo jättää ja suuntaa muille mättäille, ja nainen jää parkumaan ja oppii että Kaikki Miehet Ovat Kusipäitä.

Hieman eri asia kuin tuo yllä kuvailemasi.

Nuo ei-kenellekään-kelpaavat miehet lopettavat kyllä juoksentelun kunhan vähän saavat juosta, ainakin sen verran että se menettää uutuudenviehätyksensä ja he voivat rauhassa asettua. Syy ei ole heidän, vaan naisten jotka eivät anna heille pillua jotta he saisivat rauhassa käydä tuon juoksenteluvaiheen läpi. :P
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:Ainoa "vika", minkä hänestä monen vuoden tuntemisen jälkeen saatan keksiä, on se ettei hän ole kasvoiltaan nykyisiä ihanteita myötäilevällä tavalla kaunis. Voiko tämä tosiaan olla se syy?
Jos kulkee ihmisten keskuudessa päivän ja pitää silmät auki, voi huomata ettei rumat kasvot ole este pariutumiselle.

Ja vastaus itse kysymykseen: Niiden rima on liian korkealla.
Nyt penikseni on fantastinen!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

safi kirjoitti:Naisen kannattaisi mielestäni muuttua aktiivisemmaksi osapuoleksi, eikä vain jäädä odottelemaan että joku kakslahkeinen ilmaisee kiinnostuksensa häneen.
Safi, luonnearviosi taisi osua aivan oikeaan! Ystäväni ei tosiaan käsittääkseni ole ollut tässä lajissa erityisen aktiivinen. Kiitos kommentista - ehkäpä siitä on jopa jotakin apua (hävettää ettei kumpikaan meistä ole tullut tuota ajatelleeksi :oops: )!
AarneAnkka

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

EveryWoman kirjoitti:Safi, luonnearviosi taisi osua aivan oikeaan! Ystäväni ei tosiaan käsittääkseni ole ollut tässä lajissa erityisen aktiivinen.
Niin, voi hyvin olla että hänestä ollaan oltukin kiinnostuneita, mutta hänen aktiivisuutensa puute on antanut ymmärtää ettei hän ole ollut heistä vastakiinnostunut, jolloin koko homma on tyssännyt siihen. Ujommanpuoleisten ihmisten kanssa yleinen ongelma.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuuseen kurkottajat, katajaan kapsahtajat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

EveryWoman kirjoitti: Jos luet tuon kuvaukseni tästä naisesta, mitä vielä ehdottaisit?
http://www.nordstromhospital.fi/
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin