Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Epäeläin Unalfabeta

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Epäeläin Unalfabeta »

Ja miksi siellä ei ole minun kuvaani?? Kysynpä vaan!?!?
Edith

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Edith »

En mä jaksanu ees kattoa ku pari ekaa kuvaa. Ei mihkään noista voi vastata siis hei kamoon pelkän kuvan perusteella. Enkä mä tajuu, miks pitäis olla eri tyyppi jokaiseen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli kenen kanssa yhdenyön suhde, kuka lastesi isäksi, kenet veisit mieluiten serkun yo-juhliin, kenet haluaisit esitellä ystävillesi uutena poikaystävänäsi?
Outo kysymyksenasettelu, jossa ikään kuin oletetaan että vastaaja havittelisi yhden yön suhdetta jonkun muun kuin parhaiten lastensa isäksi sopivan kanssa. Tai että poikaystävänä haluttaisiin esitellä joku muu kuin se, joka mieluiten vietäisiin petiin? :think:

Oikeesti mahdotonta vastata, mutta jos oletetaan, että
a) olisin sinkku, ja
b) näistä olisi aivan pakko valita joku tai muuten valinta suoritettaisiin arvalla&loppuelämäksi,
ottaisin nelosen:
http://static.flickr.com/68/227751827_1 ... 05.jpg?v=0.

Juipin suupielessä kinnaava rööki kyllä hämää kovasti, samoin kuin rokkarihenkiseksi väkerretty tukkalaite. Noihin muihin verrattuna kuiteski sikäli yliveto, että tyhjäkatseiset kaverit eivät vetoa sen enempää yli-, kuin alipuleerattuinakaan. Eikä katseen edes tarvitse olla erityisen tyhjä, jos muuten osoittaa olevansa pihalla (esimerkiksi suostumalla malliksi lavastettuun hunkdaddy-kuvaan) edit: tai liian sosiaalinen (onnistuu vaikka näyttämällä kameralle voitonmerkkiä). Toisaalta ei tuo numero neljäkään aivan erityisesti vetoa; katsettahan ei edes näe! Mutta mainitun ehdoin, häneen riskisijoittaisin tulevaisuuteni! :mrgreen:
Viimeksi muokannut EveryWoman, 26.09.2006 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:En mä jaksanu ees kattoa ku pari ekaa kuvaa. Ei mihkään noista voi vastata siis hei kamoon pelkän kuvan perusteella. Enkä mä tajuu, miks pitäis olla eri tyyppi jokaiseen.
Ei ole pakko valita eri hemmoja eri tilanteisiin.

Hei kamoon idea on just se, että on pelkkä kuva etkä tiedä mitään muuta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos saisin kasin ysin ja kympin niin en tietäis minkä niistä ottasin! Mukavimman! Jos siellä olis ollu ees yks rokkiukko sopivalla parralla niin se olis varmaan päihittänyt nuo kaikki.

Edit: Kasi voittais kympin ja ysi voittais nuo molemmat :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kasi ja ysi oli parhaat kyl.

Kuka noista muuten on WP itse? Ykkönen? Vai kolmonen?
MadameDeMeloni

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kasi ja ysi näyttää ihan samalta, vieläpä Matthew Foxilta. Ottaisin sen tai sitten Daddyn, eli numero kuutosen. Who's your daddy.. :wink:
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Larla »

Ysi tänne noista
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Canine »

Ysin ottasin.
Not only is life a bitch, it has puppies
elco

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis tämä jätkä on kyllä homoin tyyppi ikinä. Homompi kuin huima, homompi kuin Rambo, homompi kuin jouden.

Millainen "mies" pistää jotain miesten kuvia näytille, että kuka näistä on ihquin? TosiMies(tm) laittaa korkeintaan jotain tissilinkkejä.

ND:n vajoaminen nettihulluuden syövereihin kuin kivi jonkkaan on ollut kyllä hätkähdyttävää: perusporvari jeeppimies lekuri toimi omalla järkähtämättömällä tyylillään öbaut asem-mielenosoituksen jälkipuinteihin, minkä jälkeen ryhtyi viljelemään homoeroottisia fantasiakuviaan ja stalkkaamaan perheenäitejä.
ninnithequeen

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Siis tämä jätkä on kyllä homoin tyyppi ikinä. Homompi kuin huima, homompi kuin Rambo, homompi kuin jouden.

Millainen "mies" pistää jotain miesten kuvia näytille, että kuka näistä on ihquin?
Se on kato ite yksi noista, (mä veikkaan ykköstä tai kolmosta) ja haluaa kuulla Kitynaisilta kelpaisko lasten isäksi vai jopa yhdenillan suhteeksi.

Tiätty.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja par-sky »

6 ja 9 on ihan hyvän olosia, kakkonen kelpaa vaan yhdeksi yöksi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriDaavid

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Siis tämä jätkä on kyllä homoin tyyppi ikinä. Homompi kuin huima, homompi kuin Rambo, homompi kuin jouden.

Millainen "mies" pistää jotain miesten kuvia näytille, että kuka näistä on ihquin? TosiMies(tm) laittaa korkeintaan jotain tissilinkkejä.

ND:n vajoaminen nettihulluuden syövereihin kuin kivi jonkkaan on ollut kyllä hätkähdyttävää: perusporvari jeeppimies lekuri toimi omalla järkähtämättömällä tyylillään öbaut asem-mielenosoituksen jälkipuinteihin, minkä jälkeen ryhtyi viljelemään homoeroottisia fantasiakuviaan ja stalkkaamaan perheenäitejä.
Ehkäpä vierailu takku-saitilla asem-jälkipuinnissa järkytti porvarin mielenrauhaa?

Vai olisiko kyse Eyes wide shut -tyylisestä tapahtumaketjusta:

Lääkäri ND joutuu suunniltaan, kun hänen vaimonsa kertoo ajatelleensa pettämistä. ND harhailee ympäriinsä koko yön, ja kokee kummallisia, mahdollisesti kuvitteellisia seikkailuja. Hän päätyy kuokkavieraaksi salaperäisen kultin orgioihin, jää kiinni ja melkein pääsee hengestään. Seuraavana päivänä hän yrittää selvittää, mikä osuus seikkailuista oli kuvitteellista ja mikä totta
elco

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Ehkäpä vierailu takku-saitilla asem-jälkipuinnissa järkytti porvarin mielenrauhaa?
Veikkaan, että se sama yleispahantahtoinen kansainvälinen ryhmittymä, joka jo kontrolloi martzaa, doctrinea, egiptiä, Quarterdotia, OUTIa ja nickiä on onnistunut aivopesemään ND:nkin tahdottomaksi työrukkasekseen. Olen onnistunut selvittämään, että aivopesu toteutetaan geenimanipuloidun täsmäviruksen välityksellä. Virus on aluksi vaaraton, mutta pitkällä aikavälillä se iskee aivoihin muuttaen uhrin pakonomaiseksi homoseksuelliksi. Juuri käsiin saamani salainen tiedustelutieto kuvaa terminaalivaiheen oireita seuraavasti:
Top Secret kirjoitti: Infernaalisia kiputiloja... Pirteät 39 astetta kuumetta, oksentelua ja hillitöntä päänsärkyä
Eli kun tuon pukkaa päälle niin tiedät, että se on menoa. Sitä ennen olet kuitenkin suorittanut tietämättäsi Tehtäväsi tässä pahuuden palapelissä.
NuoriDaavid

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Eli kun tuon pukkaa päälle niin tiedät, että se on menoa. Sitä ennen olet kuitenkin suorittanut tietämättäsi Tehtäväsi tässä pahuuden palapelissä.
Huh. Kiitos! Tuntuu paljon paremmalta, kun tietää, että olemassa olollaan on jokin tarkoitus.

Muista tukkia pistorasiat yöksi. Sinä saatat olla seuraava.
elco

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Huh. Kiitos! Tuntuu paljon paremmalta,
Saattaa myös helpottaa se ajatus, että tässä tapauksessa homous on sairaus.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:Siis tämä jätkä on kyllä homoin tyyppi ikinä. Homompi kuin huima, homompi kuin Rambo, homompi kuin jouden.

Millainen "mies" pistää jotain miesten kuvia näytille, että kuka näistä on ihquin?
Se on kato ite yksi noista, (mä veikkaan ykköstä tai kolmosta) ja haluaa kuulla Kitynaisilta kelpaisko lasten isäksi vai jopa yhdenillan suhteeksi.

Tiätty.
Eiku kityn kuolemaa odotellessa se suunnittelee jo seuraavaa mielikuvitus hahmoa johonkin toiseen yhteisöön ja kyselee, "Mikä olis paras ulkomuoto tälle mielikuvitushahmolle?"
elco

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja elco »

Jyrki73 kirjoitti: Eiku kityn kuolemaa odotellessa se suunnittelee jo seuraavaa mielikuvitus hahmoa johonkin toiseen yhteisöön ja kyselee, "Mikä olis paras ulkomuoto tälle mielikuvitushahmolle?"
Ehkä ND omaksuu keimailevan pizzizksen roolin, menee nettikihloihin, "naimisiin" ja saa "lapsia". Julkaisee kuvia "itsestään" ja "lapsestaan" ei tunnistettavissa paikoissa. Eikä taaskaan koskaan tapaa ketään.

Hmm, olisikohan.. ei voi olla... ND=Geetzu?!1
Aito_Johanna

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Valintani on mies numero 6.
hermine

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kymppi oli noista ainoa joka yhtään sytytti.

No joo, tuosta kavereille esittelystä tuli mieleen, yleensä mulla on kyllä kaikista hauskaa semmoisten tyyppien kanssa, jotka muiden mielestä on jotenkin tosi noloja (noissa kuvissa nyt ei ollut yhtään sellaista). Nyt oon ihan kusessa, kun pitäis järjestää synttäripippalot ja olisi tietysti korrektia kutsua sinne myös näitä kaappikavereita, mutta pelkään että normaaliväkeä edustavat kaverinkaverit (lähinnä kavereitten poikaystävät) sit eivät pysty peittämään halveksuntaansa näitä kohtaan vaan sulkeutuvat ylimielisesti omiin porukoihinsa, niin että lopulta aiheutuu vaan pahaa mieltä kaikille. Poikaystävä nyt on pakko kutsua, vaikka voi olla että sen känniurpoilujen jälkeen muutama ihminen yllättäen lakkaa haluamasta tuntea minua, mutta pakko ottaa riski, koska tahdon kuitenkin sen ihmisen kanssa elämäni jakaa vaikka mua aina välillä hävettääkin olla sen tyttöystävä.

Sit on semmoisia ihmisiä, joista kyllä pidän ihan ystävänä kovasti ja jotka kaikkien muitten mielestä on tosi siistejä tyyppejä ja jopa kiinnostunut minusta ja ihmiset ihmettelee, miksen iske kiinni kuin sika limppuun kun mokomaan aarteeseen olisi mahdollisuus, mut sit joku ei vaan silti natsaa...
Geetzu

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

elco kirjoitti:Hmm, olisikohan.. ei voi olla... ND=Geetzu?!1
Voisko joku ylläpidosta nyt oikeesti tulla kertomaan, että kirjotetaan eri osotteista ND:n kanssa? Tai ettei täältä oikeestikaan löydy ketään, joka kirjottelis samasta ku minä. Ku mulla uhkaa pää seota ja hetkittäin kuvittelen jo olevani elcokin. Joskus yannara.
NuoriDaavid

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti: hetkittäin kuvittelen jo olevani elcokin.
:!: :!:

Freudilainen lipsahdus!

Geetzu on elcon feminiininen sivupersoona, joka on syntynyt homoseksualismin kieltämisestä ja tukahduttamisesta. Homoseksualismin kieltäminen on aiheuttanut elcossa hallitsemattoman stressin ja puolustuskeinona mieli on jakaantunut mieheksi ja naiseksi, jotka eivät ole tietoisia toisistaan.
NuoriDaavid

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mies numero 9 taitaa olla johdossa. Ei mitenkään yllättävää, onhan kyseessä terveellisestä ulkoilmaelämästä pitävä tyylikäs ja komea mies ja taustalla pilkistää vielä iso maasturikin.

Ihmettelen ettei kuvan 2 lihaksikas palomies ole saavuttanut suurempaa suosiota.
selika

Re: Suuri aviomies/yhdenyönsuhde gallup

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin