Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Gina

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Gina »

hermine kirjoitti:
Gina kirjoitti:Lempiasiaksi mainitsin mm. seksin, joka tais olla aika monelle se juttu ;) Sit siinä oli etten halua lapsia ja enkä etsi välttis mitään vakavaa.
Mä luulen, että jo näillä saa taattua itselleen valtaisan vastaustulvan vaikka muuten ilmoituksen sisältö olisi ihan mitä tahansa.
Kiitos :P Mutta ne oli tosijuttuja ne. Oisko pitänyt valehdella?
hermine kirjoitti: mut jos ei edes halua mitään vakavaa niin luulisi että vastauksia tulisi vielä enemmän (eihän se silloin ole niin tarkkaa millainen toinen on).
Siis tä? Miten niin ei oo tarkkaa? Tottakai se on tarkkaa, aika harvaan mä ainakaan loppupeleissä ihastun, mutta ainahan uusiin ihmisiin on kiva tutustua. En mä ole sanonut etten haluisi mitään vakavaa, mutta ei kai siinä mikään kiire ole. Joillain vain tuntuu olevan päätavoitteena päästä äkkiä naimisiin ja saada se 2,3 lasta. Niillä se ei tunnu olevan niin tarkkaa että kenen kanssa.
hermine kirjoitti: Mistähän sais lainaan jonkun todella kauniin ihmisen kuvia, joka ei kuitenkaan ole mikään kaikkien tuntema julkkis...
No lässynlää, pistä oma kuva vaan. Kai sä nyt kesätyttökisan olikos se voittajana vai hopeamitalistina tiedät näyttäväsi hyvältä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

GINA:
Sanotaan sitten niinpäin, että enpä ole koskaan tavannut MIESTÄ joka ei seksistä pitäisi. Eli veikkaan että joka ainoa sinulle kirjoittava joka tapauksessa haluaa seksiä kanssasi ja seksi kanssasi olisi heille tärkeää. Noin oletusarvoisesti, meilivastausten kannalta, voihan joku harva livenä olla sinua haluamatta.

Tietty jos sinulla on erityisiä taipumus- ja tekniikkavaatimuksia, niiden luettelu sopivan partnerin löytämiSeksi voi olla tarpeen. :lol:
Gina

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti:GINA:
Sanotaan sitten niinpäin, että enpä ole koskaan tavannut MIESTÄ joka ei seksistä pitäisi.
Oon mä tavannu. Tai siis semmoisia jotka pitää siitä paljon harvemmin. Tai omaavat asian suhteen niin huonon itseluottamuksen ja mielikuvituksen että eivät uskalla nauttia siitä.
kesseli kirjoitti:oooh. no jos sä kuvan oot pannut niin sit en ihmettele lainkaan saamaasi ilmoitustulvaa. mun ei ehkä kuitenkaan kannata varustaa ilmoani kuvalla. täytyy vaan keksiä jotain muuta vetävää.
Kiitos :oops: Sulle kans kuvaa kehiin vaan. Sen mitä mä oon nähny niin kyllä se vaan positiivisesti auttaa ;) Sitä paitsi, mulla ainakin on kuvattomista ilmoista oletusarvona suohirviö.

Saanko mä sit vastata siihen ilmoon?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gina kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:GINA:
Sanotaan sitten niinpäin, että enpä ole koskaan tavannut MIESTÄ joka ei seksistä pitäisi.
Oon mä tavannu. Tai siis semmoisia jotka pitää siitä paljon harvemmin. Tai omaavat asian suhteen niin huonon itseluottamuksen ja mielikuvituksen että eivät uskalla nauttia siitä.
kesseli kirjoitti:oooh. no jos sä kuvan oot pannut niin sit en ihmettele lainkaan saamaasi ilmoitustulvaa. mun ei ehkä kuitenkaan kannata varustaa ilmoani kuvalla. täytyy vaan keksiä jotain muuta vetävää.
Kiitos :oops: Sulle kans kuvaa kehiin vaan. Sen mitä mä oon nähny niin kyllä se vaan positiivisesti auttaa ;) Sitä paitsi, mulla ainakin on kuvattomista ilmoista oletusarvona suohirviö.

Saanko mä sit vastata siihen ilmoon?
Tässä on oikea asenne. Yrittämällä saa ja kertomalla reilusti itsestään ja toiveistaan saa todennäköisimmin toivomansa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Hebuli

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

hermine kirjoitti:Pitäisi ehkä kokeilla, mutta luulisin, että mikäli ilmoituksessa mainitsisi ettei erityisesti pidä seksistä, saisi enintään muutaman vastauksen
...paitsi niiltä miehiltä jotka etsivät sitä myyttistä korkkaamatonta neitsyttä, ja/tai ehkä ovat niin itsevarmoja itsestään että heidän käsittelyssään kyllä nainen kuin nainen alkaa tykätä seksistä...

Jos haluaa vähän vastauksia, tuota ajatusta tulisi jalostaa vielä hieman, esim. sanoa olevansa entinen ilotyttö joka tuli uskoon ja nykyisin kokee seksin kuvottavana.
Herra Manala

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gina kirjoitti:No siinä luki jotain rok henkisyydestä ja hevostelusta... Lempiasiaksi mainitsin mm. seksin, joka tais olla aika monelle se juttu ;) Sit siinä oli etten halua lapsia ja enkä etsi välttis mitään vakavaa. (mua ahdistaa semmoiset "etsin elämänkumppania ilmot")
Siis tosiaan! Jumalauta mikä deittisapluuna!

"Moi, oon niinku nainen. En niinku haluu mitään vakavaa ja takertujat ahistaa, mut pilluu heruu lähes takuuvarmasti sille jonka tapaan. Koska niinku tykkään pillunjak...sori seksistä. En oo mikään tyrkky, mut täs on kuva ilman paitaa. PS. Haluutko pillua? Mä joskus myös niinku ratsastan, vink vink jos niinku tajuut ;) PPS. Vaan asialliset vastaukset huomioidaan!!!"

Ja sitten ei kun odottelemaan asiallisia vastauksia! Itsetuntokin nousee kohisten kun tietää saavansa vastauksia miljoonittain niiden Oikeiden, Asiallisten Asioiden vuoksi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joskus täräytin deitti-ilmoituksen ensimmäiselle riville, etten nussi ennen kuin pitkällisen tutustuminen/rakastumisen jälkeen. Mahtoikohan kukaan naisihminen lukea tuota pidemmälle, vastauksia ei ainakaan tullut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:
mölli kirjoitti:Niin kerran kokeilin tolla ja tuli 8 vastausta, varmaan olis tullut yli 20 jos en olisi laittanut piilovittuilevalla tyylillä ja enkä niin hyvältä kuulostavalta hahah.
Mölli, sä taidat olla ihan mölli. Nämä sun juttusi on hiekkalaatikkotasoa. Mä en näe sinussa idolia. Sä et kosketa minua.

Olet sä melkoinen velmu, kun sait 8 vastausta. Sulla on tässäkin asiassa koko pointti täysin haussa.

Alkaa mitta täyttyyn näiden sun aivopierujen osalta.
Lainaan nuo läpät malliksi tähän, koska oma vastaukseni on varmaankin samaa luokkaa...

Vaikka kirjoittaisi omasta mielestään ihan hauskan ilmoituksen. Jokaisessa on tietysti ollut tämä minun perus sielullinen sävy: "oon vähän ankee, mut välitä musta, jos viittit ja kerkeet... tykkään beibeistä"... Vastausten lukumääräkin on ollut aika pienehkö... Tuskin on vieläkään tullut kymmentä vastausta täyteen viiden vuoden sisään. Jos ny kukaan miespuolinen saa kovin montaa vastausta osakseen muutoinkaan.

Voisihan tuonne laittaa, että olen matsomies ja mehto... :lol: treffipaikalle tulee kuitenkin joku pieni pojan paskiainen... :o

70% kiimaisista naisten ilmoituksista on teinipoikien keksintöjä... ;()
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen kyllä pannut deitti-ilmon muutaman kerran ja voin sanoa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Viimeiseen ilmoon vastasi ihan älyttömän mukavia ja fiksuja miehiä, kun olin kirjoittanut ilmon huolella ja ajatuksella. Yksi asia, jota nämä fiksut miehet eivät ainakaan halua nähdä ilmoituksessa, on ulkonäkövaatimukset (eivät välttämättä innostu muistakaan vaatimuksistakaan) . Pari kertaa erehdyin mainitsemaan viehtymyksestäni pieniin ja tummiin miehiin, eikä sato ollut niin hyvä. Tottahan se on, että ulkonäkö on aika ohut yhteinen nimittäjä ja jos siihen asiaan kiinnittää liikaa huomiota, jäävät muut tärkeät asiat huomiotta. Jos ulkonäköasioita sivuaa jotenkin epämääräisesti ja laajakatseisesti, joukkoon mahtuu ainakin lyhyitä miehiä, jotka ovat kauhistuneet muiden naisten "olethan yli 185 cm" -vaatimuksista. Kjeh kjeh, sopii siis minulle.

Viime aikoina ei ole nettideittailu kiinnostanut..
Kikkelis kokkelis.
Feiz

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kuinka saada paljon vastauksia:
Kuten tuosta nähdään niin
1) Laita kuva
2) sano että tykkäät harrastaa seksiä
3)ole nainen

Tällöin kaikki miehet jotka ovat sitä mieltä, että saavat seisomaan sinun seurassa laittaa viestiä tulemaan.
Ei siinä mitään sen mystisempää ole.
Edith

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti: Yksi asia, jota nämä fiksut miehet eivät ainakaan halua nähdä ilmoituksessa, on ulkonäkövaatimukset (eivät välttämättä innostu muistakaan vaatimuksistakaan) .
Juu, sivuseikkana sivu mennen ajattelin myös kertoa, että ehkä juuri siksi, etten ole koskaan kirjannut ilmoituksiini ulkonäkö- tai esimerkiksi myöskään siis ihan oikeesti typeriä koulutusvaatimuksia, olen saanut enimmäkseen kaikkiin historiallisiin ilmoituksiini vastauksia miehiltä, jotka sattuvat olemaan sekä ihan hyvännäköisiä, koulutettuja ja fiksujakin vielä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Yksi asia, jota nämä fiksut miehet eivät ainakaan halua nähdä ilmoituksessa, on ulkonäkövaatimukset (eivät välttämättä innostu muistakaan vaatimuksistakaan) .
Juu, sivuseikkana sivu mennen ajattelin myös kertoa, että ehkä juuri siksi, etten ole koskaan kirjannut ilmoituksiini ulkonäkö- tai esimerkiksi myöskään siis ihan oikeesti typeriä koulutusvaatimuksia, olen saanut enimmäkseen kaikkiin historiallisiin ilmoituksiini vastauksia miehiltä, jotka sattuvat olemaan sekä ihan hyvännäköisiä, koulutettuja ja fiksujakin vielä.
Niinpä niin. Sitä saa, mitä ei tilaa! Mulla oli vaatimuksia, mutta ne oli niin piilotettuja ja toivomusten muotoon puettuja, että täydestä menivät.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Piipahdin muuten äsken Cityssä, ja näin siinä etusivulla kuvarivissä taas sen yhden jampan joka on ollut siellä varmaan jo puoli vuotta. Samoja naamoja ja kroppia poseeraamassa yhä edelleen.

Meinaan, eikö ihmisiä yhtään nolostuta roikkua noin kauan samalla ilmolla?

Sama on deitti.netin kanssa. Kävin kolme viikkoa sitten piiiiiiiiiiiitkästä aikaa, ja eikös sieltä löytynyt kierrätetty versio jostain ikivanhasta ilmoituksesta jonka olin nähnyt siellä kuukausia sitten.

Eivätkö nämä ihmiset ikinä löydä haluamaansa? Miksi he roikottavat sitä samaa vanhaa täkyä edelleen jos se ei toimi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Piipahdin muuten äsken Cityssä, ja näin siinä etusivulla kuvarivissä taas sen yhden jampan joka on ollut siellä varmaan jo puoli vuotta. Samoja naamoja ja kroppia poseeraamassa yhä edelleen.

Meinaan, eikö ihmisiä yhtään nolostuta roikkua noin kauan samalla ilmolla?

Sama on deitti.netin kanssa. Kävin kolme viikkoa sitten piiiiiiiiiiiitkästä aikaa, ja eikös sieltä löytynyt kierrätetty versio jostain ikivanhasta ilmoituksesta jonka olin nähnyt siellä kuukausia sitten.

Eivätkö nämä ihmiset ikinä löydä haluamaansa? Miksi he roikottavat sitä samaa vanhaa täkyä edelleen jos se ei toimi?
Niinpä. Etenkin kun naiset yleensä haistavat vanhan raadon kilometrien päähän.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gina kirjoitti: Lempiasiaksi mainitsin mm. seksin, joka tais olla aika monelle se juttu ;)
Sekoitetaanpa hieman niiden epävarmojen miespolojen päätä, jotka yrittävät näistä viestiketjuista ammentaa tietoa siitä, miten Nainen Aina Ajattelee: Minä taas suodatan vastausten joukosta aina pois ne, jotka mainitsevat lempiasiakseen seksin, tai ylipäänsä mainitsevat seksistä jotain. Näin teen, koska mielestäni on karkeaa ja rahvaanomaista puhua heti uudelle tuttavuudelle suoraan seksistä tai tehdä mieltymyksistään selkoa ventovieraalle, ja koska seksistä puhuminen samaan sävyyn kuin aamiaisen syömisestä tai sanaristikkojen ratkomisesta yksinkertaisesti tappaa seksistä seksikkyyden.
Aito_Johanna

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti: Meinaan, eikö ihmisiä yhtään nolostuta roikkua noin kauan samalla ilmolla?

Sama on deitti.netin kanssa. Kävin kolme viikkoa sitten piiiiiiiiiiiitkästä aikaa, ja eikös sieltä löytynyt kierrätetty versio jostain ikivanhasta ilmoituksesta jonka olin nähnyt siellä kuukausia sitten.

Eivätkö nämä ihmiset ikinä löydä haluamaansa? Miksi he roikottavat sitä samaa vanhaa täkyä edelleen jos se ei toimi?
Kyllähän ne iki-ilmot ärsyttävät, mutta toisaalta: ilmoa laittaessaan voi rastittaa kohdan "6 kk". Ja miksei rastittaisi? Siellähän ilmo sitten pysyy ja tuottaa satoa, jos on tuottaakseen, eikä siitä ole ilmoittelijalle minkäänlaista vaivaa. Jos täysosumamies tai -nainen ei tässä kuussa sattunut lukemaan ilmoja, ei se tarkoita, etteikö se voisi parin kuukauden tai puolen vuoden päästä lukea.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:
Sekoitetaanpa hieman niiden epävarmojen miespolojen päätä, jotka yrittävät näistä viestiketjuista ammentaa tietoa siitä, miten Nainen Aina Ajattelee:
Sekoittaa? Miten se muka aiheeseen liittyen voisi enää enempää onnistua? Eikä naisen ajatusten ymmärtäminen ole koskaan ollut tavoitelistallani, niiden ajatusten seurausten kokeminen on huomattavasti mielenkiintoisempaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:ilmoa laittaessaan voi rastittaa kohdan "6 kk". Ja miksei rastittaisi? Siellähän ilmo sitten pysyy ja tuottaa satoa, jos on tuottaakseen, eikä siitä ole ilmoittelijalle minkäänlaista vaivaa.
Paitsi että nämä ilmoittelijat vaivautuvat jopa päivittämään ilmoituksensa säännöllisesti, niin että se keikkuu listan kärjessä. En edes lue 6 kk vanhoja naisten ilmoituksia sillä oletan niiden saaneen jo 495729057129045 vastausta itseään paremmin mainostamaan pystyviltä miehiltä kuin minä (vive la pessimisme). Ja myös epäilen että jotkut ovat löytäneet Elämänsä Miehen - tai ainakin Viikon Miehen - mutta unohtavat poistaa ilmoituksensa.
Sekoitetaanpa hieman niiden epävarmojen miespolojen päätä, jotka yrittävät näistä viestiketjuista ammentaa tietoa siitä, miten Nainen Aina Ajattelee
Two wrongs make a right? Ikävä kyllä ei.

Jos hiillyt siitä että miehet yrittävät löytää keinoja ymmärtää naisia, ja tehtävää helpottaakseen olettavat että naisilla on ajattelutavoissaan keskenään jotain yhteistä; niin yhtä paljon miehiä - tai no, ainakin minua - ottaa pannuun tuollainen huvittuneen ylivertaisuuden tunteeksi naamioitu kitkerä miesvihalveksunta.

Pata kattilaa soimaa.
Edith

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti:[
En edes lue 6 kk vanhoja naisten ilmoituksia sillä oletan niiden saaneen jo 495729057129045 vastausta itseään paremmin mainostamaan pystyviltä miehiltä kuin minä (vive la pessimisme). Ja myös epäilen että jotkut ovat löytäneet Elämänsä Miehen - tai ainakin Viikon Miehen - mutta unohtavat poistaa ilmoituksensa.
Näh, mun mielestä just vähän vanhempaan ilmoitukseen kannattais vastata, koska silloin kun ilmoitus on ollut hollilla jo jonkin aikaa, vastauksia ei enää voi sataa sellaista vauhtia kuin alussa, joten myöhemmässä vaiheessa yhteen vastaukseen kiinnittää enemmän huomiota.

Janii, mun ilmoituskin lienee vielä siellä jossain Cityn deitin hännillä, se keväällä jätetty, johon tuli ne kolme vastausta silloin aika pian eikä sen jälkeen mitään.
Gina

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Gina »

Aito_Johanna kirjoitti:Minä taas suodatan vastausten joukosta aina pois ne, jotka mainitsevat lempiasiakseen seksin, tai ylipäänsä mainitsevat seksistä jotain. Näin teen, koska mielestäni on karkeaa ja rahvaanomaista puhua heti uudelle tuttavuudelle suoraan seksistä tai tehdä mieltymyksistään selkoa ventovieraalle, ja koska seksistä puhuminen samaan sävyyn kuin aamiaisen syömisestä tai sanaristikkojen ratkomisesta yksinkertaisesti tappaa seksistä seksikkyyden.
Hmm. Meitä on niin moneen junaan. Kyllä munkin ilmoitus varmaan suodattaa noin 95% vastaajista pois, mutta se on sen tarkoituskin. Seksihän nyt on puheenaiheena ihan loistava. ;)
nypari

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aito_Johanna kirjoitti: ...mielestäni on karkeaa ja rahvaanomaista puhua heti uudelle tuttavuudelle suoraan seksistä tai tehdä mieltymyksistään selkoa ventovieraalle, ja koska seksistä puhuminen samaan sävyyn kuin aamiaisen syömisestä tai sanaristikkojen ratkomisesta yksinkertaisesti tappaa seksistä seksikkyyden.
Näin itsekin asian miellän. Propsit Aitikselle! Itseään kunnioittava, fiksu nainen ei todellakaan laita deitti-ilmoonsa seksistä juuri mitään, mielellään ei niin mitään. Se on tyylitajun puutetta, mautonta ja jotenkin huomionhaluista itsensä kevytkenkäiseksi ilmoittamista.
Gina

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Gina »

nypari kirjoitti:
Näin itsekin asian miellän. Propsit Aitikselle! Itseän kunnioitava, fiksu nainen ei todellakaan laita deitti-ilmoonsa seksistä juuri mitään, mielellään ei niin mitään. Se on tyylitajun puutetta, mautonta ja jotenkin huomionhaluista itsensä kevytkenkäisesti ilmoittamista.
Ai miksi näin? Eikö nainen voi nauttia seksistä? Ja jos voi niin miksi sitä ei saisi sanoa? Ja jos kokee seksin tärkeäksi osaksi mahdollista parisuhdettaan niin miksi ei karsisi jo valmiiksi pois niitä jotka ajattelevat että se kuuluu vain peiton alle pimeään ja hyshys, eihän siitä nyt voi ääneen puhua? Se että sanoo pitävänsä seksistä ei kai tarkoita että harrastaisi sitä kenen kanssa tahansa?

Tä? en siis tajua? Mikä estää sen että kunnioittaisin itseäni? Määrittele kevytkenkäinen?
nypari

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gina kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Näin itsekin asian miellän. Propsit Aitikselle! Itseän kunnioitava, fiksu nainen ei todellakaan laita deitti-ilmoonsa seksistä juuri mitään, mielellään ei niin mitään. Se on tyylitajun puutetta, mautonta ja jotenkin huomionhaluista itsensä kevytkenkäisesti ilmoittamista.
Ai miksi näin? Eikö nainen voi nauttia seksistä? Ja jos voi niin miksi sitä ei saisi sanoa? Ja jos kokee seksin tärkeäksi osaksi mahdollista parisuhdettaan niin miksi ei karsisi jo valmiiksi pois niitä jotka ajattelevat että se kuuluu vain peiton alle pimeään ja hyshys, eihän siitä nyt voi ääneen puhua? Se että sanoo pitävänsä seksistä ei kai tarkoita että harrastaisi sitä kenen kanssa tahansa?

Tä? en siis tajua? Mikä estää sen että kunnioittaisin itseäni? Määrittele kevytkenkäinen?
Huomaan, että ajattelemme asiasta eri lailla. Haet todennäköisesti netistä erilaista ihmistä kuin mitä itse haen. Haen, niinkuin itsekin varmasti haet, omanlaistasi, samalla lailla asiasta ajattelevaa ihmistä. Asiaa on turha enempää ruotia. Kiitoksia osanotosta! Tarkoitus ei ollut tuomita sinua, vaan ilmaista rehellinen mielipiteeni, koska se poikkesi aika rajusti omastasi.
Gina

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja Gina »

nypari kirjoitti: Huomaan, että ajattelemme asiasta eri lailla. Haet todennäköisesti netistä erilaista ihmistä kuin mitä itse haen. Haen, niinkuin itsekin varmasti haet, omanlaistasi, samalla lailla asiasta ajattelevaa ihmistä. Asiaa on turha enempää ruotia. Kiitoksia osanotosta! Tarkoitus ei ollut tuomita sinua, vaan ilmaista rehellinen mielipiteeni, koska se poikkesi aika rajusti omastasi.
No niin tottavie ajattelemme. Hyvähän se siis on jos ilmonsa kirjoittaa rehellisesti, ihmiset jotka ajattelevat asioista samoin löytävät toisensa. Se miten itse ajattelee ei ole se ainut mahdollinen tai oikea. Mutta iteppä jo sanoit ettei ollut tarkoitus tuomita joten I rest my case.
SingleMalt

Re: Miten saada paljon vastauksia deitti-ilmoon

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti: Ai miksi näin? Eikö nainen voi nauttia seksistä? Ja jos voi niin miksi sitä ei saisi sanoa?
Siksi, että yleensä kun nainen pitää puheissaan kovaa melua seksistä, käsittää mies sen kahdella tavalla.

1. Suuret puheet = Lahna, joka on täysin avuton sängyssä.
2. Suuret puheet = Jakorasia, joka on perse pystyssä kaikille ja heti kun tilaisuus tulee.
1+2 = Ei vaimoainesta.

Näin se vaan on. Tunnettu tosiasiahan on, että hiljaisissa vesissä isot kalat uivat.

Minä annan jo toisen irtopisteeni AJ:n kriteereille. Hmm... Joko pian pitäsi alkaa heruttamaan..
Vastaa Viestiin