Lihaksia vai pömppö?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kiveä vai kumpua?

Timmit vatsalihakset
13
16%
Pömppis
19
24%
Sisäinen kauneus ratkaisee...
7
9%
Ihan sama, kunhan on HOTTIS
41
51%
 
Ääniä yhteensä: 80

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Naisen tai miehen vatsa; mielummin lihaksia kumpuava sixpäkki vai pieni pömppis?

(Tiedän, tätä on kysytty aikaisemmin, mutta enpä muista miten äänestys meni).
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pömppis... mun hauras itseluottamushan ei kestäis sellaista, jos puoliso muistuttais liikaa jotain kreikkalaista jumalaa. Avokilla on kuitenkin nami peba, ihanat habat ja ah niin seksikäs selkä.. ei siinä sikspäkkiä tarvita.
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Miehelle: lihakset jonka päällä kuitenkin rasvakerrosta, lihaspömppis. Pyykkilauta vatsa harvoin iskee, riippuu paljolti minkälainen. No ei ainakaan niin, jotta vatsalihakset näkyy koska massa on liian pieni.
Naiselle: pömppis tai sopivasti näkyvät lihakset, ei sixpäck.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hmm, miehellä pyykkilauta, ei kuitenkaan ylivedetty versio. Koska nainen taas on tavallaan miehen vastakohta 8) , on naisen hyvä välttää liian treenattua ja kuivakasta vatsanseutua. Josta tulikin mieleen notta jouluhan lähestyy kohta. Kinkkutalkoot käyntiin siis!
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan sama kunhan on hottis, siis hottis mun mielestä, vaikkei Wentworthillekaan miinuksia anneta, vaiks se on kaikkien mielestä hottis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Rouva Pupu kirjoitti:Miehelle: lihakset jonka päällä kuitenkin rasvakerrosta, lihaspömppis.
Komppaan tätä - lihasta pitää olla, mutta liiasta kireydestä en niinkään välitä. Pieni pömppis on paljon kivempi kuin kivikova pyykkilautavatsa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ne, joilla pyykkilauta on tietää, että se varsinaisen selvästi näkyy vain jännittäessä. Siinä ei ole mitään pelottavaa ja itsetunto vaikuttaa heikolta, jos ei kestä, että miehellä ei ole paskamahaa.

Itse pidän naisista, joilla ei ole traanivatsa, lihaksia voi olla tai sitten ei. Pääasia, että pitää kuitenkin kunnostaan huolta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
slam

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja slam »

ei kait pieni silava mitään meinoo, kunhan vähän jaksaa liikkua.
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:Ihan sama kunhan on hottis, siis hottis mun mielestä, vaikkei Wentworthillekaan miinuksia anneta, vaiks se on kaikkien mielestä hottis.
No se on hottis, hottisten hottis. Ei haittaa ollenkaan, että on hieman vähemmässä massassa. Afroamerikkalaisia piirteitä tosin vaikea erottaa selvästi, ilmeisesti äidin geenit ottaneet suurimman vallan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Hmm, miehellä pyykkilauta, ei kuitenkaan ylivedetty versio. Koska nainen taas on tavallaan miehen vastakohta 8) , on naisen hyvä välttää liian treenattua ja kuivakasta vatsanseutua. Josta tulikin mieleen notta jouluhan lähestyy kohta. Kinkkutalkoot käyntiin siis!
:h: Siis me ollaan niin samixii, hei!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Minulla on pesupallo. Pyykkilauta on so nineties.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kannattaisko sitten vaihtaa nimimerkiksi vanha Daavid?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
NuoriDaavid

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihminen kirjoitti:Kannattaisko sitten vaihtaa nimimerkiksi vanha Daavid?
Tästä syystä olen vaihtanut kokovartalokuvan pelkäksi kasvokuvaksi.
ninnithequeen

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihan sama kunhan on håttis.
CandyMan

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ihan sama kunhan on minä. Vastasin siis minä.
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ihminen kirjoitti:Ne, joilla pyykkilauta on tietää, että se varsinaisen selvästi näkyy vain jännittäessä.
Kyllä niitä vatsalihaksia on, jotka näkyy varsinaisen selvästi ilman jännittämistäkin, timmissä kunnossa.
Lihaspömppis taas juurikin on sellainen, josta lihakset eivät varsinaisen selvästi näy ilman jännittämistä, koska sitä rasvakerrosta siinä on.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja shue »

Sisäinen kauneus ratkaisee. Omalla miehellä oli pömppö, nyttemmin on möhö, mutta mies on silti HOT 8)
Kuormasta ei syödä.
ninnithequeen

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

shue kirjoitti:Sisäinen kauneus ratkaisee. Omalla miehellä oli pömppö, nyttemmin on möhö, mutta mies on silti HOT 8)
Miun ukko on aina ollu laiha, mutta ny sille on kertyny pieni pömppö mamman sapuskoitten ansiosta, ja se on edelleen myös håt 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
shue kirjoitti:Sisäinen kauneus ratkaisee. Omalla miehellä oli pömppö, nyttemmin on möhö, mutta mies on silti HOT 8)
Miun ukko on aina ollu laiha, mutta ny sille on kertyny pieni pömppö mamman sapuskoitten ansiosta, ja se on edelleen myös håt 8)
Juu.. mun mies painoi ennen 4kg, nyt se painaa jo 5kg kun on saanut pienen (oikeasti pienen) pömpön :roll:

EDIT: Ninni prkle ,:n nussija
Viimeksi muokannut Elppis, 09.10.2006 14:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Rouva Pupu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ne, joilla pyykkilauta on tietää, että se varsinaisen selvästi näkyy vain jännittäessä.
Kyllä niitä vatsalihaksia on, jotka näkyy varsinaisen selvästi ilman jännittämistäkin, timmissä kunnossa.
Lihaspömppis taas juurikin on sellainen, josta lihakset eivät varsinaisen selvästi näy ilman jännittämistä, koska sitä rasvakerrosta siinä on.
Jaa. Oma rasvaprosentti on hyvin alta 10 ja lihaskerros tukeva. Jännittämättä näkyy, että on lihasta mutta ei samalla tavalla kuin niissä homoissa äijäkuvissa. Veikkaanpa, että suurin osa, joilla itsellä ei ole timmi vatsa eivät tiedä, että ne joilla on, pitävät lihaksia aina pienessä jännityksessä paljastellessaan itseään. Turhamaisuutta nääs.

Toisaalta on sidekudoksinen rakenne määrittää myös kuinka hyvin toisilla lihakset erottuvat "neliöinä".
Viimeksi muokannut Ihminen, 09.10.2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Juu.. mun mies panoin ennen 4kg
:lol:
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ihminen kirjoitti: Toisaalta on sidekudoksinen rakenne määrittää myös kuinka hyvin toisilla lihakset erottuvat "neliöinä".
No oletan, että jos itse pumppaat niin nimenomaan tiedät että sixpäckit (neliöinä tai muunmuotoisina) voivat näkyä erilailla.
Juuh, ja ei mulla tällä hetkellä masun lihakset näy, joskus näkyivät ja tosiaan jännitystilassa, tosin ei sixpäck muodossa.
Perustan vain näkökantani siihen, jotta botarin kanssa eläneenä, nähnyt kuitenkin niitä varsinaisen selvästi näkyviä lihasmuodostelmia ilman jännitystä.
selika

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

selika kirjoitti: vain oma näytti hottikselta.
Oma mies on aina hotein, tai ei oikeastaan. Oma mies on jo hotteuden yläpuolella.
zula

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja zula »

kuhan on hot niin aivan sama. ei kait voi vaatia täydellisyyttä, jos ei itsekään ole täydellinen (en siis puhu itsestäni, ku minähän olen täydellinen) 8)
Vastaa Viestiin