Lihaksia vai pömppö?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kiveä vai kumpua?

Timmit vatsalihakset
13
16%
Pömppis
19
24%
Sisäinen kauneus ratkaisee...
7
9%
Ihan sama, kunhan on HOTTIS
41
51%
 
Ääniä yhteensä: 80

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

William Somerset kirjoitti:Kuinka moni tähän ketjuun osallistunut nainen on ihannoinut kukkakeppejä?
Onhan niitäkin naisia, jotka etsivät lähinnä narkkarin näköistä miestä, jopa kityssäkin muistaakseni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
chevilyn

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

William Somerset kirjoitti: Molemmat haukkumasanat satuttavat kohdettaan yhtä paljon.
Tätä täytyy kompata. Jostakin syystä on paljon hyväksytympää todeta, että oletpa laiha/rimpula/luuviulu kuin, että oletpa läski. En ymmärrä myöskään sitä, että hoikille saa suureen ääneen kauhistella, että oletpa laihtunut kun taas lihaville ihmisille on tuomittavaa sanoa, että oletpa lihonut. Minun itsetuntooni ei pahemmin kolahda moiset kommentit, mutta joskus onnistuu nyppimään sen verran, että tekisi mieli avautua kommentoijan elopainosta jotain yhtä älykästä.
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bluntly kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Kuinka moni tähän ketjuun osallistunut nainen on ihannoinut kukkakeppejä?
Onhan niitäkin naisia, jotka etsivät lähinnä narkkarin näköistä miestä, jopa kityssäkin muistaakseni.
Etsiikö joku ihan oikeasti miestä (tai naistakaan) ulkonäköön perustuvien stereotyyppien tasolla? Minun mielestäni paino ja puoleensavetävä ulkonäkö eivät liity toisiinsa mitenkään. Minä olen hyvinkin kriittinen miesten ulkonäön suhteen, mutta silti olen seurustellut niin "kukkakeppien" kuin yli satakiloistenkin kanssa, ja pitänyt heitä järjestään niin vetoavina ulkonäöllisesti, että silmiin sattuu eikä voi pitää näppejään erossa.
Viimeksi muokannut prosessi, 14.09.2007 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

chevilyn kirjoitti:
Tätä täytyy kompata. Jostakin syystä on paljon hyväksytympää todeta, että oletpa laiha/rimpula/luuviulu kuin, että oletpa läski. En ymmärrä myöskään sitä, että hoikille saa suureen ääneen kauhistella, että oletpa laihtunut kun taas lihaville ihmisille on tuomittavaa sanoa, että oletpa lihonut. Minun itsetuntooni ei pahemmin kolahda moiset kommentit, mutta joskus onnistuu nyppimään sen verran, että tekisi mieli avautua kommentoijan elopainosta jotain yhtä älykästä.
Täytyy kompata joo ihan täydellisesti.
En voi sietää sitä, että vieraat ihmiset tulee kertomaan opettavaisesti anoreksiasta tai kommentoimaan muutenkaan mun painoa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tuota noin. Minusta nämä keskustelut ovat siinä mielessä hieman pitkästyttäviä, että ne noudattavat aina samaa kaavaa.

Ensin todetaan, että on ärsyttävää, kun joku pitää jotakin arkkityyppiä puoleensavetävänä. Yleensä tämä tietysti tarkoittaa, että itsensä pulleaksi kokevaa loukkaa, että joku pitää vähän pulleaa puoleensavetävänä, jolloin kysymys on yleensä (mutta ei aina) naisesta; ja että itsensä laihanlaiseksi kokevaa loukkaa, että joku pitää suurikokoisempaa puoleensavetävänä, jolloin kysymys on yleensä miehestä. Minusta näistä stereotypioista nariseminen on oikeutettua lähinnä silloin, kun on itse niistä vapaa, ja harva on.

Vaikka vinkuheinä olenkin, naisten ilmoitetut preferenssit, jotka suuntautuvat, eh, "miehenkokoisempiin", ovat minulle aivan samantekeviä, enhän minäkään halua (läheskään) kaikkia vastaantulevia naisia, ja näistäkin vain enintään yhtä kerrallaan. Voi tietysti olla niin, että jos kukaan ei voisi vastustaa vinkuheinää, olisi ehkä todennäköisempää, että jossain kohtaa törmäisin puoliskooni. Toisaalta, koska joka tapauksessa vallitsee tietty diskrepanssi sen välillä, kenen kanssa haluaisin olla, ja sen välillä, kenen kanssa olisi hyvä olla (tunnustettakoon, sangen skeemanomainen erottelu, koska näillä kahdella kategorialla on ajoittain tapana sotkeentua toisiinsa), en voi juuri valittaa edes tästä asianlaidasta, sillä parhaimmillaankin joutuisin lähinnä ojasta allikkoon. Sitä paitsi, luuviuluna mahtuu Diorin pukuun, joten kaikki ei ole aivan huonosti.

Summa summarum, minusta olisi toivottavaa, että yleistä ja yksityistä tasoa ei sotkettaisi toisiinsa. Useimmat ihmiset saattavat "pitää", mitä se sitten tarkoittaakin, siitä tai tästä tai tuosta, mutta me emme ole useimpia meistä, kuten Geetsu taisi tuossa edellä antaa ymmärtää.
Storia

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Painosta vittuilu puoleen tai toiseen satuttaa ihmisiä kai eniten siksi, että syöminen on naimisen ohella herkin ja suurin nautinto ihmisen elämässä. Ihan kuin koira, jolta ollaan viemässä ihana luu - primitiivireaktio - makuaistimuksianihan et vie!
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Vaikka vinkuheinä olenkin, naisten ilmoitetut preferenssit, jotka suuntautuvat, eh, "miehenkokoisempiin", ovat minulle aivan samantekeviä, enhän minäkään halua (läheskään) kaikkia vastaantulevia naisia, ja näistäkin vain enintään yhtä kerrallaan.
Nuo ilmoitetut preferenssit jaksavat aina huvittaa minua. Ihmetyttää, että miten kukaan voi kuvitella, että määrittelemällä muutaman rajaavan kriteerin saisi juuri sitä, minkä mielikuvan mukaan nuo kriteerit on asettanut. Helpommalla pääsee, kun ei aseta mitään ennakko-odotuksia, ei tarvitse edes pettyä.

Itse asiassa, nyt kun oikein miettii, niin päästäkseen ulkonäöllisesti edes kohtuulähelle jotain ihanne-stereotyyppiä, joutuu oman ulkonäkönsä kanssa tekemään niin paljon työtä, ettei aikaa millekään muulle jää jos vapaa-aika on rajatusti. Niinpä minun nyrkkisääntöni sanookin, että mitä kiiltokuvamaisempi ihminen on ulkonäöltään, sitä köyhempi hän on henkiseltä elämältään, joten olen aina vältellyt parhaani mukaan liian paljon noita yleisimpiä preferenssejä täyttäviä henkilöitä.
Toisaalta, koska joka tapauksessa vallitsee tietty diskrepanssi sen välillä, kenen kanssa haluaisin olla, ja sen välillä, kenen kanssa olisi hyvä olla (tunnustettakoon, sangen skeemanomainen erottelu, koska näillä kahdella kategorialla on ajoittain tapana sotkeentua toisiinsa), en voi juuri valittaa edes tästä asianlaidasta, sillä parhaimmillaankin joutuisin lähinnä ojasta allikkoon.
:P Oletko varma? Ottaen huomioon, että tiedostat tuon ongelman, saatat hyvinkin onnistua kiertämään sen. Näkyviä vihollisia vastaan on paljon helpompi taistella kuin näkymättömiä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti: :P Oletko varma? Ottaen huomioon, että tiedostat tuon ongelman, saatat hyvinkin onnistua kiertämään sen. Näkyviä vihollisia vastaan on paljon helpompi taistella kuin näkymättömiä.
Takuuvarma! Sitä paitsi, ottaen huomioon, että en usko en tahdonvaltaisuuteen enkä itsensä kehittämiseen näissä asioissa (kuten muissakaan), on asianlaidan muuttuminen sangen epätodennäköistä siinäkin tapauksessa, että se olisi teoriassa mahdollista (mitä siis en usko). Olen ylipäätään penseä luonnehtimaan tätä "ongelmaksi", joka viittaisi siihen, että se pitäisi "ratkaista".
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :P Oletko varma? Ottaen huomioon, että tiedostat tuon ongelman, saatat hyvinkin onnistua kiertämään sen. Näkyviä vihollisia vastaan on paljon helpompi taistella kuin näkymättömiä.
Takuuvarma! Sitä paitsi, ottaen huomioon, että en usko en tahdonvaltaisuuteen enkä itsensä kehittämiseen näissä asioissa (kuten muissakaan), on asianlaidan muuttuminen sangen epätodennäköistä siinäkin tapauksessa, että se olisi teoriassa mahdollista (mitä siis en usko). Olen ylipäätään penseä luonnehtimaan tätä "ongelmaksi", joka viittaisi siihen, että se pitäisi "ratkaista".
En minä puhunut ongelman ratkaisemisesta, vaan sen kiertämisestä... Käytin varmasti väärää sanaa, mutta ongelmista puhuminen kuulostaa paljon optimistisemmalta kuin epäkohdista tmv., juuri koska silloin melkein tuntuu, että asioille voi ja ehkä jopa kannattaa tehdäkin jotain.

Tahdonvaltaisuuteen ja itsensä kehittämiseen uskomattomuus ei kuitenkaan estä yhtään mitään. Ongelma sanana tarkoittaa minulle sitä, että ihminen ei ole tyytyväinen johonkin asiantilaan (sitä en tietenkään tiedä, että oletko oikeasti tyytymätön vai annatko vain vaikutelman siitä). Ongelman ratkaisu tarkoittaisi joko sitä, että yrittäisi muuttaa omaa perusluonnettaan tai sitten sitä itsen ulkopuolella olevaa asiantilaa, joka monessa tapauksessa on mahdotonta. Ongelman kiertäminen puolestaan perustuu silkkaan järkeilyyn, ja ainakin minä kykenen vaivatta tarkkailemaan omia tunnereaktioitani itseni "yläpuolelta", jolloin niihin vaikuttaminen ihan omatoimisella järkeilyllä on yllättävän helppoa. Tuo havaintosi, edellyttäen että se oli omatekemäsi, viittasi siihen, että sinäkin kykenisit samaan, ainakin jos niin haluaisit.
Herra Manala

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Luulen että tähän väliin kannattaisi laulaa yhteisöhenkeä ja suvaitsevaisuutta nostattava ryhmälaulu!

Bombs are flying
People are dying
Children are crying
Politicians are lying too
Cancer is killing
Testacles spilling
The whole world has gone to help
And how are you?

I’m super, thanks for asking
All things considered I couldn't be better
I must say
I’m feeling super
No, nothing bugs me
Everything is super when you're
don’t you think I look cute in this hat?

I’m so sorry
Mr. Crippled
But I just can’t feel too bad for you right now
Because I’m feeling so insanely super
that even the fact that you can’t walk can’t bring me down

(people)
He’s super, thanks for asking
All things considered he couldn't be better
He must say

(big gay al)
I’m super
No nothing bugs me
Everything is super when you're
don’t you think I look cute in this hat
These little pants
This matching tie I got at Barn's
I’m super

(People)
In the barracks and the trenches as well

(Big Gay Al)
Stick 'em up!

(People)
Big gay al says do as can tell

(Big Gay Al)
Skittles

(People)
yes he's super and he's proud to be gay!

(Big Gay Al)
Ok

(People)
Everything is super when you’re GGGGGGAAAAAAAAAYYYYYYY!
When your GAY!
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Everything is super when you’re GGGGGGAAAAAAAAAYYYYYYY!
Onx musta tullu håmå? En oo ees huomannu.
Googlebot

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Melnais kirjoitti:Mistä tämä huttu edes lähti? Muistaakseni naisten epäiltiin valehtelevan sanoessaan miesten kelpaavan pienellä mahalla paremmin kuin lihakset pinnassa.
Minua kiinnosti tietää mitä tarunhohtoisella "pömpöllä" tarkoitettiin tässä yhteydessä. Kaksi kuvallista vastausta tuli: toisessa luuviulu mies litteällä vatsalla, toisessa Vin Dieselin treenattu lihaksikas pötsi.
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Minua kiinnosti tietää mitä tarunhohtoisella "pömpöllä" tarkoitettiin tässä yhteydessä. Kaksi kuvallista vastausta tuli: toisessa luuviulu mies litteällä vatsalla, toisessa Vin Dieselin treenattu lihaksikas pötsi.
No ei tuo Dieselin kuva paras vaihtoehto ole lihaspöNppöä kuvaamaan, rasvaa saa olla enemmänkin, mutta mistää kaljatynnyreistä en innostu näin ensisilmäyksellä. Mitä esmes sun(?) postaama kuva edusti. Toisaalta ei mun maailma ja kiinnostus kaadu vaikka rasvaa sitten mahaan enemmänkin kertyisi tai vastavuoroisesti lähtisi vuosien varrella.
Googlebot

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Termeillähän tässä pelataan. Esim. raskaana olevan naisen vatsa pömpöttää = pömppövatsa. Miehiähän syyllistetään aina siitä jos he eivät pidä raskaana olevan naisen isoa pömppövatsaa seksikkäänä.

Olen myös kuvitellut että miesten kohdalla ns. kaljamaha olisi hyvä esimerkki pömppövatsasta. Minun aiemmin lähettämäni kuva edusti mielestäni isohkoa pömppövatsaa, joten ajattelin että ns. pieni pömppö (=pieni kaljamaha) olisi vaikkapa sellainen mitä E.T.:llä oli.

Kuva
Rouva Pupu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No onhan tuo ET aika söpö, et voi kieltää.
Googlebot

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

En panis.
Storia

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Söpöjä ei pannakaan, vaan rakastellaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:
Sit se on liian iso, jos se on sekstatessa tiellä!
Tai Se liian pieni.
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:joku pitää jotakin arkkityyppiä puoleensavetävänä
Arkkityypeistä puheenollen, tein hassun havainnon muutama päivä sitten. Kirjoitettuani tähän ketjuun siitä, että mieheni ovat olleet mielestäni niin hyvännäköisiä, että silmiin sattuu, päädyin sitten testaamaan minkä verran silmiini sattuu tuijottelemalla Elukkaa tavanomaista enemmän. Sitten yllättäen silmäni jotenkin aukenivat, ja möläytin hämmästyneenä hänelle, että "sullaki on muuten hörökorvat". Elukka siihen, että "daah, nytkö vasta huomasit?". Pakko myöntää, etten ollut aiemmin reagoinut siihen mitenkään, joten täytyi ihan alkaa miettiä, että miksi en.

Lopulta päädyin siihen tulokseen, että joko minulla ei ole minkäänlaista arkkityyppiä miehestä, tai sitten se on hyvin puutteellinen, ja esimerkiksi korvien asento ei mitenkään sisälly siihen, joten ei ole mitään mihin verrata. Niinpä minun on mahdotonta huomata hörökorvia. Itselläni taas kun on vain yksi hörökorva, niin reagoin kasvojeni epäsymmetriaan, joten jos molemmat korvani olisivat höröt, en varmaan noteeraisi niitä ollenkaan. Hassua, mutta ehkä tuo arkkityypittömyys on syynä sille, että niin monenmalliset miehet vetoavat minuun.
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

...
Viimeksi muokannut prosessi, 19.09.2007 16:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
prosessi

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

...
Viimeksi muokannut prosessi, 19.09.2007 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikka onkin epäseksikäs niin taidan jossain välissä vetäistä päkin näkyviin. Ihan vain kun alkaa olemaan viimoiset ajat kun siihen pystyy ja onhan se kerran eläessään kokeiltava.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:"sullaki on muuten hörökorvat"
Entäs sitten? :leuhka:
Niin on Christopher Ecclestonillakin, mutta komea kaveri se on silti.
Herra Manala

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elukka kirjoitti:
prosessi kirjoitti:"sullaki on muuten hörökorvat"
Entäs sitten? :leuhka:
Niin on Christopher Ecclestonillakin, mutta komea kaveri se on silti.
Joo, suurin piirtein yhtä komea kuin lähesnimikaima Bernie.
Herra Manala

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elukka kirjoitti:
prosessi kirjoitti:"sullaki on muuten hörökorvat"
Entäs sitten? :leuhka:
Niin on Christopher Ecclestonillakin, mutta komea kaveri se on silti.
Joo, suurin piirtein yhtä komea kuin lähesnimikaima Bernie.
Vastaa Viestiin