Lihaksia vai pömppö?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kiveä vai kumpua?

Timmit vatsalihakset
13
16%
Pömppis
19
24%
Sisäinen kauneus ratkaisee...
7
9%
Ihan sama, kunhan on HOTTIS
41
51%
 
Ääniä yhteensä: 80

Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Pömppö mielummin (ku mullakin on!), vaikee nukkua jonkun überhaban rinnalla..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Camilla kirjoitti:Pömppö mielummin (ku mullakin on!), vaikee nukkua jonkun überhaban rinnalla..
Hauskaa että muillakin kuin primadonnilla ja six-päkeillä on jossain mahdollisuus elämään..
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Olisi kiva nähdä kuvamateriaalia millaista "pömppöä" naiset lähinnä fanittavat. Jotenkin kun tuntuu että se on kuitenkin "ei sixpäkki mutta melkein kummiskin".

Onko esim. torstai-iltaisin nähtävässä "Roskasakissa" olevalla Randylla sopivan seksikäs pömppä? (kuvassa vasemmalla) Ainakin vieressä halaileva homo-Lahey tuntuu tykkäävän. Jos tuo on liian iso niin kuinka paljon pienempi pitäisi olla?

Kuva
Herra Manala

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Jos tuo on liian iso niin kuinka paljon pienempi pitäisi olla?
Tää on varmaan ihan sopiva.

Kuva
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Kuva

Tämä ei ole pömppis, vaan yksinkertaisesti kävelevä arterioskleroosi.

Kuva

Tämä kuvassa oleva henkilö on sitä mieltä, että hänellä on liikaa rasvaa ja kaljamahan alku. Epäilen tämän olevan se pömppis, jota tässä haetaan.

Oma kantani: lihaksia ja sentin rasvakerros päälle.
Kukkuluuruu!
Googlebot

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Manala: kaunis omakuva, olet selvästikin käynyt salilla.

Urasiili: jotain tuollaista uumoilinkin. Minulla on selvästikin termit vähän hakusessa, koska kuvasi miehellä on mielestäni sixpäk, tai ainakin lupaava sellaisen alku (EDIT: Tai ainakin olisin väittänyt kyseistä miestä kovinkin laihaksi, ja näyttää hänellä kuitenkin erottuvan selvästi vatsalihasten ylempi osa). Voinen siis hyvillä mielin todeta että minulla on ollut syntymästäni asti pömppis. Aiemmin luulin pömppiksen tarkoittavan rasvamahaa joka ulottuu seisovalla miehellä rintakehän tasoa pidemmälle.

Sixpäckillä ilmeisesti tarkoitetaan tässä yhteydessä ilmestystä joka on noin yhdellä miehellä miljoonasta, esim.:

Kuva
Viimeksi muokannut Googlebot, 12.09.2007 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urasiili kirjoitti: Kuva

liikaa rasvaa ja kaljamahan alku. Epäilen tämän olevan se pömppis, jota tässä haetaan.

Kuva

Minä puolestani pidän pienirintaisista, hiukan pulskista naisista, kuten kuvan Linnea Aaltonen.
Bliss

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:Tää on varmaan ihan sopiva.
Pitäiskö harkita numeroa isompia kalsareita, ettei jää kuminauhan jälkeä?? :wink:
Geetzu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pömppö on vaan sellanen masu, jossa ei näy lihaksia, eikä se mene ihan suorasti kun profiilia katsoo. Vai mitä hemmettiä?
BettyB.

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voisin laittaa teille tähän kuvan mua tällä hetkellä eniten kostuttavista abseistä, sellasesta täydellisestä vatsasta, mutten viitsi. Alkaisitte kuitenki kuolaamaan niiden perään ja tulisin mustikseks! Pupulle terkut! :yo:
Geetzu

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä laittasin kans jos ei niiden omistaja ois niin vtun ärsyttävä. Ärsypupulle terkut! :yo:
NuoriDaavid

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Voisin laittaa teille tähän kuvan mua tällä hetkellä eniten kostuttavista abseistä, sellasesta täydellisestä vatsasta, mutten viitsi. Alkaisitte kuitenki kuolaamaan niiden perään ja tulisin mustikseks! Pupulle terkut! :yo:
Geetzu kirjoitti:Mä laittasin kans jos ei niiden omistaja ois niin vtun ärsyttävä. Ärsypupulle terkut! :yo:
:oops:
BettyB.

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti: :oops:
Pyöritäks sä meitä samaan aikaan?? Ja vielä vaimon lisäks??!!
NuoriDaavid

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :oops:
Pyöritäks sä meitä samaan aikaan?? Ja vielä vaimon lisäks??!!
eiku siis.. ööö
Herra Manala

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Manala: kaunis omakuva
Kato, löysin sustakin!
SaintJohnPerse

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Herra Manala kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jos tuo on liian iso niin kuinka paljon pienempi pitäisi olla?
Tää on varmaan ihan sopiva.

Kuva

Ja tämä on se Manalan kuuluisa sheivattu 24 senttinen?
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

NuoriDaavid kirjoitti: Minä puolestani pidän pienirintaisista, hiukan pulskista naisista, kuten kuvan Linnea Aaltonen.
Silloin, kun minä olin 58kg/174cm, niin minulle sanottiin treffeillä, että oikeastaan xx ei enää nykyään tykkää hoikista naisista, vaan pitää olla peppua ja tissiä, kuten minulla tai Scarlett Johanssonilla, jolla kuulemma on "ylimääräistä". :shock: (En alkanut seurustelemaan hänen kanssaan.)

Tuo miehen kuva oli hänen omasta blogistaan, jossa itse siis arvostelee itseään liian rimpulaksi, jolla on liikaa rasvaa. Minusta hän ei ole lihava.
Kukkuluuruu!
Herra Manala

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ja tämä on se Manalan
Tää vitsi kerrottiin jo. Keksi uusi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urasiili kirjoitti:Tuo miehen kuva oli hänen omasta blogistaan, jossa itse siis arvostelee itseään liian rimpulaksi, jolla on liikaa rasvaa. Minusta hän ei ole lihava.
No reenannut on, mutta massaa ei hirmuisesti ole. Alle tuon rasvamäärän pitäminen alkaa olemaan jo sen verran hankalaa ettei siinä kokovuotisesti ole järkeä. Mutta jos tuo on lihava niin mikähän meikäläinen on? Olympos-vuori?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Storia

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Järkyttäviä ruipeloita nämä Linneat ja urasiilin postaama kaveri. Mikä teitä vaivaa? Miehen vähimmäismitta on tämä:

Kuva

Parempaa kuvaa nyt ei löytynyt, mutta se pömppö on ihan hyvä olla. Mallipojut on erikseen, Miehet myös omaa sarjaansa.

Ja tässä on kurvikas nainen:

Kuva

Eikä tämäkään ole vielä ihan tarpeeksi muodokas...

tässä vielä parempia:

Kuva
Viimeksi muokannut Storia, 13.09.2007 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Storia kirjoitti:Järkyttäviä...
En voisi enempää olla samaa mieltä. Kylkiluiden ei tarvitse näkyä nahan läpi.
Zeb

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bluntly kirjoitti: Mutta jos tuo on lihava niin mikähän meikäläinen on? Olympos-vuori?
Sait aikaan hymyn huulille ja se on erittäin hyvä suoritus juuri nyt. Kiitos!
Storia

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bliss kirjoitti:Kylkiluiden ei tarvitse näkyä nahan läpi.
Oikeesti rupesi taas oikein vituttamaan tämä ihmeellinen ihmiskuva ja -ihanne, joka joillakin tuntuu olevan 2000-luvulla. Kaikenmaailman parishiltonit,nicolerichiet ja göranporvalit on tän salaliiton takana, missä ihmisen pitää olla joku saatanan treenattu hyberrobotti kelvatakseen. Vanhoissa romaaneissa ja englantilaisissa historiallisissa draamasarjoissa naiset olivat vielä vereviä ja reheviä, valkoihoisia ja punaposkisia. Vyötärö tehtiin korsetilla sitten näkyvämmäksi, eikä kuntosalilla vedelty jotain jeesuksen rasvansitojia sen takia.
NuoriDaavid

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Tuo miehen kuva oli hänen omasta blogistaan, jossa itse siis arvostelee itseään liian rimpulaksi, jolla on liikaa rasvaa. Minusta hän ei ole lihava.
No reenannut on, mutta massaa ei hirmuisesti ole. Alle tuon rasvamäärän pitäminen alkaa olemaan jo sen verran hankalaa ettei siinä kokovuotisesti ole järkeä. Mutta jos tuo on lihava niin mikähän meikäläinen on? Olympos-vuori?
No siis aivan oikeasti: ko. mies on niin vähärasvainen, että sitä hoikemmaksi vetäminen ei ole mitenkään järkevää, ellei työkseen poseeraa hajuvesi- tai alusvaatemainoksissa.

Varsinkin jos mies vielä haluaa lisää lihaksia, niin niitä on hyvin vaikea kasvattaa, jos samalla yrittää vetää itsensä aivan kireäksi. Farmakologiset apukeinot tietysti hiukan helpottavat asiaa (clenbuteroli lähinnä).
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 13.09.2007 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Lihaksia vai pömppö?

Viesti Kirjoittaja masa »

Storia kirjoitti: Kuva
Nainen jonka käsivarret ovat vahvemmat kuin omani, on kyllä kaikea muuta kuin sopusuhtainen.

Vasen mimmeistä menettelee juuri ja juuri, mutta oikeanpuoleinen on jo melkoinen tantor.
Vastaa Viestiin