Mies ja suhteen alku

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Tsaari

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

elco kirjoitti:Kun saa öögaa niin on 3 sekuntia aikaa tehdä liike. Eli aivan turha mennä tiskille kelaamaan mitään aloitusreploja tai kuvitella yhyttävänsä mimmin myöhemmin.
Kun todellinen Pelimies antaa öögaa valitsemalleen tsiksille niin tämähän kipittää joutuin syli avoinna Supersonnin luo, zäp. Hänen ei todellakaan tarvitse miettiä mitään aloitusreploja.
CandyMan

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Muistaakseni joskus vilkaisin pdf-versiota jostain tällaisesta jenkkiläisestä oppaasta. En tainnut lukea pidemmälle kuin vinkin, jonka mukaan ravintolaympäristössä pitäisi käyttäytyä coolisti ja katse viivähtää vain hetkiseksi kiinnostuksen kohteeseen. Tiedä häntä, luulen kuitenkin ettei ulkoaopetellulla käytöksellä yleensä(*) pitkälle pötkitä, vaikka jotain ihan ok tiedonmurusia saattaa seassa ollakin.

(*)Toisaalta, psykopaattien kuten Ted Bundy yms. viehätysvoima on kai yleensä perustunut heidän näyttelijänlahjoilleen, joten ei se mahdotonta ole. Psykopaatit opettelevat tunteiden esittämistä havainnoimalla miten eri ihmiset reagoivat erilaisiin ärsykkeisiin. Pienemmässä mittakaavassa sitä meistä useimmat varmaan tekevätkin, opettelevat miten tulee käyttäytyä ihmisten parissa saavuttaakseen erilaisia päämääriä. Pultsareilla ei tällaisia rajoitteita ole kanssakäymisessään.

Naisia kyseiset oppaat tuntuvat ärsyttävän lähinnä koska ne stereotypisoivat ja yksinkertaistavat naisten käytöksen ja mielenkiinnon kohteet, kuten myös oppaiden perussanomana oleva "Näin saat lisää (vaikutus)valtaa suhteessa naisiin.".

Miehiä saattaisi samalla tavoin ärsyttää jos naisille tehtäisiin opas "Kuinka saat miehesi tekemään haluamasi turvautumatta seksiin?". Mutta toisaalta, tuollaisia miehenkäyttöopas-artikkeleita taitaa kaikissa Cosmoissa sun muissa ollakin? Tai mistä minä tiedän, mutta isot pojat kertoivat.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

CandyMan kirjoitti:Muistaakseni joskus vilkaisin...
En tainnut lukea pidemmälle kuin...
Just just. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Jos mä olisin noilla fiilareilla omani kanssa että pitäis olla ohjelmaa tohon malliin niin näyttäisin latua.
Mussun mussun... Etkös sä hurmannut skorpparias kahvittelun ja ehkä safkankin merkeissä? Miten mä muistan, että jouduit ihan töitäkin tekemään, ei riittänyt pelkkä kyrvän vilautus?! Latulatulatu plöts!

"Ohjelmaa tohon malliin" ... Voi apua... *hengitysharjotukset*

No en tiedä minkään riittävyydestä, varsinkin kun on sanonut että "kun ei mikään riitä" ja skordarina varmaan hiffaat et mitä meinaa. Noooh nythän on ollut tälläkin viikolla niin että on saatana taas nukuttanut häntä jo kahtena iltana ja siitä syystä ei ole ollut hornina.

Toki sanoin että nyt on varmaan aika siirtyä pikkujoulu-markkinoille Hänen kun ei enää nappaa..ja vittu ku tavattiin niin sanos et suhteesta on 90% sexii ja loput jotain muuta..juuri eilen mainitsin hänelle että paskaa siis jauhoit. Taidan antaa rankkareita, eli munalakko ool ouwer viikko.

Tosin siinä on huono puoli se että mites mun käy, otanko kenties välisettiä jossain. Ehheh eilenkin eräs Ystävä pyysi juomaan kupin teetä. En viittinyt edes kertoo hälle et se laitto tällä kertaa mesee. On nimittäin sen verran mustis tää mun mussukka et ei mitään rajaa, vaikka yrittääkin olla niin cuul jeh.

No niin tai näin niin tosiaan mehän tapasimme eka-kerran ruokailun merkeissä ja kuten jo Safiska mainitsi että muuta ei skorppari kaipaa ja sit eiku naimaan, tosin me ei menty ku tehtiin sopimus. No joo kyllähän siinä tarvitaan muutakin kuin vain hyvää settiä tms. Ja kuten omalla kohdallanikin niin olen monasti sanonut että jos vain saan/ pääsen puhuttamaan daami kuin daamia puoli tuntia niin silloin rattaat pyörähtävät ja noin 98%:sti on näin käynyt. Ja siis itseasiassa puolen tunnin jälkeen olen enää vain laskenut tunteja että koska kongi soi, siis jos vain on mua huvittanut!!

Ja mitä vielä tulee siihen vilautteluun, niin hauskaa skorpparissa on se että se käyttää aika pitkälle sexiä aseena. Eli siis yksinkertaisuudessaan panee (jätkän) vaikka ns. rukoilemaan että saisi sitä pillua-sexiä yms. Ja varmaan aika moni jätkä siihen meneekin, mutta sitä skordari ei välttämättä ole ottanut huomioon että jos tapaakin sellasen kundin jolla on a) joko itsehillintää ja huom. paljon tai b) sitä pillua on ja on ollut niin paljon että se kiima ei ikinä nouse tai sen orkun saannin tarve niin suureksi että joutuisi nöyrtymään skordarille Siten kuten hän haluaisi.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Heittäkääs linkkejä hihitystarvetta varten!
Ei nyt oo linkkejä tähän hätään, mutta koko hössötys tais alkaa Neil Straussin kirjasta. Jotkut suomalaiset vetää käsittääkseni nyt myös kursseja näillä opeilla... :roll:
Cityssähän oli joskus joku pelimiesten käsikirja tms., joka tarjos melkoisia hörönauruja... Täytyy penkoa.

muoks: Pikagoogletus ja toinen.
Lähettivät mulle hajuvettä ym palkkioksi..vittu mä mittään sellasia olisi halunnut, ja laitoin vielä viestin että voitteko järkät mulle jonkun tosi hotin nartun tai silleen..aika hiljasta oli..puppeleita olivat.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouska hei! Kiiruhda tänään (tai huomenna, oot kuitenki jo jossain salilla miesten habatuksia tsekkailemassa ja käyntäreitäs tiskille jättämässä) kotiin ennen skordea ja luo sinne oikein romanttinen tunnelma. Kynttilöit ja hyvää safkaa, puhdasta tyylikästä rentoa jouskaa ja vähän jotain musiikillista mies-ääntä, jotain parempaa siis parempi äänisempää ku sä (sun ääni ei kovin seksin matala hei, tiedän). Hierot skorden ja oot kultainen, pippeliä et työntele minnekään edes pyynnöstä. Vikisytä vaan vähän.

Mä en muuten saanut mieheltäni ihan heti tavattuamme. Itseasiassa meni melkein liikaa aikaa vihjailuillekin! Hitto miten halusinkin kuulla olevani hottis mut ei irronnut, piti taipuu venailemaan. Epätyypillisenä horoskoopin edustajana en edes yrittänyt pistää rukoilemaan pillua-sexiä yms. vaan keskitin tosiaan tarmoni siihen, etten ite ruinaa ja istu väkisin päälle. Vähän taisin vihjaista tyyliin "mä en vois kuvitellakaan rakastuvani ihmiseen, jonka kanssa ei hommat skulaile päällä-alla-sivulla you know" mut ihan vähän vaan...
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Hellu »

SaintJohnPerse kirjoitti: Itse olen omissa suihteissani huomannut, että juuri tälläiset pienillä arjen teoilla, jotka joillekin ovat itsestään selvyyksiä, toisille taas ei, voivat olla hyvinkin romanttisia. Varsinkin, jos on minun kaltainen paska.
No tietty sitä tyytyy vähempään jos enempää on turha odottaa,
kyllä se varmaan mun miehen mielestä on tosi kivaa kun kerran vuodessa sen syntymäpäivänä kokkaan.
Se kun tekee mulle ruokaa joka päivä niin en osaa sillee ottaa sitä romanttisena.
Meidän suhteessa toisen huomioon ottaminen on lähinnä sitä että mä tuon sille tiskiltä tequilan pyytämättä, tai annan sen kutsua pojat meille pelaamaan pokeria kunhan se siivoo eka.

Sit kun alkaa ton valkosuklaan ja mansikoiden kaa pelleileen, niin kannattaa ostaa oikeenlaista suklaata ja sulattaa se sillee oikein.
Ettei eka polta sitä mikrossa ja sen jälkeen lähde ostamaan uutta ja polta sitä pohjaan.
Ja ettei osta sellasta nopeesti kovettuvaa, se ei oo kauheen söpöö kun mansikassa on kiinni sellanen uudenvuoden tinan näkönen kokkare.
CandyMan

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lapitii kirjoitti:Just just. =)
Mees sinä kehdonryöstäjä siitä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

CandyMan kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Muistaakseni joskus vilkaisin...
En tainnut lukea pidemmälle kuin...
Just just. =)
Mees sinä kehdonryöstäjä siitä.
Wanha!
Mut joo, voin mennäkin, onkin just yks hyvä kehto taas ryöstettävänä.

Sä voit vaik jatkaa noiden oppaiden lukemista ja iskukikkojen opetteluu.
Sit jossain vaihees siirryt teoriasta treenaamaan ihan irl nii kyl se siitä! Tsemppii!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:jouska hei! Kiiruhda tänään (tai huomenna, oot kuitenki jo jossain salilla miesten habatuksia tsekkailemassa ja käyntäreitäs tiskille jättämässä) kotiin ennen skordea ja luo sinne oikein romanttinen tunnelma. Kynttilöit ja hyvää safkaa, puhdasta tyylikästä rentoa jouskaa ja vähän jotain musiikillista mies-ääntä, jotain parempaa siis parempi äänisempää ku sä (sun ääni ei kovin seksin matala hei, tiedän). Hierot skorden ja oot kultainen, pippeliä et työntele minnekään edes pyynnöstä. Vikisytä vaan vähän.
Jeps, en kerennyt vastaamaan kun piti lähtee pikaseen (pikapanot nöyp)
salille, mut mä mitään käynttäripelejä pelaile vaikka mussukka sanokin tänään että kaksoset on sellasia pelureita tms. No niin onkin jos haluavat mutta mä sanoin hänelle että pelailen jos en saa pillua (eilen sain ja mieletön kolmen selipaattipäivän jälkeinen orkku tuli voimalla, saatana et teki hyvää.

Ja mitä noihin tunnelmiin tulee niin eiköhän noi kuulu mun vakkarikuvioihin, mut tota en ole Pystynyt kuin vain kerran tekee että lämmitystä vain ja hommat kesken ja duuniin, koska melkein joka kerta lihan himo on voittanut. Mut pitääpä koklata jotain tollasta kuvioo joku ilta jea.
Geetzu kirjoitti: Mä en muuten saanut mieheltäni ihan heti tavattuamme. Itseasiassa meni melkein liikaa aikaa vihjailuillekin! Hitto miten halusinkin kuulla olevani hottis mut ei irronnut, piti taipuu venailemaan. Epätyypillisenä horoskoopin edustajana en edes yrittänyt pistää rukoilemaan pillua-sexiä yms. vaan keskitin tosiaan tarmoni siihen, etten ite ruinaa ja istu väkisin päälle. Vähän taisin vihjaista tyyliin "mä en vois kuvitellakaan rakastuvani ihmiseen, jonka kanssa ei hommat skulaile päällä-alla-sivulla you know" mut ihan vähän vaan...
Ei saanut munkaan, eikä olis hänkään antanut MULLE, mut antoi kyllä eräälle toiselle kun olimme juuri tavanneet ja hän lähti siitä kahden päivän päästä ulkomaanmatkalle ja junou siellä lähti vähän mopo keulimaan heh. Kysymys kuuluukin et kuinka suurta oli tuo ihastus tai kuinka suuri se on nykyäänkään vaikka jotain väsynyttä rakkaushöpinää heitteleekin? Vittu muhun ei noi jutut ihan heti pure joten otetaan edelleen päivä kerrallaan ja katellaan tilanteita, jos siltä tuntuu:D

Ai nii muuten (toisto). Kun sitten olimme noin kolme viikkoa tunteneet, ja hänen luonaan olimme ja hän halusi, niin sanoin että haluan oppia tutustumaan suhun kunnolla ja jätetään sexi kahdeksi kuukaudeksi väliin..oisit nähnyt skordarin ilmeen repssss. Eihän se sitä tietysti uskonut ja voin vaan kuvitella että koki mut siinä vaiheessa jo ns. haasteena.

Ja tuosta hetkestä kaksi päivää niin.......sitten sängyssä sanoin että jos oikein nätisti sanot PLIIS niin voin kerran työntää tämän sormen sinne pilluun..arvaa sanoiko pliis?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:.....sitten sängyssä sanoin että jos oikein nätisti sanot PLIIS niin voin kerran työntää tämän sormen sinne pilluun..arvaa sanoiko pliis?
Pliide pliide pliiiiiide.
Pilde tyksäs, oletan.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:.....sitten sängyssä sanoin että jos oikein nätisti sanot PLIIS niin voin kerran työntää tämän sormen sinne pilluun..arvaa sanoiko pliis?
Pliide pliide pliiiiiide.
Pilde tyksäs, oletan.
Alkuun oli TODELLA hiljasta mutta kun tein pieniä lähestymisliikkeitä sormilla ja kaikkee mahdollista omalla kropalla mutta en vienyt sormee kuitenkaan sinne saakka, niin sanoi vähän vaikeesti (voit kuvitella et joutui nöyrtymää) että pliis. Sanoin että mitä, en kuullut..sit sanoi uudestaan et pliis. Mä siihen et mitä pliis..vähän aikaa taukoo ja sit sanoi et pliis laita se sormi sinne. Sanoin että voin mä sen sinne kerran laittaa..ja rupesin hivuttamaa kuin hidastetussa..ja mii laiks ja paljon kun narttu kiemurteli ja oli mun vallassa aaah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin