Mies ja suhteen alku

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
CandyMan

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

bedlam kirjoitti:Söpöjä kirjeitä ja lakupusseja löytyy milloin tyynyn alta, milloin aamulla kahvirasiasta.
Minusta on jotenkin halpamaista kun pitäisi muka samantien vastata johonkin ihkupihku-viestiin "Itse olet sellainen höpsyli-pöpsyli"-viestillä, kun ei voisi vähempää kiinnostaa juuri sillä hetkellä ja on ihan muut asiat mielessä.

Sain kerran paljon satikutia kun vastasin höpsis-pöpsis-viestiin toteamalla "Tosi kiva kuulla. ;)"-viestillä. Sain kuulla siitä vielä pitkän aikaa. En kuulemma tajunnut että jos saa sellaisen viestin, pitäisi vastata vähintään samalla mitalla takaisin, ja heti kans. Sori, en vain saanut pakotettua itseäni siihen juuri sillä hetkellä, olin tappamassa karhua paljain käsin.

Kun tuosta oppineena viimeinkin ryhdistäydyin ja kirjoitin sydän verellä ja oikeassa tunnelmassa The Textarin, sain vastaukseksi vain "Uskoiskohan tuota?". Kosto oli julma, en päässyt siitä yli.
Rouva Pupu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="CandyMan"][/quote]

En mä puhu Xiberiasta, vaan ihan yleisesti.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Minusta on jotenkin halpamaista kun pitäisi muka samantien vastata johonkin ihkupihku-viestiin "Itse olet sellainen höpsyli-pöpsyli"-viestillä, kun ei voisi vähempää kiinnostaa juuri sillä hetkellä ja on ihan muut asiat mielessä.
Mä vetoon aina siihen et olin paskalla, en kyenny vastaa just sil hetkel. Ei ihkuviesteihin tosiaan saa vastata ei-ihkusti. Viimeks perjantaina väännettiin meillä aiheesta, loukkistelin ihan kympillä kun viesti "iski jo ikävä, rakastan sua" irrotti vastauksen "aij aa" - siis vielä kirjotusvirheinen, huh! Olis juonu sen kaljansa rauhassa ja vastannu pienellä viiveellä jonkun tutun "olet maaaaailmani, tulen pian!" sieltä viestipohjista.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Hellu »

CandyMan kirjoitti: Ei vedetä Xiberian yms. kommentteja liikaa överiksi. Ehkä mielessä oli enemmän se että varsinkin suhteen alkuvaiheessa tuollaiset eleet saattavat vaikuttaa vain pateettisilta
Vedetäänpäs, eihän mitään keskustelua muuten saada aikaan.
Mitä vittua sitten jos idea onkin kopioitu, uusia juttuja on aika helvetin vaikee kehittää.
Kyllä mäkin tiedän sen miestyypin jota tässä tarkotetaan, mutta nekin voi joskus olla tosissaan.
Jos tyyppi on kiinnostanut sen verran että treffeille mennään, niin eikö kannattais sitten antaa se mahdollisuus ihan oikeasti?
Ihmettelen vaan mitä nää ämmät oikein hakee, jos niille jutellaan söpöjä ja lasketaan vaahtokylpy valmiiks niin sanooko ne siinä tilanteessa että
tuu Pera mielummin tänne sohvalle mun kanssa ootteleen että perse levii lisää, ei mulle tarvii mitään hömpötyksiä järjestää.
Tollaset ämmäthän tulee siis saamaan just mitä tilaa, ja onneks tästä maailmasta ei tylsät paskiaiset lopu.
Voi olla toinen ääni kellossa kun on oltu kymmenen vuotta kimpassa eikä kipinää enää löydy, tai no, tuskin sitä kipinää noissa suhteissa on alun perinkään.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hellu kirjoitti:Ihmettelen vaan mitä nää ämmät oikein hakee, jos niille jutellaan söpöjä ja lasketaan vaahtokylpy valmiiks niin sanooko ne siinä tilanteessa että tuu Pera mielummin tänne sohvalle mun kanssa ootteleen että perse levii lisää, ei mulle tarvii mitään hömpötyksiä järjestää.
Hyvin sä vedät!
NuoriDaavid

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Mä vetoon aina siihen et olin paskalla.
Olet Kimi Räikkösen personal trainer?

http://www.youtube.com/watch?v=V4oQ74qoFCQ
Rouva Pupu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: ...sit se kaivo povaristaan mustan ruusun. Olin yhdellä lauseella tekstarissa viitannu just tohon kukan väriin... Olin melko myyty.
Itse ainakin arvostan juuri näitä pieniä huomionosoituksia, jos ihminen niitä itse haluaa antaa.
Tosiaan suuren punaisen ruusumeren sijaan kun saa sen yhden mustan ruusun, josta joskus ohimennen kerran on maininnut, on siinä aika myyty olo, kieltämättä.
bedlam

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja bedlam »

CandyMan kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Söpöjä kirjeitä ja lakupusseja löytyy milloin tyynyn alta, milloin aamulla kahvirasiasta.
Minusta on jotenkin halpamaista kun pitäisi muka samantien vastata johonkin ihkupihku-viestiin "Itse olet sellainen höpsyli-pöpsyli"-viestillä, kun ei voisi vähempää kiinnostaa juuri sillä hetkellä ja on ihan muut asiat mielessä.
Kyllä miekin olen sitä mieltä, ettei näyttelemään kannata alkaa. Naisilla kun on sitäpaitsi sellainen vaistokin, että sellainen harvoin menee läpikään. Ainakaan kauaa. Mutta kun krapuloissani tärisin lauantaiaamuna kahvipurkille ja löysin sieltä kauniisti paketoidun rakkauskirjeen ja suunnistusohjeen toiseen paikkaan piilotetulle lakupussille, tirahti tippa linssiin huolimatta vallinneesta huonovointisuudesta. Ja tottakai niissä fiiliksissä pitää heti viestittää toiselle miten hienon fiiliksen oli pienillä teoilla aikaansaanutkaan.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Mä vetoon aina siihen et olin paskalla.
Olet Kimi Räikkösen personal trainer?
Mulla se irtoo aina jotenkin niin luontasesti. Ja oikeestihan mieskin tietää, etten mä naisena kaki, vaan käytän tota vaan verukkeena. Se on vaan jo niin kulunut ja juurtunut juttu, että pienet mököt katoaa aina, asian vaan annetaan olla. Tilannevitsiä huonoimmasta päästä, toisin kuin Kimillä, uudella idolillani. :p
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Lilo »

CandyMan kirjoitti: Tulee mieleen jonkun (Lilo) kertoma urbaanilegenda kuinka mies oli ensitreffeillä uinut veneestä rantaan naisen luokse ruusu suussaan. Ehkä se olisi toiminut johonkin toiseen.
En muuten ollut minä tuon urbaanilegendan takana, mutta saman tarinan ole kyllä kuullut ja tuli myös mieleen...Kuka tunnustaa?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SikaMika

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
Mä vetoon aina siihen et olin paskalla.
Mulla se irtoo aina jotenkin niin luontasesti...Se on vaan jo niin kulunut ja juurtunut juttu, että pienet kököt katoaa aina
Kiva kuulla, pikku kakkiainen!
Rouva Pupu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Xiberia kirjoitti: Ja toisiin naisiin varmasti iskee tuollainen "överöinti", mutta mun mieleeni on enemmän sellaiset suoraviivaisemmat ihmiset, jotka hurmaa ihan vaan omalla persoonallaan. Kyllä sekin jotain kertoo, jos täytyy pistää sellainen show pystyyn, jotta pystyy antamaan jotain sille toiselle.
Mitä jos sellainen "överöinti" kuuluu sen ihmisen persoonaan? Ja mikä oikeastaan on sellainen show... ja mitä se kertoo?

Älkää missään nimessä ymmärtäkö väärin; pierin, röyhtäilen ja kiroilen kuin rekkamies, romaNttisinta mitä olen kokenut on ehdottomasti kun mies tuli kotio ja totes et nyt lähdetään katsomaan vapaaottelua, olin ihan että sydän ja kaikkea.
Ois meinaan tosi kamalaa jos ihmiset ajattelisi että olen enemmän naismainen kuin miesmäinen *todistelee kovasti ja pitää mainetta yllä*

*dääm, katkes rakennekynsi*
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Rouva Pupu kirjoitti:
Mitä jos sellainen "överöinti" kuuluu sen ihmisen persoonaan? Ja mikä oikeastaan on sellainen show... ja mitä se kertoo?
No eiköhän sellaisellekin löydy sitten samanmoinen ottaja. Vakka kantensa valitsee ja pari muuta latteutta kaupan päälle.

Kai tässä nyt haetaan sitä, että kyseessä on show silloin kuin olo ei ole luonteva, vaan joko romanttisen teon suorittaja tai sen kohteena oleva henkilö tuntee olonsa lähinnä kiusaantuneeksi. Jos kyseessä on Vakiintunut Parisuhde(tm),näin tuskin tapahtuu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Kiva kuulla, pikku kakkiainen!
Possu-ihkulta ei koskaan mene ohitse mikään.
(Meinasin jopa kirjottaa ylemmäs mökökököt!)
silsis

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kun toi Geetsu on vaan niin aidon hauska tyyppi ja varmasti monen palstaörmyn suosikkeja, niin meneekö se sit niin, et toiset palstattaret tulevat kateelliseksi kaikesta huomiosta eli örmynhypellä on ämmärekyyliä?

Tarviiko ihmisen kaikkea tietää?
slam

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja slam »

Susanna kirjoitti: alussakaan edes yritä keksiä mitään kivaa
Fyysisessä miehen ruumiissa asustavana ns. minuudellisena kokonaisuutena, jota vastaan hyökkäävät epärealistiset tuntemukset ja hyvin sekoitteiset johdannaisuudet aika-ajoin. Miehenä, joka käy lävitse paniikkia ja muuta ujouden paskaa. :lol: Myös rohkeus, rehentely ja ihmisille puhuminen on tuttua. Kannen noustessa vittuun yltäni. :)

Suurin syntini on kausiluontoinen ennustamaton, ja omassa hallussani oleva maanisdepressio ja sekin äärimmäisen nopeilla kausilla varustettununa. :lol:

Luulisin ajoittain olevan parisuhteiluun sopimaton. Lähinnä hiljaisuuden ja tomintakyvyttömyyden puittessa, että vaahtokylpee ei aina jaksaisi. ;) :jee:
Viimeksi muokannut slam, 24.10.2006 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen tässä viime viikkoinna huomannut olevani mies, ja ketjun aloitus kyllä taisi taas korostaa asiaa. Ei mulla siis mitään erityistä ole ällörömantiikkaakaan vastaan, mutta kun simppelinä ihmisenä mulle riittää ihan noi simppelit jutut, eli telkkarin katsominen ja nainti. Niin ja ne suikkarit. Mulle on oikeastaan ihan sama mitä tehdään, kunhan tehdään yhdessä (no joo joo, poislukien ne omat jutut, henkireiät ja tyttöjen/poikienillat). Tai se että tehdään jotain puhtaasti halusta eikä toisen vaatimuksesta/hiljaisesta painostuksesta. Kyllä ne on ne ihan normijutut, eli "tein sulle ruokaa/laskin kylpyveden/voisin pestä selkäsi-autosi-jne...

Mutta ketjun aihehan ei ollut minun mieltymykseni vaan se, että miten sen ukon saa spontaanimmaksi, niin ei siihen kai auta kun puhe ja oma esimerkki.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Kun toi Geetsu on vaan niin aidon hauska tyyppi ja varmasti monen palstaörmyn suosikkeja, niin meneekö se sit niin, et toiset palstattaret tulevat kateelliseksi kaikesta huomiosta eli örmynhypellä on ämmärekyyliä?
Höps. Mähän tuun paremmin toimeen näiden böönien kans ku teidän örmyjen! Mut joo, ehkä mä aidosti kerjään huomiota vähän liikaakin (niin kuin taannoin eräässä ikiliikkujat-ketjussa kuulin)...

Tästä ketjusta intoutuneena päätin kuulkaas olla oikein rrrromanttinen ja tänään meillä nautiskellaan makaroonilaatikon sijasta mäkkiruokaa lätkämatsin ajan! Se makrulååda odottaa kyllä huomiseen. Miehen mielestä Ifk:ssa ei ole mitään seksiä, eikä se varmasti ymmärrä tuota safkan romanttisuutta niin kuin minä, joten taidan yrittää edes pukeutua hemppiksesti. Ifk:n punainenhan on yhdessä mustan kanssa ehkä maailman seksein väri. Sitä päälle ja alle ja ilta on hoidossa.

No vähän ot, kyllä tekin joskus.
silsis

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: Mut joo, ehkä mä aidosti kerjään huomiota vähän liikaakin (niin kuin taannoin eräässä ikiliikkujat-ketjussa kuulin)...
Saahan sitä kerjätä :D Mulle tuli mieleeni viime pikkiksien jälkeinen SM-hypetys. Vuoron perään ja ritirinnan palstattaret aukaisivat henkisiä sääriään juuri Sinkkumasalle. Mua tais vähän harmittaa. Taisin ajatella et se oli osin minulta pois. Ehkä mielessäni vilahti myös joitain sepelia masan hiihtoladulle-tyyppisiä ajatuksia :D

Yhtä kaikki, kaikkea sitä pohtii, kun työajalla on, vai miten se menikään? Niin...Patsi, kun taisit kirjautua juuri ineen. Vuoksesihan taisin koko aiheeseen tarttua. Sinähän olet yhtä lailla huomionkipeä palstalla kuin Gee, minä tai vaikkapa Martta. Pah, huomiontarve on pelkästään inhimillistä.
Edith

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Edith »

CandyMan kirjoitti: Minusta on jotenkin halpamaista kun pitäisi muka samantien vastata johonkin ihkupihku-viestiin "Itse olet sellainen höpsyli-pöpsyli"-viestillä, kun ei voisi vähempää kiinnostaa juuri sillä hetkellä ja on ihan muut asiat mielessä.
Joo-o, sen ainoon kerran, kun melkein-seurustelin, tuli noita vastaan. Ja se oli niin falskia. Onneksi seurustelin kuitenkin miehen kanssa, joten saatoin huomauttaa asiasta ja saada höpsyliviestejä vähän (mutten siis täysin, aargh!) vähenemään. Mutta nyt kun funtsin, niin ei mua ehkä niinkään ärsyttäneet ne höpsyliviestit, vaan se falskius. Se, ettei se ihminen saanut mun höpsylitunteitani oikein koskaan heräämään ja siinä oli sitten sitä teeskentelyn makua. En tosin tiedä, voisinko koskaan ihan kokopäivähöpsyliksi ruveta, mutta ainakin väärältä ihmiseltä saatu höpsöttely kyllä riepoo. No, onneksi sitten lakkasimmekin edes melkein-seurustelemasta.

Ärsytti siis kumminkin melkein-kumppanissa just se, että koska se oli ollut aiemmin ihan avioliitossakin, niin se katsoi sitten olevansa niin kuin asiantuntija siinä, miten naisten kanssa kommunikoidaan. Että ei niin kuin mua täysin kuunnellut, koska tiesi jo.
Patz

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Patz »

silsis kirjoitti:Niin...Patsi, kun taisit kirjautua juuri ineen. Vuoksesihan taisin koko aiheeseen tarttua. Sinähän olet yhtä lailla huomionkipeä palstalla kuin Gee, minä tai vaikkapa Martta.
Hetki piti tätä oikeen itsekin miettiä, mutta kyllä se vaan on niin että huomio on aina kivaa, oli se sitten posea tai negaa. Ainoa mikä kiinnostaa on huomion antajan sukupuoli. Mua kun ei vittuakaan kiinnosta naisten huomio, ainoastaan palstan könsikkäiltä (voi laskea yhden käden sormilla..) saamani! Ja parasta on tietysti kymmenet yyveet joita jatkuvasti postilootaani kolahtaa... namskis!
silsis

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja silsis »

Niin, miksi olla vaatimaton, kun voi olla paras?
elco

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja elco »

En ole ykköspuznuz-mies tosielämässäkään. Uusi suhde kyllä jotenkin pistää vain yrittämään enemmän: teen spontaaneja kikkailuja, viestittelen tunteellisuuksia, lahjon, muistan jne. Mielestäni tuolle on selvä sisäsyntyinen motiivi: osoittaa oma erikoislaatuisuuteni, jotta saan mimmin koukutettua ja rakastumaan itseeni. En usko, että tiedostaen laskelmoin vähääkään, vaan ihan luonnostani teen tuollaista voittaakseni naisen. Kun case on selvä niin spontaanisuus laskee.

Nyt tietysti joku mukaromantikko lukee tämän väärin ja pahastelee, kuinka kammoa on edes sanoa tälläistä. Mutta enivei, jos suhteen alussa vain nussisin ja katsoisin TV:tä niin kyllä se olisi varmaan varmin merkki siitä, että hommalla ei ole jatkuvuutta; että nyt tässä nussitaan paremman puutteessa vähän ja sitten kytketään menemään.
Susanna
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 19.09.2006 20:55

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Susanna »

aasi kirjoitti:
ak kirjoitti:Mä kun luulin, että se on juuri niin tehnyt alunperin. Tän kohdan perusteella:
Susanna kirjoitti:Ja kun vielä satun tietämään että tämä mies kyllä osaa kaikki temput naisten suhteen... ja on varmasti vaahtokylpyjä tarjoillut myös lyhyempiaikaisille tuttaville... Älkää kysykö mistä tiedän.
Tää tuli mullekin heti mieleen! Nyt on aika paha tilanne, mitä Jack Bauer tekisi?
Mä en pysty enää kirjottamaan tänne, mä vaan nauran... :D Älkää siitäkään kysykö mitään. :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja aasi »

Susanna kirjoitti:Älkää siitäkään kysykö mitään. :D
Ei tarvitsekaan, Jack Bauer tietää kysymättäkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin