Mies ja suhteen alku

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Susanna
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 19.09.2006 20:55

Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Kertokaas mulle miehet että tarkoittaako se mitään että mies ei suhteen alussakaan edes yritä keksiä mitään kivaa, vähänkään erikoista tekemistä kultansa kanssa??
Siis että aina vaan katellaan telkkaria tai pannaan tai vaan tehdään omia juttuja. Ei mitään vaahtokylpyjä tms.
Bliss

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä kyllä harkitsisin vakavasti suhteen tulevaisuutta toisenkin kerran, jos edes tulis puheeksi joku vaahtokylpy. Kammo ajatus. Sekö on kivaa?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Susanna kirjoitti:Kertokaas mulle miehet että tarkoittaako se mitään että mies ei suhteen alussakaan edes yritä keksiä mitään kivaa, vähänkään erikoista tekemistä kultansa kanssa??
Siis että aina vaan katellaan telkkaria tai pannaan tai vaan tehdään omia juttuja. Ei mitään vaahtokylpyjä tms.
Jos sen mielestä on erikoista katsoa telkkaria jos se on köyhistä oloista? Tai on vasta menettänyt neitsyytensä?

Myö miehet ollaan yksinkertaisia. Vihjaa. Jos ei auta niin sano suoraan, että vittu nyt sitä vaahtokylpyä ja ruusun terälehtiä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
silsis

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kukin tavallaan ja kukin omillaan. Mua kyllä ärsyttää kohtuu pontevasti liika brassailu tapailun alussa. Kyllä se treffien sisältö saisi tulla pään sisältä muuna kuin oksennuksena.

Toiset tykkäävät tehdä jotain, mä tutustun ylivoimaisesti paremmin keskustelemalla. Olenhan hyvä keskustelija.

Niin, kyllähän sinä itse tiedät paremmin kuinka paljon on tarpeeksi ja mikä on liian vähän.
silsis

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ainiin, siis mieshän se kivan keksii kun kova löystyy. Mitähän aloittaja on itse asian eteen tehnyt?

Tosin nuorissa menevissä miehissä, puhuttakoot nyt alfauroksista, on usein kusipäisyyden aiheuttama valuvika, joka aiheuttaa hedonistisen ja narsistisen suhtautumisen parisuhteeseen. Jopa Miss Suomea on joku joskus kyllästynyt nussimaan. Siis heille parisuhde on seksiä ja elämä sinänsä löytyy kavereiden parista.
Rouva Pupu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jos jotain haluaa, kannattaa avata oma suunsa. Suhteen alussa kun ei vielä välttämättä oikein tiedä mitä toinen haluaa ja ei halua. Eikä kyllä aina suhteen syventyessäkään, siksi meillä on tavat kommunikoida.
Sitten jos ei haluamiaan asioita saa vaikka niistä sanoo/ehdottaa/pyytää etc. asia on hieman eri, IMO.
Susanna
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 19.09.2006 20:55

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Tiedän että pitäisi nimenomaan avata oma suunsa. Mutta tuntuu että joudun tekemään sen jokaista muutakin asiaa koskien. Ärsyttävää siis olla koko ajan sanomassa jostain, vihjailemassa ja pyytämässä. Tulee sellainen että "eikö se nyt jumalauta itse tajua?!"
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pahimmassa tapauksessa passivoituminen suhteen alussa saattaa johtua siitä, että kiinnostus on lopahtamassa. Mutta en mie noin hätäisiin johtopäätöksiin ryhtyisi vaan puhuisin asiasta.

Tee selväksi, että kaipaat enemmän huomiota, mitään muuta et voi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Susanna
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 19.09.2006 20:55

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Mylwin kirjoitti:Pahimmassa tapauksessa passivoituminen suhteen alussa saattaa johtua siitä, että kiinnostus on lopahtamassa. Mutta en mie noin hätäisiin johtopäätöksiin ryhtyisi vaan puhuisin asiasta.

Tee selväksi, että kaipaat enemmän huomiota, mitään muuta et voi.
Helpommin sanottu kuin tehty.

Ja kun vielä satun tietämään että tämä mies kyllä osaa kaikki temput naisten suhteen... ja on varmasti vaahtokylpyjä tarjoillut myös lyhyempiaikaisille tuttaville... Älkää kysykö mistä tiedän.

Mutta oonko mä vaan jo liian itsestäänselvyys?! Vai liian tyytyväisen oloinen ettei muhun tarvi panostaa?!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Niba »

Susanna kirjoitti:Tiedän että pitäisi nimenomaan avata oma suunsa. Mutta tuntuu että joudun tekemään sen jokaista muutakin asiaa koskien. Ärsyttävää siis olla koko ajan sanomassa jostain, vihjailemassa ja pyytämässä. Tulee sellainen että "eikö se nyt jumalauta itse tajua?!"
Eiks se osaa puhua? Syökö se muutakin kuin banaaneja?
Jos se kihnuttaa itteensä koko ajan niin osta sille talkkia?
Jos se on kovin karvainen kuitenkin niin sitä kuitenkin on mukava pitää sylissä Nallen asemasta, ja sitten vaikka karvaa irtoiskin koko ajan, niin onneks kasvaa uutta tilalle. JOS sä sitä rakastat, niin et välitä vaikka se onanois kun et sitä huomioi tarpeeksi. Eikä kannata vihjailla, ymmärtää vielä väärin ja panee kahta kauheammin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Susanna kirjoitti: Ei mitään vaahtokylpyjä tms.
Ja muista toki, että olet ajautumassa suhteeseen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Miehet ovat niitä, jotka eivät välttämättä innostu vaahtokylvyistä, kakunkoristeista, pitsisukkahousuista ja tyttöjen siideri-illoista. Myös pitkät ja hartaat keskustelut aiheesta suhteemme tila ovat lähinnä naisia varten. Silsis tosin keskusteluihmisenä saattais digata ;)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Susanna kirjoitti:Ärsyttävää siis olla koko ajan sanomassa jostain, vihjailemassa ja pyytämässä. Tulee sellainen että "eikö se nyt jumalauta itse tajua?!"
No vittu ei se tajua. Anna olla. Sulle ei riitä mitä se pystyy tarjoamaan Omana Itsenään, joten kipikipi... Tai en mä tiedä. Joskus mietin pienessä päässäni, että miten hurjasti ihmiset yrittävätkin muuttaa kumppania / mahdollista kumppania ihan vaan vaikka hyvän seksin vuoks. Joku mielestäni tärkeä tosiaan puuttuu jos alku menee nussiessa ja telkkaria katellessa. Minun ihan oma herneetön mielipiteeni. (Jos ei tähän mennessä ole tajunnut vihjailujas ja suoraan laukomisias niin annapa olla, se on vaan tyhmä tai haluton.)

Hitto, tippu vanupallo korvasta ja katko ajatukset, en ees tienny et siel on jotain! No mut siis... Kuinka kauan te nyt ootte nussinu ja kattonu telkkaria?
PerttiMakimaa

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sen sian pitäisi jättää sinut!!!!!!!!1! :) (Siltä varalta, että olet tosiaan uusi palstalla älä ota tätä vakavasti)
NuoriDaavid

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Susanna kirjoitti:Kertokaas mulle miehet että tarkoittaako se mitään että mies ei suhteen alussakaan edes yritä keksiä mitään kivaa, vähänkään erikoista tekemistä kultansa kanssa??
Siis että aina vaan katellaan telkkaria tai pannaan tai vaan tehdään omia juttuja. Ei mitään vaahtokylpyjä tms.
Uskoakseni mies virittelee vaahtokylpyjä silloin, kun haluaa päästä panemaan. Jos pääsee panemaan muutenkin, niin vaahtokylpyjen viritteleminen on uusiutumattomien luonnonvarojen tuhlausta.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

:ditchthepig: !!!!!!!!

EiQ oot kattonu liikaa amerikkalaista romantiikkakliseepuuroa. Vaahtokylvyt on paatuneille homoille. Huomioida voi toki ja kehittää jotain yhteistä tekemistä välillä mutta arki on arkea ja aina ei jaksa muuta kuin olla.

Mut jos se nyt on tollanen vetelä kyljys koko ajan, niin sano sille, että viet pimppis muualle.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Ann »

Susanna kirjoitti: Siis että aina vaan pannaan.
Nauti vielä kun voit.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Susanna kirjoitti:"eikö se nyt jumalauta itse tajua?!"
Ei. Ei tajua. Valitettavasti sellaisia miehiä, jotka osaavat lukea ajatuksia ja tarjota vaahtokylpyjä ruusunterälehtien, mansikoiden ja shampanjan kera aina kun nainen niistä unelmoi, on ainoastaan Harlekiini-romaaneissa.
Ainoa keino saada se jörrikkä tajuamaan, että haluat itseäsi hemmoteltavan, on kertoa asiasta suoraan - hienovarainen vihjailukin menee useimmiten ns. ohi. Jos ei tämäkään auta, sitten voit epäillä jotain olevan pielessä.

Tähänastisen perusteella ongelmana kuulostaisi kyllä olevan lähinnä omat epärealistiset odotuksesi. Jätä ne Gloriat ja Harlekiinit ja puhu miehesi kanssa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Lilo »

On tietysti aina olemassa myös vaihtoehto - ota yhteyttä huimaan, vaahtokylpyjen ja shampanjan erityisosaajaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Susanna kirjoitti:Kertokaas mulle miehet että tarkoittaako se mitään että mies ei suhteen alussakaan edes yritä keksiä mitään kivaa, vähänkään erikoista tekemistä kultansa kanssa??
Siis että aina vaan katellaan telkkaria tai pannaan tai vaan tehdään omia juttuja. Ei mitään vaahtokylpyjä tms.
Se on katsonut eri TV-sarjoja kuin sinä. Istuta sitä enemmän Kauniiden&Rohkeiden sekä Salattujen Elämien pariin, niin saa vaikutteita miten oikeissa parisuhteissa eletään ja toimitaan. Miehetkin puhuvat niissä TV-sarjoissa kuin naiset, jopa toisilleen. Olen monesti miettinyt että useiden naisten tulisi alkaa seurustella toisten naisten kanssa, jos haluavat olla oikeasti onnellisia.

Toinen pointti on se että mitä enemmän olet miehen mielestä yhdentekevä ja ns. varma nakki, sitä vähemmän hän yrittää. Mitä enemmän mies pelkää tunteittesi pysyvyyttä, sitä enemmän hän yrittää ja sitä tärkeämpää hänelle on saada sinut ilostumaan, jopa itselleen vierain keinoin kuten ruusuöljykylvyin, viulunsoitoin jne.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu vois tulla tähän väliin kertomaan, että orkut tuntuu erilaiselta veden alla. Ja eiku laskemaan vettä saaviin!

Mikä mahti maailmassa estää järkkäämästä itse sitä jotain spesiaalia? Tosin siitä voi syyttää ihan itseään, mikäli on kyvytön sanomaan ääneen mielitekojaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Njoo, en tiedä kuinka paljon noi Susannan mainitsemat vihjailut ja pyynnöt on, väkisinkin otan vaan tällasen kannan...
Elukka kirjoitti:Tähänastisen perusteella ongelmana kuulostaisi kyllä olevan lähinnä omat epärealistiset odotuksesi. Jätä ne Gloriat ja Harlekiinit ja puhu miehesi kanssa.
En tiedä muista naisista täällä, mut mä oon ainakin ihan totta tottunut hieman erilaisiin alotuksiin ja hurmaamis-yrityksiin miesten puolelta... Siis en nyt meinaa vaahtokylpyjä terälehtineen (tommonen parhaus jätettiin meilläkin vasta kosintaan ja siihenkin osittain läppämielessä, suksee) mutta jotain muuta kuin jomman kumman kotona röhväämistä. Se on sitä ihanaa aikaa kun voi vähän vielä vältellä arkea (/kotia), chillailla pitkin poikin kaupunkia tai maailmaa, tutustua, hurmata, saada toinen ihan lääpälleen... Ah. Ei se ole pelkkää elokuvaa, ei se saisi olla. :]

Oon varmaan vähän liikaakin homostuttanut jo omaa äijääni täällä, mutta siis jälleen joudun kertomaan, ettei sille koskaan oo ollu ongelma tai suuren työn takana väsätä yllärinä kynttiläillallista (useimmiten omaan olkkariimme kun seinän takana nukkuvan pienen unta vahdittava kotona kuitenkin), tuoda matkoiltaan jotain hyviä hierontaöljyjä, lähetellä duunista kukkia, tekstata päivällä töistä "iltalaivaan kahestaan, mummi hakee pikkusen hoitoon koht" jne jne. Ja etten ihan täysin erikoista miestä väitä löytäneeni niin tällaista kohtelua ja huomiota saa lähipiirissäni moni muukin. Joskus se toki vaatii hieman enemmän pyyntöjä ja kannustusta - varsinkin jos yhdessä on oltu vuosia - mutta pääasia kun toimii...
Ann kirjoitti:Geetzu vois tulla tähän väliin kertomaan, että orkut tuntuu erilaiselta veden alla. Ja eiku laskemaan vettä saaviin!
Tästä tuli mieleen et hitto miten ällöttävää on synnytyksen jälkeen mennä kylpyyn, ihan avoimena niinq. Uimahallissa saattais hukkua!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja martza »

Susanna kirjoitti: Kertokaas mulle miehet että tarkoittaako se mitään että mies ei suhteen alussakaan edes yritä keksiä mitään kivaa, vähänkään erikoista tekemistä kultansa kanssa??
Siis että aina vaan katellaan telkkaria tai pannaan tai vaan tehdään omia juttuja. Ei mitään vaahtokylpyjä tms.
Toisilla miehillä on hoksottimet ja toisilla taas ei. Vaahtokylvyt ym. tämäntyyppiset huomionosoitukset, vaativat mieheltä jo hyvin romanttisia
ajatuksia. Tunne/äly, huomioda toinen ja halu, oppia tuntemaan toisen tarpeet, on taito, jota myöskään ei ole kailla miehillä eikä myöskään kaikilla naisillakaan. Kyky ilmaista tunteitaan toiselle, vaatii rohkeutta monelta ja miehillä etenkin, se on ollut aina vaikeaa, kautta historian.

Monet miehet ajattelevat suhteen hyvin yksioikoisesti ja heille riittää, kun saa olla vain yhdessä ja, kun ei ole riitoja niin silloin tunnetaan, että suhde toimii.
Parisuhde ei saa olla itsestäänselvyys vaan sitä on hoidettava ja ruokittava päivittäin, molemmin puolin. Arkinen rutiini parisuhteessa, iskee hyvin helposti suhteeseen ja suhde on silloin vaarassa näivettyä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti: Pusnus
Because you're worth it..? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Pusnus
Because you're worth it..? :?
Joskus oon kans confused, harvemmin kyl nykyään.
Ehkä syy onkin Candyn ihku "Mitä enemmän mies pelkää tunteittesi pysyvyyttä, sitä enemmän hän yrittää". Oon kyllä tehnyt huomaamattani aika paljon sellasta typerää, että mua on melko mahdoton pitää itsestäänselvyytenä. Sitä mä vähän kuitenkin haluisin olla. ;)
SingleMalt

Re: Mies ja suhteen alku

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

martza kirjoitti:
Toisilla miehillä on hoksottimet ja toisilla taas ei.
Sama pätee naisiin. Moni mies haaveilee spontaanista suikkarista autoa ajaessaan, mutta hyvin harva nainen sen tajuaa tehdä.
Vastaa Viestiin