Raha-asiat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Raha-asiat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Stadinarska kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:[miksi et voisi kerralla tulla Sinäkin kaapista poks ton ylläolevan kanssa..vaix käsipillukkai jah?
Ei toi Stadinarska missään kaapissa elä. Sillä on siellä niin monta kenkäparia, ettei se sinne enää ite mahtuiskaan... :wink:
Terve Joutava-da! mehän joskus ymmärrettiin toisiamme. Muistan ja ymmärtäisin näin. Mustaenkeli kyllä vastasi aika hyvin. Ei nyt oo kaappijuttuja, eeeeiiii...ainakan paljon...hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuolee nauruun ja herää....ei maar mä olen vakava

Mitä äijälle kuuluu?

Jos olet mies niin mitä kuuluu!
Mitä kuuluu..mikä on elämän tarkoitus: Lisääntyä, eikö?

No olen kyllä sitä harjoitellut ja voisi kuvitella että riittävästi, mutta liha on heikko ja mieli sitäkin heikompi vaikka omaa mieltäni olenkin pitänyt vahvana ja ainutlaatuisena. Kuten mekin luulemme olevamme ainutlaatuisia persoonia, mutta totuus kuitenkin on että emme ole mitenkään niin ainutlaatuisia (omasta mielestä jotain täysin uniikkia, korvaamatonta tms) kuin kuvittelemme.

Sillä joku hutkija sanoi että maailmasta löytyy paljon hyvin samankaltaisia ihmisiä, ihmisiä kuten minäkin. Ja mitä heidän elämäänsä voisi muuta sitten kuulua kuin sitä lisääntymistä, tiedätkö sellasta että nainnin jytkettä kaikkineen.

Ja mitä ymmärrykseen tulee, niin sen ainakin ymmärrän että tyylisi on muuttunut, mutta ei se mitään, ollaan mukana vaan ja antaa virran viedä..

Elämä hymyilee!
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin