Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Edith

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo. Kyl mä olen ihan seurusteltava (sananmuodostus vrt. pantava).
Tietäsin just tarkkaan, milloin kaipaan halipusia ja milloin omaa rauhaa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Niin kyllä tässä saattaisi olla se vika, että muistuttaisin liikaa itseäni. Enkä osaa kuvitella itseäni esim. afrikkalaiseksi naiseksi. :oops:
NuoriDaavid

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jyrki73 kirjoitti:Niin kyllä tässä saattaisi olla se vika, että muistuttaisin liikaa itseäni. Enkä osaa kuvitella itseäni esim. afrikkalaiseksi naiseksi. :oops:
Tästä apua http://www-old.cs.st-andrews.ac.uk/~morph/Transformer/
silsis

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Hallusinaatio kirjoitti:Jos mulla olis identtinen kaksosveli, niin en mää kyllä sen kans seukkais.
Ei se kerta... Mut mullapas on kopio, jonka kanssa en seukkaisi. En kyllä itsenikään kanssa, olis meinaan aika tylsää touhua, vaikka hottis oonkin.
Elukka

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

En seukkais itteni kaa, en ees naispuolisen kopion.
Joku taso mullakin sentään on! :leuhka:
CandyMan

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sannnu kirjoitti:Mä oon aina ajatellut, että jos mä olisin mies niin mä tietäisin niin hyvin miten naisten kanssa pitää toimia.
Eri asia on haluaisitko enää siinä vaiheessa toimia naisten kaikkien mielihalujen mukaan. Tietäminen ja sopeutuminen ovat kaksi eri asiaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei perhana, en usko. Oon kuitenkin aika rasittava tyyppi ja aivan liian kiinni vaikka missä jutuissa. Riideltäisiin varmaan ihan liikaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En usko, että ehtisin. Ts. vaatisin itseltäni liikaa aikaa itselleni, ja sitten meidän molempien koulu kärsisi siitä. Toisaalta suhteeni itseni kanssa olisi avoin, ehkä liiankin. Kyllästyisin ylianalyyttiseen itseeni melko pian, sillä tuskin vaivautuisin itseni kanssa peittelemään tätä valitettavaa luonteenpiirrettä. :oops:

Kuvaa aivojeni tämänhetkistä tilaa *I think I just flatlined*
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska hei.

No totuus on, että aivan varmasti haluaisin itseni kanssa seurustella jos olisin nainen. Koska tunnen itseni että olisin ...siis mielestäni....paras.

Mutta kun ei ole sellaista mikä oman kamalan vaatimustasoni täyttäisi. Olen itse aivan liian mukava ja paheeton, että kun vaadin sitä muilta niin käy niin kuin mulle käy. Elämä on vajaata kun ei le löytänyt omaa, ei lasta ei oikeastaan ole mitään oikeaa....

Mutta olen siis silti tyytyväinen itseeni. Aivan kumma tapaus.
Mut olen ihan tosi ajatellut että kyllä naisten kannattaisi Stadinarska ottaa, mutta toisaalta nyt olen miettinyt sitäkin, että useat naiset ikäänkuin hakevat vaikeuksia ottamalla sikamiehen, jonka jo heidän olisi pitänyt tunnistaa alussa...
Nuorena luulin, että naiset pitää mukavasta miehestä, joka on turvallinen ja hellä ja uskollinen ja rehellinen, mutta nyt tajuan että eivät taida halutakaan. Niin kummallisia valintoja olen tavannut. Yleensä tosi riskinottajiakin ja muuten levottomia miehiä. Ja olenkohan minä sitten tylsä. En omassa maailmassani ainakaan, mutta huumorintajuni on ehkä erilaista.
Mutta vakavasti puhuen ottaisin 100% varmasti itseni. Minusta olisi ihana luottaa toiseen ihmiseen ja tietää hänen olevan kunnollinen.

Niin, ulkonäöstäkään asia ei voi kai olla kiinni. Olen ihan kivannäköinen, ja normaalikokoinen hoikka ja terve, vaikka älytöntä itse sanoa

Ja lisäksi alkoton, superterve, mies parhaassa iässä, lapseton, ei koskaan taloudellista huolta (normaalikulutuksessa) kai???

Tiedän silti, missä tietenkin vika on etten ole naimisissa. Se on varsin simppeli syy. En ole juuri koskaan tyrkyllä! Ja mulla on vain muutama oikein hyvä ystävä, ja he ovat naisia. Ilman seksiä.

Niin, menisin senkin takia itseni kanssa naimisiin koska tietäisin ettei se äijä koskaan lähde minkään ystäväremmin luo kun sillä ei le sellaista!Heh!

Eikä ole uusperheen mustasukkaisuutta . Mä olisin maailman helpoin vaihtoehto naiselle joka arvostaa hyvyyttä.

Minun vikani on se, että miesmäiseen tapaan olen hieman arka sitoutumaan ja siksi en tyrkyllä, mutta jos ihana nainen ilmoittaa minulle olevansa kiinnostunut, olisin aika heti sulaa vahaa...

Mä oon lisäksi kamalan krantuksi tullut iänkin myötä. Eli naisen tulee tosiaan melkein olla yhtä "kiva" kuin minä. Avoin yms. Ja kyllä mun töytyy tunnustaa, että tulevan naiseni olisi oltava kivan näköinen, ei mikään tissisankari, vaikka tottahan minä kauniista rinnoista tykkään, mutta sievä tulisi minun mieleen olla koska tottakai sitä jota katsoo tulee olla miellyttävän näköinen. Olen itsekin ainakin sen näköinen, etten kai suurimmalle osalle ole huono.

Ja sopivan älykäs se nainen olisi, minäkin siis olen!

Nyt olin kyllä ihmeen tosikko!

Terveisin Stadinarska ilman Stadinarskatarta.
Se saattaa olla onni, saattaa olla huonoa. On se sikäli onni, ettei mulla ole eroakaan alla, eikä erolapsia eikä katkeruutta lasten menetyksestä ...
mutta kamala kaipaus mukana joka päivä...
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

En helvetissä seurustelisi!

Minua voi ja saa olla vain yksi ja ainoa. Eihän suhteesta tulisi yhtään mitään jos molemmat vaatisivat palvontaa ja tuijoittasivat vain omaa napaansa... En katselisi hetkeäkään itseni kaltaista henkilöä, mutta onneksi on olemassa muunlaisia persoonia jotka rakastavat minua :]
Be a good animal, true to your animal instincts.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:En. 130%
Yritä eläytyä naiseksi.
Mut katsos, jos pahalle antaa pikkusormen, niin kohta se on pystyssä, ja ollaan ostamassa pitsihepeneitä Stokkan alusvaateosastolla ja vieläpä ihan omaan käyttöön.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jyrki73 kirjoitti:Niin kyllä tässä saattaisi olla se vika, että muistuttaisin liikaa itseäni. Enkä osaa kuvitella itseäni esim. afrikkalaiseksi naiseksi. :oops:
Niin. Täydentävätkö vastakohdat toisiaan vai raastavatko ne toisensa hengiltä?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vadim kirjoitti: Täydentävätkö vastakohdat toisiaan vai raastavatko ne toisensa hengiltä?
Ei mennä äärimmäisyyksiin! Hieman erilainen riittää, ei täyttä vastakohtaa kenellekään.

Itsensä kanssa seurustelun haittapuoli olisi eittämättä kahden persoonan häiritsevä samankaltaisuus. Yleensä kun erilaiset ihmiset tahtovat hioa toistensa särmiä, nyt tietyt piirteet voimistuisivat toisen ruokkiessa juuri näitä hyvänä pitämiään ominaisuuksia. Tietysti näin muutenkin suhteessa jota aloitettaessa muistutetaan kovin toisiaan. Kuitenkin, puuttumaan jäisi kaikenlainen yllätyksellisyys.

Ei taida onnistua. Voisin olla itseni ystävä, mutta uskoisin seurustelun johtavan kyllästymiseen vastaväittäjän puuttuessa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hermine

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä mietin just samaa kuin Melnais, että mulla kun on taipumus väittää aina vastaan kaikessa niin mistähän sitten itseni kanssa väittelisin. Tylsäksi kävisi.

Jotenkin kyllä ajatus itsensä kanssa seurustelusta tuntuu samallalailla tympeältä ja tunkkaiselta kuin ajatella seurustelevansa sukulaisen kanssa. Yäk. Ei sitä itseään voi rakastaa samallalailla kuin ehkä samoja piirteitä muissa.

Toisaalta poikaystävässä on kyllä aika paljon samoja ärsyttäviä puolia kuin mussa, eikä tästä ihan täyttä katastrofia ole silti syntynyt...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

hermine kirjoitti:Mä mietin just samaa kuin Melnais, että mulla kun on
Toisaalta poikaystävässä on kyllä aika paljon samoja ärsyttäviä puolia kuin mussa, eikä tästä ihan täyttä katastrofia ole silti syntynyt...
HYVÄ ET SULLA ON POIKAYSTÄVÄ...
ONNEA NYT...
SUN KANSSASI MÄ EHKÄ VOISIN SAADA RIIDAN.
VOI...voi pahus capsit, soriiii!

voitaisko yrittää tapella jostakin. Jos mä aloittaisin:

Sinä senkin ...senkin...pahus!

Stadinkilteinarska
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kakspiippunen juttu... Panisin kyllä joo. Vois olla hauskaakin.
Mutta varsinainen eläminen, oleminen ja seurustelu....
Kyllä mulla taitaisi mennä hermot, vaikka suht pitkäpinnanen olenkin.
Välillä ihmetyttää, miten tuo toinen jaksaa... jossei se ois tollanen hanhiemo, ni ei se jaksaiskaan.
Olishan mussa haastetta, ja haasteista tykkäänki, mut saattaisin käydä itselleni rasittavaksi.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja brona »

Mikä etten, mutta en usko että suhteesta tulisi kovin pitkäikäistä. Mulla on sen verran temperamenttiä, että taitaisi olla myrskyinen ja kiihkeä liitto. Samanlainen huumorintaju tosin saattaisi pelastaa paljon, samoin se, että olen opetellut pyytämään anteeksi.
...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="mustaenkeli"]Kakspiippunen juttu... Panisin kyllä joo. Vois olla hauskaakin.

Uskotko Mustis että mä pärjäisin itseni kanssa. Olenko joskus ärsyttänyt sua?

Stadinarska
väsyksiin itsensä pelannut.

ps. Miten Juankoskella RULLAA? Onko Juicee näkyny? :P
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Uskotko Mustis että mä pärjäisin itseni kanssa.
Uskon. Vaikka, tämä tuskin on uskonasia.
Stadinarska kirjoitti:Olenko joskus ärsyttänyt sua?
Et kai varsinaisesti. En ainakaan muista, enkä kaivele menneitä.
Stadinarska kirjoitti:ps. Miten Juankoskella RULLAA? Onko Juicee näkyny? :P
Ihan kuule kivasti rullaa. Tänään ollu vapaapäivä ja oon ulkoillu ihan tosi paljon. Yhden oluenkin juopottelin tuossa saunoessani. Sandelssia.
Juicee en oo nähny, mutta paikallisessa ravintelissa oon kyllä muihin Leskisiin tutustunu. Ovat kuulemma kaikki sukua keskenään, mitä nuita täältäpäin löytyy.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihan kuule kivasti rullaa. Tänään ollu...

MUKAVA KUULLA. mustis...joo mullakin on olutta jäässä olevassa kaapissani ja kyl määkin voisin kaljaa ottaa mut en saa aikaan pullon avaamista.

Joutuuko siellä muuten käyttämään enemmän kenkiä, talvikenkiä kuin täällä Hesassa?

Mistähän mulle tämmöinen kysymys tuli?

Stadin ainoa oikea Arska
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: mullakin on olutta jäässä olevassa kaapissani ja kyl määkin voisin kaljaa ottaa mut en saa aikaan pullon avaamista.

Joutuuko siellä muuten käyttämään enemmän kenkiä, talvikenkiä kuin täällä Hesassa?
Tuohon olutprobleemaasi selkeä vastaus: vaihda pullot tölkeiksi. Tölkit ei mee nii helpolla rikki ja paljon helpommin avattavissa.

Sitten tuo kenkäjuttu. Pohdinkin tuossa viimeksi eilen suhdettani talvikenkiini. Saapikkaat on hyvät. Niillä ei vaan passaa tepastella työmaalla, eikä oikein sovellu autolla ajamiseen. Viimepäivät tullu käytettyä lähinnä noita mummonpotkimismaihareita. Vihreitä. Mustat on viel kaapissa. Niihin pitäs hankkia uuet pohjalliset. Samoinku noihin mun pitkävartisiin bootseihinki tartteis hankkia kunnon pohjalliset. Tulee muuten vilu.
Sitäki oon miettiny, että pitäsköhän tässä hankkia ihka uuet talvikengät vaiko eikö. Semmoset tosi lämpöset. Noh, ehkä sille ei oo tarvetta...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: mullakin on olutta jäässä olevassa kaapissani ja kyl määkin voisin kaljaa ottaa mut en saa aikaan pullon avaamista.

Joutuuko siellä muuten käyttämään enemmän kenkiä, talvikenkiä kuin täällä Hesassa?
Tuohon olutprobleemaasi selkeä vastaus: vaihda pullot tölkeiksi. Tölkit ei mee nii helpolla rikki ja paljon helpommin avattavissa.

Sitten tuo kenkäjuttu. Pohdinkin tuossa viimeksi eilen suhdettani talvikenkiini. Saapikkaat on hyvät. Niillä ei vaan passaa tepastella työmaalla, eikä oikein sovellu autolla ajamiseen. Viimepäivät tullu käytettyä lähinnä noita mummonpotkimismaihareita. Vihreitä. Mustat on viel kaapissa. Niihin pitäs hankkia uuet pohjalliset. Samoinku noihin mun pitkävartisiin bootseihinki tartteis hankkia kunnon pohjalliset. Tulee muuten vilu.
Sitäki oon miettiny, että pitäsköhän tässä hankkia ihka uuet talvikengät vaiko eikö. Semmoset tosi lämpöset. Noh, ehkä sille ei oo tarvetta...

Vihreät mummonpotkimismaiharit. Niinpä!
Eikö ne vois edes vahingossa unohtua jonnekin tai mennä rikki?

Apua tai on apualle hymiökin, (etsii) :paavi:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Vihreät mummonpotkimismaiharit. Niinpä!
Eikö ne vois edes vahingossa unohtua jonnekin tai mennä rikki?
Ne on kuule valtavan hyvät maiharit. Tuntuu jalassa erittäin hyvälle. Ovat kestäneet viimeiset kuusi vuotta ja varsin uskolliset omistajalleen. Eivät kastele jalkoja, vesi ei varmasti tule läpi, eikä lumikaan. Niin ja vielä teräskärjet ja kaikki. Kuluneet ovat kyllä hiukan, mutta ei rikki ainakaa vielä tänä talvena. Sitten kun ovat käyttökelvottomat, voin lahjoittaa ne sulle, junou... Uuet nauhat pitäs kyllä nuihin ostaa. Tiistaina vois shoppailla, ku käväsen Kuopiossa. Punaset nauhat tahtoo tää!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Vihreät mummonpotkimismaiharit. Niinpä!
Eikö ne vois edes vahingossa unohtua jonnekin tai mennä rikki?
Ne on kuule valtavan hyvät maiharit. Tuntuu jalassa erittäin hyvälle. Ovat kestäneet viimeiset kuusi vuotta ja varsin uskolliset omistajalleen. Eivät kastele jalkoja, vesi ei varmasti tule läpi, eikä lumikaan. Niin ja vielä teräskärjet ja kaikki. Kuluneet ovat kyllä hiukan, mutta ei rikki ainakaa vielä tänä talvena. Sitten kun ovat käyttökelvottomat, voin lahjoittaa ne sulle, junou... Uuet nauhat pitäs kyllä nuihin ostaa. Tiistaina vois shoppailla, ku käväsen Kuopiossa. Punaset nauhat tahtoo tää!
Punaiset nauhat vielä...HUH.
Ei, nyt Arskallekin on ehdottomasti liikaa. Arska on kohdannut rajansa!
Kieltäydyn tosi kohteliaasti maihareista. Vie kummitusmuseoon!
Huh, nyt täytyy ottaa miestä väkevämpää. Siis aamutee!

Terveisin rajallinen Stadinarska :wink:
slam

Re: Voisitko seurustella itsesi kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Edelleenkään ei kiinnostaisi. Äitemuorinkaan kanssa ei viittis alkaa seurusteleen, mutta ruuanlaitto myös minulle saisi kiinnostaa. Itseeni moinen ei seksitä, ei sitten millään ainakaan kotosalla yksin. :P

Lepertävä kyyhkyläinen olisi jees, mutta ei tällä maailmasta erkanemisella siihen varmoon pysty... Pitäisi opella juttelemaan vastakkaisen kanssa yhtä rennosti, kun miesten kanssa "raksalla".
Vastaa Viestiin