Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja Leila »

SingleMalt kirjoitti: Kyllä ne kuoleekin, mutta sitä tapahtumaa kutsutaan oikeammin rauhoittumiseksi. Ne siis esittävät hyvää ja kilttiä perheenisää, uraohjusta, rauhallista ja seesteistä mieltä. Oikeasti ne vain haluais päästä ryyppäämään ja panemaan. Tai näin ne mulle ainakin on sanoneet. Jokainen. Aina.
On paskanpuhujia ja sitten on toteuttajia.

Tässä tilanteessa Toteuttaja ottaisi salarakkaan tai pari tai sitten lemppaisi akan ja pennut ja alkaisi elää sellaista elämää kuin haluaa. Paskanpuhuja sen sijaan itkee kavereilleen omaa kurjaa kohtaloaan (jonka on vielä itse itselleen järjestänyt) ja tyytyy vain muistelemaan omaa hurjaa pano- ja ryyppymiehen menneisyyttään. Surullista. Tai oikeastaan aika huvittavaa.
Äiti ei tiedä
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jaako kirjoitti:
No mutta… mitäs teet illalla, Minnie?
Tihihi. Menen ulos syömään ystävieni kanssa. Mitäs itse?
Prepare for the worstest.
huima

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Vähän aikaa siinä hinkattiin, kunnes ajattelin, että takaisin tiskille nukkumaan. Mimmi tarkisti, että ei ole sormusta ja jätti protestin huonosta performanssistani. Osoitin gigolorahoitusammattilaiskaveriani tyyliin, että tämä hoitaa tiimin panohommat ja jatkoin nukkumista. Kaverit olivat täysin paskana.
Edelleen mun idoli.

:hail:
SingleMalt

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Leila kirjoitti: Surullista. Tai oikeastaan aika huvittavaa.
Mutta niin totta ja niin arkipäivää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SingleMalt kirjoitti:
Leila kirjoitti: Surullista. Tai oikeastaan aika huvittavaa.
Mutta niin totta ja niin arkipäivää.
No, onneksi on aina mahdollista päästä Toiselle Kierrokselle™.
Prepare for the worstest.
SingleMalt

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nowaysis kirjoitti:No, onneksi on aina mahdollista päästä Toiselle Kierrokselle™.
..mikä onkin aina se helpoin vaihtoehto. Nimittäin hankkia sellainen nainen, joka on jo saanut suuret häät, jolla on jo penskat tehty ja niiden sinappi-ikä ohitettu. Täydellinen avaimet käteen-paketti!
Jaako
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 01.11.2006 17:52

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja Jaako »

Leila kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Kyllä ne kuoleekin, mutta sitä tapahtumaa kutsutaan oikeammin rauhoittumiseksi. Ne siis esittävät hyvää ja kilttiä perheenisää, uraohjusta, rauhallista ja seesteistä mieltä. Oikeasti ne vain haluais päästä ryyppäämään ja panemaan. Tai näin ne mulle ainakin on sanoneet. Jokainen. Aina.
On paskanpuhujia ja sitten on toteuttajia.
Jos nyt ihan rehellisesti puhutaan, eihän se sinkun elämä useimmilla (siis minulla ei ole, joten ei saatana muillakaan) ole loputonta panokimaraa. Mutta vapauttavinta on se optio. Kun on takana vähän stressaavampaa arkea ja työkavereiden keskinkertaisille jutuille pakkohymyilyä, päättää järkätä itselleen vähän irtiottoa ja tavalla tai toisella yhyttää samanmielisen sääriparin...

Mutta seukatessa se seikkailu typistyisi kai lähinnä virpomiseksi jotain toista ajatellen? Mutta toisaalta, miten sitä voi kunnolla virpoakaan jos peräti asuisi jonkun kanssa?
Jaako
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 01.11.2006 17:52

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja Jaako »

nowaysis kirjoitti:Mitäs itse?
Vaihdan talvirenkaat ja otan iisisti.

Ja on mulla itse asiassa yhden naisen numerokin. Pitäisiköhän viestitellä… ja tulla sitten tänne huorittelemaan jos ei tärppää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SingleMalt kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:No, onneksi on aina mahdollista päästä Toiselle Kierrokselle™.
..mikä onkin aina se helpoin vaihtoehto. Nimittäin hankkia sellainen nainen, joka on jo saanut suuret häät, jolla on jo penskat tehty ja niiden sinappi-ikä ohitettu. Täydellinen avaimet käteen-paketti!
Kiitos kulta! :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jaako kirjoitti: Ja on mulla itse asiassa yhden naisen numerokin. Pitäisiköhän viestitellä… ja tulla sitten tänne huorittelemaan jos ei tärppää.
Joo, tosin voit jättää sen huorittelun suosiolla pois. Se vaan kertois kato sun huonosta itsetunnosta. Tosimies toteais vaan ettei tsubu tiedä mitä menettää ja iskis silmää wink wonk.
Prepare for the worstest.
huima

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Tosimies toteais vaan ettei tsubu tiedä mitä menettää ja iskis silmää wink wonk.
"Well how 're YOU doing?"

:rofl:
SingleMalt

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

huima kirjoitti:"Well how 're YOU doing?"

Hei mä tiän tän! Winston Churchill?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti: "Well how 're YOU doing?"

:rofl:
:oops: En muuten sillain tarkotuksella ajatellu sua, hitsi, sun vaikutus on vaan syöpynyt mun alitajuntaan!1 Abua!!

I've got you under my skin.. 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi naiset ovat lumppuja huoria?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: luotettavampia
Millä planeetalla sä elät? Miten sinne pääsee?
Poissa silmistä, poissa mielestä?
STADINARSKA vastaa:

Siis katsokaas sitä saa mitä tilaa. Ihan oikeasti itse olen aina käyttäytynyt hyvin ja kun tekee sen niin nainen kyllä on palkinnut sen ja ollut myös mukava.
Kokeilkaa olla mukavia niin kyllä teitä kohdellaan kivasti.
Jos ei kohdella niin halki poikki ja pinoon vaan. TOTTAKAI olen kohdannut tylsiä ja ikäviä naisia, mutta ei heidän kanssaan pidä "toimia" millään areenalla!

Tämä selvä poijaat. Korottakaa rimaa ylöspäin...tyhmä on kiinnostunut tyhmästä.

Oi että nyt on tylsän asiallista mut asia piti selvittää.
Mulla on esim. 2 naisystävää jotka eivät koskaan voisi pettää luottamustani. Se nyt vain on niin!
Vastaa Viestiin