Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko uskollinen?

Jaa.
50
83%
Njet.
10
17%
 
Ääniä yhteensä: 60

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

No niin, oletko vai etkö? Kyllä tai ei.
prosessi

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä olen ollut aikeissa avata tämän ketjun jo monta päivää...
elco

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kysymys on typerä. Jos jossain teot puhuvat eivätkä puheet niin tässä. Eivätkä edes teot vaan tekemättä jättämiset.

Aina löytyy kaveri joka valehtelee uskottavammin kuin toinen puhuu totta.
Bliss

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Joskus vuosia sitten kerran olin olematta uskollinen. Ei tapahtunut tämän suhteen aikana.



Ja sitäpaitsi se oli sille mulkulle ihan oikein :evil:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:Joskus vuosia sitten kerran olin olematta uskollinen. Ei tapahtunut tämän suhteen aikana.
Herää kysymys, rastititko kohdan "uskollinen" vai "uskoton". Voiko itseään pitää uskollisena siitä huolimatta, että on ollut uskoton? "Ei koskaan enää..."?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bliss kirjoitti:Joskus vuosia sitten kerran olin olematta uskollinen. Ei tapahtunut tämän suhteen aikana.



Ja sitäpaitsi se oli sille mulkulle ihan oikein :evil:
Tästä tulikin mieleen, miksi sellaiset miehet, joille pettävä nainen on oikein, saavat aina naisen...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Alhaisen sukupuolivietin omaavat henkilöt pettävät paljon epätodennäköisemmin kuin korkean sukupuolivietin omaavat. Jos seksi jo ajatuksenakin etoo tai on täysin yhdentekevää, ei uskollisuus ole temppu eikä mikään.

Myös rujo ulkomuoto ja luotaantyöntävä olemus auttaa kummasti uskollisena pysymisessä. Voi olla vaikeaa pettää ilman halukasta vastinkappaletta.

Joo en ole vielä pettänyt ketään, ei ole tullut kunnon tilaisuutta vastaan. Katsotaan säilyykö tilanne samana loppuelämän ajan, en osaa sanoa varmaksi.
Bliss

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Joskus vuosia sitten kerran olin olematta uskollinen. Ei tapahtunut tämän suhteen aikana.
Herää kysymys, rastititko kohdan "uskollinen" vai "uskoton".
En kumpaakaan, vastasin vain sanallisesti. Ennen tuota yhtä kertaa, ja myös sen jälkeen olen ollut 100% uskollinen (miehet ovat niin hankalia, miksi viitsisin pitää useampaa samaan aikaan?).
CandyMan

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bliss kirjoitti:En kumpaakaan, vastasin vain sanallisesti. Ennen tuota yhtä kertaa, ja myös sen jälkeen olen ollut 100% uskollinen (miehet ovat niin hankalia, miksi viitsisin pitää useampaa samaan aikaan?).
Ihmisillä on tapana olla 100% uskollisia hairahdusten välillä.
Geetzu

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Uskollinen. Puhdas pöytä. Kivempi nussia kun ei leivänmurut hinkkaa ihoa rikki.
ComeBack

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Nykyään olen uskollinen. Johtuu varmaan siitä, että olen a) sinkku ja b) vanha ämmä.. ei tule houkutuksia, kun ei kenellekkään enää kelpaa :lol:

Mutta asiaan, miksi hitossa vaihtaa kunnon (naima-)kumppania moneen epävarmoihin panonappeihin... mistä sen tietää, kuka on hyvä, ellei niitä kaikkia kokeile ja kenen aika+paikat moista kestää? Vähän sama juttu kuin kenkakaupassa: niiden ihanien kenkäparienkin sovittelemiseen yksinkertaisesti vaan väsyy.
SaintJohnPerse

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ComeBack kirjoitti: Vähän sama juttu kuin kenkakaupassa: niiden ihanien kenkäparienkin sovittelemiseen yksinkertaisesti vaan väsyy.
Tätä vähän epäilen. Ainakin kukaan tapaamistani naisista ei ole tähän väsynyt. Tosin olen tapaillut aika paljon niitä "saapasjalkakissoja". Vai tuleeko tämä väsymys iän myötä? Vaihtelevatko kenkiä vaihtelevat naiset myös miehiä? Olenko taas ollut pelkkä kenkä ja lihankimpale?

(aina minua käytetään hyväkseen :( )
ComeBack

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SaintJohnPerse kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Vähän sama juttu kuin kenkakaupassa: niiden ihanien kenkäparienkin sovittelemiseen yksinkertaisesti vaan väsyy.
Tätä vähän epäilen. Ainakin kukaan tapaamistani naisista ei ole tähän väsynyt. Tosin olen tapaillut aika paljon niitä "saapasjalkakissoja". Vai tuleeko tämä väsymys iän myötä? Vaihtelevatko kenkiä vaihtelevat naiset myös miehiä? Olenko taas ollut pelkkä kenkä ja lihankimpale?

(aina minua käytetään hyväkseen :( )
Kyl siihen väsyy. Olen saapasaddikti, mutta vanhana ja väsyneenä menen aina niihin varmoihin putiikkeihin, joissa myydään mieleisiäni kenkiä. Fredirikinkadun Tazziana on ns. varma nakki, jossa on erittäin hyvä Bronxin kenkien valikoima. Nytkin jalassa olevat 8 cm muodikkaalla tolppakorolla varustetut saapikkaat ovat sieltä. HUOM! Tästä mainoksesta minulle ei kertynyt latin latia.
CandyMan

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ComeBack kirjoitti:Vähän sama juttu kuin kenkakaupassa: niiden ihanien kenkäparienkin sovittelemiseen yksinkertaisesti vaan väsyy.
Monet soveltavatkin kenkäkauppakäytöstään suoraan ihmissuhteisiin: tyydytään yhteen (kenkäpariin/kumppaniin) kerrallaan, mutta vaihdetaan se tasaisin väliajoin kun kyllästys iskee tai niistä aika jättää. Kevät on yleensä parasta aikaa parisuhteiden kierrätykseen ja uusien kenkien hankkimiseen. Eihän niitä yksiä ja samoja kenkiäkään viitsi kovin montaa vuotta käyttää?
ComeBack

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

CandyMan kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Vähän sama juttu kuin kenkakaupassa: niiden ihanien kenkäparienkin sovittelemiseen yksinkertaisesti vaan väsyy.
Monet soveltavatkin kenkäkauppakäytöstään suoraan ihmissuhteisiin: tyydytään yhteen (kenkäpariin/kumppaniin) kerrallaan, mutta vaihdetaan se tasaisin väliajoin kun kyllästys iskee tai niistä aika jättää. Kevät on yleensä parasta aikaa parisuhteiden kierrätykseen ja uusien kenkien hankkimiseen. Eihän niitä yksiä ja samoja kenkiäkään viitsi kovin montaa vuotta käyttää?
Miten selität vapaa-ajan kengät ja juhlakengät tässä tapauksessa? Kysehän on kuitenkin eri kenkälajeista?
Rouva Pupu

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen ollut uskollinen muissa suhteissa, paitsi siinä edellisessä. Pelkkä ajatus uskottomuudesta omalla kohdallani aiheuttaa sappinesteen nousemisen kurkkuun.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen uskollinen. Olen tullut siihen tulokseen, että elämä on yksinkertaisesti liian lyhyt tuhlattavaksi huonoihin suhteisiin. Jos taas on tyytyväinen omaan kumppaniinsa, ei petä. Enkä tykkää tehdä väärin muita ihmisiä kohtaan.

Se, mikä lasketaan pettämiseksi, on taas suhdekohtaista.

Ihana lumipyry! <3 Jos saisin poikavauvan tällaisena päivänä, nimeäisin hänet Pyryksi :)
Prepare for the worstest.
SingleMalt

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nowaysis kirjoitti: Jos saisin poikavauvan tällaisena päivänä, nimeäisin hänet Pyryksi :)
Elä perkele. Täällä duunissa meillä on yksi suunnattoman suuri kirosana, joka on itseasiassa henkilö. Tuon jannun nimi on Pyry ja hän on maailman paskin koodari.
ComeBack

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SingleMalt kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Jos saisin poikavauvan tällaisena päivänä, nimeäisin hänet Pyryksi :)
Elä perkele. Täällä duunissa meillä on yksi suunnattoman suuri kirosana, joka on itseasiassa henkilö. Tuon jannun nimi on Pyry ja hän on maailman paskin koodari.
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeään.....
Geetzu

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Ihana lumipyry! <3 Jos saisin poikavauvan tällaisena päivänä, nimeäisin hänet Pyryksi :)
Kaksoset Lumi ja Pyry, ihQdaaa!!111
SingleMalt

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Kaksoset Lumi ja Pyry, ihQdaaa!!111
Pekka Poudan siskon nimi on muistaakseni Pilvi Pouta. Onkos se sit hauskaa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hmm, kaksoset vois olla kyllä ihan kätsy. Ei tarvi sitten yli kolmikybäsenä mummona enää lisääntyä ;) Ja Vaolalta saa hyviä vinkkejä ;)

Oikeesti ottasin mieluummin yksöset, vaikka kaksosuus onkin aika kiehtovaa :) Yritän silti minimoida riskit. Eikä sillä että tässä nyt asia ihan ajankohtainen olisikaan :P
Prepare for the worstest.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 1:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja safi »

Jouduin viitisen vuotta sitten tekemään sellaisen periaate päätöksen elämässäni, etten edes yritä seurustella vakavasti kenenkään kanssa, ennen kuin kasvan aikuiseksi. Olen pettänyt ennemmin tai myöhemmin kaikkia niitä miehiä, joiden kanssa olen seurustellut useamman vuoden. Kiinnostus ei vain ole riittänyt ja sitten onkin alkanut tapahtua kaikenlaista sellaista, mitä suhteessa olevalta ei ehkä ensimmäisenä odottaisi.

Jokunen aika sitten tapailin hetken vakavasti? erästä miestä, mutta sekään ei sitten sujunut. Tajusin eräänä yönä, että maailmassa on vielä liian monta tutustumisen arvoista miekkosta. Sen verran kehitystä ja kasvamista on kuitenkin ollut havaittavissa, että vihelsin pelin poikki rehellisesti ja vasta sen jälkeen jatkoin matkaani uusiin seikkailuihin. Kehitystä on siis tapahtunut elikkäs onnistuin tällä kertaa olemaan loppuun asti uskollinen.
Saatan siis ehkä joskus tulevaisuudessa jopa kyetä elämään tyytyväisenä yhden ja saman kainalossa. Aika näyttää, miten tätsyn käy.
ninnithequeen

Re: Kitinäläisten uskollisuus / uskottomuus?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ihana lumipyry! <3 Jos saisin poikavauvan tällaisena päivänä, nimeäisin hänet Pyryksi :)
Kaksoset Lumi ja Pyry, ihQdaaa!!111
Mä tunnen tyypin, jonka nimi on Pyry Tuisku.
Vastaa Viestiin