Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Olen
8
14%
En ole
24
43%
En ole
24
43%
 
Ääniä yhteensä: 56

ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Yönmustaritari kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Mutta hei, hauskaa oli niin kauan kuin kesti ja nyt ei ole enää yhtään hauskaa.
Saleen tää on shrinkkiikamaa kohta.

Kuvittelisin parisuhteen loppumisen olevan helpompaa vihan kautta. Toisaalta siinä helposti saa kierteen päälle ja haukkuu kaikki naiset/miehet/ihmiset.

Tuo on kyllä kaikista suurin ämpärillinen paskaa niskaan, että jälkeenpäin saa tuommoisia selville.
Nii-i ja vielä näin hyvä ihminen ku miekii olen *nyyhkii ja tyrskii* kenellekkään koskaan mitään pahaa tahdo, paitsi päätäni auon.

Mutta en mä tästä mitään oppinut. En aio edelleenkään hankkia sitä rumaa kunnon miestä.
MGandhi

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Ei vaan, meillä toi ei kuulu kiellettyjen listalle. Listamme on melko lyhyt.
Aika heikolla pohjalla on luottamus, jos pitää toisen tekstiviestejä tonkia.

Aika TODELLA heikolla pohjalla luottamus, jos toisen puhelinta EI saa 'tutkia'.
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MGandhi kirjoitti: Aika TODELLA heikolla pohjalla luottamus, jos toisen puhelinta EI saa 'tutkia'.
Miksi sitä pitäisi saada tutkia? Miksi sinun eukkosi pitäisi muka saada tietää sinulle tulleen, vaikkapa kaverisi lähettämän viestin sisältö, jossa kaverisi kertoo vain sinulle, että hän sairastaa vaikkapa syöpää? Mitä vittua se sille eukolle kuuluu, jos kaverisi on uskoutunut vain ja ainoastaa sinulle?

Miksi parisuhteessa ei muka saa olla yksityisasioita?
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SingleMalt kirjoitti:
Miksi parisuhteessa ei muka saa olla yksityisasioita?
Saa olla. Esim. likaiset sukat ja vauhtiraidat kalsareissa. Yyh.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:Miksi parisuhteessa ei muka saa olla yksityisasioita?
Mun on hyvin vaikea keksiä sellasta viestisisältöä yhdeltäkään ystävältäni, joka ei saisi mieheni korviin kulkeutua. Ja sama toisin päin, kaikin päin. Joskus toki jutellaan kavereiden kanssa asioista, joita ei jotenkin tule edes mieleen jakaa yhellekään miehelle, mut ei ne mene puhelimen viestihistoriassa minnekään salaiseen kansioon x (eikä sellaisista arkaluontoisista asioista edes kyllä jauheta tekstitse)... Ja meillä muuten aina niin, että jos vaikka mulle tullut viesti huomaamattani, kiikuttaa mies sen luettavaks ennen kuin käyttää puhelinta.

Siis: jotenkin se vaan _minun mielestäni_ on niin, että parisuhteessa ei tarvitse pitää tiukasti kiinni omastaan. En ymmärrä miten se oikein edes ihmisiltä onnistuu... Arjessa. Kaikessa. Vain täydellinen avoimuus mahdollistaa täydellisen luottamuksen?
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti: Vain täydellinen avoimuus mahdollistaa täydellisen luottamuksen?
Mulle tuo kuulostaa epäluottamukselta. Mä en myöskään tongi kumppanini käsilaukkua, kalenteria tai kännykkää, koska niiden sisältö ei vaan kuulu mulle.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:..mutta taas toisaalta voisihan sitä käydä nussimassa jotain muutakin..ja PALJAALLA!! Ihan vaan kun pidetään elämä helppona niinkö? Olehan nyt pikkunen rehellinen!!
Joskus sitä ei vaan ymmärrä syyllistyvänsä itse samaan mistä toista syyttää (tyhmä verbi-valinta, olkoon). Jos sitä ei useidenkaan huomautusten ja keskustelujen jälkeen ymmärrä, on jossain ehkä oikeasti vikaa, nupissapa jopa hah, mutta paljon voi mennä ihan ns. huomaamattomuuden piikkiin. Jopa skordeilla!!!11

Eikä elämä oo helppoo, mut tämmöset vaikeet ämmät niin ku minä halutaan kaikesta mahdollisimman helppoa... Sitä niin toivoo, että elämästä selviäisi ilman hurjia pelejä, olisi löytänyt vierelleen sen jonkun lopullisesti, jonkun joka ei myöskään enää edes osaa pelailla.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Vain täydellinen avoimuus mahdollistaa täydellisen luottamuksen?
Mulle tuo kuulostaa epäluottamukselta. Mä en myöskään tongi kumppanini käsilaukkua, kalenteria tai kännykkää, koska niiden sisältö ei vaan kuulu mulle.
Niin no. Nää sanat 'tutkia', 'penkoa', 'tonkia' on ällöjä. ;)

Mut tosiaan, mua ei häiritse jos Stockan laskuni on avattu (kunhan on myös maksettu!!11), laukustani etsitty kynsisaksia tai puhelimeni kalenterista tsekattu koska se seuraava neuvola-aika nyt olikaan. Kukin tyylillään, mieluiten pareittain.
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Niin no. Nää sanat 'tutkia', 'penkoa', 'tonkia' on ällöjä.
Niin varmasti, koska ne asiatkin ovat ällöjä. Sama kai se olisi sitten, vaikka lukisi kumppanilleen osoitetut kirjeetkin kaikki..

No, ehkä jyrkkä mielipiteeni johtuu siitä, että en ole lainkaan mustasukkaista sorttia.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:No, ehkä jyrkkä mielipiteeni johtuu siitä, että en ole lainkaan mustasukkaista sorttia.
Onks muuten moni suhteista kaatunu naisen kaikkialle tunkevaan nenään?
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Onks muuten moni suhteista kaatunu naisen kaikkialle tunkevaan nenään?
Ei yksikään. Mutta pomminvarmasti siitä saisi aikaan saatanallisen riidan.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onks muuten moni suhteista kaatunu naisen kaikkialle tunkevaan nenään?
Ei yksikään. Mutta pomminvarmasti siitä saisi aikaan saatanallisen riidan.
Varmasti. Just tommosia mielipiteitä tulis jakaa suhteen alussa, ei olis kummallekaan epäselvää, saatanalliset riidat tulis omaa tyhmyyttään jos tulis. Etköhän sä valitse tulevaisuudessakin mielestäsi fiksut naiset. :]
Patz

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Enpä ole jäänyt koskaan kiinni kun en ole koskaan moista harrastanut. Minua kyllä on kustu silmään ja olenkin vaihtanut sinisilmäisyyden mustaan. Silmiin siis. Kuvainnollisesti.

En oikeen tiedä mikä kanta tohon puhelimen "tonkimiseen". Itse olen sen tehnyt samaisesta syystä Safin kanssa, eli saadakseni selville totuuden jota minulle ei muuten kerrottu. Kaveri kun kuvitteli että kakun voi samaan aikaan syödä ja säästää. Mutta tässä tapauksessa luottamus oli muutenkin jo nollissa joten eipä päässyt vahinkoa tapahtumaan. Pakkasin kamani ja häivyin.
Minun puhelintani kyllä saa rauhassa tonkia, en vaan ymmärrä miksi niin pitäisi tehdä? Eihän siellä ole mitään mielenkiintoista.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ComeBack kirjoitti: Tekniikan aikakaudella kaikki on ihmeellisempää: mies, joka chattaili minun koneellani minun nukkuessani, muisti kyllä poistaa chattikeskustelunsa sivuhistoriasta, mutta unohti, että selaimessa (Mozilla Firefox) oli päällä lomakkeelle syötettyjen tietojen tallennus.
No huh, pitääpä heti mennä siivoamaan..

Joo, oon pannut teidän kaikkien mutseja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En ole jäänyt kiinni ja siihen on tosi yksinkertainen selitys:

En ole pettänyt ketään.

Stadinarska
uskokaa vaan, tämä on taivahan tosi!

Siksikö en olekaan ollut naimisissa, heh? :lol:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Vain täydellinen avoimuus mahdollistaa täydellisen luottamuksen?
Mulle tuo kuulostaa epäluottamukselta. Mä en myöskään tongi kumppanini käsilaukkua, kalenteria tai kännykkää, koska niiden sisältö ei vaan kuulu mulle.
Komppaan täysillä.

Parisuhteessakin on yksityisasioita, jollei erityisesti sovita, että lueppa mun tekstarini tms.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BrianW kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Vain täydellinen avoimuus mahdollistaa täydellisen luottamuksen?
Mulle tuo kuulostaa epäluottamukselta. Mä en myöskään tongi kumppanini käsilaukkua, kalenteria tai kännykkää, koska niiden sisältö ei vaan kuulu mulle.
Komppaan täysillä.

Parisuhteessakin on yksityisasioita, jollei erityisesti sovita, että lueppa mun tekstarini tms.
Teille on itsestäänselvyys, ettei toisen puhelimeen kosketa. Meillä taas itsestäänselvää, että niin voi tehdä. Sen sijaan mun meikkipussille ei ole miehellä mitään asiaa ja minä en golfbagiin koske edes mailankiillotusmielessä. Yksityisyys on juuri millaiseksi sen suhteessa haluaa määrittää. ;)
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Teille on itsestäänselvyys, ettei toisen puhelimeen kosketa. Meillä taas itsestäänselvää, että niin voi tehdä.
Niin. Jotkut vaan ovat niin uteliaita, etteivät voi itselleen mitään :wink:
ninnithequeen

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuosta puhelimeen koskemisesta: juu, kyllä meilläkin saa toisen puhelimeen koskea. Mustasukkaisuus tuli esiin vasta siinä vaiheessa, kun ihan normaalisti annoin miehelleni oman kännykkäni mukaan kauppareissulle. Hänpä oli mennyt ja lukenut tekstiviestit, mitä en toden totta voinut edes kuvitella. Ei siinä mitään, mutta kiukuspäissään oli sitten ottanut selville viestien lähettäjät (siis siellä ei mitään pusipusijuttuja tosiaan ees ollu) ja tivasi minulta keitä ovat a) duunikaverini b) 1108.
Koominen tilanne.

Hyvä syy olla vihainen kyllä, en mäkään sen tekstiviestejä lue, kun puhelimen pöydälle jättää.

Eksä sai minut kyllä juuri tekstiviestien kautta kiinni "pettämisestä".
Ja minä hänet.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Teille on itsestäänselvyys, ettei toisen puhelimeen kosketa. Meillä taas itsestäänselvää, että niin voi tehdä.
Niin. Jotkut vaan ovat niin uteliaita, etteivät voi itselleen mitään :wink:
Höp, kyllä tässä voisi jo enemmänkin utelias olla kumppanin tekemisten suhteen... Hitto, tänäänkään vaihdettu vielä sanaakaan, missähän maassa se onkaan, emmuista. :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Tekniikan aikakaudella kaikki on ihmeellisempää: mies, joka chattaili minun koneellani minun nukkuessani, muisti kyllä poistaa chattikeskustelunsa sivuhistoriasta, mutta unohti, että selaimessa (Mozilla Firefox) oli päällä lomakkeelle syötettyjen tietojen tallennus.
No huh, pitääpä heti mennä siivoamaan..
Siivoa keittiö samalla saatana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja cardic »

ku ei peta, niin ei voi jaada kiinnikaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Suvinen kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: sain ”armaan” nussuni kiinni pettämisestä 8 kk eromme jälkeen. Kuinka tämä on mahdollista?
Mutta kyllä ne sattuivat. Viimeisetkin rippeet sen suhteen hyvistä muistoista kaikkosivat. Ainoa mikä helpotti tietämisen tuskaa oli sen tosiasian tajuaminen, että lopulta olinkin ollut oikeassa - koko ajan, joka epäilyssäni.
Niinpä... Mulle tuli kanssa sellainen tunne, että kenen hemmetin kanssa mä oikein olen suhteessa ollut: mies puhui yhtä ja teki toista. Kaikki tuntuu perkeleenmoiselta valheelta, ihan kuin koko suhdetta ei olisi ollutkaan.

Mutta kun mä en edes epäillyt häntä. Sen verran luotan itseeni ja tunnen arvoni, että tiedän, että sitä mitä hän kanssani koki, ei mies tule kenenkään muun kanssa kokemaan. Sen takia se kai mussa roikkuikin... Tiesi, että ennen pitkää se heebo paljastuisi heppoiseksi ja hötöksi ja mä jättäisin sen.

Ja niinhän siinä sitten kävikin. Typerä mies kuvitteli rakentavansa jotakin valheen päälle. Sehän se pettämisen logiikka on: pettäjät pelkäävät eniten sitä, että jäävät yksin, koska eivät koe olevansa rakkauden arvoisia. Pettäjällä on yleensä helevetin huono itsetunto. Mutta ei se itsetunto siitä kasva, että tekee alhaisia tekoja ja elää valheessa. Paska on paskaa, vaikka kullalla silaisi.
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Mylwin kirjoitti:
Ann kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Tekniikan aikakaudella kaikki on ihmeellisempää: mies, joka chattaili minun koneellani minun nukkuessani, muisti kyllä poistaa chattikeskustelunsa sivuhistoriasta, mutta unohti, että selaimessa (Mozilla Firefox) oli päällä lomakkeelle syötettyjen tietojen tallennus.
No huh, pitääpä heti mennä siivoamaan..
Siivoa keittiö samalla saatana.
Oh, behave! :-D
safi

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja safi »

ComeBack kirjoitti: Sen verran luotan itseeni ja tunnen arvoni, että tiedän, että sitä mitä hän kanssani koki, ei mies tule kenenkään muun kanssa kokemaan. Sen takia se kai mussa roikkuikin...

Sehän se pettämisen logiikka on: pettäjät pelkäävät eniten sitä, että jäävät yksin, koska eivät koe olevansa rakkauden arvoisia. Pettäjällä on yleensä helevetin huono itsetunto.
Nyt täytyy kyllä todeta, että ihmisillä on kyllä mitä oudoimpia tapoja selittää asiat itselle parhainpäin. No mikäs siinä, jos onnistuu siten palauttamaan mielenrauhansa takaisin.
Vastaa Viestiin