Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Olen
8
14%
En ole
24
43%
En ole
24
43%
 
Ääniä yhteensä: 56

ComeBack

Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Kun nyt tuntuu tämä uskottomuus/uskollisuus olevan Suhteilut-osiossa tapetilla, jatkamme aiheesta:

Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Jos olet, millä tavalla?


Pohjustan itse tätä utelua, sillä sain ”armaan” nussuni kiinni pettämisestä 8 kk eromme jälkeen. Kuinka tämä on mahdollista?

Tekniikan aikakaudella kaikki on ihmeellisempää: mies, joka chattaili minun koneellani minun nukkuessani, muisti kyllä poistaa chattikeskustelunsa sivuhistoriasta, mutta unohti, että selaimessa (Mozilla Firefox) oli päällä lomakkeelle syötettyjen tietojen tallennus.

Miksi sitten minulla kesti näin kauan saada tämä selville? Siksi, että minä käytin aina chattaamiseen Internet Explorer-selainta. Kun vihdoinkin päätin ruveta ystäväni suosituksesta käyttämään Mozillan Firefox-selainta ja kokeilla sitä chatissa, minua kohtasi yllätys. Olin juuri kirjoittamassa tervehdystäni chattihuoneeseen tuloni johdosta, kun syöttöruutu aukeni ja sain siitä lukea keskustelunpätkiä, joissa nussu jakeli chatissa puhelinnumeroaan sekä sopi tapaamisista (oletettavasti) naisten kanssa.

Tästä suivautuneena soitin saman tien hänelle ja kysyin suoraan (siis 8 kk eromme jälkeen), että kuinka montaa naista hän hoiteli samaan aikaan kun aktiivisesti ajoi meidän suhteemme vakinaistamista sekä yhteenmuuttoamme. Sain henkisesti pienimunaisen ihmisen välttelevän vastauksen: ”En muista, kuinka moni niistä keskusteluista johti tapaamiseen…”

Huomaan, että tämän kokemuksen myötä minusta on tullut katkera ja pettynyt keski-ikäinen nainen, joka välttelee kaikenlaisia suhteita ja purkaa tarmonsa työhön sekä harrasteisiin.

Minä sain tästä pahan mielen, mitä lienee nussu siitä saanut?

Vastauksena kaikkiin verbaaliisiin hyökkäyksiin, joissa minua haukutaan tyhmäksi ja sinisilmäiseksi sekä mahdolliseksi kanssapettäjäksi: en pettänyt, uskoin ja luotin.

Totean pateettisesti: Se ei vaan riittänyt. Tokihan aikuinen ihminen tajuaa, että kyseessä olivat toisen ongelmat, jotka eivät välttämättä johtuneet minusta.


EDIT: Pettämisellä tarkoitan tässä tapauksessa toisen luottamuksen sekä yhteisen sopimuksen pettämisestä, jossa molemmat sopijaosapuolet olivat sitoutuneet yhteen, näiden sopijapuolten väliseen romanttiseen ja eroottiseen suhteeseen.
CandyMan

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aika mustanpuhuvia suhdekeskustelunaloituksia viime aikoina? Liittynee pimeään syksyyn ja räntään.

Nykytekniikka on kyllä aika arsesta kun ei voi nykyisin enää edes pettää rauhassa. Ennen kaikki oli paremmin ja vaimoille tuotiin työmatkoilta hajuvesiä ja satiaisia. Silloin elettiin onnellisia aikoja, kaikki olivat tyytyväisiä.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Ennen kaikki oli paremmin ja vaimoille tuotiin työmatkoilta hajuvesiä ja satiaisia. Silloin elettiin onnellisia aikoja, kaikki olivat tyytyväisiä.
No tuodaan nytkin. Mut lisäks tyhmät jää kiinni just vaikkapa unohtamalla deletoida tekstiviestit puhelimesta tms. Mun vainoharhakaudet ajoittuu aina syksylle - alkutalvelle. Taidankin tutkia tietokoneen mozilla-osastoineen hieman tarkemmin samantien.
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti: Mut lisäks tyhmät jää kiinni just vaikkapa unohtamalla deletoida tekstiviestit puhelimesta tms.
Siinä vaiheessa saa kumppanille antaakin jo kenkää, jos tonkii toisen tekstiviestejä.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:Siinä vaiheessa saa kumppanille antaakin jo kenkää, jos tonkii toisen tekstiviestejä.
Just eilen muuten tsekkailin. Ero vireille, tarkkana nyt! Ei vaan, meillä toi ei kuulu kiellettyjen listalle. Listamme on melko lyhyt.
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti: Ei vaan, meillä toi ei kuulu kiellettyjen listalle. Listamme on melko lyhyt.
Aika heikolla pohjalla on luottamus, jos pitää toisen tekstiviestejä tonkia.
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Ei vaan, meillä toi ei kuulu kiellettyjen listalle. Listamme on melko lyhyt.
Aika heikolla pohjalla on luottamus, jos pitää toisen tekstiviestejä tonkia.
Olen samaa mieltä. Kyllähän kai sitä minäkin varmaan jotakin aavistelin (se naisen vaisto nääs)... silti en puuttunut nussun chattaamiseen, sillä periaatteeni on, että jos minä olen luottamuksen arvoinen, oletan toisenkin sitä olevan.

Minulla ei ole tarve kusettaa ketään tai käyttää ihmisiä hämärien henkilökohtaisten angstieni tai pakkomielteitteni toteuttamiseen.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Ei vaan, meillä toi ei kuulu kiellettyjen listalle. Listamme on melko lyhyt.
Aika heikolla pohjalla on luottamus, jos pitää toisen tekstiviestejä tonkia.
Onneks omassa suhteessa ei tota ongelmaa.* Me nyt vaan käytetään samoja numeroita ja on itsestään selvää, että vaikkapa miehen kavereille lähtee viestit joskus mun puhelimesta jne. Kunhan tungin tähän ketjuun.

* Joskus on kyllä ollut, ei se kivaa ollut mutta eihän elämä aina ole. Se, että luottamus ei suhteessa aina pelaa, ei missään nimessä imo meinaa, että suhde on katkottava ja lähdettävä testailemaan luottamusta toisiin suhteisiin. Kaikkea voi kehittää ja yhdessä se on parasta.
Rouva Pupu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä mun viestejä, chattaamisia, kirjoituksia jne. saa mies ihan vapaasti katsella (ei ole katsonut, tai tietty sättimistä ym. kun yleensä on vieressä :)).
Ainoastaan yksi asia vaivaisi, jos esimerkiksi ystävältä on tullut viestinä jotain yksityistä avautumista jne. niin toinen näkisi ne. Toisaalta, poistan yleensä kaikki viestit automaattisesti, paitsi muzzun säästän, tunnesyistä.
NuoriDaavid

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ennen kaikki oli paremmin ja vaimoille tuotiin työmatkoilta hajuvesiä ja satiaisia. Silloin elettiin onnellisia aikoja, kaikki olivat tyytyväisiä.
No tuodaan nytkin. Mut lisäks tyhmät jää kiinni just vaikkapa unohtamalla deletoida tekstiviestit puhelimesta tms. Mun vainoharhakaudet ajoittuu aina syksylle - alkutalvelle. Taidankin tutkia tietokoneen mozilla-osastoineen hieman tarkemmin samantien.
Kannattaa myös tarkistaa, ettei koneelle ole asennettu piiloon toista käyttöjärjestelmää.
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Geetzu kirjoitti:
* Joskus on kyllä ollut, ei se kivaa ollut mutta eihän elämä aina ole. Se, että luottamus ei suhteessa aina pelaa, ei missään nimessä imo meinaa, että suhde on katkottava ja lähdettävä testailemaan luottamusta toisiin suhteisiin. Kaikkea voi kehittää ja yhdessä se on parasta.
Ööh, ymmärrän tämän lauseen olevan hyvin subjektiivisen ja viittaavan johonkin omaan henkilökohtaiseen kokemukseesi, joka sitten päättyikin onnellisesti.

Jos lukisin tätä objektiivisesti ja irrallaan sinun oman kokemuksesi viitekehyksestä, olisin eri mieltä. Se, että toinen hakee jotakin suhteen ulkopuolelta, osoittaa jo, että suhde ei toimi ja siinä on jotakin vialla tai sitten siinä olevissa ihmisissä on jotakin vialla. Tämä lienee tapauskohtaista. Joskus oman terveyden (aika konkreettisesti ajateltuna) kannalta on parempi, että katkoo suhteen, johon toinen panostaa täysillä ja toinen vaan kuluttaa siinä aikaansa sekä toisen voimavaroja.

Sami Kuusela sanoi joskus nasevasti eräässä Trendi-lehden kolumnissaan, että: "... meillä ei ole oikeus viedä kenenkään rakkausaikaa." Tämä tarkoittaa sitä, että jos itse ei ole tosissaan ja toinen on eli toiveet ja odotukset eivät suhteessa kohtaa, on reilua antaa toisen mennä ja löytää se merkityksellinen suhde, johon hän panostaa täysillä.

Mikä helvetin oikeus sitä on toisen kallista aikaa tuhlata? Mitä? Häh? ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mut lisäks tyhmät jää kiinni just vaikkapa unohtamalla deletoida tekstiviestit puhelimesta tms.
Siinä vaiheessa saa kumppanille antaakin jo kenkää, jos tonkii toisen tekstiviestejä.
Olen samaa mieltä kerrankin, siis muustakin kuin kluuvista. Esim mun daamilla puhelin vilkku punasella aika usein alkuaikoina, mut ei tullut mieleen mennä ziikailemaan mesejä tai muutakaan.

Mutta sen arvaan ja luulen että hän on mennyt ziikailemaan koska pari viikkoa sitten kysyi tyhmää ja paljasti. Ja tokihan tajusin tai epäilin että näin ja ilman muuta vastasin rehellisesti, että kyllä soittelin "sille" asuntovälittäjälle= vanha hoito ja jonka kanssa on työkuvioita. Käytiin muuten pari viikkoa sitten ziikaamassa tai siis näytti mulle yhtä kämppä ja lähtiessä sanoin että oli se hyvä että ei menty kahestaan sinne asuntoon, johon hän totesi että niin, oli aika kivat ikkunapenkit heh.

Mutta vielä siis, niin skordari jos joku on mustis ja varmaan tekee ja tutkii kaikki mahdolliset zydeemit. Ja psyykan aakkosissa sanotaan että se pettää joka on reilusti mustis.

Mutta Geeltä haluisin mielenkiinnosta sellasta kysyy liittyen mun omaan daamiin, että sen uskon että ei sillä Välttämättä ole muita mutta sanos nyt skordari-pleijarina=man eaterina että onko txt-meseilyä yms peliä ilmassa tai jotain sellasta?

Ja muuten vielä semmonen tarina että kun olimme la- teatteriravintelissa niin siellä sitten eräs toinen skordari joka on mun frendin kanssa heilastellut vähän aikaa ni tulee mulle niitä näitä heittelee ja mä sitten hän tä hiukan sitten taputin alaselälle ja juuri samaan aikaan tulee mun mussu ja näkee tän ja olisitte aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh nähneet mun murun ilmeen..heh heh ei tarvinnut selitellä mitään..nauratti aika lailla ja varsinkin siksi kun mun daami ei voi sietää tätä skordariakaan..ihme juttu miksiköhän::D

Ja Gee kerros vielä skordarina että kun olimme pe- ulkona ja meidän messis oli semmonen hottis mimmi joka on mun kaverin exä, niin mun mussu hänen kanssa hitaita ja aika moista säpinää, niin sanoin hänelle että anna mennä vaan ja maista sitä. Väitti että ei siinä ollut mitään sellasta tyttömeininkiä..no eipä tietenkään ei. Mitäs sanot että haluisko Kuinka paljon maistaa mimmiä, sillä ei ole eka kerta vaan itseasiassa tää on vaikka kuinka mones kerta kun mun kavereiden mimmejä himoitsee..ja varmaan kohta se tulee kaapista ja mä JoudunPääsen pikkujoulumarkkinoille poks?
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: Aika heikolla pohjalla on luottamus, jos pitää toisen tekstiviestejä tonkia.
Mä olen viimeisessä pitemmässä suhteessani lukenut kerran silloisen miekkoseni tekstiviestit. Syystä etten saanut suoraa vastausta suoraan kysymykseeni: Nussitko parhaillaan jotain toista eukkoa? Epäily oli hyvin vahva, vaikka minulle silmät kirkkaina puhuttiin toista.
Sain niistä tekstareista ihan suoran vastauksen kysymykseeni. En kadu ja tekisin varmasti saman homman uudestaan, jos muuten saisi riittävän tyhjentävää selvitystä asiasta.
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:.
Niin. Eli heikolla pohjalla tosiaan oli luotttamus.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ComeBack kirjoitti:
Ihminen, joka on tullut petetyksi jollain tavalla mielestäni ihan luonnollisesti kantaa tuota surkukokemusta ja fiilistä mukanaan seuraavaankin suhteeseen. Jos sinne suhteeseen uskaltaa. Ja toki riippuen koska uskaltaa ja miten on kyennyt tapausta käsittelemään. Joku muu tämän on täälläkin kirjoittanut ymmärrettävällä tavalla, mutta en tiedä mistä etsiä. Uudessa suhteessa ei välttämättä ole mitään, mikä antaisi aihetta olettaa karmean kokemuksen uusiutumista, kumppani ei välttämättä voi mitenkään ymmärtää toisen pelkoja ja ottaa loukkauksena luottamuspulan.

Jne jne jne. Jatkan ehkä koht, muksuhärö xD
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti: poks?
Sori hani, en osaa paneutuu muiden skordareiden eloon nyt tarpeeks. Itelläni on aina varmaan jonkinlaista pientä huttuu ilmas, mut ei mitään mieheni tietämättä. Ihan kimpassa sovituilla ja hyviks koetuilla systeemeillä mennään ja jos jomman kumman mielestä tarvetta niitä ns. sääntöjä muutella ja päivitellä niin sitten niin tehdään. Ei tartte minkään olla liian vaikeeta, kerran täällä viddu vaan eletään. Puspuspus (oisinpa töissä ni ois aikaa keskittyy tämmösiin ketjuihin paremmin).
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ak »

Tästä puuttuu vaihtoehto: En ole voinut jäädä kiinni, koska en ole pettänyt. Eli selvästi oletuksena on, että kaikki ovat pettäneet, mutta vain osa on jäänyt kiinni.
safi

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti:
safi kirjoitti:.
Niin. Eli heikolla pohjalla tosiaan oli luotttamus.
Niinhän tuo oli ja hyvä että loppui : )
CandyMan

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mut lisäks tyhmät jää kiinni just vaikkapa unohtamalla deletoida tekstiviestit puhelimesta tms.
Siinä vaiheessa saa kumppanille antaakin jo kenkää, jos tonkii toisen tekstiviestejä.
Been there, hutkittavana osapuolena. Tekstareitteni joukosta löytyi salaperäinen "Tavataan kohta Blue:ssa, t: Kikka". Exä lähetti siitä suivaantuneena kyseiselle henkilölle tulikivenkatkuista tekstaria että mitäs peliä hänellä on minun kanssani ja tapailemmeko vai jossain Blue-ravintolassa?

Kyseessä oli naispuolisen pomoni alaisilleen (myös minulle) lähettämä tekstari, jossa selvennettiin että jaospalaveri alkaa pikapuolin Blue-neuvotteluhuoneessa. Olisin voinut ohittaa tapauksen huumorilla, jos exä olisi ottanut ensin yhteyttä minuun eikä pomooni asian tiimoilta.

Mutta onneksi tuosta on jo aikaa... enkä antanut hänelle kenkää tai mitään muutakaan fyysistä siitä hyvästä, taisi oppia muutenkin olemaan tekemättä vastaisuudessa liian nopeita johtopäätöksiä.

Jotenkin jo tuo kokemus sai minut tuntemaan että parempi pitää tekstarit yksityisasioina, vaikkei mitään kovin arkaluontoista materiaalia sisältäisikään.
Viimeksi muokannut CandyMan, 06.11.2006 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mut lisäks tyhmät jää kiinni just vaikkapa unohtamalla deletoida tekstiviestit puhelimesta tms.
Siinä vaiheessa saa kumppanille antaakin jo kenkää, jos tonkii toisen tekstiviestejä.
Been there, hutkittavana osapuolena. Tekstareitteni joukosta löytyi salaperäinen "Tavataan kohta Blue:ssa, t: Kikka". Exä lähetti siitä suivaantuneena kyseiselle henkilölle tulikivenkatkuista tekstaria että mitäs peliä hänellä on minun kanssani ja tapailemmeko vai jossain Blue-ravintolassa?

Kyseessä oli naispuolisen pomoni alaisilleen (myös minulle) lähettämä tekstari, jossa selvennettiin että jaospalaveri alkaa pikapuolin Blue-neuvotteluhuoneessa. Olisin voinut ohittaa tapauksen huumorilla, jos exä olisi ottanut ensin yhteyttä minuun eikä pomooni asian tiimoilta.

Mutta onneksi tuosta on jo aikaa... enkä antanut hänelle kenkää tai mitään muutakaan fyysistä siitä hyvästä, taisi oppia muutenkin olemaan tekemättä vastaisuudessa liian nopeita johtopäätöksiä.
Hmm. Pitäisikö koemielessä laittaa omaan kännykkään tekstari

"Kiitoksia viimeisestä, koska uudestaan?, terv. Naisten lentopallomaajoukkue" ?
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

ak kirjoitti:Tästä puuttuu vaihtoehto: En ole voinut jäädä kiinni, koska en ole pettänyt. Eli selvästi oletuksena on, että kaikki ovat pettäneet, mutta vain osa on jäänyt kiinni.
Sisälukutaitoinen olisi varmasti jäävännyt itsensä suoraan kohdetyhmään kuulumattomana, jos kysymys ei millään lailla sovi nykyiseen, edelliseen tai tulevaan elämänkokemukseen tai -katsomukseen.

Ugh. Olen puhunut.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: poks?
Sori hani, en osaa paneutuu muiden skordareiden eloon nyt tarpeeks. Itelläni on aina varmaan jonkinlaista pientä huttuu ilmas, mut ei mitään mieheni tietämättä. Ihan kimpassa sovituilla ja hyviks koetuilla systeemeillä mennään ja jos jomman kumman mielestä tarvetta niitä ns. sääntöjä muutella ja päivitellä niin sitten niin tehdään. Ei tartte minkään olla liian vaikeeta, kerran täällä viddu vaan eletään. Puspuspus (oisinpa töissä ni ois aikaa keskittyy tämmösiin ketjuihin paremmin).

Kun exälläni oli suhde, mutta kuitenkin teki mulle vielä hiukan myöhemmin vastatarjouksen, sanoin hänelle ystävääni lainaten: "ostin uuden auton mutta sain kuitenkin käytetyn tilalle, joten ei käy.

Eli sen verran olen tätä omaa skordariini oppinut tuntemaan että se jos mikä on käsittämätöntä että itse kyllä voi tiettyjä asioita tehdä tai pitää jollain tasolla yllä, mutta muiden ei suvaita niin tehdä, kuten nyt esim tämä la- selänTaputus josta hän repi jo snadii pinnaa..mutta kun hän niin mieluisasti asiakastaan halaili niin sitä ei hän kuulemma edes huomioinut..siihen minä että aika kiva ilma tänään.

..mutta taas toisaalta voisihan sitä käydä nussimassa jotain muutakin..ja PALJAALLA!! Ihan vaan kun pidetään elämä helppona niinkö? Olehan nyt pikkunen rehellinen!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Yönmustaritari

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ComeBack kirjoitti: Pettämisellä tarkoitan tässä tapauksessa toisen luottamuksen sekä yhteisen sopimuksen pettämisestä, jossa molemmat sopijaosapuolet olivat sitoutuneet yhteen, näiden sopijapuolten väliseen romanttiseen ja eroottiseen suhteeseen.
Alkaa olla kait tuo kanssaihmisten petollisuus olla sen verran yleistä, että parempi pitää pää vain kodin kaiutin- ja jääkaapin välittömässä läheisyydessa.

Vaikka allekirjoittanut ei mikään mustasukkainen tyypi koe olevansa niin silti on tilanteita, joista tulee välillä mielikuvat toisen petollisuudesta. Kuitenkaan muuta ei voi, kuin luottaa tai yrittää luottaa toiseen.

KYllä petollisuus-tilasto näyttää nollaa sanan kaikessa merkityksessä vaikka nuoruusvuosien tilanteet, jossa jo parisuhteessa elävät naikkoset pokailivat vieraita miehiä sanoen ettei se muka haittaa mitää jos ne ei saa tietää on jättänyt jälkensä. Aika kuvottavaa toimintaa. En niihin koskaan koskenut.

Ei toisaalta ole minulle kukaan koskaan mistään kärähtänyt. Mieluummin tietäisin, että olisi jokin mitä vihata.
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Yönmustaritari kirjoitti:
Ei toisaalta ole minulle kukaan koskaan mistään kärähtänyt. Mieluummin tietäisin, että olisi jokin mitä vihata.
Minäkin olisin mieluiten ollut tietämättä... yleensä en ole juurikaan existäni kuullut eron jälkeen... nyt olen kuullut hänestä muutaman kuukauden välein jotakin epämiellyttävää.

Olisi ollut "kivempaa" syyttää itseään siitä, että ei ollut kärsivällisyyttä jakaa elämäänsä moniongelmaisen kanssa...

Tietenkin voin nyt syyttää itseäni siitä, että mulla on tajuttoman huono miesmaku! *ruoskii itseään*

Tää on vähän sama kuin miehillä, jotka antavat naisellisten muotojen ja kauniiden kasvojen hämätä... mulla se vaan menee niin, että komiat miehet kusee silmään. Mutta hei, hauskaa oli niin kauan kuin kesti ja nyt ei ole enää yhtään hauskaa.
Yönmustaritari

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ComeBack kirjoitti:Mutta hei, hauskaa oli niin kauan kuin kesti ja nyt ei ole enää yhtään hauskaa.
Saleen tää on shrinkkiikamaa kohta.

Kuvittelisin parisuhteen loppumisen olevan helpompaa vihan kautta. Toisaalta siinä helposti saa kierteen päälle ja haukkuu kaikki naiset/miehet/ihmiset.

Tuo on kyllä kaikista suurin ämpärillinen paskaa niskaan, että jälkeenpäin saa tuommoisia selville.
Vastaa Viestiin