Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Olen
8
14%
En ole
24
43%
En ole
24
43%
 
Ääniä yhteensä: 56

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

72% gallupiin vastanneista ovat siis pettäneet kumppaniaan. Karua.
Geetzu

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:72% gallupiin vastanneista ovat siis pettäneet kumppaniaan. Karua.
Mä jotenkin käsitän et 100. Karumpaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Geetzu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:72% gallupiin vastanneista ovat siis pettäneet kumppaniaan. Karua.
Mä jotenkin käsitän et 100. Karumpaa.
RRRREPSSS! :D
Bliss

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti:72% gallupiin vastanneista ovat siis pettäneet kumppaniaan. Karua.
72% ei vaan ole jäänyt kiinni. Ota toinen kupillinen aamukahvia ;) :]
ComeBack

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

safi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Sen verran luotan itseeni ja tunnen arvoni, että tiedän, että sitä mitä hän kanssani koki, ei mies tule kenenkään muun kanssa kokemaan. Sen takia se kai mussa roikkuikin...

Sehän se pettämisen logiikka on: pettäjät pelkäävät eniten sitä, että jäävät yksin, koska eivät koe olevansa rakkauden arvoisia. Pettäjällä on yleensä helevetin huono itsetunto.
Nyt täytyy kyllä todeta, että ihmisillä on kyllä mitä oudoimpia tapoja selittää asiat itselle parhainpäin. No mikäs siinä, jos onnistuu siten palauttamaan mielenrauhansa takaisin.
Safi-muruseni, pikkugoottiseni, ei mun mielenrauha ole tästä mennyt. En olisi muutenkaan tähän foorumiin asiasta kirjoittanut, ellei juttu olisi jo minun puoleltani käsitelty ja kuopattu.

Tosiasiassa mulle tuli hirveä viha ja agre päälle. Olin varma, että karkaan nussun kimppuun heti kun sen jossakin näkisin, olisin potkinut munille sekä hakannut laukulla... Sitten ajattelin, että haloo! Ei ole kuspiä sen arvoinen, että siihen enää tuhlaisin minkäänlaisia tunteita. Lisäksi ei kannata ottaa niskaansa turhia pahoinpitelysyytteitä.

Ei mua tässä jutussa vituttanut se, että kuspiä petti, vaan että se molopää valehteli mulle. Fyysinen uskottomuus on musta pienempi paha kuin henkinen huoruus. Mä sanoin sille puhelimessakin, että helvetti, tääkö nyt sitten on kiitos siitä, että en sua vahtinut? Ilmeisesti jotkut ihmiset eivät vaan usko, että niitä rakastetaan ellei järjestä kauheaa mustasukkaisuusdraamaa joka hemmetin päivä.

Guruni Oscar Wilde sanoo (vapaasti toimittajan suomentamana): "Antakaa anteeksi vihamiehillenne. Se ketuttaa heitä vieläkin enemmän."

EDIT: Puhun tässä nyt omasta puolestani ja kokemuksistani miesten kanssa. En puutu, safi, sinun persoonaasi, tuntemuksiisi tai kokemuksiisi, joita jo tuossa aikaisemmassa puheenvuorossasi kuvailit.
MGandhi

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SingleMalt kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Aika TODELLA heikolla pohjalla luottamus, jos toisen puhelinta EI saa 'tutkia'.
Miksi sitä pitäisi saada tutkia? Miksi sinun eukkosi pitäisi muka saada tietää sinulle tulleen, vaikkapa kaverisi lähettämän viestin sisältö, jossa kaverisi kertoo vain sinulle, että hän sairastaa vaikkapa syöpää? Mitä vittua se sille eukolle kuuluu, jos kaverisi on uskoutunut vain ja ainoastaa sinulle?

Miksi parisuhteessa ei muka saa olla yksityisasioita?
Just näin mä sanoin! Hyvä, että tajusit ykkösellä. Mä ainakin käytän välillä muijan luuria omiin tarkoituksiini ja hän mun luuria omiinsa. Silloin tällöin joku viesti tulee luettua tai puhelutiedot väkisinkin nähtyä, puollin toisin.

Onko sun kaikki yksityisasiat puhelimessa kun noin barrikaadeille nousit?
SingleMalt

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MGandhi kirjoitti:Onko sun kaikki yksityisasiat puhelimessa kun noin barrikaadeille nousit?
Muuttako se asiaa miksikään, vaikka oliskin?
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ei voi vastata. En ole "jäänyt kiinni". Tunnustin itse.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mida kirjoitti:Ei voi vastata. En ole "jäänyt kiinni". Tunnustin itse.
Sama täällä.

Edit: linkki lisätty
Viimeksi muokannut EveryWoman, 08.11.2006 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja slam »

EveryWoman kirjoitti:
Mida kirjoitti:Ei voi vastata. En ole "jäänyt kiinni". Tunnustin itse.
Sama täällä.
On luotettava vanhan venäjällä paljon pyörineen metsämiehen sanoihin: "jokainen nainen on huora"
zula

Re: Oletko jäänyt kiinni pettämisestä?

Viesti Kirjoittaja zula »

ei voi jäädä kiinni semmosesta, mitä ei ole ikinä tehnyt.
Vastaa Viestiin