Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Antaisitko puolisollesi/kumppanillesi anteeksi pettämisen?

Joo, ei muuta kun rakas takas.
14
22%
En, päästä irti!
33
52%
EOS / Tuulenpuiskaakin kiinnostaa...
16
25%
 
Ääniä yhteensä: 63

sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:No en kai mä nyt turhaan saanu nuorempana nimeä "itä-Helsingin Brooke Logan"..
Hei kyllä sä saisit pitää nikkis, ei Kallio oo idäs, ihan totta.
Naurattaa, taas.
Mitähäh? Siis eihän Kallio nyt tähän liity mitenkään. Tai siis tiedän kyllä, että Hellu on Kalliosta, mut siis häh..? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Smailer kirjoitti:
sipsi kirjoitti:No en kai mä nyt turhaan saanu nuorempana nimeä "itä-Helsingin Brooke Logan"..
Siis hoitelit jonkun veljesten isän vielä niiden veljesten lisäksi? :shock:
No en. Kaikki ajallaan. 8)


(Täytyy kyl nyt tunnustaa, et ei tolla Brooke-jutulla ollu itseasiassa mitään tekemistä seksin kanssa. Niinkuin sanoin, huono inside-läppä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti:
No ei tässä ny naimisiin olla menossa, ihan kivalta tuntu kuiteski ku olin jo kaiken toivon heittäny naimisiin pääsystä.
Kunhan ei sit unohda kysyä uudestaan kun aika on sopiva..
Okei.
.. Mietin vaan että oonkohan jotenkin tunnevammanen kun koko asia tuntuu nyt jo ihan loppuun käsitellyltä vaikka aattelin et kauhee kriisi olis eessä.
Sen päätin että seksiä ainakin on ihan turha kinuta pitkään aikaan mut nyt me ei olla sit muuta tehtykään.
Joku opetus sille pitäs antaa, ei se tästä saa päästä ku koira veräjästä.
Sanoin tosin että mullahan nyt tietysti on myös toi kortti käytettävänä kenen kanssa vaan haluan, ja meidänhän ei tarvii ees kertoo jos on jotain tehny.
Nyt täytyy enää tehdä se vaikee valinta että kuka se onnen pekka olis!!
Sen broidi ei varmaan mua kehtais panna mutta kyllä mä jonkun noista sen kavereista saan taivuteltua, tässä asiassa täytyy mitata loukkaavuutta ennen nautintoa, tietty.
Ja pakkohan sille olis kertoo, muuten menee ihan hukkaan koko kosto!
En tiedä miten kirjottaisin sen mitä mielessä. Aloitan lauseen ja se kuulostaa ihan lemmolta, niin kuin luulisin olevani joku suhdetietäjä. Mutta koitan näin viivoituksin:

- Aito anteeksianto aitoon anteeksipyyntöön on hyvä asia, kun on tilanteessa jossa annetaan rakkaudelle mahdollisuus, jossa päätetään jatkaa. Niin puhtaalta pöydältä kuin mahdollista.. Kyllä. Siksi on mielestäni Hyvä asia, että asia tuntuu sinusta loppuunkäsitellyltä.

- Vaikka luottamus ei heti olekaan läsnä uudessa mahdollisuudessanne, se rakentuu sitä mukaan kuin suhdekin, periaatteessa rakennatte koko ajan uutta suhdetta vaikka tuntuisi oudolta kun kyse kuitenkin tavallaan "vanhasta" suhteesta. Toisen menettämisen pelon ja sen arvostamisen ja kunnioittamisen mitä teillä tulee olemaan ja mitä nyt haluatte.. sen turvin ja siinä vahvuudessa jossa olette.. kaikki on lopulta jopa vahvempaa, ehkäpä. Koettelemus, paskateko, jota ei olisi pitänyt käydä, mutta joka kävi.. Herätys teille molemmille tässä uudessa mahdollisuuden valossa.

- Tee selväksi (olit kai tehnytkin, kirjoitan nyt vain muistista) että Ikinä ei mitään saa satuttavaa (mitä silloin kävi) tapahtua, että rakkaus ei ole satuttamista ja että sitten EI ole mitään mahdollisuutta enää. Oli tämä yksi mahdollisuus ja se on siinä. Ja sen on oltava hänen asioidensa nro 1. prioriteetti.

- En osaa oikein sanoa tuohon kostojuttuun, ymmärrän mitä ajat sillä takaa, tavallaan sitä että "se pitää toisenkin vähän varpaillaan, että voi käydä niinkin.." Tuollaisen jälkiseurauksena on ihan oikein, että hänen on hyväksyttävä se asianlaita, ettei uusi mahdollisuus tule ilman toista puolta, että sulla voi vielä kestää luoton ja kostotunteen kanssa.. mutta se, että periaatteessa Haluat olla hänen kanssaan ja haluat rakkauden, uskot rakkauteen kanssaan.. se kertoo hänelle sen, minkä vain tarvitsee.. Hänen tulee luottaa siiheen ja tehdä niin, että rakentaminen onnaa. Ja kyllähän se onnaa, kun olette molemmat siinä ja taistelette yhdessä epäluottoa vastaan ja rakkauden puolesta.

Aamen.
Viimeksi muokannut HellBell, 17.04.2007 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Geetzu kirjoitti:
Hellu kirjoitti:No vittu kun sillä on sitä rahaa jo ihan tarpeeks.
Voisin tietty uhata vaikka naarmuttaa sen bemaria.
Toi varmaan kyl toimis. Jos se rupee vässykäks, eikä pane ja meneeki vaik lässyttää miehelles miten hullu akka oot ni siinähän tulee sit tsekattua vihille haluavan luotto niinq; et uskooko akkaa vai broidia.
Totta, ja jos veljessuhteen sais tuhottua niin se kuittais samalla ne tulevatkin syrjähypyt.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti: - En osaa oikein sanoa tuohon kostojuttuun, ymmärrän mitä ajat sillä takaa, tavallaan sitä että "se pitää toisenkin vähän varpaillaan, että voi käydä niinkin.." Tuollaisen jälkiseurauksena on ihan oikein, että hänen on hyväksyttävä se asianlaita, ettei uusi mahdollisuus tule ilman toista puolta, että sulla voi vielä kestää luoton ja kostotunteen kanssa.. mutta se, että periaatteessa Haluat olla hänen kanssaan ja haluat rakkauden, uskot rakkauteen kanssaan.. se kertoo hänelle sen, minkä vain tarvitsee.. Hänen tulee luottaa siiheen ja tehdä niin, että rakentaminen onnaa. Ja kyllähän se onnaa, kun olette molemmat siinä ja taistelette yhdessä epäluottoa vastaan ja rakkauden puolesta.
En oikeasti ole ajatellut kostoa ihan tosissani, paitsi sillon deekiksellä
(onneks olin niin jurrissa etten mihkään olis kyennyt!), mua vitutti kun mies sillon selvitellessä sano että nyt sä tietysti aiot kostaa.
Ihan ku mun vilpittömyys sitä kohtaan ja koko arvomaailma menettäis yht´äkkiä merkityksensä ku se on tehny jotain..
Paremmin mun pointti perille menee (siis se että oon hyvä nainen jota ei kannata pettää!) kun annan anteeks, ku sillä se että kostan.
Ja ne paskat ajat on takana päin, en mä niitä takas halua.
Sehän tässä niin vittumaista onkin kun tuntuu että se olis ollu ihan toinen maailma sillon, ja ne ajat tulee tällee kummiteleen.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti:
En oikeasti ole ajatellut kostoa ihan tosissani, paitsi sillon deekiksellä
(onneks olin niin jurrissa etten mihkään olis kyennyt!), mua vitutti kun mies sillon selvitellessä sano että nyt sä tietysti aiot kostaa.
Ihan ku mun vilpittömyys sitä kohtaan ja koko arvomaailma menettäis yht´äkkiä merkityksensä ku se on tehny jotain..
Paremmin mun pointti perille menee (siis se että oon hyvä nainen jota ei kannata pettää!) kun annan anteeks, ku sillä se että kostan.
Ja ne paskat ajat on takana päin, en mä niitä takas halua.
Sehän tässä niin vittumaista onkin kun tuntuu että se olis ollu ihan toinen maailma sillon, ja ne ajat tulee tällee kummiteleen.
Okei, en ollut ihan varma kun kirjoitin aiempaa viestitystä sulle, että josko siellä kostovitsijutskan takana olisi kuitenkin ollut jtk oikeaa kostofiiliksen tapaista, mutta nimenomaan hyvä homma kun olet viattomuuden kannalla ja sitä itse ilmennät. Sekin on ihan ok vaikka kostofiilistä joskus silloin aiemmin olisi ollut, noin niin kuin viattomuuden kannalta, koska ajatus on aina kuitenkin eri kuin teko. Ihminen joka olisi niin pyhimys ettei mistään suuttuisi tai kaiken antaisi anteeksi noin vaan.. pönttö pyhimys.
Mutta sä olet jees ja nyt vaan luottoa hyvään, kuten olet tehnytkin, se voittaa, te molemmat kun haluatte (haluaa hyvää, tekee hyvää, molemmat hyviä) sitä.. Rakkauden voitto.

Ps. Intuitio sanoo, että se mies rakastaa sussa nimenomaan (muun ohessa juu, mutta silti ) sun viattomuutta.
Tix

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hellu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Hellu kirjoitti:No vittu kun sillä on sitä rahaa jo ihan tarpeeks.
Voisin tietty uhata vaikka naarmuttaa sen bemaria.
Toi varmaan kyl toimis. Jos se rupee vässykäks, eikä pane ja meneeki vaik lässyttää miehelles miten hullu akka oot ni siinähän tulee sit tsekattua vihille haluavan luotto niinq; et uskooko akkaa vai broidia.
Totta, ja jos veljessuhteen sais tuhottua niin se kuittais samalla ne tulevatkin syrjähypyt.
Sä oot kevyesti ihan vammasin eukko mitä on missään vastaan tullut. Vedä niinku vittu päähäs ja lopeta toi selittäminen. Joko annat anteeks tai kostat, mut älä nyt saatana molempia luule tekeväs. Dokaa ittes hengiltä tjtn.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:.. tjtn.
Twix.. Älä nyt noin sano.. Tsekkasitko mitä Hellu kirjoitti mulle..? Siinä selvennystä.

Menee näin (tässä kokonaisreferaatti koko jutusta):

1. Mies teki aikoja sitten paskateon. Ei tullut heti ilmi.
2. Sitten se tuli ilmi, sitten mies ääneen totesi Hellun ehkä haluavan tehdä samat hälle.
3. Hellu ehkä aikoja sitten (tämä ei tullut esiin suoraan, mutta rivien välistä juu) Halusi ajatuksissaan kostaa, olihan ukkelin teko ollut paska.
4. Hellu ei kuitenkaan tehnyt mitään vendetan eteen ja kului aikoja.. Suhde jatkui ja jatkuu ja nyt ovat jo toiset ajat käsillä - ei siis enää "paskat ajat" vaan hyvät ajat.
5. Molemmat haluavat olla yhdessä; olla hyvänä on molemmille se minkä varassa rakkautta voi pitää luonaan.
6. Hellu kirjoittaa viestit joissa parissa heittää vitsit veljessekaannuksesta.
7. Veljessekaannuksia ei ole käymässä, mitään kostoja ei ole tapahtumassa, ollaan ihan oikeasti hyvän asialla.
8. Lopuksi Hellu vain ilmaisi viestissään kuinka asian (menneiden paskojen aikojen) kummittelu (se että joskus on ollut niin ja se joskus pulpahtaa muistiin) ei-kivaa.
9. Mutta sillä mikä on ollut, se mikä on anteeksiannettu ja se mitä nyt.. Kyllä ne tietää.. hyvät ajat.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:
Tix kirjoitti:.. tjtn.
Twix.. Älä nyt noin sano.. Tsekkasitko mitä Hellu kirjoitti mulle..?..
Kyl se on niinku Geetzua lainaten "höpönpöppöö." Joko haluu jatkaa ja yrittää tai sit ei. Kaikki kostosetit ja sydeemit samantein ö-mappiin tai voi ihan suosiolla sanoa että tämä oli tässä, kiitos. Mimmi miettii ihan vakavissaan vaan miten vois heppua loukata pahimmin ...

...ei hyvää päivää, sanon että neiti on hyvä ja hirttää ittensä, jos ajatuksenjuoksu on tasoa nakki muusilla ja vähän vodkaa kastikkeeks. Elinkelvoton yksilö. Spatula matula, una cerveza para mir, por favor ja zillee.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Tix kirjoitti:Mimmi miettii ihan vakavissaan vaan miten vois heppua loukata pahimmin ...
Niin tai sitten se vaan tuulettaa päätään ja ajatuksiaan tämmöisellä intternetin keskustelupalstalla. Ei voi tietää, mutta otan Hellulle yhden maljan - kippis!
Loppuiko data & argumentit?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Tix kirjoitti: Mimmi miettii ihan vakavissaan vaan miten vois heppua loukata pahimmin ...

Tiesin kyllä että sä oot pystyyn kuollut tosikko mutta tää meni jo vähän yli mun ymmärryksen...
Ettäkö ihan vakavissani uhkailisin naarmuttavani mieheni veljen autoa jotta saisin munaa siltä ja veljessuhteen tuhottua?
Onks joku yrittäny tota sulle?
NuoriDaavid

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
lisäys: muista huolehtii ehkäsyst sit frendien kans, mä en muistanu ja yritän nyt muistuttaa aina muita!!11
Sä olet kyllä sossupoken kuningatar.

Sun miestäs ei häiritse tällainen avautuminen ollenkaan?
Tix

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hellu kirjoitti:
Tix kirjoitti: Mimmi miettii ihan vakavissaan vaan miten vois heppua loukata pahimmin ...

Tiesin kyllä että sä oot pystyyn kuollut tosikko mutta tää meni jo vähän yli mun ymmärryksen...
Ettäkö ihan vakavissani uhkailisin naarmuttavani mieheni veljen autoa jotta saisin munaa siltä ja veljessuhteen tuhottua?
Onks joku yrittäny tota sulle?
Soripori, ei jaksanu lukee loppuun eikä silmiin sattunu mitn naarmutusjuttusia, "pikkuisen" maistissa luin. Ei tartte vetää vittua päähän.

Mulla ei noit pettämissettejä oo sattunut, pitäis ehkä alottaa.
Geetzu

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Sä olet kyllä sossupoken kuningatar.

Sun miestäs ei häiritse tällainen avautuminen ollenkaan?
Enpähä, en avaudu teidän tuntemistanne koska oon ihku.
Ja älä oo tommonen tosikko, ei mun mieskään oo. Sillähän on käynyt vaan upean hyvä mäihä kun on päässyt adoptoimaan ihan perheen sisältä! (mistään ei ole kiitellyt niin kuin kumittomuudesta, siltikin puoltosissani kehotin Hellua muistamaan ehkäsyn koska kaikkien miehet nyt vaan ei ole niin upeita kuin mun *tsirp*)

Ja ihan kuin minäkään nyt tosissani mitään kostoa kehottaisin, voi läppäplääh sentäs...
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sä olet kyllä sossupoken kuningatar.

Sun miestäs ei häiritse tällainen avautuminen ollenkaan?
Enpähä, en avaudu teidän tuntemistanne koska oon ihku.
Ja älä oo tommonen tosikko, ei mun mieskään oo.
Oikea vastaus olis ollu ettei itseään kunnioittavat naiset mitään lupia miehiltään siihen tartte että netissä jotain lässyttää.
Toi ND on vaan kateellinen sun avoimuudelle ku se on täällä ilman lupaa...
Ala-arvosta huumorin pitää olla, muuten se on vaan huonoa huumoria.
Tässä pettämishässäkässä on se hyvä puoli että nyt on taas vittuiltavaa vähäks aikaa, onneks se ämmä on niin karmiva ettei materiaali heti lopu kesken.
NuoriDaavid

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hellu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sä olet kyllä sossupoken kuningatar.

Sun miestäs ei häiritse tällainen avautuminen ollenkaan?
Enpähä, en avaudu teidän tuntemistanne koska oon ihku.
Ja älä oo tommonen tosikko, ei mun mieskään oo.
Oikea vastaus olis ollu ettei itseään kunnioittavat naiset mitään lupia miehiltään siihen tartte että netissä jotain lässyttää.
Niin. Kysyinkin, mitä Geetzun mies hommasta ajattelee (hän kun tietää asiasta).

Eikö häntä häiritse, että Geetzu kertoo kaikille, että heidän lapsensa on miehen kaverin alulle panema?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikö häntä häiritse, että Geetzu kertoo kaikille, että heidän lapsensa on miehen kaverin alulle panema?
Miks häiritsis jos asia kerran on niin? Tuskin sitä hirveesti kiinnostaa mitä esim. sinä niiden perhekuvioista ajattelet kun niillä tuntuu olevan kaikki hyvin.
Tai mistäs mä tiedän, yleensä vaan se että voi avoimesti puhua ja heittää läppää kertoo siitä että on sinut asian kanssa, enkä usko et G olis jos mieskin ei olis.
CandyMan

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Ei vaan... Itse arvotan muualta korviini kantautuneen pettämisen ehkä pahimmaksi mahdolliseksi... PETOS. Geetzulle kannattaa tunnustaa jos pettää.
Entä jos haluaa salata pettämisen suojellakseen lasta, välttäen näin turhia riitoja ja mahdollisen eron? Eikö Lapsen Etu aja sinun ja miehesi hyvinvoinnin ja tiedonhalun edelle, oli kyse sitten pettämisestä tai lapsen biologisen isän salaamisesta? Ehkä Hellun mieskin halusi vain suojella heidän mahdollista tulevaa lastaan salailulla. Ylevää etten sanoisi, kantaa sellaista pimeää salaisuutta sielunsa syövereissä.
Rouva Pupu

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Ylevää etten sanoisi, kantaa sellaista pimeää salaisuutta sielunsa syövereissä.
Sulla on jäänyt nyt levy päälle vaikka kanssasi olenkin (kerrankin) samaa mieltä Isyyshuijauksen tiimoilta.
CandyMan

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Ylevää etten sanoisi, kantaa sellaista pimeää salaisuutta sielunsa syövereissä.
Sulla on jäänyt nyt levy päälle vaikka kanssasi olenkin (kerrankin) samaa mieltä Isyyshuijauksen tiimoilta.
Tykkään vääntää veistä ihmisten haavoissa kunnes he anovat armoa ja myöntävät ajatusvirheensä. Ihana tunne.

Pointsit kuitenkin Geetzulle siitä ettei ilmeisesti ole pyrkinyt salaamaan mieheltään lapsen alkuperää, ja antanut miehensä tehdä oman päätöksensä asiassa. Tosin en tunne tapauksen yksityiskohtia: onko mies koskaan edes luullut lasta omakseen, selvisikö käenpoikuus vahingossa vai Geetzun aloitteesta heti alussa jne.

En tiedä mitä ajatella ND:n tuohtumisesta, koska toisaalta nykyaikanahan muiden lapsia huoltavat miehet koetaan lähinnä kai sankareina? Entisaikoina heitä kai pidettiin yleisesti naisen tossun alla elävinä vässyköinä, mutta ne olivat aikoja ne.
Geetzu

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Entä jos haluaa salata pettämisen suojellakseen lasta, välttäen näin turhia riitoja ja mahdollisen eron? Eikö Lapsen Etu aja sinun ja miehesi hyvinvoinnin ja tiedonhalun edelle, oli kyse sitten pettämisestä tai lapsen biologisen isän salaamisesta?
Pystyn elämään ilman täyttä luottamusta.
En pysty elämään kenenkään kanssa ilman täyttä luottamusta.

Mä tiedän, että jos mieheni ei itse tunnustais käyneensä vieraassa pesässä ja asia siis korviini tulis muuta kautta, pakkaisin hänen kimpsut ja kampsut ihan siltä seisomalta, vähintäänkin pidettäis reilu huilihetki. Tuon hetken aikana sitten miettisin liiton virallista puolta ja venyisi hetki millaseks tahansa niin lapsiin pätisi yhteishuoltajuus - vuoroviikoin (tämä kaikki on jo sovittukin, koska huilihetkeä voi joutua viettämään myös muista syistä ja siis ihan ilman mitään draamaisia kolmansia osapuolia. Tämän mallin pohjana on nimenomaan lasten etu. Voin hyvin kuvitella, että mielummin olisin täysin omassa rauhassani jos moiseen kriisiin joutuisin.)

Ihan kaikin tavoin, kaikissa asioissa ollaan vain ja ainoastaan pyritty suhteessamme siihen, ettei mitään tarvitsisi salailla pelon vuoksi. Siis sen pelon, että tulisi jätetyksi. Avioliitosta ja truulaavista huolimatta (tai niistä johtuen) kumpikin realistina kyllä osaa odottaa niitäkin hetkiä kun Ihan Oikeasti haluaisi kokeilla jotain muutakin, vieraampaa, mitä vaan...

Kun ne hetket joskus tulee (on niitä ennen avioon menoa ollutkin molemmilla, vuosiin mahtuu ja kaikilla varmasti niin) olisi ratkaisevan päheetä, että siitä kaikesta vois puhua _etukäteen_ avoimesti. Pelotta. Tehdä ratkaisut, päätyä mihin vaan, mutta ilman sitä petetyksi tulemisen kasvattavaa ja ah niin karmivaa tunnetta.

Toistaiseksi pelosta salailu ei ole tuonut kummankaan elämään mitään hyvää. Nyt kokeillaan toista ääripäätä, yltiörehellisyyttä, keskitie ei tunnu omalta kun se harmaa alue on muillakin niin huge.

Nythän puhuin vain miten meillä homma toimii. Muilta ymmärrän aivan poikkeaviakin ratkaisuja. En tahallanikaan selaa uudelleen isyyshuijausketjua ja palaa aiheeseen, vaan annan teidän lässyttää rauhassa asiaanne kitinän loppuun asti. Vittuillakseni vaan nyt halusin kertoa tällaista huttua (bloggerikaan ei nyt just toimi, ttu).

Meidän lastemme etu on se, että isi hengittää ja äiti hengittää hymyillen (äidistä ei oo hymyttömänä mihinkään, isistä vahvempana on).
CandyMan kirjoitti:Pointsit kuitenkin Geetzulle siitä ettei ilmeisesti ole pyrkinyt salaamaan mieheltään lapsen alkuperää, ja antanut miehensä tehdä oman päätöksensä asiassa. Tosin en tunne tapauksen yksityiskohtia: onko mies koskaan edes luullut lasta omakseen, selvisikö käenpoikuus vahingossa vai Geetzun aloitteesta heti alussa jne.
Mennyt varmaan suurimmalta osalta ohi, mutta on cityssä aiheesta keskusteltu ja ihan miehenikin itsensä toimesta. Ei meillä mitään käenpoikuutta tod ole, perus-lutkasettiä joidenkin mittareilla. Oltiin oltu erossa jo päälle vuos (lähdin kun en kestänyt tekemääni aborttia) ja aika niukasti väleissä. Mies olis halunnut sen lapsen. Yritettiin alottaa eri elämää erossa ja silleen. Vaikeimpana mahdollisena aikana tulin paksuks miehen parhaalle kaverille, enkä toista kertaa enää aborttiin kyennyt. Siitä se uusi elämä sitten lähti.

Mieheni kuuli asiasta silloin kun muutkin, sai sulatella kaikessa rauhassa. Minä en edes haaveillut, että voitais palata yhteen, kaveriaan taas en lähelle toivonut missään mielessä. Toki tarjosin mahdollisuutta päästä syntyvän lapsen elämään. Se ei sitten innostanutkaan, kävi kyllä kerran tyttöään katsomassa.

Mies kävi synnytyssairaalassa katsomassa meitä, sen jälkeenkin kotona kerta kerran jälkeen vain katsomassa. Vauvan ollessa noin 3kk - eli reilut puoli vuotta siitä kun läheisille uskalsin tulevasta äitiydestäni puhua - mies sitten tuli jäädäkseen. Oltiin sulateltu tarpeeks.
Geetzu

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hellu kirjoitti:Tässä pettämishässäkässä on se hyvä puoli että nyt on taas vittuiltavaa vähäks aikaa, onneks se ämmä on niin karmiva ettei materiaali heti lopu kesken.
:D :D
Storia

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Kerran, kaksi annoin anteeksi, yhdelle ja sit toiselle. Unohtanut en, kolmatta kertaa lankea en.
Vastaa Viestiin