Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Antaisitko puolisollesi/kumppanillesi anteeksi pettämisen?

Joo, ei muuta kun rakas takas.
14
22%
En, päästä irti!
33
52%
EOS / Tuulenpuiskaakin kiinnostaa...
16
25%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti: Sillä lailla huvittavaa, että kaikki me ollaan pohjimmiltaan vitun kovien panomiesten muksuja, mutta silti jotkut päätyy Gattacaksi.
Lapsentekoon tarvitaan kaksi.

Kun kunnon tyttö(TM) hairahtuu panomieheen, syntyy mutaatio nimeltä peräkammarin poikuus.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:"Pettäminen" on siten ollut pikemminkin petos yhteiskuntaa kuin puolisoa kohtaan, uhka hataralle yhteiskuntarauhalle jolle mustasukkaisuustapot ja verikostot olisivat olleet liikaa.
Nyt unohdatte esittää valistuksen ajalle asti lähinnä retorisena säilyneen, sittemmin muun muassa suomalaisia kirjailijapiirejä perin sykähdyttävästi polemikoineen kysymyssarjan:

"Onko nainen rationaalinen olento? Entäpä sitten moraalinen? Ja vaikka naiset olisivatkin molempia, niin mitä sen pitäisi yhteiskunnallisesti tarkoittaa?"
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aasi kirjoitti:"Pettäminen" on siten ollut pikemminkin petos yhteiskuntaa kuin puolisoa kohtaan, uhka hataralle yhteiskuntarauhalle jolle mustasukkaisuustapot ja verikostot olisivat olleet liikaa.
Marxilainen selitys tietysti on, että porvarillinen moraalikäsitys liittyy omistavan luokan etuihin. Jos viriili työväenluokka pääsisi jörnimään ketä sattuu, tällä olisi vaarallisia vaikutuksia perimysjärjestykselle ja omistavan luokan eduille.

Tästä näkökulmasta pataanien käsitys sukupuolisesta kanssakäymisestä alkaa yhtäkkiä näyttää loogiselta: paikassa, jossa viljelysmaata on vähän, sen periytymisestä on pidettävä huolta, ja siksi on varsin kosher järjestellä asiat siten, että naidaan etupäässä serkkuja. (Muusta perinnöllisistä asioista juurikaan väliä.) Naisen valinnanvapaus olisi uhka heimolle, ja siksipä vaimot ja tyttäret on syytä lukita peräkammareihin ja maakuoppiin.

EDIT: Täytynee kyllä lisätä, että pataanien mustasukkaisuustapot ja verikostot ovat ankarasta kurista riippumatta melko lailla jokapäiväistä leipää.

EDIT2: Järkyttävä kielioppivirhe.
Viimeksi muokannut Vadim, 19.02.2007 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:"Onko nainen rationaalinen olento? Entäpä sitten moraalinen? Ja vaikka naiset olisivatkin molempia, niin mitä sen pitäisi yhteiskunnallisesti tarkoittaa?"
Rationaalisuus on aate.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:Rationaalisuus on aate.
Rationaalisuus on logiikan alakäsite ja siten yksi toimintamalli sekä elämään että elämänhallintaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vadim kirjoitti: Tästä näkökulmasta pataanien käsitys sukupuolisesta kanssakäymisestä alkaa yhtäkkiä näyttää loogiselta: paikassa, jossa viljelysmaata on vähän, sen periytymisestä on pidettävä huolta, ja siksi on varsin kosher järjestellä asiat siten, että naidaan etupäässä serkkuja. (Muusta perinnöllisistä asioista juurikaan väliä.) Naisen valinnanvapaus olisi uhka heimolle, ja siksipä vaimot ja tyttäret ovat syytä lukita peräkammareihin ja maakuoppiin.
Tämä palautti mieleen kirjoituksen johon joskus törmäsin: The World's Most Toxic Value System.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tix kirjoitti:Sillä lailla huvittavaa, että kaikki me ollaan pohjimmiltaan vitun kovien panomiesten muksuja, mutta silti jotkut päätyy Gattacaksi.
Väärin. Jossain vaiheessa ihmisiä syntyi liikaa ja luonnonvalinta menetti voimansa jalostaa Panomiehiä (jos vain kondomi olisi keksitty aikaisemmin!). Nykyinen kehitys tietysti johtaa siihen, että Panomiehet haihtuvat lopulta historian visvaan taruiksi ja legendoiksi kuten Arthur ja Merlin, ja jäljelle jää vain saamattomia luusereita, kuten minä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En antaisi anteeksi. En ole sen tyypin ihminen että antaisin anteeksi tiettyjä asioita. Sekä henkisen että fyysisen puolen "lyönnit" ovat asioita joita en anna myöskään anteeksi, teoreettisesti jo näin sanoen, ei sillä että mulla olisi laajalti kokemusta. Moni voi luulla että tämä HellBell on oikea empatian runsaudensarvi, lempeyden Jeesus kerrassaan, mutta siinä erehdytään.

Kosto, viha, pieni potku (kuvaannollisesti) yllärikulmasta.. *mustanpunainen sydän*

Näin ollaan superrehellisiä sunnuntaina. Anteeksi, kiitos, voi voi.
huima

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vadim kirjoitti: Marxilainen selitys tietysti on, että porvarillinen moraalikäsitys liittyy omistavan luokan etuihin. Jos viriili työväenluokka pääsisi jörnimään ketä sattuu, tällä olisi vaarallisia vaikutuksia perimysjärjestykselle ja omistavan luokan eduille.
Niin.

Tämä tarkastelu on tärkeämpää avioliiton ja juridisten sopimusten puitteessa. Tai siis että romanttinen avioliitto on loppujen lopuksi hyvin nuori käsite - ja pidemmän aikaa avioliitto on ollut järjestelmä omaisuuksien perimiselle ja vallan kasaamiselle suvuille. Halujen mukaiset jörnimiset on tehty sitten muualla, avioliitossa on jatkettu ja kehitetty imperiumia.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

-Superior- kirjoitti: Rationaalisuus on logiikan alakäsite ja siten yksi toimintamalli sekä elämään että elämänhallintaan.
Eikös asia ole juuri päinvastoin, mikäli jokin voi olla jonkin muun alakäsite.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aasi kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Tästä näkökulmasta pataanien käsitys sukupuolisesta kanssakäymisestä alkaa yhtäkkiä näyttää loogiselta: paikassa, jossa viljelysmaata on vähän, sen periytymisestä on pidettävä huolta, ja siksi on varsin kosher järjestellä asiat siten, että naidaan etupäässä serkkuja. (Muusta perinnöllisistä asioista juurikaan väliä.) Naisen valinnanvapaus olisi uhka heimolle, ja siksipä vaimot ja tyttäret ovat syytä lukita peräkammareihin ja maakuoppiin.
Tämä palautti mieleen kirjoituksen johon joskus törmäsin: The World's Most Toxic Value System.
Näin meidän kesken, en välttämättä ole eri mieltä kirjoittajan kanssa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vadim kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Rationaalisuus on logiikan alakäsite ja siten yksi toimintamalli sekä elämään että elämänhallintaan.
Eikös asia ole juuri päinvastoin, mikäli jokin voi olla jonkin muun alakäsite.
"Formaali rationaalisuus tarkoittaa tietynlaista laskelmoivaa toimintaa. Toimija yrittää saavuttaa tietynlaisen asioiden tilan (päämäärän) valitsemalla sopivimmat välineet huomioon ottaen tilanteen tosiseikat. Toiminnan rationaalisuus on sen tehokkuus saavuttaa haluttu päämäärä."

Toisin sanoen, jotta rationaalisuutta voitaisiin ylipäätään harjoittaa, on oltava tietoinen logiikan periaatteista ja sen joko todennäköisisyyksiin tai verifikaatioihin perustuvista kausaalisista mekanismeista.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

-Superior- kirjoitti:Toisin sanoen, jotta rationaalisuutta voitaisiin ylipäätään harjoittaa, on oltava tietoinen logiikan periaatteista ja sen joko todennäköisisyyksiin tai verifikaatioihin perustuvista kausaalisista mekanismeista.
Tästä täytyy olla kyllä eri mieltä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vadim kirjoitti:Tästä täytyy olla kyllä eri mieltä.
warför? aino who?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

-Superior- kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tästä täytyy olla kyllä eri mieltä.
warför? aino who?
No, ennen vuotta 1895 kyllä ajateltiin, että tietoisuus periaatteista on edellytys "rationaalisuuden harjoittamiselle", kuten Superior sanoo. Sittemmin on kuitenkin ajateltu täsmälleen päinvastoin, ainakin paremmissa piireissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

urpiainen kirjoitti:No, ennen vuotta 1895 kyllä ajateltiin, että tietoisuus periaatteista on edellytys "rationaalisuuden harjoittamiselle", kuten Superior sanoo. Sittemmin on kuitenkin ajateltu täsmälleen päinvastoin, ainakin paremmissa piireissä.
Ilman loogista ajattelukykyä ei ole rationaalisia tekoja, koska tällöin rationaalisuus olisi parhaimmillaankin vain retrospektiivista. Loogisen ajattelun johdattamana tapahtuva rationaalisuus voi olla lopputuloumaltaan virheellinen tai epämielekäs alkuperäisten motiivien valossa, mutta tapahtumaketju on tällöin prinsiipeiltään ja toiminnalliselta laskelmoivuudeltaan aina järkiperäinen.

Moraaliset ja rationaaliset päätökset, joista alunperin puhuin, nojaavat herkästi heuristisiin argumentteihin. Johtuen yksittäisten toimijoiden älyllisen tai mentaalisen yhteismitallisuuden defektiydestä, ovat logiikan järjestelmätkin käytännössä alisteisia tietoteoreettisesti epätäsmälliselle päättelylle. Tietoisuus periaatteista leikkaa toki loogista ajattelua, mutta se ei ollut likellekään alkuperäisen ajatukseni sisältö.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Superior saattaisi ehkä kaivata kurssia, jonka kävin ennen graduni kirjoittamista, sisältönä "miten vältät kapulakieltä ja ilmaiset itseäsi ytimekkäästi"...

Mutta asiasta: pettämisen anteeksisaaminen riippuisi sen törkeydestä. Otan kuitenkin avioliiton sen verran vakavasti, että en todellakaan heittäisi kaikkea menemään jonkin pikkujoulumokan takia. (Ei sillä, että uskoisin niitä edes tapahtuvan.) Sen sijaan pitkä rinnakkaissuhde voisi olla kovempi pala.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Dr.Diarrhea

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Impi kirjoitti: Sen sijaan pitkä rinnakkaissuhde voisi olla kovempi pala.
Taidat olla takakireä. Kyllähän tosimiehellä nyt kaksoiselämä pitää olla.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Impi kirjoitti:Superior saattaisi ehkä kaivata kurssia, jonka kävin ennen graduni kirjoittamista, sisältönä "miten vältät kapulakieltä ja ilmaiset itseäsi ytimekkäästi"...

Mutta asiasta: pettämisen anteeksisaaminen riippuisi sen törkeydestä. Otan kuitenkin avioliiton sen verran vakavasti, että en todellakaan heittäisi kaikkea menemään jonkin pikkujoulumokan takia. (Ei sillä, että uskoisin niitä edes tapahtuvan.) Sen sijaan pitkä rinnakkaissuhde voisi olla kovempi pala.
Mitäs haukut paskalesbo? Kirjoitin ytimekkäästi, enkä käyttänyt kapulakieltä yhdessäkään kohdassa. Itse kirjoitat aivan paskasti:

- aloitat lauseen rinnastuskonjunktiolla
- käytät epäluontevaa sanaa anteeksisaaminen
- 'että en' on luontevammin ja ytimekkäämmin ilmaistuna 'etten'
- 'moka' ei ole kovin asiallinen sana - parempia olisivat 'erehdys' tai 'virhe'
- et määrittele lainkaan epätäsmällistä ilmaisuasi "kaikki"
- ilmaisu 'kova pala' puolestaan on melkoisen persoonaton ja kulunut fraasi.

En tule suorittamaan pro gradu -työtä, joten jos joku hämääntyy kahdesta sivistyssanasta, niin onko sillä nyt juuri väliä?
huima

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

-Superior- kirjoitti:...
Masturbaatiota housut jalassa!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

-Superior- kirjoitti:En tule suorittamaan pro gradu -työtä
Moni kuvittelee, että sivistyssanojen käyttö on kapulakieltä. Tosiasiassa kapulakieltä ovat esimerkiksi lauserakenteet kuten "suorittaa lounaan syönti" - kun voisi sanoa yksinkertaisesti vain "lounastaa".
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:En tule suorittamaan pro gradu -työtä
Moni kuvittelee, että sivistyssanojen käyttö on kapulakieltä. Tosiasiassa kapulakieltä ovat esimerkiksi lauserakenteet kuten "suorittaa lounaan syönti" - kun voisi sanoa yksinkertaisesti vain "lounastaa".
Minä kysyn kun kukaan muu ei kysy!
MIKÄ sinä olet Superior?
Ja jos ei kysymys miellytä niin kuka sinä olet?
Kysyy mietteliäs aito ja alkuperäinen kestävä Stadinarska-laatuinen mies

TOPIC: En antaisi anteeksi.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Enpä olis uskonu vielä viikko sitten, mutta meikäläisen ihana mies on kuin onkin käynyt vieraissa!
Jutusta on aikaakin jo reilusti, ja se olis menny hautaan saakka salaisuutensa kanssa ellen olis hommaa saanu selville.
Sitä itse panotilannetta en osaa vieläkään pitää minään kovinkaan suurena asiana, ainakaan verrattuna kaikkeen salailuun ja paskan puhumiseen.
Meillä oli siihen aikaan paljon ongelmia ja molemmat koettiin ettei saada toisiltamme sitä mitä haluttiin, mut en silti olis uskonut että se pettää.
Pahemman asiasta tekee se että tunsin jonkin olevan vialla ja kysyin asiasta usein, toinen kielsi joka kerta ja mä kuvittelin olevani vaan vainoharhainen ja morkkistelin siitä.
Tällainen salaisuus on tietysti vaikuttanu meidän suhteeseen monella tavalla, mies on muuttunut tosi mustasukkaiseksi ja on epäillyt mua jatkuvasti kaikesta, se taas on aiheuttanut ihan helvetisti turhautumista ja riitoja.

Vituttaa sekin että se on ollu niin tyhmä, että on sekaantunut sellaseen flotkoon, joka on sitä lajia jotka pelailee toisten ihmissuhteilla eikä oo tyytyväisiä ennen kuin on saanut rikottua kaiken ja miehen itselleen.
Se ämmä on jopa yrittänyt ystävystyä mun kanssa päästäkseen luikertelemaan meidän elämään.
Mies on kyllä tehnyt sille kovin sanoin selväks heti tapahtuneen jälkeen että voi painua helvettin.

Tää on niin hankalaa koska sillon kun tää on tapahtunut asiat oli ihan toisella tolalla, luulin että nyt kaikki paska olis takana päin, ja että suuremmilta vahingoilta olis vältytty.
Itse uskon ettei sellasta ihmistä ole joka vois vannoa ettei koskaan petä, mitä vaan voi tapahtua ihmisistä parhaimmallekin.
Sen voi vannoa että on asioista rehellinen, ja arvostaa toista tarpeeksi antaakseen sille sen valinnan miten jatketaan.

Otin tietysti tietysti lomaa ja olin muutaman vuorokauden aika yössä, ryypätessä niitä asioita tuli mietittyä ja tuntui kuin olis katsonut kaikkea ulkopuolelta, ihan ku ne ei olis edes koskettanut.
Vitutti vaan.
Lähdin sitten kuivattelemaan toiseen kaupunkiin, teki hyvää.

Se oli oikeasti luullut etten tulis enää takaisin, niin sille sanoin ja uskoin siihen itsekin.
Ajattelin että mun on muutettava pois ja elettävä ainakin hetken aikaa yksin jotta tiedän että haluan olla tässä suhteessa oikeista syistä, en vaan siksi että meillä on yhteinen firma, yhteiset ystävät ja yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat joista en halua luopua.
Kun palasin ajatusteni kanssa mun ei tarvinnut kuin katsoa sitä kerran silmiin ja tiesin että meidän on käytävä tää läpi yhdessä.
Jotenkin se kerrankin osas sanoa ja tehdä kaiken oikein.
(Paitsi se kukka jonka kanssa oli mua vastassa, olis voinu tuoda vaikka päivänkakkaran eikä sitä iänikuista ruusua, tosin se ei oo naiselle ostanu kukkia ikinä joten annetakoon anteeks ettei se tajua että ne rehutkin vois olla sellaisia jotka sopii saajalle.. piti tästäkin huomauttaa kuitenkin, ei oo ihmekään kun vieraissa käy kun oon niin vaativa ja tyytmätön kaikkeen!)
Me puhuttiin asioista yömyöhään ja se kosi mua.
(Laskelmoitua mutta mitä sitten, ainakin yritti todistaa jotain..)

Kai tässä nyt yritetään sitten jatkaa.
En luottanut siihen vielä muutama päivä sitten, mutta nyt jotenkin tajuan että sama ihminen se silti on.
Meillä on niin erityinen suhde (joskaan ei enää mun silmissä mitenkään kuolematon ja kaiken tälläsen yläpuolella), etten vaan pysty ajattelemaan eroa.
Tiesin alusta saakka että tää on se viimeinen, pidin sen mielessä silloinkin kun olin Sorrentossa Napolilaisten futaajien kanssa pitämässä hauskaa enkä sortunut kehenkään niistä maailman ihanimmista miehistä saatana vittu, vaikken olis koskaan jääny kiinni!!!!!!

Mies ei kertonut koska ollaan näistä puhuttu ja oon sanonu lähteväni jos näin käy.
Ihan vitunmoista pelkuruutta silti, kun se tiesi jäävänsä kohta kiinni se olis voinu tunnustaa ja säästää jotain luottamuksen rippeitä mutta paskahousu mikä paskahousu.
Pelkään toisaalta sitäkin että suutuspäissäni meen ite tekemään jotain tyhmää, mä en nimittäin oo se ämmä jolle näin tehdään ihan noin vaan.
Mä oon niinku joku uhri nyt sitten vai, vittu saatana.
Dr.Diarrhea

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hellu kirjoitti:Me puhuttiin asioista yömyöhään ja se kosi mua.
Naurattaa, sori.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pettämisgallup vol. 666: Antaisitko pettämisen anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Me puhuttiin asioista yömyöhään ja se kosi mua.
Naurattaa, sori.
Ei se mitään, muakin nauratti!!
Siis koska se ei oo koskaan halunnut naimisiin ja tiesi että mä oon noin helppo.
Vastaa Viestiin