Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mikä sinulla vaikuttaa eniten parin valintaan?

Ulkonäkö
8
11%
Seksintarve
3
4%
Varallisuus
1
1%
Mahdollisuus edetä uralla/yhteiskunnassa
0
Ei ääniä
Luonne/persoonallisuus
31
43%
Yhteiset arvot/arvopohja/harrastukset (uskonto, politiikka, luonnonsuojelu ym.)
6
8%
Ikä?
0
Ei ääniä
Näiden vaihtoehtojen yhdistelmät, mitkä?
22
31%
Joku muu, mikä?
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 72

MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

EveryWoman kirjoitti: ulkonäkö on sinulle luonnetta tärkeämpää
Eikös tämä nyt ole jo tullut selväksi?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:Eikös tämä nyt ole jo tullut selväksi?
Itsestäänselvyyksien toistelu on sopiva lisä brändinrakennusmenetelmäportfoliooni.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kyyl mä ainakin muistan exien pituudet. Tosi outoa, jos ei muista. Ihan sama kuinka triviaali tuo tieto on, mutta rinnastan asian vaikkapa nännien lukumäärään.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyyl mä ainakin muistan exien pituudet. Tosi outoa, jos ei muista. Ihan sama kuinka triviaali tuo tieto on, mutta rinnastan asian vaikkapa nännien lukumäärään.
Kyllä kai minäkin sen muistaisin, jos ekalla exälläni olisi 186 nänniä, toisella 182 ja kolmannella taas 185. Se menisi jo vähemmän triviaalin tiedon sarjaan, vaikka kuinka ulkonäköasia onkin.

Pituuksia sen sijaan joudun tarvittaessa ihan vaivalla muistilokeroista tonkimaan ja ko. henkilöiltä erikseen kysymään. Nykyisestäkään en ole ihan varma oliko 186 vai -4.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja saira »

Minulla on vain yksi ex jonka pituuden muistan tarkalleen, 189,5cm. Se johtuen siitä, että meillä oli pari senttiä vajaa 30cm pituuseroa. Nauroimme välillä sille, että jos kengissäni ei ollut korkoja, näytin kääpiöltä hänen vierellään. Muista muistan vain jotain suunnilleen sinne päin. Painoista taas ei ole mitään hajua. Ei edes nykyisen painosta.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

EveryWoman kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyyl mä ainakin muistan exien pituudet. Tosi outoa, jos ei muista. Ihan sama kuinka triviaali tuo tieto on, mutta rinnastan asian vaikkapa nännien lukumäärään.
Kyllä kai minäkin sen muistaisin, jos ekalla exälläni olisi 186 nänniä, toisella 182 ja kolmannella taas 185. Se menisi jo vähemmän triviaalin tiedon sarjaan, vaikka kuinka ulkonäköasia onkin.
Äh, turhaan otin asian kirjaimellisesti. Ihmisen pituus on mulle kuin silmien väri tai onko koukku- vai hyppyrinenä. Ei tuo tieto todellakaan tee kenestäkään pinnallista.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Ihan kuin exien pituudet ja painot olisivat jotekin painoindeksiä vähemmän triviaaleja seikkoja? Semmoisia muistaa vain joku, jolle niillä on elämässä syvempää merkitystä! :perse: Tai sitten olet seukannut järjestelmällisesti yksinomaan pituus- ja painoneurootikkojen hullujen kanssa :arrow: ulkonäkö on sinulle luonnetta tärkeämpää :arrow: kts. edellinen kohta.
Tai sitten nuo elämäni rakkaudet ovat koskettaneet minua niin syvällisesti, että pieninkin yksityiskohta heistä on piirtynyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi ja voin palauttaa minkä tahansa tiedonhippusen muutoinkin hyperkapasiteettisesta muististani milloin tahansa kuolinvuoteelleni asti?

Aika negatiivinen ja epäromanttinen tulkinta juuri sinun suustasi. Joskin varmaan hieman provohakuinen. Enpäs lähde siihen miinaan. Ja mitäs sitä huijaamaan, en tykkää kuin näteistä tytöistä. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä, etteikö listallani olisi myös muita toivottavia/välttämättömiä ominaisuuksia.

Puhutaan kuitenkin vain 4 naisesta. Jostain merkityksettömistä parin viikon deittailuista tms. en muista edes nimiä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Äh, turhaan otin asian kirjaimellisesti. Ihmisen pituus on mulle kuin silmien väri tai onko koukku- vai hyppyrinenä. Ei tuo tieto todellakaan tee kenestäkään pinnallista.
Yhtä vähän hiffaan niitä (yleensä) muijia, jotka muistavat kaikki mahdolliset synttärit, toisen ja kolmannen nimen nimipäivät, vuosipäivät yms. tilpehöörit lonkalta ja loukkantuvat jos joku muu asianosaiseksi määriteltävä ei muista. Ja jotka vastaavat miettimättä päivän tarkkuudella kysymykseen Kauanko olette seurustelleet? (oma vastaukseni tuohon voi hyvin heittää jopa vuodella). Pelottavaa, vierasta, not for me. Aivotoiminnan fokus jossain ihan muualla kuin itselläni.

Mut siis Tixiä kiusasin ihan huvikseni, ku sekin ND:tä. Saahan ihminen muistaa mitä haluaa ja niin edelleen. Joten ei syytä hätäripulointiin tälläkään kerralla.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:hätäripulointiin
:D
MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti: Tai sitten nuo elämäni rakkaudet ovat koskettaneet minua niin syvällisesti, että pieninkin yksityiskohta heistä on piirtynyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi ja voin palauttaa minkä tahansa tiedonhippusen muutoinkin hyperkapasiteettisesta muististani milloin tahansa kuolinvuoteelleni asti?
Suhun on varmasti sattunut paljon lyhyen elämäsi aikana, kun jo neljästä elämäsi rakkaudesta olet joutunut luopumaan? Voi rassua! *paijaa*

Silti mun näkökulmasta aika käsittämätöntä muistaa tollasia asioita... Mulle esim. naisten strategiset mitat ei oikeestaan sano mitään. Mä en varmaan pystyisi arvioimaan edessäni seisovan alastoman naisen painoa kymmenenkään kilon tarkkuudella . Ilmeisesti mua on kiinnostanut eksieni kanssa ihan muut asiat kuin heidän painonsa... :roll:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Tai sitten nuo elämäni rakkaudet ovat koskettaneet minua niin syvällisesti, että pieninkin yksityiskohta heistä on piirtynyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi ja voin palauttaa minkä tahansa tiedonhippusen muutoinkin hyperkapasiteettisesta muististani milloin tahansa kuolinvuoteelleni asti?
Mutta numerot ovat kylmää, kovaa dataa - ihan eri sarjaa kuin ripuloitsijan mainitsemat hyppyrinenut ja sensemmoiset.
Aika negatiivinen ja epäromanttinen tulkinta juuri sinun suustasi. Joskin varmaan hieman provohakuinen.
Ehkä vähän! :D Jos provosoit itse, varaudu siihen että sinua provosoidaan. Etenkin jos on kevät ja EW:llä lämpöä rintafileen alla.
Jostain merkityksettömistä parin viikon deittailuista tms. en muista edes nimiä.
No vau. Tämänkö nyt sitten piti luoda sinusta kuva syvällisenä ja herkkänä runopoikana? :paijaa:
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:Suhun on varmasti sattunut paljon lyhyen elämäsi aikana, kun jo neljästä elämäsi rakkaudesta olet joutunut luopumaan? Voi rassua! *paijaa*
Uusiutuva luonnonvara, ei tarvitse murehtia että loppuisi kesken 8)

Aika homoa paijata miestä. Ootko nyt ihan varma heteroudestasi?
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Ehkä vähän! :D Jos provosoit itse, varaudu siihen että sinua provosoidaan. Etenkin jos on kevät ja EW:llä lämpöä rintafileen alla.
Uuh. Mä ihan kuumenen ku sä oot tollain tuhma. Saisinks mä tulla punnitsemaan sut, sulla vois olla erityinen paikka mun muistoissa? :jouden:
No vau. Tämänkö nyt sitten piti luoda sinusta kuva syvällisenä ja herkkänä runopoikana? :paijaa:


Kylläpäs nyt paijuuta sataa. Siis mähän olen kylmä, tunteeton ja karski lakimies, jonka erottaa kahdella jalalla kävelevästä laskukoneesta vain paritteluvietti. Sitäpaitsi Huimalla on edelleen runopoikuus tallella, en viitsi riistää sitä häneltä - kun ei raukalla muutakaan ole.
Viimeksi muokannut Tix, 29.03.2007 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti:
Aika homoa paijata miestä. Ootko nyt ihan varma heteroudestasi?
En todellakaan enää! EW istutti mun päähän homoepäilyksen siemenen! Mutta aika homoa olla sitä mieltä, että on homoa paijata miestä! Taidat olla suurhomo!
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Aika homoa paijata miestä. Ootko nyt ihan varma heteroudestasi?
En todellakaan enää! EW istutti mun päähän homoepäilyksen siemenen! Mutta aika homoa olla sitä mieltä, että on homoa paijata miestä! Taidat olla suurhomo!
Mä ymmärrän että sä voisit nauttia mun paijaamisesta. Mä ymmärrän että kuka tahansa nauttis. Mä oon niin hot. Mut koska mä ymmärrän, mä oon hetero. Ymmärrätsä?
MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti: Mä ymmärrän että sä voisit nauttia mun paijaamisesta. Mä ymmärrän että kuka tahansa nauttis. Mä oon niin hot. Mut koska mä ymmärrän, mä oon hetero. Ymmärrätsä?
EW!! AUTA!!! VÄÄRÄUSKOINEN!!!
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Äh, turhaan otit asian kirjaimellisesti.
Noin se piti olla.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Saisinks mä tulla punnitsemaan sut, sulla vois olla erityinen paikka mun muistoissa? :jouden:
Valitan.

Mut voit armopalana saada mun pituuden ja painon yv:nä, sit kun käyn seuraavan kerran jossain missä on vaaka. En edes laskuta! Kunhan lupaat ettet levittele niitä ympäri nettiä muille kaltaisillesi. Okei?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:EW!! AUTA!!! VÄÄRÄUSKOINEN!!!
Kuule, joskus on vain hyväksyttävä että kaikkia ei voi auttaa. Mies, joka iskee toista miestä netissä (katso yllä olevat viestit) ja samassa ketjussa väittää olevansa hetero, on beyond any help.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

EveryWoman kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kertaakaan en ole kysynyt ja aina olen tiennyt.
Itse en tiedä edes omaa painoani..
.
En mäkään. En edes omista vaakaa enkä muista koska olisin ollut jssk punnituksessa/vaa'assa. Voin olla vaikka miten läski enkä tiedä sitä. Eikä paljoa kiinnosta paljonko sitä massaa..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Mut voit armopalana saada mun pituuden ja painon yv:nä, sit kun käyn seuraavan kerran jossain missä on vaaka. En edes laskuta! Kunhan lupaat ettet levittele niitä ympäri nettiä muille kaltaisillesi. Okei?
En voi luvata. Mulla on pakonomainen tarve kertoa vähintään niiden keskinäinen suhdeluku anonyymisti ihan kaikille joita kiinnostaa ihan tonnilla. Tai 60 kilolla.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mä nyt en oikein ymmärrä. Jos seurustelet vaikkapa 10 vuotta saman ihmisen kanssa, niin eikö oikeesti missään vaiheessa tule esille kamppanin paino ja pituus? Ihan vitun huvittavaa tehdä johtopäätös, että näiden tietäminen olisi pinnallista. Oikeesti.

Puolustan tässä nyt Tixiä. Mies vaikuttaa analyyttiselta ja matemaattisesti tarpeeksi orientoituneelta, että hänen, kuten itsenikin, mieli käy ihan varmasti joskus läpi kumppanin painon ja pituuden kysymykset, ilman yhtään mitään pinnallisuuteen viittavaa virettä. Ihmiset kiinnittävät todellakin huomiota erilaisiin asioihin ja vieläpä niin, että jotkut eivät kiinnitä juuri mihinkään, vaan taplaavat elämänsä läpi onnellisen tietämättöminä mistään vähääkään perusjuttujen ulkopuolisesta.

Koko keskustelu vaikuttaa todella turhalta. Kyse on koko ajan ollut ihmisten erilaisuudesta, mielenkiinnon kohteiden erilaisuudesta. EW:kin on tehnyt lapsellisia ja mustavalkoisia johtopäätöksiä vain sen perusteella miten itse ajattelee. Ajatuskulku on ollut luokkaa poliisi on aina turvallinen tai pappi ei tee huorin.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:En mäkään. En edes omista vaakaa enkä muista koska olisin ollut jssk punnituksessa/vaa'assa. Voin olla vaikka miten läski enkä tiedä sitä. Eikä paljoa kiinnosta paljonko sitä massaa..
Geijut mitään paina. Meksikolainenkin sulla on taskussa ettei tuuli vie.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Emmää ribuli usko et toi EW on kovin tosissaan. Se on maailman ainoa vakava koiranleuka ja kyl tämmönen neulatyynyt tommoset piikit kestää, junous ;)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Puolustan tässä nyt Tixiä.
Hieno homma. Eihän mies ilman poliisin puolustusta mulle pärjäisikään. :D
Dr.Diarrhea kirjoitti:Koko keskustelu vaikuttaa todella turhalta.
Eikö missään vaiheessa tullut mieleen, että se vaikuttaisi vitsiltä? No, tää on tätä. Jatkakaa!
Vastaa Viestiin