Hyvää yötä Sleepbuddy!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Hölmö. Ei se "Hyla"- nimike tee maidosta yhtään sen parempaa siileille (tai kissoille). Osta nainen kermaa!
No ei sitä oo syksyn jälkeen näkynyt. Kuolikohan se mun hyla-maitoon :P

Moon kuullu et mummot laittaa kissojen purkkiruokaa niille, ja kelpaa. Tuskinpa vaarallista.

Meijän parvekkeen alla asu toinen siili, ihan valtavan kokonen. Se joka tossa etupihalla kävi oli pieni ja kertakaikkiaan suloinen nappisilmä. Silmiin se mua katto 40 cm päästä kun sitä hylamaitoa hälle taas laitoin. Ei peljänny ollenkaan.
Aito_Johanna

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Haemaeraemies kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Suuri aito_johanna tulee ja kertoo typerille äpärille miten ne asiat oikeasti ovat siellä viisaitten maailmassa ™.
Ole hyvä ja kirjoita nimeni oikein, jos sinun ylipäänsä pitää kirjoittaa se.
No en edes kirjoita,ihan puhtaasti v-mäisyyttäni laitoin pienellä. Tai en ihan siitä syystä,vaan sen takia että sinulla, hyvä aito_johanna, olisi jostain mistä nillittää, koska selvästi tykkäät valittaa tai kritisoida heti kun on jotain saumaa jossain raossa.
Taisi osua jollain tavalla arkaan paikkaan tämä sleepbuddyilylle vinoilu? Yleensä Haemaeraemies on vaikuttanut ihan rennolta tyypiltä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Aito_Johanna kirjoitti:Taisi osua jollain tavalla arkaan paikkaan tämä sleepbuddyilylle vinoilu?
Nääh,en voi sanoa että osui ,mutta tällä kertaa nenäkäs huomauttelusi syystä tai toisesta ylitti sen ärsytyskynnyksen raja ,että oli pakko soittaa suutaan turhasta.Toisena päivänä se olisi mennyt tutkarajan alle ihan helposti,mutta nyt ei valitettavasti käynyt niin.En nimittäin itsekkään arvosta tätä piirrettä itsessäni.Pitää siis hienosäätää koodia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
safi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja safi »

Jyrki73 kirjoitti: kuinka monella teistä on tälläinen?
No ei ole, eikä tule. Ihan käsittämätön järjestely mielestäni, enkä ikinä aijemmin ole kuullutkaan tuollaisesta toiminnasta. Noh aina oppii jotain uutta, mutta kaikkea ei onneksi tarvitse itse kokeilla käytännössä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ei oo tarvinut buddya, kun on aina ollut koiria kainaloihin tarjolla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Ei oo tarvinut buddya, kun on aina ollut koiria kainaloihin tarjolla.
Tää on muuten totta.
Mä en ole elämässäni varmaan kertaakaan nukkunut yksin, paitsi sillon ku olin putkassa. Ja siit ei puhuta.
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: kuinka monella teistä on tälläinen?
No ei ole, eikä tule. Ihan käsittämätön järjestely mielestäni, enkä ikinä aijemmin ole kuullutkaan tuollaisesta toiminnasta. Noh aina oppii jotain uutta, mutta kaikkea ei onneksi tarvitse itse kokeilla käytännössä.
Niin tai sit kukaan ei vaan haluu nukkuu sun vieressä?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti: No ei ole, eikä tule.
Niin tai sit kukaan ei vaan haluu nukkuu sun vieressä?
Joo, sais vaan puukosta naamaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsis

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti: No ei ole, eikä tule.
Niin tai sit kukaan ei vaan haluu nukkuu sun vieressä?
Joo, sais vaan puukosta naamaan.
Täytyy hieman yhdentyä. Kaikki mitä safi ei ole kokenut tai mistä hän ei välitä on usein käsittämättömän tai järkyttävän tai muuta todella suureellista. Havaitsen inflaatiota.
safi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Niin tai sit kukaan ei vaan haluu nukkuu sun vieressä?
Olet muuten harvinaisen oikeassa. Yksikään mun sängyssä vieraillut ei ole vielä halunnut tulla sinne ainoastaan nukkumaan ja olen siitä asiasta vain ja ainoastaan erittäin onnellinen.
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Niin tai sit kukaan ei vaan haluu nukkuu sun vieressä?
Olet muuten harvinaisen oikeassa. Yksikään mun sängyssä vieraillut ei ole vielä halunnut tulla sinne ainoastaan nukkumaan ja olen siitä asiasta vain ja ainoastaan erittäin onnellinen.
Eli sä olet håt lutka jota kaikki haluu panna, mut omaksi ei tarvii, kiitos?

Mä en oikeesti olis ylpee tommosesta.
safi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja safi »

silsis kirjoitti: Täytyy hieman yhdentyä. Kaikki mitä safi ei ole kokenut tai mistä hän ei välitä on usein käsittämättömän tai järkyttävän tai muuta todella suureellista. Havaitsen inflaatiota.
Oh hoh, enkös mä ole huomionut murmelia viime aikoina riittävästi vai mikäs nyt mättää?
silsis

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja silsis »

safi kirjoitti:Oh hoh, enkös mä ole huomionut murmelia viime aikoina riittävästi vai mikäs nyt mättää?
Murmeli puree joskus "omiakin" :wink:
Viimeksi muokannut silsis, 26.11.2006 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Eli sä olet håt lutka jota kaikki haluu panna, mut omaksi ei tarvii, kiitos?

Mä en oikeesti olis ylpee tommosesta.
Ei kyllä ne lähes poikkeuksetta viihtyy mun viekussa ihan just niin kauan, kun se mulle sopii. Jotkut pidempään ja toiset vaan yhden kerran.
safi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja safi »

silsis kirjoitti: Murmeli puree joskus "omiakin" :wink:
No näköjään, melkein jo rupesin itkeä tillittämään.
Sä olet kuitenkin aina mun :h: murmeli täällä ja kaikki muut tulee kaukaa jäljessä. Pus!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo sängyssäni on kyllä yöpynyt myös Slepbuddyjä, useammin naisia kuin miehiä, hyvin paljon useammin..kerran oli kaksikin thtäaikaa, nukkumassa, ilman suurempia esivalmisteluja, eikä heilä ollut mitään valittamista kohtelusta..harvemmin tietysti alastomana, mutta sitäkin on tapahtunut..

Voi voi, kun tuo City on nyt keksinyt uuden asian ja peräti uutisen.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Joo sängyssäni on kyllä yöpynyt myös Slepbuddyjä, useammin naisia kuin miehiä, hyvin paljon useammin..kerran oli kaksikin thtäaikaa, nukkumassa, ilman suurempia esivalmisteluja, eikä heilä ollut mitään valittamista kohtelusta..
:yo:
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

safi kirjoitti:Yksikään mun sängyssä vieraillut ei ole vielä halunnut tulla sinne ainoastaan nukkumaan.
Krapula aiheuttaa panetusta. :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
CandyMan

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Päätellen kirjoitusten ajankohdasta, kolme edellistä kirjoittajaa ovat selvästi vailla unikaveria. Olisko teistä toisillenne mitään apua?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, joskus on toki kyl ollukkin. Teltassahan se on ihan sääntökin. Omassa vuoteessanikin on ollunna joskus jokunen joka ei oo raiskannut mua.

En määää kyl yleensä sleepbuddeja harrasta. Aniharvoin. MÄÄÄÄ tykkään nukkua yksin tahi sitten sen oman armaan kanssa. Jossakin hän vielä nyt on tai piileksii!
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:Päätellen kirjoitusten ajankohdasta, kolme edellistä kirjoittajaa ovat selvästi vailla unikaveria. Olisko teistä toisillenne mitään apua?
Mä olin vielä Tukholman ajassa. Siks hereillä tuohon aikaan :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Päätellen kirjoitusten ajankohdasta, kolme edellistä kirjoittajaa ovat selvästi vailla unikaveria. Olisko teistä toisillenne mitään apua?
Mä olin vielä Tukholman ajassa. Siks hereillä tuohon aikaan :P
Minut haluaisi kaikki varmaan sleepbuddyksi? Kun avaan suuni niin huono-uninenkin alkaa vetää hirsiä? EIKÄ. TÄMÄ OLI VITSI.

Vastatkaa nyt Dumari ja Ninni, ignooraaja"pellet" reilusti vaan!: Kumman rangaistuksen ottaisitte, jos pakko: Lukea päivässä juttujani 6 tuntia kuukauden ajan vai 3 vuotta kuritushuonetta? :D
ninnithequeen

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuritushuonetta ;)
CandyMan

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:Vastatkaa nyt Dumari ja Ninni, ignooraaja"pellet" reilusti vaan!: Kumman rangaistuksen ottaisitte, jos pakko: Lukea päivässä juttujani 6 tuntia kuukauden ajan vai 3 vuotta kuritushuonetta? :D
Näyttelisit edes ettet ole riippuvainen muiden kirjoittajien huomiosta. Niin minäkin teen. :zen-hymiö:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää yötä Sleepbuddy!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Kuritushuonetta ;)
Pitää löytää teille tai sulle sitten sopiva rikos. Tappaa ei tarvitse, sen on oltava jotain pienempää kuitenkin.palataan. pusnus!! Dumari saa olla mun puolestani samassa sellissä. :D
Vastaa Viestiin