Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Geetzu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:...
Isin tyttö täysin mä. Äitiä kiusasin mut suht kiltti kuitenkin olin. Aika kultaa ehkä äiditkin... Vaatteista: kannattaa väsynä tsekata asusteet peilistä, lähdinpä aamuna eräänä lääkäriin housut väärinpäin. Tai siis nurinpäin. Ei niitä nappeja ollu ees kovin vaikee napittaa mut olihan ne farkut tosi rumat kyl lekurin peilistä tsekatessa.

Huolehdin faneistani, pusuja taas!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lolita kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Miten miehesi/naisesi haluaisi sinun pukeutuvan, laittavan hiuksia yms.

Millaisia "vinkkejä" olet saanut näissä asioissa kumppaniltasi..tai ex-kumppaneilta.
:shock: Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään. Ei mua olis kai kukaan huolinutkaan, jos olisi valittamista. Vois ottaa nenästä kipeetä, jo mulle tulis kovasti neuvomaan ulkonäköasioita.
*yhtyy Lolitaan*

Kumpikin pukeudutaan niiQ tykätään. Hirmu samanlainen maku meillä kyllä on. Ei meillä liiaksi oo erottelua, että mitkä on kenenki vaatteita... ku molempien vaatteet mahtuu kivasti päälle kummalle vaan. Pää-asia, että lopputulos näyttää kohtuu kivalle. No joo... mun hamosia tuo toinen ei kyllä oo innostunu käyttämään ja yleensä vapaa-ajalla lähinnä ku jonku hamosen ylleni laitan, ni kehuja tulee. Tulee niitä kyllä muutenki.
Yhet kalsarit oon mäki kerran käskeny roskiin heittämään... muita moitteita tai rajoituksia ei oo pukeutumisen suhteen kummaltakaan tullu. Näin on hyvä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dumari kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Miehillä on joku korkofetissi
Olen se poikkeus joka vahvistaa älyttömyyden.
Täällä toinen poikkeus. Jos koroilla ei osaa kävellä (99%) niin koroissa ei ole mitään seksikästä. Mieluummin tennarit ja seksikkään joustava askel kuin korot ja könkkääminen.
Vastaa Viestiin