Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Viiksien kasvattamisen sais kyllä jättää kokonaan, olkoonkin miten kokeilumielessä...
Aiemmin viiksivastaisena huomasin pitäväni pervoviiksiä nyt melko vetävinä. Luihua niljacharmia, kerrassaan kostuttavaa.
Älä ny sano et se on kasvattanu viikset???
Mitä naisen kainosta pyynnöstä nyt ei tehtäisi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Tissini eivät saa näkyä, tukka ei saa lyhentyä liikaa, missään nimessä ei ainakaan saa vaalentua. Siinä kai ne. Ja toisin päin... Oon aikanaan rakastunut sellaseen pakettiin. Ikään kuin. Se ratkasu käsitti siistin ulkokuoren ja ehkäpä loukkaantuisin kovastikin jos tyyli huonompaan - resusempaan - muuttuisi. Toistaseks helppoa, maut menevät yksiin. Viiksien kasvattamisen sais kyllä jättää kokonaan, olkoonkin miten kokeilumielessä...

Koroista! En saa ulkoillessa käyttää kuulema. Täysbanni. Ei vaan osaa. (Onhan sitä nyt pitäny kokeilla yhdistelmää korot + villi muksu pariinkin kertaan, mies joutunu hoitamaan sitten meitä molempia... )
TERVE GEETZU. Mitäs tytteli tyytsää? Siis tissisi ei saa näkyä? Onko se mustisreaktio? Tukka on vähän tällainen asia, josta minäkin toivoisin että huonompilaatuinen pitkä on parempi kuin hyvälaatuinen aivan lyhyt!Jaa, tumma on aina mun mieleen enemmän, mutta vaaleat sopii myös. Enkä oo demokraattinen!
Viikset tekevät miehestä sellaisen ketun, ovelan petturin, eikö? Mutta eikö se oo myös charmikas rakastaja?
Korot, juu. Kyl mää ainakin tykkään koroista.
Mitenkäs sit sängyssä? Toivooko se mies sielläkin aina pikku tauoilla tai keskellä temppuja että tuo on vähän liikaa tätä ja tuo liian vähän tota ja ...heittäytyykö EKSTAASIIN?

Ai niin , sekosin Geetzuun (ole hyvä Geetzu) niin, että unohdin että mullakin on velvollisuus kertoa. Mulla on myös ex:t siis ja hän kyllä pukeutui naisellisesti, Edellinen ei niinkään vaan täys urheilutyyli. Näen heitä edelleen silloin tällöin. Stadinarska on siitä kummallinen, että hän ei ole vihattu. Tosin sitä ruuvimutteritemppuilua ei tokikaan ole kun kummatkin styylaakin tahollaan.
Mun pukeutumiseeni ei oo paljon puututtu. Tää viimeinen kyl sanoi usein silloin ihan oikeinkin et mulla on paljon nättejä vaatteita niin miksi en pidä niitä aina! No, nyt mä otin yhen kauniin poolon, joka paketissa ulkomailta "ilmaiseksi" tuotuna noin 5 vuotta.

JA GEETZU! Oletko muuttunna vallan kiltiksi tytöksi kun sulla vauvukanlelut? Vai onko nuo...onkos nuo...aikuisten leluja.GOOD GRIEF...
:D S-Arska
Kansakunnan lelu
CandyMan

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PeeÄs. En ole muistaakseni koskaan antanut mitään pukeutumis-, meikkaus- tai hiustyylivinkkejä kenellekään naiselle. Taidan olla vähän liian kiltti ja tossukka? Vai eikö se kuulu normimiehen rooliin, toisin kuin norminaisen? Yhden naisen kaunista vartalomyötäistä kesämekkoa taisin kehua, mutta sitä ei lasketa.
bedlam

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä olen aina ollut niin huono pukeutumaan, ettei mitään järkee. Kaapista löytyy yhdet ehjät farkut, loput ovat reikiä täynnä. Yhdet kengät käytössä kerrallaan, uudet ostetaan kun sukat ovat paistaneet useamman kuukauden (edelliset kengät pysyivät pari kuukautta kasassa maalarinteipillä). Eipä ole siis kumppanille paljon varaa huomautella vaatevalinnoista, toisaalta eipä ole ollut aihettakaan. Jos kahdesta vaihtoehdosta kysytään mieleisempää, niin silloin vastaan toki.
Geetzu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:JA GEETZU! Oletko muuttunna vallan kiltiksi tytöksi kun sulla vauvukanlelut?
Iiiiihan kilttipiltti aina vaan poks!

Nii ja siellä sängyssä juu mennään ihan miehen ehdoilla. Aina vaan teen mitä käsketään, pukeudun ties mimmosiin lappulissukostyymeihin ja menipä tuossa taannoin 3 pitkää viikkoa täysin ilman seksiä ihan vaan siksi kun olin epähuomiossa toiselta kysymättä kehdannut eräänä päivänä meikata kauppareissulle ja mökötystähän siitä irtos toki. Mut snadisti vikisten saatan kyllä joskus vahvoina hetkinä siellä makkarissa pyytää miestä riisuumaan peruukkinsa / painitrikoonsa / irtoviiksensä tms., joita tykkää käyttää multa kysymättä itseään kiihottaakseen. Näin meillä. Melkosen yksiin ne maut kuiteski päivänvalossa menee. Meillä on mustapunaset ulkoilupuvut ja penskakin puettu sävysopivaks. Baariin lähen yleensä neulepaidassa ja piiiitkässä hameessa, laukussa sitten ne kledjut jotka vaihdan Larun Esson vessassa mieheltä salaa (jos oon varma, ettei oo laittanu ketään frendiinsä väijymään mua minnekään).

Oikeestihan toi tissien näkyminen kiellettiin kun tissit tuli näytettyä useampana viikonloppuna putkeen bilefiiliksissä yössä. Ihan yössä. Nyt ne verhotaan vaikka läpinäkyvällä, kuten Rouvan ja Äidin toki kuuluukin.
Rouva Pupu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu narraa nyt niin, että korvien heiluminen näkyy tänne asti ;)

Mutta joo, asiaan: Kyllä se on ihan jees sanoa oma mielipiteensä hiustyyleistä sun muista, että mikä sopii paremmin ja mistä tykkää eniten.
Hieman eriasia on "määrätä" miten toinen saa pukeutua, laittautua ja miten ei.
Yksissä pikkareissa tosiaan en tiennyt itkisinkö vai nauraisinko kun eräs toveri oli itkua väkerrellen laittanut mamma nutturan ja housut jalkaan, koska miehen mielestä olisi liian seksikäs hiukset auki hameen kanssa. Joko jää kotiin tai noudattaa miehen määräystä. Yksi vessareissu ja hiukset hulmusi ja housut oli vaihtuneet hameeseen.
En sanoisi, että on kovin terveellä pohjalla.

Nojuu, kerran vaihdoin yhden paidan kun mies totesi, että saattaa tuo hmmm olla vähän liian paljastava. No hiukan ihmettelin, että mitäh, mitäh. Kunnes peilistä huomasin, että kumartaessa näkyy kaikki muu paitsi nännit. No jopas oli noloa. Onneksi en ole kuin kerran sitä aikoinani pitänyt :oops:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lilo kirjoitti:
par-sky kirjoitti: enkä saa lähteä ulos yhdessä lyhyessä avokaulaisessa mekossa. on kuulemma liian seksikäs.
Näitä juttuja mä en oo ihan ymmärtänyt. Jos nyt ei näytä halvalta, niin mitä ihmeen haittaa siitä on että näyttää seksikkäältä? Mä kuvittelen että suhteessa molemmat tietävät rajansa vaikka näyttäisivät millaisilta hottiksilta ulos lähtiessään.
noh, kaipa siinä on taustalla myös se että olen tuota samaista mekkoa lainannut muutamalle kaverilleni kun ovat valittaneet seksin puutetta. aina on mekko palautettu onnellisesti hymyillen. siinä koltussa on vaan selkeesti semmonen karma :wink:

ja mies on mustasukkasta laatua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
safi

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja safi »

Eikös yksi kumppanin valintaan liittyvistä seikoista ole arvioida hänen tyylinsä/pukeutumisensa jo ennenkuin yhteen edes mennään tai ainakin näin allekirjoittaneella. Turha sitä sitten on jälkeenpäin nurista ja yrittää muuttaa kumppaniaan toisenlaiseksi, paremmin itselle sopivaksi paketiksi.

Olen myöskin ilmeisesti ollut hyvin onnekas, koska en ainakaan muista yhdenkään miehen halunneen muuttaa minua tyyliltäni mihinkään suuntaan. Ikinä ei ole tullut rutinaa hiusten väristä, käyttämistäni kengistä tai mahdollisesti liian paljastavista tai muuten liian erikoista/nuorekkaista vaatteista suhteen missään vaiheessa.

Joskus kun näitä teidän juttujanne lukee, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten hepposin perustein sitä jotkut viitsivätkin lyödä hyntyyt yhteen. Eikä tämä nyt koske ainoastaan tätä ketjua.
silsis

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja silsis »

safi kirjoitti:Olen myöskin ilmeisesti ollut hyvin onnekas, koska en ainakaan muista yhdenkään miehen halunneen muuttaa minua tyyliltäni mihinkään suuntaan.
Tämä pukeutumisongelma lienee niillä, joita pukeutuminen ei kiinnosta, jotka eivät osaa pukeutua siististi ja fiksusti tai ovat muuten vaan marginaalitapauksia. Yhtä kaikki, ei ole ollut minullakaan ongelmia, koska eliminoin ne heti valintatilanteessa. Ja kumppanin on turha urputtaa pukeutumisestani, koska mulla on vankka käsitys siististä ja asianmukaisesta pukeutumisesta ja pyrin sitä noudattamaan.

Mä muuten naureskelen haiveniini niille, joille oma muija ostaa vaatteita. Jotenkin noloa...toki hieman hellyyttävää ja söpöäkin.
Rouva Pupu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti: Mä muuten naureskelen haiveniini niille, joille oma muija ostaa vaatteita. Jotenkin noloa...toki hieman hellyyttävää ja söpöäkin.
Oletpa aika nihkeä. Söpöstä ja hellyyttävästä en tiedä, mutta jos kumppaninsa vaatemausta ja tyylistä on hajua, en näe ongelmaa siinä, että ostaa jotain vaatekappaletta, joka iskee silmään ja tietää, että tuon se mies haluaisi/tykkäisi. Voin myöntää ilman häpeää, jotta ostan miehelle paitoja, sukkia ja kalsareita, niitä kun suht aina voi ostaa sovittamatta jos tietää koon.
silsis

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti:Oletpa aika nihkeä.
Ehkä olen vain tarkka vaatteistani. Toisaalta en ole juuri koskaan kumppaneilleni vaatteita ostanut, ehkä olen pitänyt heitäkin tarkkoina...tai sitten olen vaan välttänyt mahdollista riitelyä. Jälkimmäisestä tässä lienee kyse. Konfluenssitaipumusta en kuitenkaan myönnä.
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti:Ehkä olen vain tarkka vaatteistani.
Sanoo mies univormussa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ei mulla ainakaan ole mitään korko fetissiä. Olen myös kuullut että jotkut miehet valitsevat tanssiseuransa parketille sen mukaan, kenellä on tanssimiseen sopivat kengät. Korkokengissä on hankala tanssia. Mulle tuo on tosin surkea peruste, kun tanssitaitoni on niin surkea. Tietty kun mulla on tätä pitutta itselläni kovin paljon, niin nainen olisi korkokengissä 99,9% prosenttisella varmuudella lähempänä omaa pituuttani. Tanssiminen on mukavampaa noin suurinpiirtein saman pituisen kanssa.

Joo mä tykkään silti tosiaan tanssimisesta kovin paljon ja kaiken pituisten naisten kanssa.
segma

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja segma »

Rouva Pupu kirjoitti:Oletpa aika nihkeä. Söpöstä ja hellyyttävästä en tiedä, mutta jos kumppaninsa vaatemausta ja tyylistä on hajua, en näe ongelmaa siinä, että ostaa jotain vaatekappaletta, joka iskee silmään ja tietää, että tuon se mies haluaisi/tykkäisi. Voin myöntää ilman häpeää, jotta ostan miehelle paitoja, sukkia ja kalsareita, niitä kun suht aina voi ostaa sovittamatta jos tietää koon.
Elämä on NIIIIN karua, kun samaa tempausta on käytännössä mahdotonta tehdä kun kaupassa ravaavan sukupuoli vaihtuu.
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmm.

Mä aina kattelen kyllä kaupoissa mallinukkejen päälle tungettuja vaatteita, ja sanon ukolle et hei noi sopis sulle tosi hyvin. Ite mä ne vaatteet sille sitte ostan, mutta "aijaa" ei ole hyvä vastaus.

- Kato miten makee villis!
- Kato eiks oo hyvänväriset farkut?
- Tää paita on ku tehty sulle!

Ja mitä mää sanoin? En vaateta miestäni vai? :roll:
Yönmustaritari

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ann kirjoitti:vois ne pahimmat reikäruttuset heittää jo vanhojen vaatteiden hautuumaalle.
Metsätiellä ole tarkka, ota talteen joka markka sano. Se on jo nostalgiaa vetää aamulla jalkaansa pelkät munapussit jäljellä olevilla naruilla kiinni.

Kyllähän itseään kunnioittavien kalsareista on ajan patinaa löydyttävä. Allekirjoittaneen reikärievut varmaan yhtään edes lähelle normaalitason varustusta kyllä hirvittäisi. Niistä Manalan ja muiden kehumista kakskutosista puhumattakaan.
Rouva Pupu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

segma kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Oletpa aika nihkeä. Söpöstä ja hellyyttävästä en tiedä, mutta jos kumppaninsa vaatemausta ja tyylistä on hajua, en näe ongelmaa siinä, että ostaa jotain vaatekappaletta, joka iskee silmään ja tietää, että tuon se mies haluaisi/tykkäisi. Voin myöntää ilman häpeää, jotta ostan miehelle paitoja, sukkia ja kalsareita, niitä kun suht aina voi ostaa sovittamatta jos tietää koon.
Elämä on NIIIIN karua, kun samaa tempausta on käytännössä mahdotonta tehdä kun kaupassa ravaavan sukupuoli vaihtuu.
Kyllä mä luotan mieheni tietävän mun makuni, joten voi ostella mulle alusvaatteita, laukkuja sun muita jos shoppailureissullaan sattuu johonkin mielenkiintoiseen törmäämään. Meilläkin on ne vakio kaupat joista ostamme, joten sinänsä helppoa kun koko yleensä aina se sama. Tosin en minäkään osta kuin aluspaitoja/t-paitoja, sukkia ja niitä kalsareita. Muut vaatteet on lähes poikkeuksetta semmosia joita pitää sovittaa, istuvuus sun muut seikat. Ja kun kyseessä on musta-valkoinen väriskaala mies, se on aika helppoa.
Sinänsä en ymmärrä mikä tästä tekee NIIIN suuren asian. Kunhan muistaa sen tyylin jolle ostaa, eikä osta oman maun mukaan.

Harvinaistahan tuo tosin, koska yleensä käydään yhdessä ostoksilla. Mutta ei sitä kehtaa kotiin tulla kolmen vaatekassillisen kanssa ellei jotain pientä miehelle tuo ;)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Geetzu narraa nyt niin, että korvien heiluminen näkyy tänne asti ;)

Mutta joo, asiaan: Kyllä se on ihan jees sanoa oma mielipiteensä hiustyyleistä sun muista, että mikä sopii paremmin ja mistä tykkää eniten.
Hieman eriasia on "määrätä" miten toinen saa pukeutua, laittautua ja miten ei.
Yksissä pikkareissa tosiaan en tiennyt itkisinkö vai nauraisinko kun eräs toveri oli itkua väkerrellen laittanut mamma nutturan ja housut jalkaan, koska miehen mielestä olisi liian seksikäs hiukset auki hameen kanssa. Joko jää kotiin tai noudattaa miehen määräystä. Yksi vessareissu ja hiukset hulmusi ja housut oli vaihtuneet hameeseen.
En sanoisi, että on kovin terveellä pohjalla.

Nojuu, kerran vaihdoin yhden paidan kun mies totesi, että saattaa tuo hmmm olla vähän liian paljastava. No hiukan ihmettelin, että mitäh, mitäh. Kunnes peilistä huomasin, että kumartaessa näkyy kaikki muu paitsi nännit. No jopas oli noloa. Onneksi en ole kuin kerran sitä aikoinani pitänyt :oops:
ON SE HIUKAN ainakin vaikea hallita miesten tuota yhtälöä kun toisaalta ei saa olla liian paljastava ja sitten pitää olla paljastava ja pitää olla haluttu mutta kun mies kuolaa niin se ei ole hyvä. Juu juu, kaikki on kiinni fiksusta käytöksestä, mutta tää asia on kyllä melkoista hienosäätöä!
No puhutaanhan tästä asiasta mitä tarkoitin, pikkutyttöjen kohdalla kun he keikaroivat seksikkäänä. Ja sitä he eivät saisi tehdä määräyksen (ja myös järjen) mukaan.

Mut itse asiasta: Näkyikö sulla tosiaan kaikki? WAU! Miten juuri nännit jäivät näkymättä. Aavistan että tissin alaosa oli myös näkymättömissä!
ÄLKÄÄ Stadinarskaa syyttäkö. Se kiinnostui...ja tärisee kiusaamisesta!
:P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:JA GEETZU! Oletko muuttunna vallan kiltiksi tytöksi kun sulla vauvukanlelut?
Iiiiihan kilttipiltti aina vaan poks!

Nii ja siellä sängyssä juu mennään ihan miehen ehdoilla. Aina vaan teen mitä käsketään, pukeudun ties mimmosiin lappulissukostyymeihin ja menipä tuossa taannoin 3 pitkää viikkoa täysin ilman seksiä ihan vaan siksi kun olin epähuomiossa toiselta kysymättä kehdannut eräänä päivänä meikata kauppareissulle ja mökötystähän siitä irtos toki. Mut snadisti vikisten saatan kyllä joskus vahvoina hetkinä siellä makkarissa pyytää miestä riisuumaan peruukkinsa / painitrikoonsa / irtoviiksensä tms., joita tykkää käyttää multa kysymättä itseään kiihottaakseen. Näin meillä. Melkosen yksiin ne maut kuiteski päivänvalossa menee. Meillä on mustapunaset ulkoilupuvut ja penskakin puettu sävysopivaks. Baariin lähen yleensä neulepaidassa ja piiiitkässä hameessa, laukussa sitten ne kledjut jotka vaihdan Larun Esson vessassa mieheltä salaa (jos oon varma, ettei oo laittanu ketään frendiinsä väijymään mua minnekään).

Oikeestihan toi tissien näkyminen kiellettiin kun tissit tuli näytettyä useampana viikonloppuna putkeen bilefiiliksissä yössä. Ihan yössä. Nyt ne verhotaan vaikka läpinäkyvällä, kuten Rouvan ja Äidin toki kuuluukin.
SE ON TERVE GEETZU, Essonkävijä!
MÄ olen PYSTYVÄ nyt vasta nyt kun TULIN. Äsken kotiin, joo, en sen kummempaa.
Tiedätkö muuten miksi ihmiset ovat aina niin myöntyväisiä juuri juhannuksena? No siksi että on niin ikävä panna vastaan...

TÄMÄN PIKKU kevennyksen jälkeen ryhdyn itse antoon. So so, siis vastauksen!
Mutta mitäpä mä vastaisin. Sun juttus oli täyttä TAVARAA, niin ettei muakaan huvittais panna vastaan.
Ymmärrän täydellisenä sua. Ei ollut panovirhe äskeisessä , ei.

MUTTA olepa Geetzumamma tarkkana kuin porkkana. Tai siis porkkanaa nyt ei tarvii vaan siis tarkkuutta vaan: ESSON LUKKO oli rikki viimeksi kun kävin naisten vessassa...ooooopppss. NYT lipsahti, VÄHÄN SIVUUN, :shock:

Setsaillen Tissuillen Keetsuillen...hoppoti poppoti!
Stadin luomuarska :)
Rouva Pupu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stadinarska kirjoitti: Mut itse asiasta: Näkyikö sulla tosiaan kaikki? WAU! Miten juuri nännit jäivät näkymättä. Aavistan että tissin alaosa oli myös näkymättömissä!
ÄLKÄÄ Stadinarskaa syyttäkö. Se kiinnostui...ja tärisee kiusaamisesta!
:P
No, ei ollut silloin kysymys siitä, että en olisi "saanut" mennä kyseinen toppi päällä ulos tai siitä, että se olisi ollut jokin issue. Mies vain totesi, tiedänkö, että tissit näkyy. No juu, en tiennyt, joten hyvä, että joku asiasta kertoi. En kuitenkaan mielelläni esittele rintojani julkisesti, ainakaan tahattomasti. Olivat meinaan sen verran levällänsä näkyvissä.

On olemassa mustasukkaisuutta, omistushalua ja luottamuspulaa. Mielestäni nuo ovat kolme eri asiaa. Jokainen itse sitten päättää mihin kuuluu toisen vaatetuksen valvominen. Itse sijoittaisin sen kahteen viimeiseen kuuluvaksi. Negatiivista kerrassaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mut itse asiasta: Näkyikö sulla tosiaan kaikki? WAU! Miten juuri nännit jäivät näkymättä. Aavistan että tissin alaosa oli myös näkymättömissä!
ÄLKÄÄ Stadinarskaa syyttäkö. Se kiinnostui...ja tärisee kiusaamisesta!
:P
No, ei ollut silloin kysymys siitä, että en olisi "saanut" mennä kyseinen toppi päällä ulos tai siitä, että se olisi ollut jokin issue. Mies vain totesi, tiedänkö, että tissit näkyy. No juu, en tiennyt, joten hyvä, että joku asiasta kertoi. En kuitenkaan mielelläni esittele rintojani julkisesti, ainakaan tahattomasti. Olivat meinaan sen verran levällänsä näkyvissä.

On olemassa mustasukkaisuutta, omistushalua ja luottamuspulaa. Mielestäni nuo ovat kolme eri asiaa. Jokainen itse sitten päättää mihin kuuluu toisen vaatetuksen valvominen. Itse sijoittaisin sen kahteen viimeiseen kuuluvaksi. Negatiivista kerrassaan.
SITÄ mä oon ihmetellyt kuinka ihmiset eivät saa pidettyä mölyjä mahassaan. Kumma kun mustasukkainen pilaa ilmastoa ja itse omaa arvoaan mustasukkaisilla vaatimuksilla ja huomautuksilla vaikka olisi toinenkin vaihtoehto. Se olisi se, että ei sanoisi tyhmiä ja sitten saisi siippansa arvonannon ja mahdollisesti rakkautta enempi ja liitto olisi hauskempi eikä morkkiksia pahasta sanomisesta olisi. ja lisäksi vielä se lisäisi toisen puolison uskollisuutta ja rehellisyyttä ja kaikkea hyvää jos toinen ei ikävästi huomauttelisi. KUINKA valtavasti hyvän mahdollisuutta menetetään kun ollaan typerän pikkumaisia mustasukkaisuudessaan. Se tunne olisi hyvä jättää vaikka väkisin ja ajatella laajakatsoisemmin.
Tietysti selvät pettämiset ja pahat teot ovat asia erikseen....Mut siis niitähän ei ees tulisi jos oltaisiin KIVASTI!
S-Arska
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ehkä mun ongelma on sitten siinä, että ne etukäteen pukeutumisen perusteella kumppaninsa raakkaavat pudottavat mut heti alkuun pelistä. Sen verran laidasta laitaan mun luukit menee, että jos ei kelpaa se hutsu sieltä baarinnurkasta, niin ei pääse kyllä tutustumaan siihen elegantin naiselliseen eikä siihen rennon tavalliseen farkut+t-paita -naiseen. Ei kilttiin perhetyttöön eikä pvc:hen.

Pinnallista porukkaa, sano. Kyllä mä haluan katsella ihmistä vähän pidemmän aikaa ja todeta, että toi on sit sen tyyli, selvä. Sillä sitten mennään ja ne ihan ääripään kamaluudet hiotaan pois toisistamme, eli lähinnä rikkinäiset ja venyneet kalsarit (puolin ja toisin).
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:Mä muuten naureskelen haiveniini niille, joille oma muija ostaa vaatteita. Jotenkin noloa...toki hieman hellyyttävää ja söpöäkin.
Kaikki mitä sä et ole kokenut tai mistä et välitä on usein noloa tai hellyyttävää tai muuta todella suureellista. Havaitsen inflaatiota.
Geetzu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
silsis kirjoitti:Mä muuten naureskelen haiveniini niille, joille oma muija ostaa vaatteita. Jotenkin noloa...toki hieman hellyyttävää ja söpöäkin.
Kaikki mitä sä et ole kokenut tai mistä et välitä on usein noloa tai hellyyttävää tai muuta todella suureellista. Havaitsen inflaatiota.
Tuli ihan sama fiilis. Mut en kehdannu älähtää ku hiffasin syyllistyväni itsekin vähän moiseen tyhmäilyyn... Muissa jutuissa. Meillä ostellaan kledjuja toisillemme, enkä muista vuosiin mahtuneen kuin pari ei-niin-natsannutta rättiä. Niissäkin meni koot vituiks, ei look.

Penskana huvituin ku näin isini ostavan itselleen sukkia Prismasta. Ei isien kuulu tommosta tehä, äitithän hoitaa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
silsis kirjoitti:Mä muuten naureskelen haiveniini niille, joille oma muija ostaa vaatteita. Jotenkin noloa...toki hieman hellyyttävää ja söpöäkin.
Kaikki mitä sä et ole kokenut tai mistä et välitä on usein noloa tai hellyyttävää tai muuta todella suureellista. Havaitsen inflaatiota.
Tuli ihan sama fiilis. Mut en kehdannu älähtää ku hiffasin syyllistyväni itsekin vähän moiseen tyhmäilyyn... Muissa jutuissa. Meillä ostellaan kledjuja toisillemme, enkä muista vuosiin mahtuneen kuin pari ei-niin-natsannutta rättiä. Niissäkin meni koot vituiks, ei look.

Penskana huvituin ku näin isini ostavan itselleen sukkia Prismasta. Ei isien kuulu tommosta tehä, äitithän hoitaa!
NYTHÄN GEETZU paljastuksen iskit! Sinä siis olet ollunna PENSKA?
Minkälainen? Riivattu vai isin kultatyttö vai äidin kauhu vai äidin sylimussu?
Ainiin pitää vielä lause iskeä kledjuista että säännöt täyttyy. Joo, huolehtikaa, et kumppaninne ottaa vaatteet päälleen kun lähtee ovesta, JESH
Arska
Geetzu-fan club, puheenjohtaja
Vastaa Viestiin