Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sannnu

Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Menevätkö pukeutumis ja muut tyylimaut yksiin teillä pariskunnilla ja muilla seurustelevilla?

Miten miehesi/naisesi haluaisi sinun pukeutuvan, laittavan hiuksia yms.

Millaisia "vinkkejä" olet saanut näissä asioissa kumppaniltasi..tai ex-kumppaneilta.

Mä kuulemma pukeudun ajoittain liian teinisti... :)
Sannnu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Joo korkkareita toivotaan täälläkin. Miehet ei vaan tunnu ihan hiffaavan, miten hyvä pössis jaloissa on kun mennään puristavissa korkkareissa mukulakivillä marrassohjossa.

Miehillä on joku korkofetissi
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ei mun tyylittömyys kiinnosta ketään.

Miehen garderoobista sen verran, että vois ne pahimmat reikäruttuset heittää jo vanhojen vaatteiden hautuumaalle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sannnu kirjoitti:Miten miehesi/naisesi haluaisi sinun pukeutuvan, laittavan hiuksia yms.

Millaisia "vinkkejä" olet saanut näissä asioissa kumppaniltasi..tai ex-kumppaneilta.
:shock:
Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään. Ei mua olis kai kukaan huolinutkaan, jos olisi valittamista. Vois ottaa nenästä kipeetä, jo mulle tulis kovasti neuvomaan ulkonäköasioita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sannnu kirjoitti: Miehillä on joku korkofetissi
Olen se poikkeus joka vahvistaa älyttömyyden.
Sannnu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Joitain miehiä saa kyllä patistaa heittämään ne kusenpolttamat kotihousut roskiin...

Nyksä taas on ihan helvetin tarkka pukeutumisestaan...

Mut kaikkiaan aika vähän palautetta on tullut.


Ai niin, hiuksia ei saa leikata lyhyiksi...etutukka olis jees...
silsis

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kunhan ei hävetä tarvi. Ei ole pääasia. En jaksa eritellä, koska fiksusti voi pukeutua niin monella tavalla. Hygienia ja siisteys!
Rouva Pupu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaiken a ja o on siisteys, joten sinänsä ei ole väliä miten mieheni pukeutuisi. Mutta tyyliltämme satumme olemaan samanlaisia ja tykkäämme suht samoista väreistä, vaatekappaleista jne. Joten on helppo shoppailu reissulla ostella toisellekin jotain päälle pantavaa ilman että yrittäisi muuttaa toista = tietää mistä toinen tykkää ja mistä ei.

Mies on ehkä tarkempi pukeutumisessaan, koska näkee vaatteissaan olemattomia ryppyjä, minä taas harvoin näen ellei todellakin ole ryppykasa. Eikä mieluusti mene verskat jalassa edes kauppaan, toisin kuin minä.

Itse en ole oikeastaan koskaan häneltä saanut mitään "vihjauksia" muutakuin, että hyvältä näyttää. Ilmeisesti on "tyytyväinen" tyyliini. Ehkä jopa pitää siitä, että tyylini ei ole aina samanlainen vaan menen fiiliksen mukaan. Tänään liituraitahousua ja kauluspaitaa neuleineen ja villakangastakkeineen, huomenna reisitaskuhousua maihareineen ja toppaliiveineen.

Voisin ajatella, vaikka ei ole mitään sanonut, että tykkäisi jos aloittaisin meikkaamisen taas pitkän tauon jälkeen. Toisaalta tykkää ilman meikkiä. Ehkä tuossa pian uskaltaa taas koittaa kestääkö nenä ja silmät meikkipöllyä jo. Samoin hajuvesien laita, joista tykkää ja huomioi heti kehumalla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jos suhteen toinen osapuoli alkaa kertomaan minulle miten pukeutua, voi saman tien alkaa etsiä myös tietä ovelle. Eri asia tietty ilmaista mielipiteensä jostakin rätistä kysyttäessä.

Samat säännöt pätee toisinkin päin, kerron mielipiteeni, jos ja kun sitä kysytään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä yritän pukea aina miestä oman maun mukaan, ja ostan sille myös vaatteet. Silti se paskiainen haluu vanhan, rikkinäisen Koffin paidan päällensä, vaikka mä viikkaan kaappiin aina päällimmäiseks ne mun mielestä hienot paidat. Kele.

Jos se kävis mainitsemaan mun pukeutumisesta, niin voi olla että olis joo nenä kipee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Mä yritän pukea aina miestä oman maun mukaan, ja ostan sille myös vaatteet. Silti se paskiainen haluu vanhan, rikkinäisen Koffin paidan päällensä, vaikka mä viikkaan kaappiin aina päällimmäiseks ne mun mielestä hienot paidat. Kele.

Jos se kävis mainitsemaan mun pukeutumisesta, niin voi olla että olis joo nenä kipee.
Eihän toi ole reilua??

Laitetaan päälle mitä itse halutaan, toinen yleensä korjaa taittunutta kaulusta tai kertoo selässä olevasta oudosta repeämästä tmv. Muuten ei toistemme pukeutumiseen puututa. Joskus alussa väänsin kokoajan vitsiä valkoisista kaksiraitasukista. Mut niistä pitääkin vääntää vitsiä!

Kommenttejä mä en paljon saa, en positiivista enkä negatiivista. Mies kehuu munkin puolesta itseään komeaksi peilin edessä - joten ne kehut on hoidettu sit siinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mies kehuu munkin puolesta itseään komeaksi peilin edessä - joten ne kehut on hoidettu sit siinä.
:rofl:

Jotenkin...tyypillistä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Sannnu kirjoitti: Miehillä on joku korkofetissi
Ei yhden miehen perusteella voi yleistää. Kyllä ne ihan kivan näköisiä on oikeanlaisissa jaloissa yhdistettynä oikeaan vaatetukseen mutta ei ihan missä tahansa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tissini eivät saa näkyä, tukka ei saa lyhentyä liikaa, missään nimessä ei ainakaan saa vaalentua. Siinä kai ne. Ja toisin päin... Oon aikanaan rakastunut sellaseen pakettiin. Ikään kuin. Se ratkasu käsitti siistin ulkokuoren ja ehkäpä loukkaantuisin kovastikin jos tyyli huonompaan - resusempaan - muuttuisi. Toistaseks helppoa, maut menevät yksiin. Viiksien kasvattamisen sais kyllä jättää kokonaan, olkoonkin miten kokeilumielessä...

Koroista! En saa ulkoillessa käyttää kuulema. Täysbanni. Ei vaan osaa. (Onhan sitä nyt pitäny kokeilla yhdistelmää korot + villi muksu pariinkin kertaan, mies joutunu hoitamaan sitten meitä molempia... )
Sheetlord

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Täysin eriävä pukeutumismaku. Itse haalistuneet farkut-teepaita -linjaa, toinen osapuoli enemmänkin klassista ja jakkupukua. Ei ongelmia, tarpeen tullen osaan pukeutua ns. siististi. Tärkeintä on että unisex-pukeutumisesta molemmilla sama, ehdottoman kielteinen mielipide. Eli ei mitään matching-tuulipukuja, kitooos!
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Ei ongelmia, tarpeen tullen osaan pukeutua ns. siististi.
Keijua pintaan kun smokkiin pitää mahtua?
Sheetlord

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Keijua pintaan kun smokkiin pitää mahtua?
Tuli huomatuksi, että kevytlevitteiden viskositeetti on liian alhainen ko. käyttötarkoitukseen. Normaalisuolainen meijerivoi toimii paremmin :)
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Keijua pintaan kun smokkiin pitää mahtua?
Tuli huomatuksi, että kevytlevitteiden viskositeetti on liian alhainen ko. käyttötarkoitukseen. Normaalisuolainen meijerivoi toimii paremmin :)
Sä et halua tietää mitä mun likainen mielikuvitus taas keksii... 8)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

eipä ole paljoa pukeutumiseen puututtu. mies on kieltänyt leikkaamasta hiuksia siiliksi, enkä saa lähteä ulos yhdessä lyhyessä avokaulaisessa mekossa. on kuulemma liian seksikäs. siinähän ne.

itse olen puuttunut miehen pukeutumiseen sen verran että pakotin sen heittämään yhdet vanhat kalsarit roskiin kun ne näytti enempi verkolta kuin pöksyiltä. se säästi niitä pahan päivän varalle...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sheetlord

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Sä et halua tietää mitä mun likainen mielikuvitus taas keksii... 8)
Oikein, en halua :D
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sä et halua tietää mitä mun likainen mielikuvitus taas keksii... 8)
Oikein, en halua :D
Kerron kuitenkin. Siihen liittyy öljy. Kasviöljy.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

par-sky kirjoitti: enkä saa lähteä ulos yhdessä lyhyessä avokaulaisessa mekossa. on kuulemma liian seksikäs.
Näitä juttuja mä en oo ihan ymmärtänyt. Jos nyt ei näytä halvalta, niin mitä ihmeen haittaa siitä on että näyttää seksikkäältä? Mä kuvittelen että suhteessa molemmat tietävät rajansa vaikka näyttäisivät millaisilta hottiksilta ulos lähtiessään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sannnu kirjoitti:Millaisia "vinkkejä" olet saanut näissä asioissa kumppaniltasi..tai ex-kumppaneilta.
- Yksi valitti vanhoista kalsareistani. Palautteen johdosta uudistin koko alusvaatevalikoimani, ostin seksikkäitä mustia ihonmyötäisiä boksereita Dressmanista. Pian tuon jälkeen kyseinen nainen jätti minut.

- Toinen osti minulle vanhan kauhtuneen kaulaliinani tilalle toisen, paremmin talvitakkini väriin sopivan.

- Tuli noottia jotta minun pitäisi suosia lyhyempiä takkeja ja tiukempia farkkuja jotta bärsettä näkyisi enemmän. Olin aiemmin tarkoituksella suosinut numeroa tai paria liian väljiä housuja jotta on helpompi ex tempore potkia kadulla muita päähän jos iskee sellainen mielihalu. Pitkiä takkeja suosin puolestaan Matrix-elokuvien innoittamana.

- Naispuolinen ystävä (ei kumppani) vei minut vaateliikkeeseen missionaan uudistaa koko vaatevarastoni. Vitun kalliiksi se ainakin tuli, meniköhän lähemmäs 500€ sillä reissulla? Ja sen päälle vielä uudet kengät.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Geetzu kirjoitti: Viiksien kasvattamisen sais kyllä jättää kokonaan, olkoonkin miten kokeilumielessä...
Aiemmin viiksivastaisena huomasin pitäväni pervoviiksiä nyt melko vetävinä. Luihua niljacharmia, kerrassaan kostuttavaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Menevätkö pukeutumismaut yksiin kumppanin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Viiksien kasvattamisen sais kyllä jättää kokonaan, olkoonkin miten kokeilumielessä...
Aiemmin viiksivastaisena huomasin pitäväni pervoviiksiä nyt melko vetävinä. Luihua niljacharmia, kerrassaan kostuttavaa.
Älä ny sano et se on kasvattanu viikset???
Vastaa Viestiin