Seksi- vai seurustelusuhteita?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kumpia enemmän: seurustelu- vai seksisuhteita?

Ei seksiä eikä seurustelua
1
2%
Yhtä paljon seksi- ja seurustelusuhteita
6
10%
Enemmän seurustelu- kuin seksisuhteita
17
27%
Enemmän seksi- kuin seurustelusuhteita
36
57%
En minä vaan tiedä
3
5%
 
Ääniä yhteensä: 63

Rouva Pupu

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sen mä kyllä ymmärrän ettei julkisella paikalla kannata piereskellä, mutta että sitä ei saisi omassa kodissaan tehdä (tai tehdessään pyytää anteeksi, niinQ olis tehnyt jotain yber luonnotonta) menee yli mun ymmärryksen. Valitako mies, joka antaa piereskellä vai mies joka pakottaa vatsanväänteisiin, ei kovin vaikea valinta. Niin, pieruhan voi oikeasti jäädä ns. jumiin ja sitten ollaan lekurilla sormi perseessä (itsellä ei kokemusta, mutta tiedän tapauksen). Tekisi mieli taivastella!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hellu kirjoitti: Joku täällä palstalla joskus avautui siitäkin kuinka pesee hampaitaan vessassa samalla kun toinen on paskalla.
Siitäkö sitten tietää että nyt ollaan niinku oikeesti läheisiä, jos piereskely on se esiaste?
Ei läheisyys onneksi tähän velvoita tai tästä riipu. Jos on pakko niin on, mutta ensisijaisesti toivoisin siirtymistä vessaan ja ongelman jatkuessa pitkään ruokavalion tarkastamista.

Pitäisin peruskohteliaisuuskysymyksenä vähän samoin kuin itsestään huolehtimista. Parisuhteessa väkisinkin joutuu näyttäytymään ränsistyneenä ja kulahtaneena, mutta ei siihen ole tarkoitus vasiten pyrkiä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mielenkiintoista miten tämäkin suhde keskustelu on kääntynyt haiseviin pieruihin *prööt* mutta koskapa olen asiasta olen keskustellut hyvin vastaikää erään miehekkeen kanssa niin kannaNpa osani kekoon minäkin.

Minusta kuuluu hyviin käytöstapoihin hiukan harkita missä sen pierunsa päästää mutta kyllä minä herran jumala pidän ihmistä liian estyneenä jos ei parisuhteessaan voi pahaa ilmaa kotona ollessaan (jos nyt ei ruokapöydässä olla) päästää pois. Ei siitä tietty tarvitse sitten taas numeroakaan tehdä, tätäkin valitettavasti jotkut harrastavat.
Geetzu kirjoitti:Kakalla kyllä käydään vaikka sylikkäin.
Toivottavasti kuitenkin näin ollen kakkaatte vuorollanne, muuten voi alimpana istuvalla olla kovin lämpöinen tunne sylissään.. :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

silsis kirjoitti: Jos eläisin pitemmässä suhteessa, jossa toinen ei kehtaisi piereskellä, niin...no pyytäisin kohteliaasti opettelemaan.
Että oikein opettelemaan??
On sitä multakin pyydetty, entinen poikaystävä oli kova piereskelemään vaikka se ällötti mua ja sanoi että piereskelemättömyys ei ole tervettä.
Ymmärrän kyllä jos on suolistovaivoja mutta sellanen tavaksi tullut avoin piereskely ääneen on vaan hyihyi.
Onneksi nykyisessä suhteessa kumpaakaan ei erityisemmin pieretä.
Vai onko asia sittenkin niin että sitä kyllä pierettää koko ajan, mutta se ei kehtaa koska tietää etten mä tykkää, ja saakin kohta jonkun vakavan vaivan?
Yks kukkakaupantäti kertoi että on joutunut vuosia pidättelemään paskaa kun on yksin kojussaan päivät pitkät, ja yks kaunis päivä sen suoleen oli tullut reikä josta paska oli sitten päässyt leviämään sen kroppaan.
Oli kuulemma ihan hengenvaarallista!
bedlam

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hellu kirjoitti:Mä en kyllä pieraise kahtakymmentä kertaa päivässä, onko ruokavaliossani jotain vikaa?
Sä piereskelet sitten kaikki pierusi varmaan nukkuessasi. Olen joskus huomannut, että pieruja päivänvalossa päästelemättömät ihmiset rutisevat öisin sitten ihan urakalla. Sun peittos alla haisee, usko mua.

En mäkään nyt herranjestas ruokapöydässä nosta kannikkaa ja töräyttele isoon ääneen rehvakkaasti naureskellen. Voi sitä päästellä huomaamattomastikin.

Voi sitä vastaihastuneiden tuskaa kun pitää kiiruhtaa parvekkeelle tupakoimaan sellaisessa välissä, ettei toinen vain ehdi mukaan jotta kehtaa pierasta rauhassa kun vatsaa kivistää niin kauheesti. Tai laittaa stereot soimaan ja vesihana päälle kun menee kakkoselle.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Hellu kirjoitti:Yks kukkakaupantäti kertoi että on joutunut vuosia pidättelemään paskaa kun on yksin kojussaan päivät pitkät, ja yks kaunis päivä sen suoleen oli tullut reikä josta paska oli sitten päässyt leviämään sen kroppaan.
Oli kuulemma ihan hengenvaarallista!
Kuka sen oli sinne lukinnut? Luulis, että ideana oli myydä kukkia eikä pidättää paskaa siellä kojussa.

Ja miten se säilyin niin pitkään hengissä syömättä? Ei ne kukkasetkaan nyt vuosiksi riitä ravinnoksi ellei niitä aina tuotu lisää sinne. Entäs pissaaminen? Eikö se pissannutkaan vuosiin? Mahtoi olla kova hätä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

bedlam kirjoitti:vesihana päälle kun kakkoselle menee.
Kun laittaa vesihanan päälle vessaan mennessään niin sehän on ikäänkuin ilmoitus että huomio nyt oon sitten paskalla!
Mutta ajatus on tärkein, osoittaa häveliäisyyttä.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Ihminen kirjoitti:Ja miten se säilyin niin pitkään hengissä syömättä? Ei ne kukkasetkaan nyt vuosiksi riitä ravinnoksi ellei niitä aina tuotu lisää sinne. Entäs pissaaminen? Eikö se pissannutkaan vuosiin? Mahtoi olla kova hätä.
En tullu kysyneeksi tota pissajuttua kun olin muutenkin vähän häkeltynyt että mitä toi mummeli nyt paskomisistaan mulle avautuu...
Mikseiköhän se tehny tarpeitaan johonkin kukkaruukkuun?
Ajatteli varmaan että kun ei tiedä yhtään koska pääsee pois niin ei siinä hajussa oikein viitti olla.
Yönmustaritari

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Hellu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:vesihana päälle kun kakkoselle menee.
Kun laittaa vesihanan päälle vessaan mennessään niin sehän on ikäänkuin ilmoitus että huomio nyt oon sitten paskalla!
Mutta ajatus on tärkein, osoittaa häveliäisyyttä.
JA voihan sielläkin yskiä ja köhiä. Eikö tästä käsitys "huutopaska" ole juuri lähtenyt liikkeelle.
nokkaelain

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En ole seurustellut, joten "niitä muita" suhteita on mahdolisesti enemmän.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Clay »

KisSandra kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kakalla kyllä käydään vaikka sylikkäin.
Toivottavasti kuitenkin näin ollen kakkaatte vuorollanne, muuten voi alimpana istuvalla olla kovin lämpöinen tunne sylissään.. :P
Kyl Geeppo ainakin mun syliin sais kakkia - se varmaan olis lähempänä seksi- kuin seurustelusuhdetta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Think »

Hellu kirjoitti: Mä en kyllä pieraise kahtakymmentä kertaa päivässä, onko ruokavaliossani jotain vikaa?
Ei ole. Ne muut nousevat päähän ja aikaansaavat aivopieruja.
Ovela kuin orgasmi
NuoriDaavid

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yönmustaritari kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Ällöttävä tapa!
Ja sit mietitte miksei vaimo anna enää yhtä usein... Piereskelystä se johtuu!
Voi yskiä samalla ja toivoa ettei ole kovin pistävän hajuista.
Ei se haju, mutta se silmien kirvely.

Oma mielitiettyni ei ole koskaan pöräytellyt kuulleni hereillä ollessaan. Nukkuessaan kyllä.
Geetzu

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kakalla kyllä käydään vaikka sylikkäin.
Toivottavasti kuitenkin näin ollen kakkaatte vuorollanne, muuten voi alimpana istuvalla olla kovin lämpöinen tunne sylissään.. :P
Kyl Geeppo ainakin mun syliin sais kakkia - se varmaan olis lähempänä seksi- kuin seurustelusuhdetta.
TosiRakkautta se olisi kanssasi, oi! Ihan tässä liikuttuu kun miettii millaisia söpistelyhalimishetkiä kokisimmekaan sylikkäin. Vai onkohan mussa vikaa kun mietin kakkaleikkimme enempi sinne pehmoiselle seurustelu- kuin kylmälle seksisuhdepuolelle... Rrrauh.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:


Toivottavasti kuitenkin näin ollen kakkaatte vuorollanne, muuten voi alimpana istuvalla olla kovin lämpöinen tunne sylissään.. :P
Kyl Geeppo ainakin mun syliin sais kakkia - se varmaan olis lähempänä seksi- kuin seurustelusuhdetta.
TosiRakkautta se olisi kanssasi, oi! Ihan tässä liikuttuu kun miettii millaisia söpistelyhalimishetkiä kokisimmekaan sylikkäin. Vai onkohan mussa vikaa kun mietin kakkaleikkimme enempi sinne pehmoiselle seurustelu- kuin kylmälle seksisuhdepuolelle... Rrrauh.
No en minä sellaisesta kategorioinnista niin välitäkään, kahlitsevaa sellainen - varsinkin, kun en ole ihan varma miten seksisuhde eroaa seurustelusta. Käsittääkseni seurustelussakin yleensä harrastetaan seksiä, vai onko se sitten jo rakastelua? Eniweismüller, jos multa kysytään, niin en seurustele.
Ehkä suhteita olisikin parempi kuvailla vain adjektiiveilla, substantiivit on tylsiä.

lämmin, pehmeä, hellä ~ seksi-, seurustelu-, laastari-
Nyt penikseni on fantastinen!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

En ole koskaan välittänyt oikein kummastakaan. En osaa sanoa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja Clay »

-Superior- kirjoitti:En ole koskaan välittänyt oikein kummastakaan. En osaa sanoa.
Entä miten olisi isä-tytärsuhde?
Nyt penikseni on fantastinen!
segma

Re: Seksi- vai seurustelusuhteita?

Viesti Kirjoittaja segma »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei se haju, mutta se silmien kirvely.
Ei se silmien kirvely, mutta kun lähtee värit vaatteista (ja kuoret keilapallosta).
Vastaa Viestiin