Jutun aloittaminen baarissa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu, töissä on helppo ja muualla kun voi puhua jotain asiaan liittyvää, mutta millä voi aloittaa baarissa jutuskelun? Kannattaako kysyä onko rouva sinkku vaikka sen voi jotenkin muutenkin arvella? Jos juttu luistaa niin mitä sitten kannattaisi ehottaa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nyt minullekin tuli kumma deja-vu. :shock:
Oletko mölli varma ettei mun isä ole ollut sun äidin talossa renkinä?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Gattaca kirjoitti:Nyt minullekin tuli kumma deja-vu. :shock:
Oletko mölli varma ettei mun isä ole ollut sun äidin talossa renkinä?
Tuskinpa olen tullut isääni suurimmaksi osaksi tosin harmi etten tullut niin miehekkääksi kuin isäni, perkele että oli komea mies mun ikäisenä se.

Pitkä, normaali, mutta miehekäs ruumis, tummat hiukset, siniset silmät, miehekkäät isot käsivarret ja miehekäs komea naama.
Hebuli

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Mölli, oletko varma isästäsi? Minkänäköinen teidän naapurinsetä oli?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Hebuli kirjoitti:Mölli, oletko varma isästäsi? Minkä näköinen teidän naapurinsetä oli?
Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

No niin niitä vinkkejä pliis niin tietää mitä alkaa jutskaamaan akkoille. 8)
SingleMalt

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. .
Mä löisin vetoa noiden kolmen puolesta. Oliko niille kellekään tehty lobotomiaa?
PerttiMakimaa

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti: Mä löisin vetoa noiden kolmen puolesta. Oliko niille kellekään tehty lobotomiaa?
Lobotomia on ymmärtääkseni lääketieteellinen toimenpide, joka ei siirry geeneissä jälkipolville. :)
Hebuli

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
Entäs postinjakaja? Mainostenjakaja? Mittarinlukija? Täsmääkö kukaan?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Hebuli kirjoitti:
mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
Entäs postinjakaja? Mainostenjakaja? Mittarinlukija? Täsmääkö kukaan?
Mä synnyin neitseellisesti. Mölli the jumalan poikkarnä.
SingleMalt

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PerttiMakimaa kirjoitti:Lobotomia on ymmärtääkseni lääketieteellinen toimenpide, joka ei siirry geeneissä jälkipolville.
No mutta jos ruikkiessa lurahtaa vähän virtsaa sekaan, niin eikö sittenkään? :?:
PerttiMakimaa

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti: No mutta jos ruikkiessa lurahtaa vähän virtsaa sekaan, niin eikö sittenkään? :?:
Siitä olen kyllä luotettavasta lähteestä kuullut, että jos heinäladossa rakastellessa kumi sekä heinää lipsahtaa sisälle saattaa yhdeksän kuukauden jälkeen syntyä lapsi jolla on kumisaappaat ja heinähattu omasta takaa.. :)

Tuohon taasen en osaa sanoa mitään...
ninnithequeen

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

ninnithequeen kirjoitti:Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
Niinku miten tän voisi aloittaa?
ninnithequeen

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mölli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
Niinku miten tän voisi aloittaa?
Tähän ei voi enää muuta sanoa kuin että :doh:
:zap:
Sannu

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Entistä miestäni lainaten : " Ihan turha mennä vonkaamaan ketään, kyllä ne tulee sanomaan, jos on asiaa. Aina ovat tulleet!"
PerttiMakimaa

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sannu kirjoitti:Entistä miestäni lainaten : " Ihan turha mennä vonkaamaan ketään, kyllä ne tulee sanomaan, jos on asiaa. Aina ovat tulleet!"
Tapasit entisen miehen käydessäsi omasta aloitteesta juttelemassa hänen kanssaan? :)
Sannu

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Niin..siis mies ei tee aloitetta, nainen tekee!! Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni. Ex-mieheni kanssa juttu meni niin, että oli kesä ja kävelin terassin ohi ja näin komean miehen, jolta kysyin: "Voisinko joskus piirtää hänen käsivartensa..." Piirrustusta ja maalausta kun harrastan. Ja sinne terassille sitten jäin drinksulle... :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mölli kirjoitti:Tuskinpa olen tullut isääni suurimmaksi osaksi tosin harmi etten tullut niin miehekkääksi kuin isäni, perkele että oli komea mies mun ikäisenä se.

Pitkä, normaali, mutta miehekäs ruumis, tummat hiukset, siniset silmät, miehekkäät isot käsivarret ja miehekäs komea naama.
Tuohan on mun isä! :shock:
Hebuli

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

mölli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
Niinku miten tän voisi aloittaa?
Jotenkin tähän tapaan kai:

"Kuulun eräänlaiseen salaiseen kityrunkkarikerhoon, ja siellä luin notta...". Ja siitä se ilta sitten lähtee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Sannu kirjoitti:Niin..siis mies ei tee aloitetta, nainen tekee!! Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni. Ex-mieheni kanssa juttu meni niin, että oli kesä ja kävelin terassin ohi ja näin komean miehen, jolta kysyin: "Voisinko joskus piirtää hänen käsivartensa..." Piirrustusta ja maalausta kun harrastan. Ja sinne terassille sitten jäin drinksulle... :D
Hmm, kovin tutulta kuulostaa. :) Ootko sä se keneksi sua luulen? Tunnetaankohan me?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
AarneAnkka

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mäkin on kyllä vähän miettinyt, että kannattaako baariin mennä ollenkaan yksin? Silloin jää pahimmillaan täysin orvoksi kun ventovieraksien kanssa ei osaa tuppautua juttusille eikä kukaan lähesty.

No, kai jotkut konkarit hallitsee senkin taidon.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kannattaa puhua mitä sylki suuhun tuo. Siitä tulee sellainen rento ja itsevarma vaikutelma. Eikä sitten mitään typeriä iskurepliikkejä, vaan ihan "hei, mä olen mölli, kukas sä olet?".
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja killkill »

mölli kirjoitti:Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu?
Parhaisiin tuloksiin olen päässyt spontaaneissa tilanteissa.
Lineissä on se vika, että ne kuulostavat lineiltä.
Dumari

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:
mölli kirjoitti:Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu?
Parhaisiin tuloksiin olen päässyt spontaaneissa tilanteissa.
Lineissä on se vika, että ne kuulostavat lineiltä.
Kertaalleen en käyttänyt lainia ollenkaan. Pusautin vain suulle ja homma oli selvä. :jouden:
Vastaa Viestiin